nemate nahodou niekto skusenosti so spoilermi Ms desing na Leona?Predajca mi totiz povedal,ze zadny spoiler pasuje aj na leon model 2003 a naopak, priamo z msdesignu mi napisali "rear skirt does not fit on the 2003 model". Nieje mozne ho tam vobec namontovat?
Ako sa zmenil zadny naraznik medzi modelom 2003 a predchadzajucim?
Este by ma zaujimalo, ci ma niekto namontovany vyfuk remus seat leone.
blikající "service" znamená, že jsi najel servisní počet km (15000, 20000 nebo 30000), nevím, jaký máš interval. musíš zajet do servisu na prohlídku, dají to na počítač, zkontrolujou a nastaví novej interval...
ahoj, poprosim te tedy o ten kontakt na tu firmu s krouzkama na budiky (kolik asi staly?)...jinak bych prosil taky radu, jak se snizenim auta? stacilo by asi jen vymenit pera, ale jaka a o kolik-nebo si nechat dat original z Cupry (ty jsou o kolik nizsi)?...predpokladam, ze by bylo vhodne montaz prenechat autoriz.servisu, abych neprisel o zaruku, ze? a co s puvodnima perama-vyhodit(skoda:(?
Ty kroužky jsou z hliníku, ale leštěného, já je ještě vzal leštící pastou, vypadá to jako z chromu. Mám je tam půl roku, vypadají furt stejně, čili nijak neoxydují.Přesně to má teď nová A3 či nový Golf.K vidění jsou na www.tachoringe.de. Já si je nechal poslat přímo z Německa. V ČR je umí dovést firma profitunning - P.Bačák /má informace ode mě/. Můžu ti dát spojení v případě zájmu. Z homologací těch čirých lamp u nás nevím - určitě to má TUV, všude v Evropě by to tedy prošlo.
Jak už jsem psal jinde, mám zkušenost se Sportmotorem /ještě s Ibizou/ a nyní s GX Racing a tuning. Obě bezproblémové. Obě to dělají dlouho. GX je klasická "kamenná " firma .Neslibují hory doly, SW berou z Německa. U Ibizy jsem s čipem najel 80 tis., žádný problém. Speciálně i TDI motoru bych do čipu šel na 100 %.
Že se karoserie trochu kříží je fakt. Já sice problém s chroupáním nemám, ale stejně přemýšlím o tom, že dám do motorového prostoru výstužnou tyč. Možná by ti to pomohlo taky. Leona na webu nemám, ale asi to zkusím někam dát.
Zkus se rozjet s otevrenyma dverma, jestli se ozve chroupani. Mne chroupani zlobilo pri rozjezdech ve Formanu, furt jsem myslel, ze je to uvolneny tlumic apod., ale nakonec nevysvetlitelne pomohla zmena polohy hrazdicky ve dverich.
zacalo mi trochu "chroupat" od napravy (pravy predni kolo) pri pomalem rozjezdu doprava (na krizovatce atd.)...v servise mi jen tvrdili, ze je to jen krizeni kastle nekde u dveri a ze se to prenasi tak, ze je to slyset jakoby odjinud...nicmene po tom, co me ujistili ze na naprave vsechno dotahli, me to chroupat zacalo skoro pri kazdem rozjezdu a to rovnou nekolikrat najednou...netusite, cim by to mohlo byt?
mam zkusenosti s RICAMBI (1.9 TDI 81kW) a zatim spokojenost-ale na brzde jsem jeste nebyl, spotreba je osidna vec-kdyz chce clovek jezdit svizneji nez predtim, tak se nesmi divit, ze je spotreba vyssi (nicmene do 7l se vejdu at jezdim jakkoliv)
Jo, ty chromované doplňky vypadají skvěle - hlavně na černém laku. Já mám stříbrnou barvu a to by si sousedi ani žádné změny nevšimnuli... :-)
S tím čipem vážně nevím. Máš s někým dobrou zkušenost? V Seatu mi nabízeli přečipování za tuším 11500Kč. Ale to bylo tak asi všechno, co mi k tomu byli schopní říct :-(
Z 66 kW dostaneš bez problémů 85 kW a hlavně o dost vyleze krouťák. U TDI je myslím životnost taková, že její případné snížení o cca 15% by mělo být fuk. Vynulování serv. intervalu je v příručce. Otočit konoflík doprava, zapnout zapalování a držet asi jednu vteřinu. A zase jeden tip - za málo peněz hodně muziky -na Leona jdou chromované kryty klik co dělá Milotec na Octávku, vyjde to do 1000 a vypadá to skvěle. Mám v chromu i lemy masky chladiče/SEAT/ a zrcátka /In-Pro/. Doporučuji.
O tom přečipování jsem přemýšlel. Zdá se mi, že už to nějak nejede... Na druhou stranu bych chtěl Leonka ještě chvíli mít a přečipování životnost motoru neprodlouží, spíše naopak. Tak nevím, uvidíme časem. Na ten měkký podvozek těch 90 koníků zatím stačí. Jinak zatím žádné zásadní problémy nebyly, jen ty kola se nějak rychle sjíždí :-)
Presne tak! Nikdo tady temer nema LEONa! Co se tyce toho vynulovani, melo by to byt jak rikas!! Mel jsem to same, ale delal mi to kamos!! No jinak jeden Leon 1.8T 4x4, je zrovna na prodej, stribrny,r.v. 2000, myslim ze za nej chteji neco pres 350000,-!Jinak myslim si ze nemas spatne auti! Stacilo by nachipovat a jede jak blesk! Myslim ze ani tak to neni spatne!
Asi Te zklamu - TDi 90k. I kdyz 1,8T 4x4 by byla určitě lepší hračka... Mám dojem, jakoby tady Leona nikdo neměl. Teda podle toho, jak to v této rubrice "žije". Nevíš jak vyresetovat blikající "service" na rychloměru? Hodil jsem dotaz v rubrice o oktáviích a údajně by se měl podržet nulovací kolík km, zapnout zapalování a kolíkem otočit doleva nebo doprava. Nevím, ještě jsem to nestihnul vyzkoušet.
Seat Samohýl Zlín mi ani nevzpomínej! Při každé mé navštěvě u nich jsem jen valil oči. Poškrabané zadní dveře, omačkaný plast. tapecírunk od šroubováku, spousta "chytrých" řečí a náprava problému žádná. Holt, značkový servis!
Zpočátku byla nižší. Cca o půl litru. To je myslím standardní. Pak jsem tomu začal víc šlapat na krk a jsem zpět na původní spotřebě. Čili nic nového pod sluncem, to udává většina čipařů a mohu to jen potvrdit.
