Moje auto se dá snadno uhodnout podle nicku, je to spíš pohodlný než rychlý, zrychlení je asi 9s nevím přesně. Ale když chci umím bejt dost rychlej (nezávisí to na výkonu auta ale na míře rizika, kterou jsi ochotnej podstoupit) i s takovou velkou krávou, navíc se nemusím obtěžovat řazením. Proti čistě sportovním autům samozřejmě nemám šanci, pokud to neřídí nějakej trouba.
Jojo, je to 1.6. Ted uz se ale nedela. Skoda nahradila dva nejslabsi motory (1.4/44 a 1.6/55) jedinym kompromisnim (1.4/55). Od pohledu ty 1.6ky rozeznas tak, ze moje ma napis "1.6" a ta silnejsi (74 nebo 75 kW) ma "1.6i".
rozpovidali jste se pekne ,ale ponekud od tematu ,
Tak jak je videt, bud tu jsou samy stastni majitele malokonovych stad a nebo jeste stastnejsi majitele mnohastovkovych stad , kteri to tu nectou , protoze si uzivaji na silnici se svym mazlickem.
Zprava je to hustý, protože do pravýho zrcátka fakt autaři nekoukají když jedou v pravym pruhu. A je to docela pochopitelný. Ale jestli se můžu za motorkáře přimluvit, neshazuj je pod kola náklaďáků:-)))
S těma místama pro motorkáře je to fakt docela zajímavý jev, ale někdy bych je z té motorky radši shodil - např. takové podjíždění zprava (myslím, když auto jede v pravém pruhu a ještě po krajnici ho předjede motorka) - to je myslím dost o hubu samo o sobě, protože moc lidí pravá zrcátka zrovna dvakrát nepoužívá, zvlášť v této situaci...
No to je fakt jak ze zpráv na Nově, vážně smůla:-(, ale dokud se mačkaj jenom plechy, je to pohoda, ostatně chyby děláme všichni. Ruku na srdce, kdo z nás nezavinil ani jednu krizovku? Jezdím každej den po Praze a tak nějak se mi zdá, že obecně jsou řidiči k sobě slušnější než před 10 lety třeba. Dokonce když jedu uprostřed zácpy na motorce, dost lidí mi uhejbá a dělá cestu, do nedávna jev nevídaný:-)
maxima: tak celá naše rodina má bohužel na to "byt nabourán" docela smůlu (tatík má přes milion km bez nehody, já moc dlouho řidičák nemám, takže zatím cca 150tis., akorát matinka se občas vymyká drobnými škrábanci) - vždycky je to pár týdnů poté, co si koupíme nové auto a vždycky tak, že s oddálením nehody nemůžeš nic dělat - např. mě trefila ženská s Corsou u Emauz, když jsem stál ve šňůře aut směrem na Karlák, tatíkovi u 14dní nové RAVky protlačil autobusák rezervu až na zadní sedačky (MHĎák zatahoval po noční a usnul a tatík musel zastavit před přechodem, protože v levém pruhu dával už někdo přednost - chodec to naštěstí akorát stihnul) a Carinu nám zezadu a ze strany vzala na parkovišti Avie 2měsíce po koupi... Spíš bych řekl, že ti, co dělají na silnici hovadiny a bouračky způsobují jsou na tom líp se vším všudy - už jsem si jednou kvůli jednomu takovému frajerovi, co myslel, že stihne předjet a hodně dlouho mu docházelo, že to nestihne, vybíral místo dopadu do pole, ale naštěstí jsem ho nemusel použít...
No to by bylo opravdu málo, takže máš 74kW? To by mohlo na takový auto stačit....Táta si asi před měsícem koupil Almeru 1.5 72kW, není to žádnej sprinter, ale stačí(jemu:-)).
A to s tou pravdepodobnosti jsem samozrejme nemyslel primo (auto -> pravdepodobnost bouracky), ale zprostredkovane pres ridice (auto -> pravdepodobnost, ze si ho urcita natura ridice vybere -> pravdepodobnost bouracky). To jsi ostatne napsal (mezi volantem a sedackou).
ten je good, kdyz uvazis, ze jsou lidi, ktery jezdej dokonce i mopedem! Matiz je ve vsech smerech lepsi, jen je drazsi a neda se snim predjizdet mezi kolonou a chodnikem, jako s mopedem. :-)
rbaron: jo jo, každej to má někde jinde:-)) Ale používat T601 je vyloženě nemorální. našrot: Teorie hezká, ale týkající se jen opravdu dobrých řidičů. Kolik jich mezi námi je? Je zajímavý, že ten kdo jezdí opatrně nejen že obvykle nebourá, ale taky obvykle nebývá nabourán. To ale neznamená, že bych byl příznivce malých a slabých motorů. Nic menšího než 3.0 V6 bych si nepořídíl, pokud bych nebyl silně nucen okolnostmi.
maxima: ale někdy za tu bouračku může i řidič v jiném autě a mohl by ses jí třeba vyhnout, kdybys ujel, ale protože budeš mít slabý motor, tak se třeba nerozjedeš...
