0
Z netu mám staženy setupy na tratě ze sezony 98. Mimochodem ty tratě jsou úžasný.
Vidím, že první příspěvek je na světě ještě dřív, než jsem to stihl já... Jo, tratě 98 sou úchvatný, ale ty dostupný 2000 jsou lepší.
Jinak, kdo máte problém, s nastavením vozu pro GP2, napište jsem a já se pokusím zodpovědět co se dá (kdyžtak požádám o radu Fenixe, Gigiho, Jaguara a jim podobný GP2 hvězdy)...
Jinak, kdo máte problém, s nastavením vozu pro GP2, napište jsem a já se pokusím zodpovědět co se dá (kdyžtak požádám o radu Fenixe, Gigiho, Jaguara a jim podobný GP2 hvězdy)...
Lidi já jsem asi trochu natvrdlej, ale nemohl by mi někdo vysvětlit princip nastavování F1 pro určitý okruh. Potřebuju vědět co který hejblátko má na co vliv v chování F1 na trati. Dík.
Nejni to náhodou v manuálu? 😃)))
Ale otázka je to dobrá.
Ale otázka je to dobrá.
Já nemám manuál, na mě, jako chudého člověka je nákup her příliš drahá záležitost, a tak je sháním pokoutně na ruských DOWNLOAD serverech, ne že by mi to nešlo, většinou mám plnou verzi hry pár dní po jejím oficiálním vydání na trh. Proto shání rady od dobrých lidí v diskusním fóru. Poraďtemi k čemu jsou ty všechy štelovátka a hejblátka na formuli. Dík.
můžete mi napsat na email neo_neo@post.cz
můžete mi napsat na email neo_neo@post.cz
Formule je tak komplexní zařízení, že by to vydalo na 1000 stránek. Zeptej se konkrétně...
Díky misile našel jsem to. Teď již všechno vím jsem uplně jiný člověk, asi budu dělat konstruktéra F1 😊)
Postavil jsem první prototyp (samozřejmně miniaturu).
Jedná se o samozápalný model z dubového dřeva poháněmý převážně větrem. přední nápravy jsou uchyceny vysoceodolnou špejlí a odpruženy gumičkou do vlasů.
Pneumatiky jsou zhotoveny z lehké balasy. Původní projekt počítal s pneumatikami od českého výrobce PRIMEROS GUM, ale toto řešení se ukázalo jako velice nákladné na financování a tak jsem od něj odstoupil, pravda záhy jsem našel jiné použití pro již zakoupený materiál od firmy PRIMEROS(bohužel jsou k němu potřeba dva, nejlépe každý jiného pohlaví 😊) ).
Takové zbytečnosti jako řízení, převodovku a jiné kraviny jsem vynechal a věnoval jsem se bezpečnosti pilota. Můj pilot (Gumový taťka šmoula) je ale veliký hrdina, takže na bezpečnost kašle atak jsem vymontoval bezpečnostní pásy, zbytčně přidávají mému monopostu na hmotnosti.
Brzdy jsem tam taky nedával nepočíl jsem s tím že monopost přežije první jízdu. Ale pilotovi jsem to samosebou neřekl.
No co dodat. Jízda byla rychlá ale pilot to ve třetí zatáčce nějak neukroutil a napálil to do stromu. Klidně se zabil je mu jedno, že mi zničil muj prototyp.
Možná jsem tam ty brzdy měl nechat 😞
Nevadím stavím další, rychlejší a bezpečnější. Po prvních testech Vám dám vědět.
P.S. Sháním nového pilota, nemá někdo zájem ?
Jedná se o samozápalný model z dubového dřeva poháněmý převážně větrem. přední nápravy jsou uchyceny vysoceodolnou špejlí a odpruženy gumičkou do vlasů.
Pneumatiky jsou zhotoveny z lehké balasy. Původní projekt počítal s pneumatikami od českého výrobce PRIMEROS GUM, ale toto řešení se ukázalo jako velice nákladné na financování a tak jsem od něj odstoupil, pravda záhy jsem našel jiné použití pro již zakoupený materiál od firmy PRIMEROS(bohužel jsou k němu potřeba dva, nejlépe každý jiného pohlaví 😊) ).
Takové zbytečnosti jako řízení, převodovku a jiné kraviny jsem vynechal a věnoval jsem se bezpečnosti pilota. Můj pilot (Gumový taťka šmoula) je ale veliký hrdina, takže na bezpečnost kašle atak jsem vymontoval bezpečnostní pásy, zbytčně přidávají mému monopostu na hmotnosti.
Brzdy jsem tam taky nedával nepočíl jsem s tím že monopost přežije první jízdu. Ale pilotovi jsem to samosebou neřekl.
No co dodat. Jízda byla rychlá ale pilot to ve třetí zatáčce nějak neukroutil a napálil to do stromu. Klidně se zabil je mu jedno, že mi zničil muj prototyp.
Možná jsem tam ty brzdy měl nechat 😞
Nevadím stavím další, rychlejší a bezpečnější. Po prvních testech Vám dám vědět.
P.S. Sháním nového pilota, nemá někdo zájem ?
Našel jsem server, kde je všechno podrobně popsaný a já vám to neřeknu, protože jsem *** hahahahah a chci vyhrát hahahahaha 😃))))))))
Stejně je to na***, protože tahle hra není dokonalá, takže se většinou hodí EXTRÉMNÍ nastavení, stačí se podívat na setupy nejlepších. Například se mi zdá, že přední křídlo NEMÁ žádnej odpor.
Jen počkej na výsledky Estorilu. Na Monzu jsem neměl čas.
já mám talent, to je super. Já jsem totiž v monze jezdil s 805 koněma, protože jsem si nezaplnul největší obtížnost 😒. Jinak bych se možná po tvojí penalizaci dostal i před tebe. Ale co ostatní tvrdí o časech v Estorilu, tak to se mnou asi nebude moc žhaví, protože se nemůžu dostat pod 18. Co se týče toho extrémního nastavení, tak se podívej na setupy ostatních. Zablokovaný přední závěs, minimální zadní křídlo atd. To by přece nemělo být teoreticky nejlepší.
já si to projel jen jednou s 820 a zajel jsem 21.3 bez zkracování, ale kdybych to piloval, tak bych se asi pod 21 dostal.
sleduješ kvalifikaci ? Barichello právě zajel pole-position
Hele pojď kecat na X-Chat, je to rychlejší. Jestli mi odpovíš ano, tak založim místnost Formule 1, nebo něco takovýho...
Hele už jsem to pro jistotu založil, je to v kategorii Sport...tak budem kecat buď tady, nebo tam...VYBER SI
můžem to skusit tam, ale já jsem tam nikdy nebyl, takže mě to bude chvilku trvat, než to přesně najdu
Hrozně dlouho mi to trvá, registrace ap. Kde to přesně je ??
už mě to sere, když se příhlásím, tak je tam hlavní místost a pak několik dalších, ale žádné kategorie
Jseš na adrese www.xchat.cz??? Měl bys tam mít po příhlášení Kategorie : Města a místa apod. a je tam i Sport a tam je Formule 1, co jsem založil...
Poradí mi někdo, co znamená sloupek se zápornými čísly a půlbody v počtu bodů jezdců (u Fariny dokonce 128,33!?!) v historických tabulkách na www.formule1.cz
Děkuji
Děkuji
Hele, esli seš on-line, tak se ozvi SMS na mobil. číslo snad máš...Jerez snad bude dobrej...