Pokud to má být v této cenové kategorii auto pro holku se spotřebou kolem 6 litrů tak bych uvažoval o nečem malym a s dieslovym motorem. Co třeba VW Polo 1,9D z roku tak 95-96?
Ja by som doporucoval Fiat Cinquecento. Ma to nenarocnu udrzbu, skvele sa s nim parkuje, dost priestranny interier, lacne nahradne diely a malicku spotrebu.
a když se vybouráš tak se na 99% zabiješ...(první auto :roll: )
Fiat Cinquecento nebrat
Fiat Cinquecento nebrat
Cinquecento je z rokov 92-98. V čas vzniku muselo prejsť bariárovými skúškami a pri vtedajšej norme sa robili pri rýchlosti 46 alebo 48km/h (asi 4😄. Aké novšie auto sa nájde za 50-55 tisíc?
Fiat Cinquecento je malé auto, ktoré sa akurát do 50-55 tisíc zmestí (ak nerátam kusy, do ktorých bude treba min. ten rozdiel vraziť krátko po kúpe). Poznáš bezpečnejšie auto do 50-55 tisíc?
Ešte by som pouvažoval nad Favoritom, ale ten je na tom s bezpečnosťou podobne a ťažšie sa ním v meste parkuje vďaka väčším rozmerom, menej prehľadnej karosérii (z Cinquecenta je fantastický výhľad a má kolmú zadnú časť, teda je z neho lepší aj odhad), väčšej hmotnosti (v Cinquecente posilňovač riadenia nijako nechýba ani ženským rukám) a má vyššiu spotrebu (a to aj oproti Cinquecentu 1.1 Sporting).
Cinquecento nie je problém zohnať aj s takými prvkami, akým sú airbag vodiča, el. okná, centrál., zamyk., streš. okno, či dokonca klíma! A to aj vo vyššie uvedenej cenovej hladine.
A keďže zdá sa, je záujemca z Česka, odporúčal by som v prípade Cinquecenta, doviezť ho napr. z Nemecka. V CZ by nemal byť problém prihlásiť ho (u nás sa bez známostí toto auto prihlásiť nedá).
Fiat Cinquecento je malé auto, ktoré sa akurát do 50-55 tisíc zmestí (ak nerátam kusy, do ktorých bude treba min. ten rozdiel vraziť krátko po kúpe). Poznáš bezpečnejšie auto do 50-55 tisíc?
Ešte by som pouvažoval nad Favoritom, ale ten je na tom s bezpečnosťou podobne a ťažšie sa ním v meste parkuje vďaka väčším rozmerom, menej prehľadnej karosérii (z Cinquecenta je fantastický výhľad a má kolmú zadnú časť, teda je z neho lepší aj odhad), väčšej hmotnosti (v Cinquecente posilňovač riadenia nijako nechýba ani ženským rukám) a má vyššiu spotrebu (a to aj oproti Cinquecentu 1.1 Sporting).
Cinquecento nie je problém zohnať aj s takými prvkami, akým sú airbag vodiča, el. okná, centrál., zamyk., streš. okno, či dokonca klíma! A to aj vo vyššie uvedenej cenovej hladine.
A keďže zdá sa, je záujemca z Česka, odporúčal by som v prípade Cinquecenta, doviezť ho napr. z Nemecka. V CZ by nemal byť problém prihlásiť ho (u nás sa bez známostí toto auto prihlásiť nedá).
VW Polo spíše s benzínem (1,0 a 37 kW) a nejspíše 3dv. Diesel bych nebral, protože tento motor je dosti těžký a auto bude 100% bez posilovače, takže parkování ve městě by nebyla zrovna sranda.
To je jasný,že bude lepší malej benzín,protože to žere stejně jak dehet,nemá to tak těžkej předek a nafta už je stejně dražší atdatd.
Ja si myslím že P 106 1.0 je ideální.Ženskejm se líbí,nic nežere,pojistka skoro 0. Osobně neznám ženskou který se líbí Cinquecento. Případně by šla Suzuki Swift 1.0, taky gut volba. A stojí to dneska 30 000 +
Mám podobný problém. Potřebuju auto na dojíždění do práce do města. 25 km tam 25 zpátky. Nechce se mi do toho dávat moc. Kolem 40 tis. pořídím buď dobitou felicii, nebo posledního favorita, tam se občas objeví slušný kus anebo varianta např. Punto. Tak nevim. Bojím se, že ty zahraniční auta budou mít najeto mnohem víc, bude to x tý majitel. Jestli by nakonec nebylo lepší nějaký to fávo, který patnáct let stálo v garáži a nebude mít najeto tolik....
Kocour: Fávo starý 15 let, které bylo pouze v garáži nekupuj. Auto měl zřejmě důchodce, který toho moc nenajezdil, takže motor nebude ani pořádně zajetý a auto bude strašně líný. Pak se budeš z křižovatky rozjíždět půl hodiny a auto nepotáhne. Olej v motoru a další náplně se určitě taky neměnily. A co spojka? Většina lidí ze strachu, aby jim auto nechcíplo, na ni neustále stojí.
Felicie za 40 tis. Kč nemusí už být v posledním tažení. Bude to tak rok 1995- 1996, krátká, výbava pouze LX.
Felicie za 40 tis. Kč nemusí už být v posledním tažení. Bude to tak rok 1995- 1996, krátká, výbava pouze LX.
Stále mě fascinuje, že někoho zajímá počet majitelů a stav Km. Počet majitelů je naprosto fuk, někdy vůz po dvou majitelích je v horším stavu jak po 6-ti. A Km? Tse....
Půlka tacháčů je stočená...
Na skutečný stav vozu nikdo nekouká, na to co bylo měněno atd. On by se musel taky někdo ohnout že....
Půlka tacháčů je stočená...
Na skutečný stav vozu nikdo nekouká, na to co bylo měněno atd. On by se musel taky někdo ohnout že....
Hyundai Accent 1,3 tak okolo r.v 1997 slušná výbava,ucházející motor.velký kufr ale malé rozměry a ženám se líbí dá se sehnat i rúžovej spolehlivost docela jde ten Fiat není špatnej ale je to fakt prcek >😁
Barri:normální člověk většinou nic nepozná,takže mu nezbývá než alespoň vizuálně zkontrolovat stav a tachometr 8-s
Zejména u kvalitních aut skutečný stav km zjistit nejde,fabia vypadá i po 100tkm při drobné údržbě jako nová 😊
Zejména u kvalitních aut skutečný stav km zjistit nejde,fabia vypadá i po 100tkm při drobné údržbě jako nová 😊
Zdravim lidi😊viete mi dobre poradit?Chcem si kupit svoje prve auto a mam nan asi kolo 70000kč?! čo by som zato mohol mať ak berem do uvahy hlavne jazdu v meste (čiže niečo čo nema vysoku spotrebu),prakticke,spolahlive...proste nizke prevadzkove naklady 😊Môže byt aj niečo z dovozu...
😉
😉
dekuji moc za reakce 😊