Současná generace modelu CLK již očekává svého nástupce, který by se měl představit ještě v letošním roce a automobilka se snaží podpořit atraktivitu odcházejícího modelu novou výbavou.
jj, souhlas ... správně označení CLK 240 a motor 2.600 ccm. Ta cena 6 let staré ojetiny je zcestná, když vezmu, že koupíš nové za cca dvojnásobek, ale v 3 leté záruce, máš lepší finanční podmínky než na ojetinu a dnes už 6 let servis grátis - vlastně jen leješ benzín ...
asi to nebylo CLK 230 ale CLK 240... ;-) A v Německu se určitě nové neprodává,protože s tímhle motorem se už 3 roky nevyrábí (pouze 2002-2005) - byl línější než 200 K a přitom žral o 30% víc.
Jinak za 6 let staré CLK jak píšeš,tedy 2002,je cena 480 tisíc na trhu ojetin naprosto bežná a průměrná... :-!
Přístojovku bych neřešil ... Zkoušel jsem CLK 230 s benzínovým 125 kW motorem, docela to ušlo, ale třílitr by se hodil víc. Nicméně 480.000 Kč za 6 let staré auto je hodně přehnaná cena, zvlášť když je zcela nový v Německu za nějakých 40-42.000 euro ...( á 25,2 Kč ).
Je mi jasné, že tohle je labutí písní celé této modelové řady. Jsem zvědav na nástupce, který asi i napoví jak bude vypadat nová ada E. toho co jsem zatím měl možnost vidět se zdá, že bude vypadat velice pěkně. Čeho se ale děsím, je tvar přístrojové desky. Jestli bude stejná jako u prototypů pak to bude děs... 8-s