Zpět na článek

21 komentářů

Jedete nekdo v sobotu na Drag Race do Horovic? Nebo tam pojedu sam?
jedúúúúúúú
Zdar tuning-fans. Toto forum považuji za bezkonkurenční na i-netu v CZ, ale online pokec není vůbec marná věc.

Pokud jste téhož názoru, přijďte dnes po 20.hodině na www.xchat.cz. V Místnosti TUNING Café na Vás bude čekat pravej tuningovej pokec.

Prosím, pokud možno, hlaste se i na X-chat pod stejnými jmény jako zde. Z bezpečnostních důvodů bude místnost volně přístupná od 20..00 do 20.30. Poté bude uzamčena. Důvod je jednoduchý. Na X-chatu se totiž mimo slušných lidí pohybují i narušitelé, jejichž jedinou starostí je otravovat normální lidi. A půlhodina je pro každého z nás, kdo toto známe, dostatečně dlouhá doba pro to, aby se (když zrovna bude správce) zabýval místo chatování tím, že bude podobná individua odstřelovat.

A nyní postup jak to udělat v případě, že se chcete zastavit na kus řeči i po 20.30 h. a ještě jste na X-chatu nebyli.

Takže – zaregistrujete se na X-chatu, vstoupíte do kterékoli místnosti a v menu napravo kliknete na „kdo je kde“. Najdete kohokoli, koho znáte z tohoto fora (neznámým raději ne, protože by to mohl být někdo z dosud neodhalených narušitelů) a pomocí ikonky s obálkou (zcela vpravo vedle jména) mu zašlete zprávu se jménem a žádostí o povolení vstupu. Poté tento předá zprávu správci, jenž Vám zašle autorizaci (klíče). Až do jejich obdržení zůstávejte v dané místnosti. Celá operace trvá cca. 3 min.

Věřím, že se sejdeme v hojném množství.

Tuningu zdar.
Pořádám sraz majitelů anglických automobilů

(s vyjimkou Jaguar a Rolls - ne že by nemohli přijet, ale nejezdí) v campu Borová u Poličky.

Plavky sebou, je tam hezký bazén.

Austin Club CZ
Je to tuto sobotu 4. září 1999.
Vážení a milý příznivci plechových miláčků... Zítra tj. 11.9.99 se od 9.00 hod. konná na Julice (Dukla Praha) fotbalový zápas několika autosalonů a také nás - Fabex AutoTUNINGu. Pokud chcete přijít přijďte, pokud ne tak vaše škoda, bude na co koukat. Tak zatím se mějte a přijďte. Čau Ondra. PS: pokud budete mit problemy dostat se do areálu zavolejte mi na tel. 0602/333968.
Saab
18.-19. září se v Břeclavi (u hranic s Rakouskem a Slovenskem) koná akce Auto Podzim 99. Všichni prodejci aut zde budou představovat své vozy, které si může kdokoliv osobně vyzkoušet, takže řidičáky sebou !!!! Má tam být Peugeot, Citroen, Toyota, VW, Ford, Hyundai, Nissan a další. Bohužel Saab a Volvo tam nebude 😒
Takže pozor, 2.10.99 v 10.00 hod. se koná největší sraz v Čechách (teda doufám). Mělo by přiject cca 80 aut a možná i zdaleka víc. A kde se toto bude konat? U benzinové pumpy ÖMV na Benešovské silnici za hotelem SEN. Prostě od Prahy sject na Benešov a u první pumpy zastavit a předvést svého plechového miláčka všem ostatním. Určitě přijeďte všichni, je to povinost... Ondra
28.10. je podzimni den otevrenych dveri na okruhu v Brne, moznost jezdit s vlastnim aute po draze jen za 50,- Kc. na 25 min. a dalsi atrakce. Jezdi tam i hodne udelanych aut! Pojede tam nekdo z vas? Pripadne s cim?
28.10. je podzimni den otevrenych dveri na okruhu v Brne, moznost jezdit s vlastnim aute po draze jen za 50,- Kc. na 25 min. a dalsi atrakce. Jezdi tam i hodne udelanych aut!
Jestli chcete pomoc s výběrem pojišťovny a spousta dalších informací - včetně brigády - ZKUSTE [odkaz] V utery budou nejnovejsi informace o 11 pojistovnach - neni mozne si nevybrat.

