Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
neregistrovaný "mr.modena1"
24. 2. 2003 15:45
Re: VK for president ?
2 Ajvn: U řidičů metra je to příplatkama za práci v podzemí.
neregistrovaný "Skye"
14. 2. 2003 09:41
Bez nadpisu
Moc nevěř tomu, že je to na běžné ježdění:))) Pochybuju, že bych s ní takhle jezdil denně 100km do práce:)
neregistrovaný "Skye"
14. 2. 2003 09:38
2 RB
RB: Četl jsem to! S magicem jsem si vyměnil kdysi pár mailů a dospěl jsem k tomu (po opravdu přesvědčujích argumentech), že je nesmysl ji kupovat. I kdyby stav odpovídal tomu, co magic píše, tak v tomhle autě utopíš na údržbě neskutečné peníze. K Integrale je navíc nutné mít ještě jedno auto. No a v době, kdy přemýšlím co (kromě auta) do budoucna s bydlením, tak je to nesmysl.
neregistrovaný "rbaron"
14. 2. 2003 01:54
Re: odbory
to Skye: Magic se nechal slyšet, že se zbaví integrale, co důležitějšího, takové integrale, která je vhodná na běžné ježdění a předal by Ti ji v bezvadném stavu, dokonce jmenoval věci, které by ještě vyměnil.
neregistrovaný "Skye"
14. 2. 2003 00:00
Re: odbory
Jo jo, u Pinkasů je tam dole u Václaváku. Nevim, vařej tam dobře, pivo super, ale prostě to něják nesedlo. Obsluhu tam ale považuju (narozdíl od jiných restaruací-hospod) za velice slušnou, přívětivou a ochotnou, ale asi jste neměli zrovna štěstí:o) V Městském pivovaru jsem nebyl, ale vím kde to je. Na mě je to už trochu daleko z práce.

Jinak rozmrzelej jsem byl spíš tak obecně, hlavně kvůli autu, který prostě nevyšlo. Moje plány jinak znáš, začíná se to konečně rýsovat slibně a hlavně konkrétně.
neregistrovaný "rbaron"
13. 2. 2003 19:25
Re: odbory
to Skye: Nebyla to jedna z těch věcí, ze kterých jsi byl tak rozmrzelej? :o)))
neregistrovaný "rbaron"
13. 2. 2003 19:24
Re: odbory
to Skye: To je tam dole pod Václavákem v tom trojúhelníku, že jo? Točívali tam plzeňský, co si pamatuju. Byli jsme tam jednou na spoustě výborných piv a byla to jediná hospoda za celý život, kde jsme prostě MUSELI odejít bez placení, protože když jsem pana vrchního doslova tahal za šos, že už zaplatíme, řekl své "Jo, jo" a zase běžel někam nahoru. A nám prostě jel vlak :o/ Mimochodem v prosinci jsem byl v Praze za kámíkem a dost dobře jsem se najedl v Městským Pivovaru, takový katakomby ve Vodičkovce. Levný to ale nebylo :o)))
neregistrovaný "PROF"
13. 2. 2003 09:46
Re: odbory
Vy mě tady rýsujete v pěknejch barvách, co mě teprve čeká :-). Je to lepší, ale nic moc.
neregistrovaný "Skye"
13. 2. 2003 09:39
Re: odbory
Já jsem si taky užil, minulej měsíc. Po tom, co jsem si dal u Pinkasů vepřový koleno, tak jsem už jen zvracel a zvrace, i na ty štávy došlo:) Den na to mě sklátila horečka a nakonec se z toho vyklubal jako freebonus zápal plic a zánět průdušek:(
neregistrovaný "rbaron"
12. 2. 2003 19:31
Re: odbory
to Skye: Já už nevím. Ze všech současných politických voleb, by se mi nechtělo vybírat vůbec. Není totiž nikdo, koho bych reálně a opravdu CHTĚL vybrat :o/

