ABS, posilovat riadenia, palubny pocitac.
Jazdne vlastnosti ma dobre. Co sa tyka spotreby, tak vdaka palubnemu pocitacu ti mozem povedat, ze v prvom momente pri rozbiehani ukazuje spotrebu aj 38 l/100km. Ked jazdim setrne, tak priemerna spotreba 6,8, co si myslim ze nie je zle.
Najvacsou slabinou OPLA je antikorozna ochrana. Ta je snad nulova. Neviem ci v sucastnosti sa to zlepsilo, ale silne pochybujem, lebo zatial som sa nikde nedocitala, zeby karoseria bola pozinkovana, takze mozes ratat s tym, ze po 3 rokoch uz budes mat hrdzave blatniky, hlavne zadne.
Jazdne vlastnosti ma dobre. Co sa tyka spotreby, tak vdaka palubnemu pocitacu ti mozem povedat, ze v prvom momente pri rozbiehani ukazuje spotrebu aj 38 l/100km. Ked jazdim setrne, tak priemerna spotreba 6,8, co si myslim ze nie je zle.
Najvacsou slabinou OPLA je antikorozna ochrana. Ta je snad nulova. Neviem ci v sucastnosti sa to zlepsilo, ale silne pochybujem, lebo zatial som sa nikde nedocitala, zeby karoseria bola pozinkovana, takze mozes ratat s tym, ze po 3 rokoch uz budes mat hrdzave blatniky, hlavne zadne.
To nesmis opravovat klempirinu doma v garazi a z replikovejch dilu. Nebo Ti to zrezlo na funglovce bez nehody po 3 letech. Mam MV6 z 98(136000km) a zatim bez koroze.
Jinak Omega 2000 se zasadne nelisi, nejvetsi rozdil je u autoklimy prachovej a pachovej senzor, hnusny DYZAJN radii a sposta hran ala Astra.
Jinak Omega 2000 se zasadne nelisi, nejvetsi rozdil je u autoklimy prachovej a pachovej senzor, hnusny DYZAJN radii a sposta hran ala Astra.
Po nemeckych cestach som dost nabehal s Omegou takou aj takou, MV6 je delo pre vyssiu strednu triedu, 2,5 TD je zasa spolahlivy motor ( BMW ). Celkovo: Sedi ako prisita, vykon viac nez uspokojivy, snad jedina chyba - na ostrejsom stupani na snehu alebo lade smyka zadok ( zadny nahon, motor vpredu ). Ale inak - podla mna velmi vydareny model. Viac sa mi pacia modely 98, 99 ako 2000. Teraz su za dobre ceny, vzhladom k novo uvedenej Omege 2000.
Už jsi sice asi rozhodnutý pro Omegu (nepsal jsi ale jestli novou nebo starší), ale zkoušel jsi Renaulta Safrane. Nabízí větší prostor, pohodlí a z pravidla daleko lepší výbavu. Já jsem taky zvažoval, co koupit, ale měl jsem jasno v tom, že to musí mít přední náhon. Safran to má snad jako jediné auto vyšší střední třídy (japonce do toho nepočítám). Německé a francouzské sedačky nelze vubec srovnavat. Říká se, že francouzi dělají křesla. Z vybavy tam mám potom kůži, tempomat, RMG s CD a ovládání u volantu, počítač, dvojitá digo klima, ale sedačky s pamětí (i zadní) a vyhříváním, pneumatický podvozek, který se přitvrdí nebo změkne podle jízdy, hlasový sintenzátor-vykecá všechny závady na autě, el. šíbr, vyhřívané přední sklo (i zadní samozřejmě), všechny el. okna. A je to 3,0V6 v automatu. Po koroti zatím ani památky. Mám již druhého Safrana a s korozi jsem se jeste nesetkal. Toz nevím, jestli i omega nabízí takovou vybavu. Vyzkoušej-myslím, že nebudeš zklamán. A když nahodou ano, tak si budeš o to více cenit Omegu.😄
Díky za nabídku jiného vozu 😄, ale jak už jsi správně poznal jsem téměř rozhodnut pro OPEL. Ne že bych měl něco proti "francouzům", ale zapoměl jsi na jednu věc. Renault Safrane není zrovna mladík. Má už za sebou pár let a z toho logicky vyplívá že bude (dle mého odhadu) v následujících 2 až 3 letech stažen nebo vyměněn. A to mi u vozu který se jmenuje OMEGA 2000 nehrozí.
Nova Omega bude 2004, jeste se nevi jestli predni nebo zadni nahon.
Ja bych sel v tyhle tride za tyhle prachy do Xedos 9 Miller.
Ja bych sel v tyhle tride za tyhle prachy do Xedos 9 Miller.
dneska som bol na autosalone bratislava. pozrel som si omegu, ludia, hanbil by som sa to auto predavat. vazne.
cena bola okolo 1.2mil Sk, ale taky plast, aky tam bol vo dverach nieje ani v daewoo...taky plast snad som videl len v uzitkovom aute seat inca.
hnus hnus hnus.
cena bola okolo 1.2mil Sk, ale taky plast, aky tam bol vo dverach nieje ani v daewoo...taky plast snad som videl len v uzitkovom aute seat inca.
hnus hnus hnus.