Rozhodne bych se nerozhodoval podle toho co mam bliko! Ale podle toho jak by se mnou jednali, a jak kvalitni jsou! Jenze to se velmi spatne ohaduje!! Rozhodne bych si nenechal delat auto nekde na parkovisti!! Uz jen tohle ve me vzbuzuje neduveru!! Potreboval bych sehnat nekoho kdo by projel moje auto a rekl mi svuj nazor jestli si mysli ze je lehce zdechle nebo ze se mi to jen zda! Nekoho kdo ma 1.8T zkusenosti! Ja si totiz myslim ze by mohlo jesdit lepe! Ale mozna je to jen muj pocit!! Protoze mi to napojovali na pocitac a nic nenasli, byl jsem na emisich a to auto je cisticka vzduchu!! Tak fakt nevim! V servisech konkretne SEAT samohyl zlin, to auto videli tak maximalne z letadla, takze mi tam nedokazou nic rict!! Prave i proto hledam proboha nekoho kdo ma ctyrkolku turbinu!!! nejlepe r.v.2000!:) Asi si dam inzerat na seznamku!:)))
Já mám zkušenosti s GX racing a tuning a Sportmotorem. Obě bezproblémový. Aktuálnější je zkušenost s GX, a je O.K. Kamenej obchod, tradice , hodně udělaných aut. Ale mám to za humny, což byla výhoda. Kolaga si nechal udělat oktávku TDI 66 kW od Autokomplexu a tváří se spokojeně. Záleží, co máš taky blízko.
Co se tyce autokomplexu slysel jsem dost spatne reklamy!!
To HUF: To je dobre ze s nim nemas nic spolecneho protoze jsme si s timhle debilkem moc do oka nepadli! Debilek co vsechno umi vsechno zna a vsude byl!!!! Typek co si mysli ..... to je jedno sem to nepatri!!! :-) HUFe co vubec delas?! Myslim Povolani?! Nebo jeste studujes!?
Leonů je celkově málo. Což je v principu dobře - míň se kradou. Pokud jde o tu turbodíru, zkus spíše témata jako Autokomplex nebo chiptuning. Tam ti poradí spíš.
No a kdy jedes?! Bude jeste nejaky ten sraz?!:) Ze by jsme hodili rec!:) Mam par kamaradu kteri delaji mechaniky u zavodnich autek! Ale ti vjecne nemaji cas abych se s nima o tom poradne pobavil!! Navic zavodka a seriovka je dost rozdil!:)
132kW je asi tak akorát. Jen bych se po čipování bál tepelného namáhání motoru. Já zničil v čiplé oktávce Denza Iridium asi po 2 minutách ostré jízdy :o)))
To WRX jde čipnout na 195kW, ale musím na to opatrně kvůli záruce. Možná se na to klidně vyseru, protože už tak je 0-100 za 5.9 moc pěkný údaj.
TO HUF: No tak az uvidis cerveneho seata (lehka uprava) 16" kola 1.8 20vT tak to jsem ja!:) Do USA jedes studovat jo!?! Neznas nahodou nejakeho Jirku Suchanka!?
Ale, no tak, taky sis mohl dát trochu práce s vymyšlením nějaké hezčí odpovědi... Kdy jedeš? A jede Choroš taky? A vůbec, dávej si v tom jůesej bacha, jak tě znám, tak tě už na letišti tutově zavřou za sexuální harašení...
Pekna Fabka to se musi nechat!! Tak mam pocit ze mame stejne zname a jsme ze stejne lokality!:) Mimochodem kam do zahranici se chystas jestli to neni tajne?
Ještě jeden tip. Aby nám ta rychlá svezení nezhořkla, když se prý chystají dramtické změny na silnicích, braní papírů, střílení řidičů hned u příkopu a tak. Jezdím půl roku s antiradarem. Jde o BELL Vector 960. Funguje !! :-))))
Ad čip> No to přítlač. 1.8T 150PS jde na 195PS v pohodě. Sám jsem ten čip v tatově oktávce zkoušel a byla to bomba. Změna jako prase. Pokud porovnáme efektivitu čipování 20V a 20V turbo, pak se nezdráhám použít kurz 10:1 ve prospěch turba. Však Oktávka RS má tentýž motor pouze s vyšší kompresí.
Ad Leon Cupra> Není špatný, ale oproti WRX je to ořezávátko. O 1s horší 0-100, jizdní vlastnosti taky jinde. Je to jen Leon, ne civilní WRC ;o) Díval jsem se na pár srovnávacích testů a u Leona psali, že za ty prachy jde, zatím co WRX je prostě hardcore svezení. A pak ten zvuk boxeru... Mňam!
BTW, Hufe, proč ne Leon Cupra 165 kW ? Přece jen je to cenově o dost níže, a byla by spousta peněz na nový pneu ?? :-))) Mám pocit že za tu cenu to bude dost bezkonkureční auto.
Papír z brzdy na to nemám, to je fakt. 100 kW udávají čipaři, otázka je co dá filtr a výfuk. Po zhruba 2kW bych považoval za reálný ? Ale stovku jsem měřil, opakovaně, a vychází mi lehce pod 9s. Jo, a jezdím taky jen na 98. Moje hlavní pozitivní zkušenost s čipem ale není o rychlosti, ale reakci motoru na plyn, vytáčení, pružnosti a tak. A věřím tomu, že právě toto by bylo důvodem dát/kvalitně / čipnout i turbo. Ne kvůli těm 22 kW navíc, ale celkové charakteristice motoru. V tom se asi shodneme, že ?
to Hufnagl:No to je velmi zajimave z Fabie na Subaru!!! Jedes do zahranici vydelat chechtaky?! No po pravde uz jsem se taky rozhodl ze chci byt bohatsi!:) Neco s tim musim udelat!
za 7000 to šlo sehnat třeba přes sprtstyl.kvalitně.cz, ale už to nemají a byl tam prý dost nejasný původ, já zvolil jistotu nových dílů za nepatrně vyšší cenu. Možná ale máš jiný zdroj a je to taky fungl nový. Každopádně, to víme oba - svítí to perfektně. Pokud jde o kola, jezdím celoročně na 16. 17ky jsem nakonec zavrhl, jezdím denně a hodně po Praze a dal jsem přednost komfortu. Jen na příští léto asi dám 225/50 místo 205/55. S turbodírou problém nemám /mám 1.8 neturbo, chip GX, filtr, ITC výfuk, cca 105kW a 200 Nm/. /nick leon byl obsazen:-)))/. Dal jsem při nákupu přednost Climatronicu, vyhřívaným sedačkám, airbagům atd.... Jen mě mrzí šestka, ta chybí, a tu nechám příští rok dodělat.
Jen si nědělej iluze, že se Ti to prodraží na kvalitních pneu. Např P-Zero Rosso jde koupit za 6tisíc Kč/ks. Opravdu drahá jsou kvalitní kola. Ty levné s cenou kolem 5-6 tisíc jsou měkké a na našich cestách moc nevydrží. Chce to kola kolem 12tisíc za kus (BBS, OZ...). Vím, o čem mluvím. Své 17" Rondelly už jsem rovnal 2x. Všichni, kteří do oprav kol dělají, tvrdí, že cena udává kvalitu.
