Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Zpět na článek

11 komentářů

kam se podela stara diskuze o Subaru? Je podle vas nove Legacy konkurencni alternativou pro VW koncernove 4x4 an trhu? proc ano, proc ne?
Moj ciste osobny nazor je, ze VW nemoze konkurovat Subaru 😉
Je v archive, prida sprispevok a bude zase hore.

Suba ma naozaj fulltime 4x4. Haldexy su prednokolky so spinanou zadnou napravou. Rozlozenie vahy je lepsie, proste je to lepsie vyskladane na sotolinu a pod. V meste a suchej zime je to pre normalneho cloveka dnes uz jedno.
Tak tak, pekne receno, Legacy/Outback je velmi kvalitni auto, ktere svymi vlastnostmi ne ze se vyrovnava svym nemeckym konkurentum, ale je prave o mohem dale. Ne nadarmo se stalo vitezem NEMECKE ankety "ALLRAD des Jahres" neboli auto s pohonem vsech kol roku 2005 !!!!! Zdar subaru 😄
Prosim nemate nekdo zkusenost s americkou verzi subaru legacy, 2.5 turbo r.v. 2005, 250 koni??? chci si jedno poridit a dovezt primo z USA, poradte jake muzou byt problemy s prihlasenim vozidla u nas, nahradnich dílů, atd... Díky a zdravím. Scooby 😜
Scooby: Osobni zkusenosti nemam a bude je tu mit asi malokdo, ale nez prepolnovany 2.5T, to bych si radeji vzal 3.0R.
Jde o to, ze mam konkretni nabidku na 2.5 GT. navic 3.0 H6 ma stejny vykon, take 250 PS, a 2.5 ma tu vyhodu, ze platis mensi povinny ruceni, pojisteni atd... ale jak rikam, mam nabidku na konkretni kus. diky Scooby
Mozna kdyby jsi obe vyzkousel, tak jdes rovnou do 3.0. Ten 2.5T nemuze sestivalci konkurovat, nehlede na spotrebu a dalsi veci. Osobne je pro mne nejlepsi model 3.0 Spec.B, sestistupnovy manual z STi a trilitrovy sestivalec boxer je jedinecna kombinace, zadny turbo efekt. Vyzkousej, jde o dost penez...
Prvy problem je, ze ich nazov benzinu sice znie smiesne, ale ten naj sa ma detonacnymi vlastnostami rovnat nasmu 98oct.

Prihlasenie v SR po 1.3.2005 je bez tazkej protekcie prakticky nemozne, neviem ako v CR.

Konverzie s 2,5 tu uz su a v extremnejsej forme a jazdia uplne v pohode.

ND sa mozu lisit v kapotazi a svetlami, kde su ine podmienky a pri EU predpisoch. Motoricky a pohonom je to STi.
Subaru Legacy 3.0 Spec B. jsem testoval, jede skvele, kazdopadne mam Impreza GT r.v.99 a turboefekt mam docela rad >😒] takze bych se toho nebal a navic 3.0 H6 Outback ma muj otec a co se tyka spotreby, pak si nemyslim, ze by byl nejak vyrazne uspornejsi nez 2.5 GT, spis naopak... No a ted k tem penezum, prave ze tady je zakopany pes, ta nabidka z USA je velmi zajimava, kdyz 3.0 Spec B v cechach stoji cca 1.300.000,-, za 2.5 GT nebourane, limitovana verze, najeto 10.000 mil, 250koni by me prisla s dovozem, clem a DPH cca na 500.000,- coz je 800.000,- korun rozdil. Tak a jsme u toho. ted jde o to, zda riskovat mozna rizika dovozu aut americke specifikace... to je dilema :shock: 😁
Avatar - ricz73
ricz73
Tady možná najdeš nějaký užitečný rady 😄

[odkaz]