Ty jo, dobrý 😄 Díky za to info o Zlíchově - o těch kamerách i jejich funkci samozřejmě vim, ale ta mikrovlnka přímo v tunelu mi teda unikla.
Jinak to tvoje zařízení je docela dobrý, dokonce eliminuje problém reflexního skla 😄
Jinak to tvoje zařízení je docela dobrý, dokonce eliminuje problém reflexního skla 😄
Se divím, že to s tím Zlíchovským tunelem ještě neznáte. Jsou tam tzv laserové stopky. První návěstí vám začně počítat čas a druhý vám ho propočítá. Když je vaše průměrná rychlost v úseku vyšší jak 110 km/h tak vás to zaznamená a přijde vám předvolání. Tuším že je tam 80tka, tedy to selektuje skutečně jen ty "the best of" Další stopky jsou pak v Mrázovce. Ty úseky jdou poznat samotným návěstím (rampou) na které jsou pro každý pruh kamery a laser a jednak se to dá poznat tím, že na vozovce je začátek a konec měřeného úseku vyznačen bílou čarou.
Ve zlíchovském tunelu je pak na stropě zavěšená klasická mikrovlnka Ramer7, ale ta je zjevně bez záznamového zařízení a zatím nemáme důvěryhodné informace k jakému účelu tam je.
Co se týče Antiradarů. Jediné modely, které funguje v ČR a SR jsou antiradary od kanadského výrobce Beltronics, zkráceně BEL, ale pozor, tyto modely musejí být ještě speciálně přeprogramovány pro naše podmínky, takže zakoupení antiradaru v Kanadě či v USA si nepomůžete. V zásadě se dá řici, že má posunuté frekvence aby mohl detekovat i frekvence 34 a hlavně 34.3 (homologované frekvence pro Ramer7 a Ramer 7m), má zúžené pásmo KA, tzv KA Narrow, což znamená, že skenuje jen omezené výše popsané frekvence a nezdržuje se scanováním celého pásma což by ho zdržovalo a dával by slabší výsledek a pak je jinak nastaveno vyhodnocení falešného signálu na hodnotu pravděpodobnější což také šetří čas. Tedy je potřeba koupit pouze Antiradary BEL a ještě upravené pro ČR v opačném případě budete mít pouze blikající ozdobu do auta.
Jinak existují i jiné skvělé antiradary kupříkladu Valentine ONE nebo i jiné, ale skvělé jsou pouze zejména v USA. ČR a SR jsou velmi specifické podmínky díky použivání špičkové policejní techniky (i v celosvětovém měřítku) Ramer od Rametu Kunovice. Bohužel.
Co se týče laseru, či tzv laserových pušek (zatím pouze městká policie). Ano to je pravda. Běžný antiradar je schopen pouze zjistit, že byl vůz změřen. Ovšem proti tomuto existuje tzv. Laser Blinder což není nic jiného než Laser Jammer, tedy rušička a tento laserový antiradar nefunguje na principu detekce, ale na principu eliminace. Dokonale zaruší případný pokus o změření laserem a auto je tak 100% chráněno, což u antiradaru nejde, ten dokáže pouze včas detekovat. Tedy na každou zbraň je i odpověd, chce to pouze vědět jakou.
Sám používám pevnou sadu Bel 975R v hodnotě 25.000 Kč viz
[odkaz]
Bežným uživatelům bych doporučoval BEL 960 (cca 15.000 Kč) nebo jeho novějšího nástupce, rozhodně bych varoval před BEL RX65, který se u nás sice prodává, ale není lokalizován, tedy jeho výsledky nejsou uspokojivé. 960 je lehká, přenosná a má nejlepší detekci, dokonce lepší než má 975R což mě docela naštvalo protože jsem 960 měl.
BEL960 je odvážím se říci 100% funkční ve městech či obcích a na dálnici do cca 170 km/h.
Co se týče legálnosti, tak v ČR je legální používat detektor, takže klasické antiradary BEL můžete používat dle libosti. Vzhledem k tomu, že je přenosný tak není nutná homologace. Nelegální je pak používání Laserové rušičky, protože je to zařízení ovlivnující činnost policie, či vojenské policie, na druhou stranu díky koncepci je její přítomnost na vozidle běžným způsobem nezjistitelná.