to prof: No, doufám, že ne to samý jako u mě. Předevčírem večer jsem byl s maličkou v restauraci na bifteku, potom v kině na kameňáku. Měl jsem nějak těžkej žaludek. Skončilo to tím, že s malými přestávkami jsem od pěti ráno zhruba do půl deváté ten biftek, poté už jen žaludeční šťávy a nakonec ty léky, které jsem se na poslední chvíli snažil použít, blil. Jak říkají v Americe černoši, prostě jsem čtyři hodiny řídil porcelánovej Cadillac :o) Nic moc. Chyběl tomu zvuk V8, ale automatický to bylo dost a nejvýkonnější byla vodní pumpa, která kopala a kopala a málem jsem se udusil :o))) Střevní chřipka je *** a už nikdy nechci!!!
neregistrovaný "oddie"
12. 2. 2003 18:32
Re: odbory
Jo. A uzdrav se :))
neregistrovaný "PROF"
12. 2. 2003 18:27
Re: odbory
Pddie: Je mi blbě, tak jen dotaz. nevíš o dobrým motoru peugeot 1,9D? Shání to jeden známej.
neregistrovaný "Skye"
12. 2. 2003 10:37
Re: odbory
A jsme u toho. Tramvajáci si neuvědomují, že mají platy na/nad úrovní vysokoškolských profesorů či lékařů. Narozdíl od výše uvedených navíc nepotřebují prakticky žádnou kvalifikací.
neregistrovaný "Skye"
12. 2. 2003 10:28
Re: tramvajaci
Já nejsem moc nakloněn tomu, aby prezidentem byl "člověk z lidu". Myslím, že po Václavu Havlovi by bylo žádoucí, kdyby se nyní ujmul "žezla" někdo dynamický a politicky zkušený, byť to zní divně. Jestliže kouzlo VH spočívalo hlavně ve faktu, že v zahraničí byl populární a vážená osobnost (byl to přeci "známý dramatik") a doma pak morální autorita (popravdě...), tak nyní se dá s jistotou říct, že pro jakéhokoliv dalšího kandidáta už toto neplatí. A právě proto bych nyní na Hradě uvítal člověka, který dovede v mezinárodní politice chodit, je dostatečně reprezentativní a je silnou osobností. Ze současných kandidátů mi vše zatím ukazuje na Václava Klause, byť k němu mám jisté výhrady. Případná nominace Karla Gotta mi příjde jako špatný vtip, stejně tak jako některé návrhy 2Koalice.
neregistrovaný "oddie"
12. 2. 2003 10:20
Re: odbory
Ještě poznámka k těm tramvajím, jen tak na okraj: k tomu, aby šel někdo řídit tramvaj, nepotřebuje mít ani řidičák na auto, papíry na tramvaj dostane v podnikovém kurzu. Kdežto, na autobus je potřeba mít dva roky praxe na C-čku, když už ne rovnou D-čko. To je dost zásadní rozdíl! Tramvajáka můžu jít dělat z fleku, když projdu testy. Takže se moc nedivím, že autobusáci berou o něco víc...
neregistrovaný "Skye"
12. 2. 2003 10:14
Re: odbory
prof: já bych se s přítomností odborů vyrovnal za předpokladu, kdyby měli pouze na starost -dejme tomu- čistě právní záležitosti. Z příspěvků by například byly schopné hradit zaměstnancům právníka apod. Měli by dále např. na starost, jestli zaměstnavatel skutečně platí soc. a zdrav. pojištění za zaměstnance apod. Ale rozhodně je nepřípustné, ba co zločiné zasahovat do chodu podniku takovými způsoby jakými je stávka, či jiné sabotáže. Pro lidi je