No takze jsem dalsi do koupechtivosti Omegy cca 90 az 93 rok.Nazory se jak pozoruji ruzni,nicmene nemyslim si ze to je spatny vuz.Snad jen ten zadni nahon - ale uznejte ze za ty dnesni ceny je to dobra kara?!Nebo se pletu?
Bylo nebylo, chteli jsme do firmy kupovat 3 Passaty, ale prestali je k nam dovazet - pry uz splnili prodejni cisla na rok 2000 a VW v nemecku jim dalsi dovoz zatrh. Dealeri i Import si ted moc zoufaji. Ale ted mi poradte mame koupit Audi A6 2,4 Quattro nebo Volvo S80 2,4 nebo Opel Omega 3,0 V6. Nebo neco jineho?? Moc to specha!! Dekuji predem za radu pripadne za Vase osobni zkusenosti!
Kup si Omegu. Za ty prachy nic lepsih👋lepe vybaveneho nenajdes. Pokud porovnas stejne vybavene BMW s Omegou je rozdil asi 500.000,-Kc.
No Omega se mi také moc libi.Původně jsem uvažoval o Subaru,ale kdyz vyjela nová Omega,bylo to jasné.Vnější design hodnotím jako asi jeden z nejpovedenějších v souč. době.Interiér-ty plasty a design dveří nic moc,jinak budiž.Přemýšlím pouze o variantě 3.0 Sport-pokud je to ta nejsilnější.211 koní je dost,ale ne příliš.U tohoto vozu mě značně znepokojuje i zrychlení z 0-100km/h za 8.5 s,které má shodnou hodnotu s Octavií 1.8T.Je to zkrátka krásný vůz,ale přemýšlím zda nekoupit upravenou 350ti koňovou MV6-z r.97,automat.Pokud máte zkušenosti z předešlými verzemi pište,za rady budu velmi vděčný.
ve vybave GL, xenony, digi-klima atd.Kola plechace 195/65x15. Tim ze jsem asi cekal ze to bude hruza tak jsem byl fakt prijemne prekvapenej.
V nemecku se verze 2.016V uz vubec nedela, sem ji ale vozi soucasne s 2.2 16V ale takovej rozdil to uz neni. Vzhledem k cene a vybave sedanu 2.0 16V(pod milion)
by to pro ekonomicky uvazujici asi taky nebylo zase tak spatny.
2.5 TDS se prestane pristi rok delat protoze vyprsi smlouva s BMW a nahrada bude od ISUZU.
Jinak 4 valce v dieselu od Opelu 2.2 16V DTI
maji ale od podzimu mit 85kW a ne 74 jako ted. Ty se sem pro zmenu ale nevozi. Koupis v dieselu jen 96kW 6-ti valec (BMW).
2.0i osmiventil-novej uz nekoupis a ten fakt nemoh.
Pak je tu uz jen 2.5i V6. Ten mam ted ve Vectre - super!!!! V Omeze jsem ho nikdy nejel, ale asi to pojede moc dobre.
Provedeni sport ma celkem dost tvrdej podvozek a ve spojeni se sportovnima sedackama to boli, zvlast po Praze.
Je to otazka penez. Setrit-2.0 16V GL (super vybava a cena), reprezentovat- MV6 v kuzi.
Kompromis OMEGA jubilejni model 2000.
Jinak motor 3.0 24v 6V je odzkousenej, daval se uz do Omeg typu A model 3000.
Kdo chce maly auto at si pocka na novou Corsu, budou tam davat 1.8 16V a to bude delo!!
Ted ma najeto 145000km a menilo se ulozeni ramen,
kotouce. Zavady ventil topeni, zacal tect po 100000km. Jinak bez zavad.Xenony-super, ale kdyz byla nova odesel snimac polohy na zadni naprave a svitilo to nahoru. Odstraneno v ramci garance.
Gumy vydrzeli cca.65000km na predku i zadku.
Zadek se sjizdi na vnitrni strane a predek rovnomerne. Zadne pazvuky v interieru se neozyvaji. Muzu porovnat s BMW 525i r.v.94(koupeno nove), ale za ty prachy bych do BMW znovu nesel. Nehlede na servisni intervaly 10000km za cca.1300000Kc by ten bavorak byl chudej a Omega je komplet vybavena. Jo jedna zavada preci, lozisko v altiku (130000km).
průměrná spotřeba kterou ukazuje počítač je 10 l, ale to je tím, že z 90 % jezdím po městě. Jinak jsem stím jel cestu Krnov - Příbram, v pěti lidech, bágly a pes cca 400 km při průměrné spotřebě 9,8l. Ale po dálnici jsem to švihal 220 - 240 km/h.
Při opatrné jizdě se tím dá jezdit mezi 6-7l/100km.
Zkrátka je vynikající auto a koupi doporučuji.
P.S Na www.annonce.CZ je OMEGA LOTUS 3,6 V6 r.v.1993 a cena 450.000 Kč. najeto 38.000 km.
Omegám zdar