No tak to asi všechno co jsem chtěl k tomu říci.
Ve zlíchovském tunelu je pak na stropě zavěšená klasická mikrovlnka Ramer7, ale ta je zjevně bez záznamového zařízení a zatím nemáme důvěryhodné informace k jakému účelu tam je.
Co se týče Antiradarů. Jediné modely, které funguje v ČR a SR jsou antiradary od kanadského výrobce Beltronics, zkráceně BEL, ale pozor, tyto modely musejí být ještě speciálně přeprogramovány pro naše podmínky, takže zakoupení antiradaru v Kanadě či v USA si nepomůžete. V zásadě se dá řici, že má posunuté frekvence aby mohl detekovat i frekvence 34 a hlavně 34.3 (homologované frekvence pro Ramer7 a Ramer 7m), má zúžené pásmo KA, tzv KA Narrow, což znamená, že skenuje jen omezené výše popsané frekvence a nezdržuje se scanováním celého pásma což by ho zdržovalo a dával by slabší výsledek a pak je jinak nastaveno vyhodnocení falešného signálu na hodnotu pravděpodobnější což také šetří čas. Tedy je potřeba koupit pouze Antiradary BEL a ještě upravené pro ČR v opačném případě budete mít pouze blikající ozdobu do auta.
Jinak existují i jiné skvělé antiradary kupříkladu Valentine ONE nebo i jiné, ale skvělé jsou pouze zejména v USA. ČR a SR jsou velmi specifické podmínky díky použivání špičkové policejní techniky (i v celosvětovém měřítku) Ramer od Rametu Kunovice. Bohužel.
Co se týče laseru, či tzv laserových pušek (zatím pouze městká policie). Ano to je pravda. Běžný antiradar je schopen pouze zjistit, že byl vůz změřen. Ovšem proti tomuto existuje tzv. Laser Blinder což není nic jiného než Laser Jammer, tedy rušička a tento laserový antiradar nefunguje na principu detekce, ale na principu eliminace. Dokonale zaruší případný pokus o změření laserem a auto je tak 100% chráněno, což u antiradaru nejde, ten dokáže pouze včas detekovat. Tedy na každou zbraň je i odpověd, chce to pouze vědět jakou.
Sám používám pevnou sadu Bel 975R v hodnotě 25.000 Kč viz
[odkaz]
Bežným uživatelům bych doporučoval BEL 960 (cca 15.000 Kč) nebo jeho novějšího nástupce, rozhodně bych varoval před BEL RX65, který se u nás sice prodává, ale není lokalizován, tedy jeho výsledky nejsou uspokojivé. 960 je lehká, přenosná a má nejlepší detekci, dokonce lepší než má 975R což mě docela naštvalo protože jsem 960 měl.
BEL960 je odvážím se říci 100% funkční ve městech či obcích a na dálnici do cca 170 km/h.
Co se týče legálnosti, tak v ČR je legální používat detektor, takže klasické antiradary BEL můžete používat dle libosti. Vzhledem k tomu, že je přenosný tak není nutná homologace. Nelegální je pak používání Laserové rušičky, protože je to zařízení ovlivnující činnost policie, či vojenské policie, na druhou stranu díky koncepci je její přítomnost na vozidle běžným způsobem nezjistitelná.
No tak to asi všechno co jsem chtěl k tomu říci.
Ku band detection is also provided for European travel - to je na psano u nekterych, zatim jsem to takani moc nestudoval :roll:
DZAMBO: A kafe bys k tomu uvařit nechtěl? :roll:
xrna: Ten zlíchovskej mi furt vrtá hlavou, předevčírem sem tam jel dvacet s hlavou nalepenou na sklu a nic sem neviděl. Nevíš kde přesně je (u vjezdu / výjezdu, na stropě/na stěně)...???