A co kola!? Jake velikosti tam mate?? Premyslel jsem o 18" ale premyslim jestli to neni moc(vetsi namaha tlumicu atd.,nehlede na nehoraznou cenu za kvalitnejsi pneu)!!!
Takze co tam mam za vybojky ti ted momentalne nereknu! Pro me bylo hlavni ze ted vidim naprosto skvele!! Jinak ja mam obe svetla za 7000,- (samozrejme i s montazi)!Co se tyce montaze jde to jako po masle presne jak uz myslim turboleon vysvetloval, uchyceni vybojek pasuje takze se jen pridaji dve mensi krabicky a je to!! Neni problem domluvit!! Prave jsem se vratil z dovolene z Bulharska!! Jel jsem pres rumunsko a muzu sve auticko jen a jen pochvalit!! Vjeli jsme totiz omylem az do bukureste!! Takovy tankodrom jste jeste nevideli!! Ale moje auto je kanec!! Nehlede na to ze ze dvou pruhu jsou si tam schopni udelat ctyri atd.! Jinak ten naraznik vychazi cca. 6000,-! :)
S tím napájením je to tak, že do konektoru /samičky/, který byl zasunut přímo na H7, jsou po odpojení zasunuty dráty /samečkové/, které vedou jako napájecí do řídící jednotky xenonů /balastu/. Tím je dosaženo toho, že původní kabeláž zůstává netknutá a kdykoliv to lze vrátit. Není to nic nového, používá se to u xenonových převodních sad. Ty ale stojí kolem 22 tis. /lexani.cz,hobbycar.cz/. Nejlevnější mi pak nabídl JK design za cca 19 tis. Princip fungování xenonových převodních sad je vidět třeba na xenonvalot.com.
V ceně je řídící jednotka /tzv. ballast/, ta řídí napájení výbojky, v podstatě udržuje napětí na cca 80V, potřebných pro chod výbojky, dále je tam tzv. starter, ten dá impuls cca 20 kV, potřebných pro zapálení /někdy je starter součástí řídící jednotky, já ho mám extra, jak to mají auta VW koncernu/, kabeláž /k výbojce vede vysokonapěťový kabel/ a samotná výbojka. Ta se musí malinko upravit /upilovat/, aby šla místo H7. To obojí samozřejmě dvakrát. Ostřikovače mám z výroby, takže chybí jen ta dynamická regulace. Je ale zapotřebí vědět, že ta reaguje zhruba v čase kolem 700 ms, čili to rozhodně nevychytá nějaký hupy na silnici apod. Spíše je to o tom, že podle zatížení /lidmi, nákladem/ nastaví světla přesně do vodorovné polohy. Což řidič nemusí vždy udělat, nebo ne přesně. Já to radši dávám o něco níže než H7. Což může být naopak paradoxně lepší - dynamická regulace toto neumožňuje. Ale u nových aut je předepsaná plus ostřikovače. S teplotou problém není a být nemůže - výbojka má příkon 35W proti 55W H7. Čili je studenější.
Cau, a jak je to s teplotou a ostrikovaci. V te cene je i cela sada vybojek ? jestli jo tak je to super ja sem za posledni 3 roky dal do PIA zarovek snad 10 tisic :-))
Myslel jsem, ze xenony potrebuji jine napajeni, ze je nejde připojit přímo na palubní elektrickou síť, ale potřebuje předřazený přístroj pro zažehávací systém, nebo co.
Tuning Sport Praha, Petr Bačák. Dělá to dle pracnosti za cca 12 tis, já jako stálý zákazník měl slevu. Použité díly jsou nové. Do Leona to šlo jako po másle, jako kdyby to byl originál z výroby. Je to dělaný tak, aby tam šly bez problémů dát zpět H7. Čili žádný úpravy na světlometu či kabeláži - napájení se napojí do původního konektoru. Je to důležité, protože je zapotřebí si uvědomit, že auto nemá dynamickou regulaci, a tak by nemuselo projít technickou. S dynamickou regulací by to možná dokázal Lexani, ale v ceně min. kolem 50. tis. Chce to přesně seřídit světlomety, pak je to v pohodě - nikdo na mě nebliká. Šel jsem do toho i proto, že používané Osram Cool blue jsem spotřeboval tři za rok /1000 Kč/. V případě zájmu dám číslo telefonu.
Ahoj, chtel bych se zeptat kde a za kolik ti dodelali ty xenony ? Ja mam toledo a ucinnost svetlometu neni nejlepsi takze uvazuju o mozenem upgrade. Ted tam mam PIA Platinum white, ale nestaci to, protoze jsem v noci slepy jak patrona :-))
Zajímavý na tom je, že je to pořád, jako základ, 1.820V motor. I když třeba ten 154 kW už má prý jinak uloženej klikovej hřídel a tak. Bral bych ho ale.Čekám teď, co u Seatu jako čtvrtej do mariáše ke Golfu, Octavii a A3. Mě tvrdili, že Leon se bude dělat do r.2006.Jestli s tím bude něco paralelního jako u škodovky stará a nová Octávka? Uvidíme.
Xenony mám taky. Vyšlo to na 10 tis. - se známosti. Jaký tam máš výbojky? Já nakonec D2S, i když se mi zdálo, že by tam měly být D2R. Ale zkusil jsem obojí, i s následným seřízením světel na regloskopu a ty D2S jsou lepší. Hodně dobrá stránka na seaty je seatcupra.net. Moc hezky vypadají hliníkový leštěný kroužky kolem budíků /tachoringe.de/. Pokud jde o chiptuning. doporučuji GX Racing, mám s nima výbornou zkušenost. To jen pár postřehů...
Zdravim. Sám jsem chtěl na jaře koupit Leona a nic než Leona, ale nepodařilo se mi z bazaru nějakýho pěknýho sehnat, takže jsem skončil u Octavie. Nemá někdo zkušenosti s oběma auty...zajímalo by mě jestli jsem udělal chybu, nebo naopak.
Zdravim vas vsechny!! Nejak to tady usnulo!! Konecne kdyz jsem nasel nejakou diskuzi k Seatum!! Vlastnite tady nekdo Leon 1.8 20vT 4??
Chtel bych si s nekym vymenit zkusenosti!! Auto je zatim super jen mi trochu vadi tzv. turboefekt!! Nechal jsem si tam nedavno namontovat xenony a chystam se na naraznik od Seidla! Zatim se mejte a doufam ze to tady uz neni po smrti!!