však obecně daleko jednodušší zdůvotnit si stávku, než se zamyslet nad příčinou skutečného problému. Když se vrátím ještě k tramvajákům, tak vyšlo mj. na povrch, že krom určitých psych. dispozicí nepotřebují žádné odborné vzdělání, nepotřebují znát jazyky, nepotřebují umět pracovat na PC apod. Za těchto okolností -i přes jejich zoodpovědnost- považuju jejich plat za přiměřený a jsem přesvědčen, že jejich místa by nebyl problém nahradit, zvláště když nezaměstnanost (mj. díky socialistům) je nyní okolo 10%. Co se týká Českých drah, tak tam je situace kritická. Jestli se DP dá aspoň zčásti považovat za normální podnik, tak ČD ne. Je to časovaná bomba, bohužel málokdo má tu odvahu modré armádě říct, že je vyháže a tak i nadále tato organizace supluje štědrý sociální systém státu. Problém ČD je pak mj. i v tom, že tato je prohnilá ve všech vrstvách: od pokladen až k managementu. Bohužel díky dopravní situaci v okolí Prahy jsem nucen využívat jejich "služeb" (je to stále nejrychlejší) a už při příchodu na nástupiště se v časoprostoru vracím do dob, kdy se zásadně nepracovalo, ale budovalo.
neregistrovaný "td"
12. 2. 2003 09:14
Re: tramvajaci
DC: Pri soucasnem stavu nasi politicke sceny povazuju za lepsi, aby prezidentem byla osobnost s patricnym rozhledem a kreditem, ktera se nepohybuje mezi politickymi spickami a nekolaborovala s bolsevikem. Hledat tedy doporucuji napr. smerem pana Tigrida (i kdyz on uz dosahl uctyhodneho veku) a podobnych osobnosti.
neregistrovaný "PROF"
12. 2. 2003 08:42
Re: odbory
Skye: Souhlasím doslova s tím, co tu píšeš. Je to neštěstí a odboráře považuju za společensky velmi nebezpečné parazity. Prosperují především tam, kde se podaří vypěstovat lidské stádo s dostatečnou dávkou tuposti. Nejtragičtější ve vztahu k odborům považuji situaci v Českých dráhách, do kterých ročně spadnou miliardy, který jejich vedení ruku v ruce s odborářskými špičkami stačí pro*** a rozkrást. Na povrch pak vyleze jenom ten Dušek s požadavkem na zvýšení mezd a vůbec mu to není blbý, že chce vlastně ty prachy tahat z kapes ostatních.
neregistrovaný "Skye"
11. 2. 2003 18:43
odbory
Já se stávkou nesouhlasím. Moc nechápu, proč je zahrnuta do zákonů. Když nastupuju do nějákýho zaměstnání a nejsem uplně nesvéprávný, tak snad vím, jaký bude můj plat. Je pak na mě, abych se s tím vyrovnal: pakliže ale přistoupím na tyhle podmínky, tak bych se neměl později divit. Bereš málo peněz? OK, běž tam kde ti dají víc, to je TVOJE starost. A pokud tramvaják najednou zjistí, že vlastně nemůže jít jinam, protože nic jiného neumí, nebo nemá jinou kvalifikaci, tak se nemůže divit, že DP tlačí jejich platy dolů, já bych to dělal také. Je to normální byznys, věc nabídky/poptávky. Tady prostě ještě stále není normální, že lidé by měli převzat odpovědnost sami za sebe, že slušný plat není starost ani státu a ani zaměstnavatele, ale především jejich.

