Jo zeptej se ho a on ti rekne, ze Renault Safrane je super kara a ze se na tu svoji chodi aspon pravidelne koukat kdyz uz s ni nemuze jezdit, protoze ji nemuze odemknout.
Moc se ve francouzech nevyznám, napište mi někdo jaký jsou zásadní rozdíly mezi Safrane a Lagunou (kromě délky). Měl jsem jen 1 franc. auto, Peugeot 604 a jezdilo dost dobře. M.
Jaký je rozdíl? Dost velký. Safran je pohodlnější, větší a většinou s daleko lepší výbavou. Zkusil jsem ruzne auta, od Audi, BMW, Mercedes, VW atd. stejne třídy a v pohodli a prostoru na Safrana nemají. U nás se sice moc neprosadil (vlastně žádná reklama), ale ve Francii je prý velmi oblíben.
Já osobně mám druhého Safrana. Loni na podzim mi otec totálně zbořil prvního, tak jsem potom koupil Passata (byl to úlet, teď už tovím. Kdo je zvyklý na Safrane, těžko si zvyká na tvrdou německou sedačku. I když provoz byl zase levnější). A tak sem se Passata v pondělí zbavil a hned koupil dalšího safrana. Je to 3,0V6 automat, v kůži, vše v el (i zadní sedačky),tempomat, digi klima, orig. audio s CD a ovl. u volantu, řízené pérování - dofuk, vyhřívané sedačky, el. šíbr,Al. kola, k max. výbavě už chybí jen dofukovací přední sedačky, el. opěrky a náhon 4x4. No a za to všechno sem dal 210000,-. Spotřeba po dalnici, když jsem jel domů, byla 9,3l/100km. Po městě to bude asi 13l/100km
Nechápu proto, proč někdo vyvalí 500-600t. za třeba Octávku, když ty dvě auta jsou neporovnatelné.
Já osobně mám druhého Safrana. Loni na podzim mi otec totálně zbořil prvního, tak jsem potom koupil Passata (byl to úlet, teď už tovím. Kdo je zvyklý na Safrane, těžko si zvyká na tvrdou německou sedačku. I když provoz byl zase levnější). A tak sem se Passata v pondělí zbavil a hned koupil dalšího safrana. Je to 3,0V6 automat, v kůži, vše v el (i zadní sedačky),tempomat, digi klima, orig. audio s CD a ovl. u volantu, řízené pérování - dofuk, vyhřívané sedačky, el. šíbr,Al. kola, k max. výbavě už chybí jen dofukovací přední sedačky, el. opěrky a náhon 4x4. No a za to všechno sem dal 210000,-. Spotřeba po dalnici, když jsem jel domů, byla 9,3l/100km. Po městě to bude asi 13l/100km
Nechápu proto, proč někdo vyvalí 500-600t. za třeba Octávku, když ty dvě auta jsou neporovnatelné.
Safrane - vždyť "vlajková loď", tak to musí být vidět, slyšet atd. A proti Passatu (i kdyby měly srovnatelnou výbavu) se musí projevit přesně to, v čem je rozdíl mezi 'frrantíkama' a 'germánama', to, v čem jsou o tolik sympatičtější (i když i za to se platí, třeba drobek vyšší spotřebou..., která ale za ten požitek z jízdy snad stojí)
Ono nejde jen o Francii kde se prosadil . Strasna kvanta jich jezdi taky v Holandsku , Belgii a neco taky ve Svycarsku . Nas trh je dost neobjektivni a lidi si nekupuji auta dle skutecnych kvalit nybrz dle toho co se traduje ... Muzu Vam sem dat treba fotku intrieru meho Safrana (starsi model) a fotku interieru nove BMW 5 tky .... na me treba bavoraci pusobi interierem hrozne staře , porad je to stejny , zadny napad ! Ted se poohlizim co bych treba eventuelne koupil za auto , jenze i kdyz by se mi libila treba nova A6 , nebo i jine nemecke auto (BMW 5) tak po usednuti do nej clovek rychle specha zpatky do Safrana , je pohodlnejsi , tissi , vetsi , proste to svezeni stoji za to ... Cokes : vim ze mas ted BMW .. co pohled z tve strany ?
Petr: 530d (a čiptuning 😉...)... to je auto přesně pro tebe. Není pravdou, že je vevnitř hlučné, pohodlné je taky dostatečně, ale hlavně ty jízdní vlastnosti jsou skvělé. Řídil jsem se párkrát 523i, motor trošku slabší, ale hlavně že šestiválec, svezení je super.
Možná nemá takové měkké sedačky, jako Safrane a taky místa vzadu je o trochu míň..., ale vsadím se, že takové 528i má menší spotřebu, než tvoje Baccara...
Myslím, že by se dalo do 600 sehnat...
[odkaz]
Možná nemá takové měkké sedačky, jako Safrane a taky místa vzadu je o trochu míň..., ale vsadím se, že takové 528i má menší spotřebu, než tvoje Baccara...
Myslím, že by se dalo do 600 sehnat...