Jezdim tam mezi 70 a 80 a zatim mi nic nepřišlo :shock:
xrna: Ten zlíchovskej mi furt vrtá hlavou, předevčírem sem tam jel dvacet s hlavou nalepenou na sklu a nic sem neviděl. Nevíš kde přesně je (u vjezdu / výjezdu, na stropě/na stěně)...???
Jezdim tam mezi 70 a 80 a zatim mi nic nepřišlo :shock:
Antiradar pouzivam. Bell 960. Ve meste s velmi spornymi vysledky, na dalnici zcela spolehlive. Neni to investice, ktera by se mela vratit, je to zarizeni elmininujici nebezpeci odebrani RP a zajistujici cestovni pohodu (cumet kolem silnice kde je radar, pripadne zkoumat, ktera z predjizdenym Felicii na dalnici je policejni posadka z Brna a meri za jizdy je opruz). Stal 15k. Rozhodne sam o sobe cloveka nezachrani - jak rika Opoce: "Brzdit za tebe nebude"- ale pri trose cviku odhali kazdy radar
Ve Zlichaci je normalni regulerni radar, pak na rovince na dvou hradlech lasery a dalsi lasery v Mrazovce. Znam cloveka, co dostal predvolani s fotkou ze Zlichace.
Ve Zlichaci je normalni regulerni radar, pak na rovince na dvou hradlech lasery a dalsi lasery v Mrazovce. Znam cloveka, co dostal predvolani s fotkou ze Zlichace.
nechce se mi vse cist po zpatku, muzete mi zdelit, ktery podle vas antiradar by jste doporucili /cena- vykon/, tomu totiz moc nerozumim, akorat zrovna jsem se dival na US televizi a zrovna delali testy antiradaru, kdy zkouseli zamerit pistoli auto asi tak na 400 metru a ktery antiradar nejdrive zacne hvizdat, bohuzel jsem nemel cas se dodivat
Magic: nekrmíš trochu? Bell nikdy nestál pod 10 tis, vždy min. 13 tis. Jak pak mohl být mezi lacinými antiradary do 10 tis? Řekl bych, žes mluvka a kecal. Kroužkový blok? To určitě, v dnešní době ....................
Protože to už je nějaký pátek, shrnu to, co si pamatuju. Různý laciný antiradary (v podstatě od všech firem, Belly, Cobry, bla, bla) reagujou na cokoliv a člověk pak 1) buď jezdí podle předpisů, protože to pořád píská, nebo 2) pískání ignoruje. V obou případech je to funkčně k ničemu. Ty špičkový typy fungují fakt perfektně - náchylnost k rušení nulová a odhalení radaru včas a v pohodě. Jeden stál 13, druhej 15 litrů. Ten test jsem dělal jako redaktor AutoTipu někdy v roce 2001???? Tam jsou konkrétní tabulky a naměřený hodnoty, prostě pod těch 10.000 Kč to jsou vyhozený peníze. Mohl bych se doma ve sklepě podívat, jestli to někde nejadu, ale nic neslibuju. Sice si pamatuju, jak vypadal ten kroužkovej blok, ve kterým to bylo napsaný, ale kde je...
Když jsi dělal tak velký test, tak by mě zajímalo, jak moc i ty kvalitnější antiradary (Bell & spol.) dělaly falešnej poplach (např. u mikrovlnnejch spojů atd.)
Dělal jsem asi největší test antiradarů v týhle zemi a výsledek byl tento: do 10.000 Kč zcela zbytečná věc, velmi dobrých výsledků se dobraly modely kolem 15.000 Kč. Nevím jak vy, ale já nejsem takový prase, aby se mi nákup tohoto antiradaru vyplatil....
Pravda, pravda... Ale tie PASSATy sú dosť nápadné. Nie je problém ich včas zaregistrovať.
Od Marca sa vraj nielen zdvihnú pokuty ale malo by sa svietiť po celý rok. Vieš o tom niečo?