Když mi šéf odmítne zvýšit plat a já přestanu pracovat, nebo ještě líp dělat hysterické scény, kdy si budu lehat na práh u dveří nebo blokovat vchod do budovy, tak mě jednoduše vyhodí.

Jinak moc nesouhlasím s tím, že odbory a podobné věci jsou záležitostí velkých podniků. Spíš bych řekl státních nebo bývalých státních podniků. Já pracuji ve firmě, jež má u nás necelý tisíc zaměstnatnců (a řadím ji tak mezi ty "velké") a celosvětově necelých sto tisíc. O podobných věcech, nebo dokonce odborech jsem nikdy neslyšel.

Ještě smutnější je situace ve Škodovce. Tam prostě zaměstnanci v odborech nepřišli na noční směny. Prej se jim nelíbili podmínky. Do***e, tak když se jim nelíbí pracovní podmínky (navíc v okrese s jedním z nejvyšších průměrných platů), tak ať tu práci nedělaj!

Odbory považuju za těchto okolností (!) za svinstvo a jako zaměstnavatel/majitel bych z toho byl neštastný. Byl bych nešťastný z toho, že podobné věci mají oporu v zákonech. Obecně jsou pak obory potencionální komunistická líheň. A co je horší, je fakt, že ani v EU se to nezmění. Stačí se podívat do Francie, kde polovina národa věčně stávkuje...
neregistrovaný "DuchCleanera"
11. 2. 2003 11:49
Re: tramvajaci
No dobře. Tak uveď tu celou ředu vhodnějších kandidátů. Ona kandidátů je vždy celá řada, jen do chvíle než je potřeba jednoho vybrat a postavit ho proti Klausovi. Pak najednou nikde nikdo. S tou stávkou máš v zásadě pravdu. V malých firmách to také tak funguje. Zaměstnanci velkých jsou ve výhodě, mohou se sdružit a vydírat zaměstnavatele. Kdysi (tak v 70. letech)bylo odborářství velmi výnosným odvětvím (hned za drogami, zbraněmi a kradenými auty) organizovaného zločinu. Nevím jestli se to od té doby změnilo.................................…
neregistrovaný "td"
11. 2. 2003 11:21
Re: tramvajaci
No nazdar, narcis VK prezidentem...:-) Uznavam, ze je mensim zlem nez strejda Zeman, na druhou stranu je cela rada vhodnejsich kandidatu na prezidenta. Byt to pred...nevim kolika lety, tolik by mi VK nevadil, dodnes uznavam jeho kvality. Ale po "Sarajevu" zacal okolo sebe mlatit prilis a casto nevhodnymi smery, navic pravicova retorika a levicove ciny... Dekuji, nechci. Ale ze jsme se dostali od tramvajaku daleko, co? :-) K tomu bych podoktnul napr. to, ze i samo pravo na stavku povazuju za diskutabilni. Pokud nekomu prace nevyhovuje, muze odejit, pokud budou tak spatne podminky, ze danou praci nikdo nebude chtit delat, bud zamestnavatel podmiky zmeni, nebo je zmeni jiny zamestnavatel, nebo to zamestnanci muzou zkusit sami na vlastni pest,... variant je spousta, ale stavka? Nevim, nevim...
neregistrovaný "PROF"
10. 2. 2003 13:33
Re: tramvajaci
BoB. Tak mě teda zase připadá, že Mr. Bean, by v politice nadělal daleko nejmenší zlo i na nižších postech, než jaký tam předvádí ta koaliční sebranka. Bylo by to alespoň opravdu k smíchu, což tohle je sice taky, ale tak nějak rozpačitě a nejistě, že k tomu pláči a poblití to má rozhodně blíž.
neregistrovaný "PROF"
10. 2. 2003 13:28
Re: VK for president ?
Ve věci volby presidenta souhlasím s Cleanerem (nebo teda s jeho duchem). Jak řekl Langer, jiný vhodný a hlavně srovnatelný kandidát, než VK tu v současný době opravdu není.
neregistrovaný "Ajvn"
10. 2. 2003 12:08
Re: tramvajaci
meda: On vlastne nemel ani dobrou naladu, kdyz byl na Silvestra sam, si tak vzpominam. No jo, .. jeste ze mel sveho medu :))
neregistrovaný "DuchCleanera"
10. 2. 2003 10:37
Re: VK for president ?
VK nemám rád. Nemám ho rád zejména pro jeho bezostyšné spojení pravicové liberální rétoriky se socialistickými reálnými skutky (klientismus atd........), které napáchal, resp. je za ně zodpovědný. Nicméně jiný kandidát zde není. Není tedy co řešit. Pokud parlament zvolí ve třetí volbě nějakého X proti Klausovi, bude to hodně špatné. Čím je volba v pokročilejším stádiu jsou kandidáti méně a méně vhodní a přímé volbě naprosto nevolitelní.............................…
neregistrovaný "meda11"
10. 2. 2003 10:34
Re: tramvajaci
No, Mr.Bean asi moc dobrou naladu nemel, kdyz mu prejeli tankem jeho Mini :-(. (Back to School). Ale je fakt, ze se z toho celkem rychle dostal. Kdyz zjistil, ze petlice je v poradku ;-).
neregistrovaný "Ajvn"
10. 2. 2003 09:51
Re: tramvajaci
BoBe: Mne je s prominutim na bliti z nasich politiku predevsim ctyrkoalice. To uz i ta KSCM se chova normalnejs. Bud postavi SVEHO komunistickeho kandidata nebo podle individualniho rozhodnuti hlasuji pro toho ci onoho jineho nebo vubec. Ale KDU-CSL a US/DEU?? Porad vytahuji z rukavu "esa" typu Sokol. To uz vazne muze jit delat prezidenta Zvonik od Matky bozi, protoze ten bude znamejsi a bude mit vetsi kredit (aspon mezi farniky) :-))) Fakt uz me ty jejich osobni anymozity vuci VK lezou krkem.
A na Mr.Beana mi nesahejte :-) .. Ja bych ho bral .. ten rozhodne nema nikdy blbou naladu :)) .. Help me, help, help :))
neregistrovaný "DuchCleanera"
10. 2. 2003 08:25
Re: VK for president ?
Stávkující tramvajáci jsou standartní vidlácká nátlaková skupina. Neupírám jim právo na stávku, ale pokud brání v práci ostatním a dokonce si dovolí neuposlechnout výzvy policie, je potřeba je eliminovat..............................…
neregistrovaný "bob_1"
10. 2. 2003 08:24
Re: tramvajaci
prof: Mr. Beana mam rad. Ale predstava, ze by nam Mr. Bean