[odkaz]
Koukam ze po dobu co jsem byl na dovce se to tu nejako zmenilo .. 😒
Je super kára a já bych ji za nic na světě nevyměnil (2,2i GTX)
Rozuměj Ranult = Renault (překlep)
Zdieľam Tvoje nadšenie. Ja mám R25 V6 Injection, 110kW/zatiaľ/ 😃)
Iggy : tu se mel taky , a presednul jsem do Safrana , byt je silnejsi tak s automatem akceleruje o 1,6 s pomaleji jak 25 V6 Injection. Safrane s automatem neni o akceleraci ..je to uplne neco jineho , vubec jsem to necekal , na druhou stranu na ctyrku ve vyssich otackach na dalnici (nad 170 km/h se zacina teprve hybat , zrejme uplne jiny prubeh toc. momentu nez u 25ky). Ad kit na opravu tlumicu , more info pls ..., uvitam kazdou informaci...
No ako si na tom s tlmičmi??? Začul som čosi o repair kite pre BOGE aj na tlmiče ako máš Ty /teda pre elektronicky riadený podvozok u Renaultu/
To ste vsetci na dovolenkach, alebo ste SAFRANE vsetci predali??
Potřeboval bych nějake informace o Safrane Biturbo AWD. Např. Kdy se vyraběl, zda se prodaval v ČR, kolik by dnes stal a pod.
Safrane biturbo .. klidne se ptej mam to nastudovany . Co ja vim ty kary se tu prodali dve . jedno mel Benes (ted ho vlastni jeden muj kamarad) tohle je Safrane biturbo Baccara a je tmave modry . To druhy si onehda koupuil byvaly sef Chemapolu Junek . (stribrne a udejne jen biturbo , zadna baccara). Cena tohoto vyoziku se pohybuje nekde pod pul mega a v podstate nezalezi na roku vyroby. Ja nemam biturbo , ale jen baccaru , jsem spokolen ...
pokud chces nejake informace o Biturbu koukni semhle [odkaz] Vim o jednom ktere by se sem mozna dalo privezt , ale jak rikam pod 400 by to nebylo , navic tyhle auta jsou v Nemecku nebo i jinde diky tomu co to je za auta ceneny vic nez tady . Ten kousek o kterem vim ma najeto cca 120 000 a je ve vybornem stavu . Pokud mas zajem ozvi se . ostatne vite ze dokud jezdil M. Schumacher pro staj Renault vlastnil prave Biturbo ? , nakonec ho ale zrusil pod nejakym kamionem 😄
pokud chces nejake informace o Biturbu koukni semhle [odkaz] Vim o jednom ktere by se sem mozna dalo privezt , ale jak rikam pod 400 by to nebylo , navic tyhle auta jsou v Nemecku nebo i jinde diky tomu co to je za auta ceneny vic nez tady . Ten kousek o kterem vim ma najeto cca 120 000 a je ve vybornem stavu . Pokud mas zajem ozvi se . ostatne vite ze dokud jezdil M. Schumacher pro staj Renault vlastnil prave Biturbo ? , nakonec ho ale zrusil pod nejakym kamionem 😄
O jakem rocniku hovoris?
je uplne jedno jaky rocnik to je , ty nejstarsi jsou tusim druha polovina 94 a nejnovejsi 96 , pak skoncili ... O novem modelu v biturbu jsem jeste neslysel , ale to neznamena ze nemuze byt ...
Kam ste sa všetci podeli??? Mám prosbu na tých čo mali pred Safranom R25. Nezostali niekomu z Vás elektrické schémy??? Bol by som vďačný. 😃)
cece nic mi nezustalo a ani jsem ho nemel , tohle maji spis jen servisy , ale zkus se zeptat v dotazech a vzkazech na www.renaultclub.cz
Jinak jsem ulitnul do Scienica RX 4 a prodavam Baccaru , kdybyste nekdo mel zajem tak ..tady
Jinak jsem ulitnul do Scienica RX 4 a prodavam Baccaru , kdybyste nekdo mel zajem tak ..tady
Po delsi dobe jsem zase mezi vas nahledl a vidim, ze tato rubrika porad zije. Kdysi jsem ji zalozil, kdyz jsem jeste mel Safrana 3,0V6. Pak jsem utekl k Scenicu. Baccaro (asi nejvetsi znalec Safranu, co?) jdes opravdu taky do Scenicu? Ja jsem zatim maximalne spokojeny. Nove auto je nove auto.
teda vy ste znalci.... :roll: tak... v čr sou čtyři biturba: stříbrný, modrý, :arrow: tyto dvě na prodej😒odkaz] zelený a este jedno zelený co je vytuneny na 315 koni prave s tim majtelem kecam na jednom diskuznim foru.. .
Zajimalo by me jestli mate někdo zkusenosti s motorem 3,0V6 v automatu.
Jdi do auditoria s názvem COOL CARS na serveru www.mageo.cz (je nutné se přihlásit, můžeš použít svůj login třeba odsud - FuJo) a zeptej se tam uživatele jménem MAJER (vlastním jménem Petr Macoun).
Jinak tam bývá ještě jeden Renaulťák - má nick DDT a je to Viktor Kazda z Renaultklubu.