Zatím nedaly. Zjišťoval jsem to u renomovaných tuning firem, které tyto lampy dovážejí. Na LEONA to nikdo nedělá. Nechaji se sehnat jen kryty /karbon nebo lak/, to dělá více výrobců, jako jeden tip bych poradil rusmich.tuning.cz, na autodoplnky.cz mají tuším taky něco. Doporučuji ale jednu vychytávku co jsem dal minulý týden -žárovky Diadem do předních blinkrů. Zabarví větší část světel krásně domodra, přitom blíkají standardně oranžově a vyjdou na cca 200 Kč/kus.
Vzhledem k tomu, ze mi nejeden dealer tvrdil naproste nesmysly, jak po technicke tak po obchodni strance, tak bych necemu podobnemu veril pouze v pripade nejakeho duveryhodnejsiho zdroje.
Pokud vim, tak uz VW uvolnil veskere materialy (dokumentaci i diagnostiku) a stejne jako v EU si tyhle materialy muze kdokoliv poridit (ovsem cena je znacne premrstna, jak je zvykem).
Kamarádům se u Fiata a Alfy projevilo vrzání až tak kolem 10 tis. Ten Fiat byl Brava, Alfa 156ka.Oba mi tvrdili, že se mi to u Leona stane taky, ale mám 20 tis. a nic. Jo - kdyby Alfa začala dělat Breeru a byly prachy...........Pokud ale dají 3,2 V6 do novýho Leona a udělá ho Vittorio da Silva.......:-)))))
To turboleon: Řídil jsem obojí,Ibizu i Alfu.Alfa mě nadchla,Ibiza nezklamala,ale radost z jízdy byla větší u Alfy,měl jsem kupodivu i lepší dojem ze zpracování.V první chvíli se zdá cenově výhodná Ibiza,ale po doplnění pro mě nutnejch prvků výbavy(klima,pořádný kola)už je to trochu jiný.K tomu vrzání:U vzorku v kterým jsem jel já se nevyskytlo,ale i tak bych ho asi odpustil.Každej má hold jiný požadavky.
Ibizu dělal stejný designer jako Alfu. S tou nápravou nevím, fakt že víceprvkový závěs by byl lepší. Rozdíl mezi novou Ibizou a Alfou poznáš na kostkách - Italové se snad nikdy nenaučí dělat kvalitní auta tak aby nevrzali, neskřípali atd. I Fabia je na tom líp. Ne, že by se mi 147 GTA nelíbila. Líbí, moc. Jenže ty detaily......
Na Autoshow se maníci od jednoho dealera Seatu rozplývali nad tím, že ten motor 154 kW je daleko více předělaná 1.8 T než jen turbem, mezichladičem vzduchu či čipem. Je to jiný i mechanicky, třeba uložení klikového hřídele, takže bych šel do 154 kW. Tam pak bude spíše rezerva na další úpravy.
Fijo,to snad nemyslíš vážně,srovnávat neosobní VW klon s Alfou.Nic proti Ibize,ale Alfa je trochu něco jinýho.Tdi 96kW je sice dělo,ale vzadu kliková náprava bez stabilizátorů(údajně jsou silentbloky samostabilizující),navíc kombinace měkejch pružin a tvrdších pružin je dost nepřesvědčivá.Ibiza je horší Fábie.
Aha.. Takže je to jasný. Podbaba začala dělat Seaty nedávno,tipuju to tak rok, takže v Praze má absolutně nejmenší zkušenosti. A navíc malej servis. To mě přiznám ani nenapadlo, že bys to měl tam. Mohu tedy definitivně shrnout svoje postřehy: 1) NH Car mě u Leona odflákl předprodejní servis, ale jinak jsem tam jezdil s Ibizou 6 let a celkem v pohodě. Seaty dělají dále, ale ne garančky, takže jsou pasé. Jezdím tam ale se služební Feldou a kolegové s jinýma škodovkama a celkem O.K.
2) Na Auto Jarov jsem byl párkrát i s Ibizou, teď poprvý s Leonem, včetně reklamace opraveného vyhřívání zadního skla. Zatím v pohodě.
3) Když jsem tedy volil nový servis, volba byla mezi Pyramidou a Jarovem, Jarov je pro mě blíž, takže vyhrál.
4) S Pyramidou zkušenosti nemám, byla zde jen logická úvaha, že tím že dělají jen Seaty jsou ve výhodě.
tak jsem sehnal nakonec nějaky neorig.lyžiny (ale přímo pro Leona) za 1470Kč, ale pasujou a že nejsou hliníkový se zámkem jako orig.mě nijak moc netrápí...jinak zkušenost s Pyramidou: taky žádná sláva-jednání je na úrovni, ale odpalili mi tam rádio-že prej ať si ho vyreklamuju, že jim tam hořelo pár kablíků (cinch k zesilovači a já nevím co ještě), takže mě fakt potěšili-to abych si na tom autě snad dělal všechno sám, nebo já už teda nevím:( btw.předešlý servis byl Podbaba a bohužel tam budu zase muset řešit alarm, kt.tam montovali, protože zase blbne:( se z toho fakt asi picnu:(
S těma lyžinama jsem to myslel tak, že lyžiny/hagusy/ na Leona nejsou obecně, ale jen standardní nosič s příčkama. Ty z Octavie jsou samozřejmě úplně mimo. Napiš jestli je to lepší v tý Pyramidě, až budou první zkušenosti. A taky co to vlastně bylo doposud za servis, až to nebude tajný. Nevím proč, trochu mě to připadá na Klokočku, pokud to bylo v Praze.
řekl bych, že ty lyžiny určo nebudou stejný s Octavia...jinak okno je vyměněný, ale ostatní závady skoro všechny zůstaly...komentář proč závady neodstranili vypadal asi takto: "vždyť máte na auto záruku 2 roky, tak s ním můžete jezdit k nám do servisu třeba každej den"...jsem už nezkousnul, takže půjdu zkusit štěstí do Pyramidy
Ještě bych prověřil to, co bylo tady na stránkách jako odkaz a už to zmizelo - prodejna Neumann v pražské tržnici. Klasický ližiny, hagusy, to co člověk zná třeba z Octavií kombi, ale na Leona asi nejsou, čili doopravdy jen příčky.BTW co závady a sklo ?
hmmm, 2 příčky "jen" za 5.673Kč, držáky lyží za 2.775Kč případně box za 9.531/16.188Kč...to ti připadá jako málo?...no ostatně mi nic jiného asi nezbyde:(
turboleon: existují neoriginální, levnější a lepší (s více funkcemi) alarmy, neproflánknuté a také pracující s orig. klíčkem DO centrálu a není s tím problém. Vyjma toho, že když něco na autě nejde, tak to servis hází právě na alarm anebo na "neodborně" instalovanou HF sadu, i když to není pravda, a nijak se to nepotvrdilo a vždy byla chyba v servisu a ne v alarmu - vlastní zkušenosti :-)).