mel delat prezidenta me prilis netesi (snad jiz ale toto

nebezpeci pominulo :-\). Ta zenska je alespon

relativne (v porovnanis s Mr. Zemanem) neskodna a slouzi toliko jen k pobaveni...
neregistrovaný "mfilip"
10. 2. 2003 08:20
Re: VK for president ?
No tramvajaci oznacili zverejneni platu jako podraz. Pry ten plat 19 500 Hrubeho mesicne je zvednuty kvuli prescasum za jizdy behem povodni atd. Ze pry normalne maji 13 - 14 tKc hrubeho mesicne, a ztoho musi zivit rodiny stejne jako ostatni lide v teto republice. Nemam rad stavky, hlavne ty, co omezujou ostatni a nedokazu pochopit moralku skupiny tramvajaku, kdyz se z celkoveho poctu 1300 prazskych ridicu tramvaji rozhodne stavkovat skupina v odborech Federace ridicu tramvaji, ktera ma 400 clenu z nichz stavku podporuje jen 250 lidi. A ti si lehaji na koleje, obsazujou vozovny a pak se strasne do kamery divi, ze jim policie utrhne rukav.
neregistrovaný "PROF"
10. 2. 2003 07:55
Re: tramvajaci
BoB: Otázka je, co tě víc pobaví a rozesměje :-) Mě teda bylo z afektovaný krávy docela na blití. Miloš má na mě účinky asi jako Mr. Bean.
neregistrovaný "bob_1"
10. 2. 2003 07:10
Re: tramvajaci
Ajvn: radeji videt denne tramvajaky, nez Milose

z Vysociny :-) Trebas ta "sexualne obtezovana"