Přepravu zvládne i Trabant 601 za 1500,- Kč, je ale na každém z nás, jak nízko je schopen ve svých nárocích na pohodlí a rychlost zajít. Třeba u mě je touto hranicí 3453ccm a 218HP/310Nm :o)))
JakubJ: Dík za bod:-), jasně že výkon motoru nemá co dělat s pravděpodobností bouračky. Ostatně za žádnou bouračku nemůže auto, chyba je vždy mezi sedačkou a volantem. A pokud jde opravdu jen o přepravu podle dopravních předpisů, tu zvládne i Daewoo Matiz 0.8i (Mimochodem pěknej hnus, nechápu jak to může někdo koupit):-)))
Ja vim, ze silny auta jsou pro zabavu. Pravda mnohdy nebezpecnou zabavu. Mas u me bod, ze jsi to priznal :-). Ja auto nemam ani trochu pro zabavu, mam ho atypicky pro prepravu, tak jsem na motoru setril. Co ja si vyslech od znamejch. Vsichni se tvarej, ze jsem idiot, kterej se ohrozuje na zivote, protoze slaby auto = nebezpecny auto. Myslim, ze vic bouracek budou mit silny auta, ale to je jen muj odhad.
To je prave o tom linearnim svete, kterej nas ucili ve skole a o kterym jsem snil ve svym prispevku. Treni nezavisi na velikosti plochy, tedy ani na poctu kol. A koeficient treni? proc by guma kamionu na asfalt mela mit jinej koeficient nez guma osobaku na asfalt?
JakubJ: Jasně že kvůli prohánění, silný motory jsou přeci pro zábavu:-) a taky pro pohodlí. Takže pokud se předjíždění zahrnuje do zábavy, pak i pro svižný předjíždění. Nějaká časová úspora i na delší trase nehraje roli, mám to vyzkoušený. Na svižnou přepravu stačí čtyřválcovej 2l, ale zvuk a pocit z V6 (aspoň 3l)ničím nenahradíš. Jedině V8:-)
Jo tak kone tam jsou kvuli prohaneni? Ja myslel, ze kvuli akceleraci pri predjizdeni. Alespon se tim kazdej ohani, kdyz obhajuje nutnost silnyho motoru. Nic ve zlym, rad reju.
Diky. Zapada to do toho, co mi rikal znamej. Tvrdil ze s kamionem je schopnej brzdit tak, ze to zadnej osobak neubrzdi. Me to neslo pod fousy, takovej tezkej kamion versus lehkej osobak, ale asi to tak bude, svet je desne nelinearni. :-) Nejak jsem se od ty doby prestal lepit tesne za nakladaky. Driv jsem nepochyboval o tom, ze bych je "prebrzdil", ted si uz tak jistej nejsem.
JakubJ: Je to překvapující, ale větší zpomalení má auto. Zatímco průměrný auto brzdí cca 40m, motorka 50m. Ale když na tom sedíš, je to pocitově úplně obráceně. Navíc v autě to nemusíš tak umět (jeden pedál, abs, esp....)
Tomcat: díky a jsem rád že to někdo vidí podobně jako já. Rychle, ale bezpečně je blbost. Ale někdy je potřeba koníky trochu ptohnat:-), od toho tam jsou, že jo.
to maxima: Konečně nějakej rozumnej názor. Většina lidí tady jezdí "rycle, ale bezpečně". Já jsem jel zati nejrychlejc 250 v D po dálnici a moc bezpečně jsem si nepřipadal.
Hele XX, víš kolik metrů brzdí motorka ze 170km/h do 0 když se to umí? A víš jestli brzdí rychleji motorka nebo auto?:-))) Taky jezdím někdy rychle, autem i na motorce, ale je to VŽDYCKY nebezpečný, je potřeba si to uvědomit a přijmout rizika. Šlápnout na plyn umí každej, a pak když je průšvih, všichni se diví.
Jsem tu skutečně dlouho - celých 28 let. Auto mám o trošku silnější než 5OkW. Na zabití ale stačí i trabant. V autě vozím rodinu a vždy hodlám dojet. Takže: kde to budete protahovat?PS: Zatím jsem autem jen objel Zeměkouli(pokud víte kolik to je...), takže se za řidiče nepovažuji. Až nesáhnu na volant a nezpůsobím do té doby nehodu, taky si řeknu: Měl jsem rozum a jezdil jsem dobře.
Vaše mentalita je jasná už z titulu příspěvku...Taky mě starší řidiči-kloboučníci a ženy za volantem občas štvou, ale ještě jsem je neviděl (mrtvý) v příkopu...Howgh!
Sorry ale "mít rozum" a současně se chtít projet "v něčem pořádným" typu P911... Bez komentáře. Až seženete, dejte vědět, kde pojedete abych tam nenatrafil na mladika pod 25, který má řidičák dost dlouho...ale právě se učí řídit AUTO.