Příště si předem vyjednej předběžný termín dokončení v zakázce, oni vědí, že když jej překročí, tak budou muset poskytnout slevu a tak se na začátku hned dozvíš, na čem jsi - jak moc se budou kroutit s uvedením termínu do zakázky.
Jako člověk který Ibizu měl jsem pochopitelně o nový pročetl vše co vyšlo a taky se v ní svezl - podle mě levnější a lépe zpracovaná variace na Alfa Romeo 147. Podvozek a ten 96 kW TDI je božzský....... Blbá je na ní skladba motorů, vysloveně chybí 1.6 77 kW.
Budu posuzovat jen Prahu a co vím. NH CAR - se Seatama skončil, už jen mimo garance, čili nebrat. Auto Jarov - velký, neosobní, ale největší zázemí v náhradních dílech a vzhledem k počtu prodaných aut asi slušný zkušenosti s různými špeky. Čili poměrná jistota, ale nemožnost navázat osobnější vztahy. Kamarád mi doporučuje Seatovu pyramidu v Průhonicích - dělají jen Seat, což je výhoda. Mimo Prahu pak prý je dobrej Seat v Kolíně /pokud tam ale právě nejezdíš :-))))/. Obecně bych asi nebral servis, kterej je mrňavej,kde se prodá málo aut, a dělají třeba celý koncern VW. Ale to je jen názor. Abych byl konkrétní, tak na Jarov jsem jezdil sporadicky už s Ibizou a až teď od první garančky tam jezdím pravidelně s Leonem, zatím bez vážného problému.
alarm mám taky v jednom klíčku=spokojenost, ale jakmile vymění přední sklo a odstrní zbytek závad, pak asi budu jezdit do jiného servisu-poraďte prosím, jaký je pro Seat nej? Případně jaké máte zkušenosti-kam určitě "ne"?
hm, uvazoval jsem o malym aute pro zenu, libi se mi nova Ibiza. Akorat ze v plne vybave s xenonama a TDIckem 96kW stoji nad 600 tisic. Scheisse ... Pritom Cordoba neni nijak dramaticky draha, a mel jsem za to, ze Cordoba = Ibiza s kufrem ....
Já si nechal dát alarm přímo z výroby. Mám pak alarm i centrál elegantně v jednom klíčku. Pokud ti tam dodatečně dávali něco jinýho, tak pak mám pocit že půlka věcí co zprasili s tím souvisí. Originál stál 6500 i s prostorovými čidly. Samozřejmě, že je to pro zloděje profláklý, ale pak stačí tam třeba dodat otřesové a náklonové čidlo a GSM pager, a to už zase lump neví. Ještě k předchozímu - světlomety se podle mě mlží v situaci, kdy jsou vyhřátý a okolní vzduch je vlhký,pak se určité kondenzaci nedá zabránit, leda že by byly vakuově uzavřený - což samozřejmě nejsou. Chci říci že mi občas dělá taky a dělalo i předchozí auto, ale beru to tak že v rozumné míře a rychle to zmizí. Vše kolem tvýho auta mi ale potvrzuje i zde v jiných tématech často diskutovaný problém kvality sevisů - mít kvalitní servis na který je spoleh je prostě terno.
jo, jen jsem chtěl ještě říct, že jsem seděl v novým Renaultu Megane II a vůůůbec nelituji koupě Leona (i přes problémy se servisem)...je to neskutečnej rozdíl!
Tak musím na obranu servisu napsat alespoň něco kladnýho-auto jsem si vyzvedl již dnes v podvečer "pojízdné" (prý se jim podařilo sehnat nový náhradní díl) s tím, že byly odstraněné pouze 3 závady z pův.9, tak jsem akorát zaplatil alarm (8tis.=docela palba:( a pak jsem zjistil, že když otevřu kufr, tak alarm nedělá nic, protože tam zase zapomněli něco dozapojit...jsou to "odborníci" na baterky:( hlavně, že ale můžu jezdit (jenže já to auto nutně potřeboval už včera:(
Pokud něco odpálili a auto je tím nepoužitelný, tak by měli držet hubu a dát náhradní. Taky bych rád viděl, jestli mají právo to auto klidně měsíc "zadržovat", tomu nevěřím. Zkusil bych alespoň nějaký bezplatný právní servis - nemáš ho třeba v povinném ručení /DAS/. Nebo zkusit přímo kontaktovat DAS - v podstatě jde o právní servis při problémech s autem kvůli havariím, ale tady by si taky mohli vědět rady či alespoň nasměrovat. Stát se toto mě, už tam mají televizní štáb. Takovýhle *** nesnáším /pardon/.
až se kauza vyřeší a nebudu muset do tohoto servisu již jezdit, tak vám prozradím, o koho se jedná...rozhodně mám asi solidní pech na výběr auta:( a když se k tomu přidá ne zrovna moc ochotný servis (kde kašlou i na nějaký předprodejní servis a na zákazníka vůbec...prostě pokud asi nejste firma, která odebíráte min.20 aut ročně, pak nemáte šanci být spokojen)
další problém vzniknul prý tak, že montovali alarm a přitom odpalili nějakou elektroniku a auto je tak už nepojízdné, přestože když se dávalo do servisu, tak bylo plně pojízdné! docela mě překvapili, jak byli upřímní, že ihned přiznali, že to odpalili, ale to mi nic nepomůže...
ad náhradní auto-když jsem jim řekl, že to auto je nové a že potřebuji s ním jezdit, tak mi řekli, ať si moc nevyskakuju, že auto si můžou nechat klidně i měsíc, že na to mají právo-když chci jezdit, tak ať si půjčím za poplatek jiné, nebo ať si koupím další! při kontaktování importéra mi bylo sděleno, že mám smůlu, že nárok na náhradní auto nemám (to jedině v případě, že se auto pose.e na cestě, ale nikoliv v servise) a že si můžu podat akorát stížnost, ale to mi ještě doporučili, že by bylo lepší stížnost podat až tehdy, až budu mít auto doma a pak už nikdy více do toho servisu nechodit
jo, a to chci vidět, jak budou vyměňovat to prasklé přední sklo a všechny světlomety (neboť do nich vniká vlhkost a zamlžují se)...prej to musí schválit celej řetězec úředníků atd...tak jsem zvědav, kolikrát mě mezi tím chytnou policajti a budu platit pokutu za prasklý sklo:(
No, určitě máš nestandardní smůlu, ale toto konstatování samo o sobě nepomůže. Tvrdě bych chtěl vědět, jaký další problémy našli, co na tom budou dělat 5 dní, tvrdě bych požadoval náhradní auto !!!-to by ti měli dát automaticky. Informoval bych importéra, a dále bych pohrozil TV Nova /udělal bych s nich bubáka/. A už jednozačně bych vyměnil servis. BTW- co je to za zač, aby každý věděl čemu se obloukem vyhnout?