tramvajacka je mnohem hezci, nez TEN Milous...
neregistrovaný "Petr111"
9. 2. 2003 00:00
Re: VK for president ?
Ještě že píšeš, že za měsíc, jinak bych si myslel, že za den, jenže dav je dav, v r.1948 to tady také lůza převrhla, takže pozor na davy.
neregistrovaný "PROF"
8. 2. 2003 22:46
Re: VK for president ?
Vono když se hledají kandidáti na prezidenta a už je to ubohost, tak se národu musí předhodit cokoliv, aby se odvedla pozornost od věcí, který by bylo dobrý raděj nezveřejňovat nebo do nich nerejpat.
neregistrovaný "rbaron"
8. 2. 2003 10:05
Re: VK for president ?
to Petr: Jsou to blbý čtyři stovky. Neboli běžná částka, o kterou se i my tady na stejným pracovišti lišíme, světe div se. Kravina na n-tou kvůli kartonu cigaret měsíčně.
neregistrovaný "Petr111"
7. 2. 2003 22:12
Re: VK for president ?
A o kolikže to berou ty tramvajháci méně? Udělal si nějaký novinář práci a udělal srovnání platů a platových tříd atp.?
neregistrovaný "Ajvn"
7. 2. 2003 21:35
Re: tramvajaci
Vlami: Ja Te zklamu, ale ja Ti na to neodpovim. :-)) Jak bych mohl? Ja nesedim na penezich DP ani na penezich fakult. Jen se obavam, ze jsi nepochopil muj postoj k tehle kauze. Ja nehodnotim proc tihle maji vic nebo min nez ti druzi .. ale hodnotim podivny zaver te analyzy o narocnosti jednotlivych 3 profesi v ramci DP a pro srovnani jsem proti sobe postavil ridice tramvaje a metra, protoze prave tam vidim slabinu v tom, jak argumentuje DP a jak vysvetluje duvod, proc maji tramvajaci mene nez autobusaci.
neregistrovaný "PROF"
7. 2. 2003 16:11
Re: VK for president ?
BoB: A kdy budou vysílat o těch vašich vejplatách? Zajímalo by mě to určitě víc, než nekonečný kecy o přiblblech, který kočírujou tramvaje kdesi v Kotěhulkách a přiblblech, co jim překážejí s plechovkama. (Pro ty, na který už je to trochu silný kafe: sorry, to byl fór :-))
neregistrovaný "vlastavlasta"
7. 2. 2003 15:41
Re: tramvajaci
Ajvne, tak mi treba odpovez na otazku, proc jsou vsichni z MHD (TRAM, BUS, METRO) 2x lepe placeni, nez vysokoskolsti ucitele. Jak vidis, takhle se to neda srovnavat. Presto to tady mnoheho nakrklo, ze oni si stavkuji a pritom maji vice jak 2x tolik, nez plat mladsiho asistenta VS....
neregistrovaný "Ajvn"
7. 2. 2003 14:43
Re: tramvajaci
BoBe .. vsak ja taky neresim dilema, jestli maj stavkovat, nemaj, jestli je to spravne, ze maj min nebo vic .. ostatne v soukromem sektoru je bezne, ze mas pracovni smlouvu vc. platu per konkretni zamestnanec a jiny ma za stejnou praci jinou mzdu. Jen si rikam, ze ta analyza narocnosti,kterou DP delal, asi opravdu nebude bez vad. :)


Jinak ta prekazka na kolejich a tramvajak s kafickem .. asi jsem idealista a naivka, ale ja byt ridic, tak me urcitou merou stresuje, ze nedodrzuju jizdni rad a kvuli nejakemu blbe parkujicimu trotlovi, nepojizdnemu Wartburgu, ci demonstraci odpurcu solarni energie cekam a cekam a lidi za chrbatem jsou nervozni jak psi :-))
Jinak tramvajaci nemohou za to,ze je vidime v TV casteji, nez Milose z Vysociny .. do TV je davaji novinari, leda ze by TV anektovali tramvajaci a vysilali by piratske vysilani. :-))
neregistrovaný "bob_1"
7. 2. 2003 13:26
Re: tramvajaci
Ajvn: a) No a tak maji ridici metra jine platy...

A ja mam jiny, nez kolega -- dela sice obdobnou, ale v necem trosku jinou praci.

A co? Jestli se jim to nelibi, mohou stavkovat, mohou odejit.

Ja jim nerikam, at nestavkuji (sice by me to sralo, ze nemohu jezdit s MHD (tedy, kdybych s ni jezdil), ale maji na to pravo)...


b) Autobusaci mohou uhnout -- a to je to, proc jsou lepsi --

"mohou uhnout", takze musi mit vetsi prehled o

deni okolo. Tramvajaci muzou slapnout na brzdu a

dal si kourit cigarko... Stejne to odnese ridic auta, ponevadz

tam nemel co delat...


c) nekomentuji, mas pravdu. Ale znam tramvajaky a vim, jak to tam

chodi... Opravdu to nekdy tomu *, co se odvazil vjet k nim

na koleje, daji sezrat... Ale to nema co delat s platem.
neregistrovaný "Ajvn"
7. 2. 2003 13:08
tramvajaci
Tak mam pocit, ze ted pujdu proti vsem :-)


Predem rikam, ze se jich nezastavam, jen nedelam, ze nevidim nektere podivnosti.


a) nehodnotim tramvajaka s autobusakem, ale proc je probuh lip placeny ridic metra??? Snad mi nechce nekdo tvrdit, ze strojvudce, nebo jak si metraci rikaj:), ma obtiznejsi podminky! Zadny provoz okolo, zadny pred sebou, s vyjimkou sledovani casomiry odstupu v kazde zastavce :), jezdi se mu stejne v lete jako v zime. Tim nechci bagatelizovat jeho praci,urcite je to hodne odpovedna prace, ovsem nevidim jediny faktor, proc by byl ridic tramvaje menecenejsim ridicem, nez je on sam.