Tak je to spravne.
Ahoj,

byl jsem dnes v C.A.T. v Jeremenkově ulici a tam mi říkali, že 28.3.2000 bude v Brně na okruhu nějaká velká akce. Ježdění, přehlídka atd. Sponzoruje to prý Bervid. Mohlo by to být docela slušný. Neví někdo něco víc???
podívejte se všichni na www.bervid.cz jsou tam podrobnosti o srazu 25.3.2000 v Brně na okruhu. Bude to určitě velmi zajímavé.

Čau Ondra
Přijde mi to, že Bervídi jsou dost líní,poskytovat úplné informace. A když jim zavoláte do firmy v Přezleticích u Prahy, ani po telefonu nejsou ochotní se s vámi bavit... viz téma Bervid - tam se zapojte do debaty, ne tady !!!
Jestli se chcete zúčastnit pokecu u dobrého kusu "žvance" neváhejte a navštivte diskusní téma 1. meziměstský interfernetový sraz moto fandů - pod vedením Anete a dejte o sobě vědět.
Saab
Ve dnech 30.4 a 1.5 se v Břeclavi (vedle supermarketu Billa) uskuteční akce Auto Jaro 2000. Tato akce je zaměřená na testovací, zkušební a srovnávací jízdy automobilů. Můžete zde otestovat různá auta různých značek. Jezdit může každý kdo má řidičák 😄


Program😒br />

Neděle😒br />

9:00 - zahájení


9😁0 - 18:00 - zkušební jízdy + živá hudba


15:00 - 16:00 - módní show


Pondělí😒br />

9:00 - slavnostní průvod městem s mažoretkami a hudbou


10:00 - 16:00 - zkušební jízdy


10:00 - 13:00 - sraz motorkářů


13:00 - průjezd motorkářů městem


A teď to nejdůležitější, automobilky😒br />

Renault, Peugeot, Mazda, Toyota, Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Ford, Opel, Daewoo, Citroen, Suzuki, VW, Audi, Škoda, Seat, Nissan, Kia a Mercedes-Benz (u toho pochybuji, že budou testovací jízdy 😒
Sraz příznivců tuningu u Brodku (spíše Libáň) nedaleko Jičína a Mlad. Boleslavi od 4.8 - 6.8.2000. Kdo bude mít volno tak tam musí být. Omluvou je jenom smrt 😊
Bližší informace na

[odkaz] (ten bordek není překlep).
Je tu někde seznam co dávat avíza sem"
[odkaz]
Autor se zřejmě považuje za pedálového génia a opak je pravdou!

Právě pedálová skupina, a celý prostor skýtá pro tunery ty největší možnosti díky nedokonalostí plynoucích ze sériové výroby!

Porostě není možné vyhovět všem požadavků současně a to z mnoha hledisek! nejdená se jen o rozměrové řešení které je v sérii voleno s ohledem na konfekční velikost a pro jiné parametry se tuning této oblati stává nutností.

Ale například i z hlediska požadavku na ovládání vozodla kdy je třeba upravit pedálovou skupinu individuálně dle požadavků řidiče!

Zároveň s touto oblatí je spojen i elektronický management propojující tuto skupinu s pohonou jednotkou kde je ukázkovým příkladem neschopnost spolupráce obřích vývojových kanceláří už jenom v tomto rámci.

A av neposlední řadě i ergonomická a funkční návaznost na okolí kde je klasickým tuzemským příkladem naprosté diletantsví ve volbě umístění a rozložení pedálové skupiny a prvků ovládajících sedadlo řidiře u vozů Fábia! Kde se řidíči hned od okamžiku nástupu setkávají s neuvěřitelnou řadou problémů které ač jsou běžně známy nejsou celou řadu let řešeny.

Mnohdy člověka napadá že musely být známy již v okamžilku tvorby koncepce ale záměrně byly propušťeny až do výroby aby mohli konstruktéři napravovat své chyby!