To by mu i stihli udělat generálku, případně přelakovat, za tu dobu. Většinou mají 3 lidi, co průběžně dělají na 10 autech, organizace práce jak v rusku. Co s tím bylo? Auto vrátit můžeš, ale plnou cenu už neuvidíš. I kdybys to dal do televize (tady asi zatím není důvod), v nejlepším případě bys dostal jiné auto. Zkus jim ho nabídnout protiúčtem, kolik za něj nabídnou.
no, abych pravdu řekl, tak mě to už začíná nasí.at-teď mi volali ze servisu, že s autem je víc problémů, než předpokládali a že si ho nechají ještě asi dalších 5dní, takže začínám bejt pěkně vytočenej a je dost pravděpodobný, že auto vrátím a SEATa pak už nikdy v životě nekoupím!:(, přestože se mi líbí...
Nevím, co máš za dealera, ale už co píšeš se mi moc nelíbí - mě u prasklýho skla ani necekli a hned tam šlo nový. /nebylo to sice u Leona , ale to jedno/. Napadlo mě, jestli předprodejní servis neflákají záměrně, mají pak v rámci záruky více výkonů které hradí importér. To by teda bylo hodně sprostý - ale kdo ví? Uvidíš, co bude dál, ale pokud je to možné zvážil bych i výměnu servisu. Já jsem s Leonem maximálně spokojenej, ale když si vzpomenu na to, že to auto prošlo přes výstupní kontrolu a předprodejní servis s nezapojeným čidlem brzdové kapaliny a na moje reklamace reagovali v servise doplněním kapaliny na maximum (ono to občas blikalo a řvalo), tak mi je z úrovně těch lidí na blití. Nakonec jsem to nezapojené čidlo našel pod vzduchovým filtrem sám, našrouboval a pak už pohoda. A věřte mi, že i když se ten servis honosí ISO 9001, tak to je taky k ničemu.
Jen pokus: - má to auto kontrolku otevřených dveří v panelu přístrujů? U škodovek byly kdysi vadné spínače 5 dveří. Nejlepší je, že se centrál tínmto spínačem dá v odemknout. Ty mít Leon TDI 81kW a od jakého dealera?
No nevim, ale Šmucler v Horšovskym Týně se snaží jako kráva. Když přijedeš na garančku nebo kvůli nečemu jinýmu tak ti dá poukázky na oběd, doporučí prohlídku zámku, atd.
a ještě k tomu ostřikovači-samozřejmě, že je tam nemrznoucí směs-ostřikovač ale nefungoval už při opuštění autosalonu, kdy bylo ještě venku asi +8st., takže zámrzem to asi nebude!
tak Leonek už je v servisu-spočítali jsme to na 9 "záručních" závad:( sklo a mlžení všech světel musí schválit prý nejdřív importér, ostatní se "snad" pokusí odstranit...
ad autozamykání-bohužel se auto zamkne i při otevření zadních dveří:( btw.deaktivace funguje jen otevřením předních dveří
ad osvětlení interiéru-právě, že vnitřní osvětlení má 3 polohy, zhasnuto/rozsvíceno/rozsvíceno pouze při otevřených dveřích...a ta poslední varianta bohužel funguje stejně jako ta druhá (nepomůže ani nastartování ani nic jiného)
ad další závady-to snad ani nemá cenu rozebírat-hlavní je, že to jsou jen "detaily" a auto aspoň jezdí-nedovedu si představit, kdybych s novým autem odjel od dealera a upadlo by třebas něco na nápravě nebo tak něco:(
a co se týká předprodejního servisu-tak se mi zdá, že na to všichni dealeři se.ou, protože min.polovinu závad jsem zjistil ještě ten večer, než jsem dojel domů!:(
K tomu ostřikovači - nebyla tam letní směs a nezamrzla ? Vedení dozadu je dost dlouhy, pokud to nebylo dostatečně "propláchnutý" zimní směsí, tak klidně může být problém tady.
Se Španělskem to nemusí mít nic společnýho. Já se dost zajímal o to, kde byl můj Leon vlastně vyroben. Bylo to v Belgii v Bruselu !! Třeba v USA se sleduje i kdy byl vůz vyroben /který den v týdnu/. Důvod ? Pondělní a páteční auta jsou statisticky nejhorší.... Nechtěl bych třeba koupit auto, který se dělalo hned po Silvestru:-)))). Kromě slavnýho ISO 9001 totiž jde i o kliku.
Auto se samo zamyká po cca 30ti vteřinách po odemčení, pokud jen odemčeš ale neotevřeš dveře. Občas mě to překvapí, ale v principu je to rozhodně dobrá funkce. Vnitřní osvětlení musí zhasnout po nastartování, naopak po zhasnutí motoru a vyjmutí klíčku se zapalování se musí rozsvítit. Horní přepínač musíš mít úplně vpravo. Zhasíná se pak po uzamčení nebo samo automaticky. Takže to máš možná obojí v pořádku, jen si přesně uvědomit funkčnost. S ostřikovačm neporadím. Sklo ti na 100% vymění, u lepených skel to není zase vyjímečné, u Octavií takto praskají zadní skla, mě se to před lety o novýho auta stalo taky. Jde o to, že u novýho auta "pracuje" celá karoserie. Dobré řešení, a nejen kvůli sklu, je dát do motorového prostoru rozpěrnou tyč, auto se pak míň kroutí. Uklidnit by tě mělo, že když sklo nalepí podruhý, bude to už na "stabilizovanější " karoserii. BTW - u koho jsi auto kupoval? Už jsem tady jednou kritizoval předprodejní servis u NH Car.
Tak to by mě také zajímalo... Že by španělská práce?
Co myslíš "automatický zámek zamyká tehdy i když to není žádoucí" - u kufru např. se zamkne automaticky po urč. době, pokud je to nakódováno v komfortní jednotce, podobně jako autom. zamykání centrálu. Lze to vypnout.
tak už jsem zkousnul závady typu "nefunguje ostřikovač zadního skla" nebo "nezhasíná vnitřní osvětlení interieru" nebo "automatický zámek zamyká tehdy i když to není žádoucí", ale čím mě SEAT dostal, bylo, když v noci z pátku na sobotu, kdy uhodil první mrazík, ruplo přední sklo (na týden starém autě)!...čára od okraje do středu "jen" asi 20cm...jsem zvědav, jak se k této "závadě" postaví dealer?!
Dělá to firma Eurotuning, momentálně ale mají chcíplej WEB. Stopro jsem viděl i někoho dalšího. Info je v letošním Světě motorů někde kolem čísla 20. Jde to na všechny koncernové motory určitého typu, čili i do Octavie /s tou to tam testovali/, asi Fabie atd.