b) Zastanci autobusaku casto tvrdi, ze tramvajaci jezdi jen po kolejich, ze netoci volantem. Ovsem paklize je nejaka prekazka na silnici, tak autobusak se snadno vyhne, kdezto tramvajak? Muze leda tak cekat, az se uvolni koleje.
c) a ze nekdo zminuje, ze odrou auto? No casto je to vina naprosto bezohlednych ridicu automobilu, kteri se postavi na prvnim miste, ktere je napadne, bez ohledu na to, ze jsou v draze tramvaje. Holt takovemu blbci to za tu jeho bezohlednost patri!
neregistrovaný "MAXIMA"
7. 2. 2003 12:24
Re: Jsou to řidiči, nebo jen zastavovači a rozjížděči?
Prof: Trefně řečeno, připoměl jsi mi jeden ještě socialistickej plakát lákající do divadla na "Cikáni jdou do nebe" na kterej někdo s podobným nadhledem dopsal: Ať jdou třeba do *, jen když vypadnou z Karlína:-))
neregistrovaný "vlastavlasta"
7. 2. 2003 12:23
Re: Jsou to řidiči, nebo jen zastavovači a rozjížděči?
Prof: Naprosto souhlasim.

K tem tramvajim - vite proc ma tramvaj vzdy prednost? No, protoze maji vepredu takovy to kladivo.. :)
neregistrovaný "PROF"
7. 2. 2003 12:09
Re: Jsou to řidiči, nebo jen zastavovači a rozjížděči?
Mezi náma, jsou mi ukradený a nevím, proč se svýma problémama v výši 400 Kč otravujou celej národ prostřednictvím hlavní zpravodajský relace. Připomíná mi to krizi v Český televizi.
neregistrovaný "MAXIMA"
7. 2. 2003 11:48
Bez nadpisu
Tramvaje mají výhodu "přednosti před kýmkoliv" hlavně prot, že zabrzdit takovej dlouhej kus železa (navíc na kolejích) není *. Nicméně se jich nezastávám, dost často svojí výhodu zneužívají a mají radost, že odřou nějaký to auto. V praze je pár míst, kde je taková situace vidět často. Nemám je rád.
neregistrovaný "bob_1"
7. 2. 2003 11:47
Re: Jsou to řidiči, nebo jen zastavovači a rozjížděči?
Castym argumentem pro prednost tramvaji je to,

ze "blbe brzdi", popripade ze "jsou vice uzitecne

(jede v nich vice lidi, nez v aute)".


Jestlize jim to blbe brzdi, maji jezdit tak, jako

to maji delat ridici ostatnich vozidel -- prizpusobit

jizdu stavu vozovky, vozidla a ridice (proste jezdit

tak, aby dokazali zabrzdit na useku, kam vidi).


A k tem platum... Zamestnanec a zamestnavatel se maji

moznost dohodnout na vysi platu a na jeho vyvoji.

A IMHO neni ridic tramvaje to same jako ridic autobusu. A jestli se jim to nelibi, tak

at jdou od valu. Co se stane? Nebudou ridici. DP pak

budou muset nejake najmout... A kdyz k nim nikdo nepujde?

Tak pridaji. A kdyz k nim nekdo pujde za soucasny plat delat?

Tak je asi plat v poradku, protoze se najdou i jini lide,

kteri to za ty penize pujdou delat...
neregistrovaný "fordcosworth"
7. 2. 2003 09:28
Jsou to řidiči, nebo jen zastavovači a rozjížděči?
Zdravím Vás. Navazuji na debatu vzniklou při stávce "řidičů" tramvají v Praze. Jsou tramvajáci řidiči nebo nejsou? Nechci je házet do jednoho pytle, nekonec to ukázala i jejich "jednotnost" při stávce, ale už jen pravidla silničního provozu, jim dávají lepší pozici. Nechápu proč má tramvaj přednost před chodcem na přechodu, když ostatní řidiči, včetně autobusáků, musí pustit každého chodce? Podotýkám, že po Praze jezdím většinou autem.