Hluk se vylepší u každýho motoru, ale diesel bude, zejména za studena, znát vždy. Pokud jde o šestku - za 35 tis. je to navíc jeden stupeň dopomala ke stávající převodovce, za 50 tis. kompletní změna zpřevodování /zkrácení jednotlivých stupňů řazení/. Ad kvalita předprodejního servisu, tak to je v Česku docela neštěstí. Já neměl zapojeno čidlo hladiny brzdové kapaliny a ty paka se tomu ještě divili. Doporučuji ti ale zkontrolovat,jestli máš zámek přepnutej do správný polohy, jsou tam celkem tuším tři, musíš to mít na odemčeno /klíčem/ aby fungoval centrál.
tak hnedka prvni zavadicka: DO/central nezamyka kufr, coz se da docasne poresit zamkem kufru, ale nechapu, jak takovou zakladni vec nedokazou odzkouset uz v autosalonu/pri vystupu z fabriky...jinak hluk TDI oproti benzinu je teda drsnej-doufam, ze po zajeti to bude kapanek lepsi?!
2513 jsem psal, vsechny udaje se tykaly predokolky (ne 4x4), tak ten kufr -museli zmensit-ptz nyni uvadeji 320. 6 jde fakt snadno dodelat (ma 2 stale prevody)? Ma ta 6st kratsi razeni nez 5st? Me prijde dost dlouhe,u Oct. Rozhodne to vyzkousim. Okcavka je spis rodinne,a Leon spis sportovni auto.Kdyby do Leona dali 1.8T 165kW,ale to nemohou.
Ad 4x4. Pokud bych celoročně jezdil někde na Vysočině či v horských oblastech, nebo na jinak mizerných cestách,pak bych ho bral. Pro Pražáka co jede občas na hory stačí kvalitní zimní gumy a kombinace systémů TCS/EDS/ESP.
Leon 4x4 má rozvor 2517, normal 2513. Údaje beru z fůry papírů co mám doma kdy jsem ho kupoval. Kufr má podle toho Leon 360 l, ale mě je to upřímně jedno, bohatě mi stačí. Základní verze Leona s odpovídajícími koly je s jízdními vlastnostmi někde na úrovni RS, verze Sport bude zase o úroveň výše. To auto prostě je koncipovaný jinak než Octávka, tož vše. Zapomínáte i na to, že Leon má u 132 kW 6ti kvalt. /víš to Hufe?/. Taky dobrá věc, to si chci nechat dodělat. Při 180 si to o tu šestku přímo říká.
Nemá to cenu :-) Proti studentíkovi Hufovi nemám šanci, proti jeho lžím a urážkám ne. Mějte se tu kluci fajn, když Vás to tu baví, nechci pokračovat v nesmyslném FlameWar, odcházím.
Zavolej mi, určitě tě rád uvidím a tyhle tvé průpovídky si vysvětlíme osobně, jen abzs pak nezdrhal nebo se neschoval za své kamarády, jak máš ve zvyku.
Dardíku, rád bych Ti řekl do očí, že jsi ukrajinec a *. Budeš v pátek nebo v sobotu doma? Pojedeme do čech, tak bych se stavil, ať vidím, jesli popis ATXe nelhal.
"Sport neměla ani palubní počítač" - oni tomu nyní říkají TopSport (Sport už není) a zdražili ji o 80000 Kč, takže tam možná i něco přidali.
Na Slovensku prodávají třeba tyhle 1.8T Leony bez Klimy a Elektropaketu2 (a domontují tam něco slovenského za příplatek, i poté to vyjde o víc než 100K levněji díky dobrému kurzu).
rozchod dle kol - nevim, jak se spravne meri rozchod, od naboje nebo od vnejsi strany kola? K naboji je to stejne (Octavka/Leon) a ke kolu to bude mit Leon vetsi, kdyz ma povoleno 225/18", ale zalezi na rafku a kole, takze myslim ze platny rozchod je k naboji.
Nerikam, ze je neco lepsi/horsi, protoze jsem v Leonu nejel. Octavka mi stejne pripada tvrda, nekomfortni, a to se o ni rika, ze je mekka. Chce to srovnat raz naraz.
Kufr: LEON má 340L -www.seat.cz/…/technicka_data.… , Octavka ma 528L, 340*1,56=530L, tedy můj výrok, ze Octavka ma (papirove) o 55-56% vetsi kufr nez Leon.
Leon má kufr 360 l, takže proti Octavii cca 140 l. Ale ne u 4x4, tam to je jak píšeš.Rozvor je 2517, Octavie 2513, rozchod /dle kol/ má Leon taky nepatrně větší, ale podvozková platforma je stejná. Karoserie je ale u Leona širší,jsou zde stabilizátory vpředu i vzadu a je jinak naladěn. To Huf - clima v Top Sport je, ale asi ne elektronicky řízená /8 tis. příplatek/ a vyhřívaný sedačky jsou v tzv. zimním paketu za příplatek 10 tis. Když jsem ho kupoval já, tak verze Sport neměla ani palubní počítač, ale možná se to změnilo - je to rok. Ale to už jsou detaily.
Oct. ma 33 cm navic, o 56% vetsi kufr nekde musi viset. Rozvor i rozchod je nachlup stejny. Clovek by rekl, ze je stejny podvozek(?). Leon ma i 4x4 jak 132(133?) tak TDI 110kW - to je haldex? Ma s touto verzi 4x4 jiz nekdo prakt. zkusenosti, resp. ma ji dealer na zkousku? Odhaduji, ze zkusenosti je tak 30x mene nez se Skodovkami? Podobne se servisy.
Cena 132kW 4x4 824900, na Slov. vyjde o >100000 levneji (lze koupit i bez klimy), tohle auto se mi libi a ani se nemusi chipovat. Na sportovni jizdu jako delane.
Řekni si tátovi k ježíšku o novou verzi 1.8 20v 154kW/210K, 225 pneu a 18" povoleny. O slevu 2,5% na vůz na objednávku si řekneš sám, nebo ti ji dávají automaticky? ;-o
Papírově vypadá dobře, ten španěl, ta 132 kW verze stála před pár měsící o 80000 méně, čím to je? Výfuk, to je estetická věc nebo to má i praktický účel?
Omyl. Climatronic, vyhřívané sedačky, komplet v el., deštový senzor, zatmavovací vnitřní zp. zrcátko, metalíza... Chybí jen kůže a navi. 770tisíc bež slev. O 30klacků ohnu dealera jako nic a šup - leonek je hotový. 740tisíc. 17 se nechají na zimu. Na léto se vemou 235/40ZR18 Zendry Racing a auto je hotovo.
No, nebude tam Climatronic, el. okna vzadu a pár drobností, chce to předělat výfuk /sice dvojlauf, ale mrňavej průměr/, doplnil bych vyhřívaný sedačky - počítej spíše 850. Ale pak tam už bude prakticky vše. Co mě vadilo nejvíc je to, že tam nejdou xenony, nedokázali si s tím poradit ani u Bervida. RSu pak ale napráskáš vždycky. Vnitřek je víceméně AUDI A3.
Asi jsem byl duchem jinde, ale najednou zjišťuju, že Leon má fakt super cenu. TopSport 20VT 132kW v plné výbavě za 770 tisíc Kč (a to už jsem tam napočítal veškerou potřebnou výbavu nad standard). Oproti Octavii RSku bude rozhodně jinde jízdními vlastnostmi a troufnu si tvrdit, že i designem. Metrové převisy u RS jsou děsivé. Leon působí vyváženě. Hm... Je to rozhodně důvod se zamyslet.
Powerbox: Odborníci nejsou proti, tuhle fámu rozšířili lidé, kteří je nemají v nabídce (ATX?). Doplňkové moduly dělají i renomovaní tuneři. "první garančky bylo automaticky odbrzdění a protokol" - tak to by bylo pěkné, ale je to trochu nereálné :-o
Obětuj 59 korun a kup Autosport a Tuning, jednak je tam nádherný LEON R300, najdeš tam i adresy kde ty koberce nabízejí. Osobně, pokud bych něco v interieru vylepšil jako první, dám obložení z imitace hliníku na palubku. Pokud máš interier černá-šedá, vypadá to skvěle. Dělá to více firem. Nebo zkus Google či Seznam, tam toho je taky hodně v sekci autodoplňky/tuning.Ještě pár tipů - pedály jdou použít ty nerez od Milotecu, od Milotecu jdou i chromové kliky dveří. Dobře vypadají chromované obroučky na masce - dodává přímo SEAT. Atd. Jinak gratuluji.
Caudy lidicky, tak po prvnim dni jezdeni s "Leonkem" (ala traktor-silne TDI-Emocion) mohu rict, ze maximalni spokojenost...jen trochu vic mista nazadnich sedackach by neuskodilo:)...
btw.netusite, kde sehnat za "rozumnou" cenu hlinikove koberecky?
Jo, v papírech výrobce je 92, na některých stránkách tunerů se uvádí že má 94. U prodejce mi dokonce tvrdili že parametry motoru jsou počítány na Natural 91, a asi bych tomu i věřil. Což je možná dost zajímavé téma, byť do jiné rubriky.Nicméně mám KNko, takže tak i tak to tam spolehlivě je, spíše víc, ale chce to brzdu. Až s tím motorem provedu něco víc než jen sportovní filtr,obětuju ten litr a dám si to na Auto Jarov odbrzdit. Problém je v tom, že koncern VW sešněrovává výkony motorů do určitých řad /44,55,66,77/ v kW či jiných řad /100,105, 110,125,150/ v koních. Realita je u každého motoru ale někde jinde. Mě osobně by se líbilo, kdyby součástí aspoň první garančky bylo automaticky odbrzdění a protokol. Pro xjirku - klidně dej hned alespoň sportovní filtr. Je to za necelý 3000 a vrátí se to.
Záruka je doopravdy problém. Pokud by na čip ale v servise přišli. U TDI se používají i tzv. Power boxy, které se nechají snadno demontovat, ale odborníci jsou spíše proti. Stručně řečeno - při běžné např. garanční opravě či prohlídce v servise na čip nepřijdou. Kdyby ale něco bylo s motorem v záruce a šli do detailů a čip našli, pak je po záruce. Jinak - měl jsem dva čipy od Sportmotoru, kolega má v TDI čip od zde tolik propíraného Autokomplexu. Ten je ale z Brna. Já teď plánuju GX Racing a tuning, ale slyšel jsem dobrý reference i na Motor Excel. Třeba ten GX Racing je klasická kamenná firma se solidním zázemím. Ale já byl v pohodě i se Sportmotorem, byť to asi bylo více na koleně. GX nabízí zdarma vrácení do původního stavu, to by mělo být standardem. BTW - s přečipováním je stejně nejlepší počkat po těch 10 tisících, až si motor sedne. Jinak všechny tyto firmy mají stránky na Internetu. U TDI ale ty peníze podle mě stojí za to.
a mas nejaky zkusenosti se solidnima firmama v Praze, kt.by ten chip namontovali a vse otestovali (diagnostika) a v pripade nespokojenosti vse vratili do puvodniho stavu? jak se na to potom kouka autoriz.servis? neztrati se zaruka? prece jenom 2 roky zaruky vyhodit jen kvuli chipu je skoda!
Nick Leon byl obsazen, proto mam turboleon ale motor je 1.8 94 kW. Nicméně - právě proto plánuji dost rozsáhlé úpravy příští rok - až skončí záruka, vidím to na cca 110 kW s vačkou, čipem, filtrem a výfukem, pokud budou prachy pak i kovaný písty, svody - cca 120 kW. Při koupi jsem při svých finančních možnostech dal přednost Climatronicu, vyhřívaným sedačkám, ESP, komplet tuningu karoserie atd. Budu ještě dodělávat šestku /cca 35 tis/. Čip jsem měl už u Ibizy a služební Feldy - zkušenosti jen dobrý. Soused má čipovanou TDi 81 kW - taky si to moc chválí. Těch 96 kW co se z toho dostane je přes 200 a stovka pod 10 s. Dát jen čip bych se dokonce ani nebál dát po těch 10 tis. km i když to bude v záruce.
1.8T 132kW - to nemusi byt spatne:) - ja uvazuji take o 1.9TDi 81kW - jake mas zkusenosti s chipem? do noveho auta se 2 roky zaruky to je asi docela skoda-je ten rozdil ve vykonu opravdu tolik znat? jinak o "tuningu ala spoilery" neuvazuji...
Leonka mám, i když 1.8 benzín. I provedení Signo má dost sportovní podvozek, takže bych se vůbec nebál vzít 81 kW TDI a dát tam čip./TDI 81 kW se tuším nedělá v provedení Top Sport/ Samozřejmě že TDI 110 kW Cupra by bylo extra, ale to už je přes 900 tis. Doporučil bych každopádně alespoň 16 kola, já je mám i na zimu. Pokud jde o spojlery, pak hezčí než Cupra je podle mě sada od JE desingu. To je za cca 70 tis. Ale dost udělá i Autotest za 35 tis.Hlavně když dáš spojlery v jiném odstínu laku jako já.:-))) JInak po roce spokojenost, nic nedrnčí atd., kvalita zpracování blíže k Audi než k Octavii.Dvě závady /čidlo brzdové kapaliny, motor pomocného ventilátoru/ jdou na vrub podle mě odfláklého předprodejního servisu, či výstupní kontroly. Můžu samozřejmě poradit dále.
Jezdil jsem v Cupře TDI 150PS a bylo to moc dobré svezení! Netuším ale, jak jsou na tom civilnější verze. Rozhodně ale nevypadají zdaleka tak dobře, jako Cupra...