Od Marca sa vraj nielen zdvihnú pokuty ale malo by sa svietiť po celý rok. Vieš o tom niečo?
ja tiez antiradar nepotrebujem, pretoze jazdim akurat do prace a domov, plus nejake navstevy, sport, chata atd. a navyse patrim k tej mensine ktora dodrzuje v meste rychlost.
na druhu stranu, keby som najazdil 1000km tyzdenne, najme po dialniciach, tak by som si antiradar kupil hned. dialnica je miesto kde max povolenu rychlost obcas dost nedodrzujem, a odkedy sa na SK dialniciach prehanaju mobilne radary vo forme civilnych passatov (kde ten ramer je zakryty znakom VW) tak neviem neviem.
nastastie som zatial ziadneho nestretol.
a tu uz nejde len o 2000sk pokutu, ale ked spravis viac ako 40km/h rozdiel (co nieje problem) ide o vodicak.
na druhu stranu, keby som najazdil 1000km tyzdenne, najme po dialniciach, tak by som si antiradar kupil hned. dialnica je miesto kde max povolenu rychlost obcas dost nedodrzujem, a odkedy sa na SK dialniciach prehanaju mobilne radary vo forme civilnych passatov (kde ten ramer je zakryty znakom VW) tak neviem neviem.
nastastie som zatial ziadneho nestretol.
a tu uz nejde len o 2000sk pokutu, ale ked spravis viac ako 40km/h rozdiel (co nieje problem) ide o vodicak.
Jinak k tomu zlíchovskýmu - držim 70 na tom rovnom úseku s kamerama, zlíchovskej už beru rychlejc a taky mi doteď nic nepřišlo. Ty radary se mi moc nezdaj - vim že v Mrázovce i ve Strahovskym jsou ty samý kamery jako na tom otevřenym úseku, ale ve zlíchovskym jsem nikdy nic nezaregistroval, ani když jsem to prohlížel hodně podrobně
No to by bylo smutný kdyby antiradar za 13 nefungoval. CHtěl jsem říct jen to, že kdyby tam ta cedule nebyla, pravděpodobně by antiradar zareagoval tak pozdě, že by už řidič mohl jen hodit úsměv do kamery.
Na takovejch místech jako je třeba fabka pod maskovací plachtou na strakonický u cukráku, kde je volnej terén a nic, od čeho by se vlnění odráželo, je antiradar nepoužitelnej (tím neřikám, že situaci nezachrání v 10 dalších případech).
Jinak najezdim ročně cca 40-50 tis a svejch 180 koní umim prohnat pěkně rychle - přesto tvrdim že zkušený oči sou lepší než jakejkoliv antiradar. Mně osobně by se tahle investice nevrátila.
Na takovejch místech jako je třeba fabka pod maskovací plachtou na strakonický u cukráku, kde je volnej terén a nic, od čeho by se vlnění odráželo, je antiradar nepoužitelnej (tím neřikám, že situaci nezachrání v 10 dalších případech).
Jinak najezdim ročně cca 40-50 tis a svejch 180 koní umim prohnat pěkně rychle - přesto tvrdim že zkušený oči sou lepší než jakejkoliv antiradar. Mně osobně by se tahle investice nevrátila.
Pro tebe je třeba antiradar naprostá zbytečnost byly by to jen vyhozený peníze. Ale pro lidi který jezděj často a rychle je to určitě dobrá investice.
Jestli se chcete o antiradarech dovědět opravdu všechno tak si přečtěte tuhle diskuzi [odkaz] píše tam hodně vlastníků a dokonce i jeden prodejce kterej tomu opravdu rozumí. A garantuju je určitě změníte názor.
Neříkám že třináct táců je zrovna málo ale když se vám ten antiradar za dva týdny zaplatí....
Jestli se chcete o antiradarech dovědět opravdu všechno tak si přečtěte tuhle diskuzi [odkaz] píše tam hodně vlastníků a dokonce i jeden prodejce kterej tomu opravdu rozumí. A garantuju je určitě změníte názor.
Neříkám že třináct táců je zrovna málo ale když se vám ten antiradar za dva týdny zaplatí....
13 000Kč je fakt pálka. Toľko nezaplatím na pokutách ani za 5 rokov. A to ešte nezaručuje 100%-nú účinnosť... A čo tie lacnejšie? Naozaj sú nepoužiteľné?
Jo s těma puškama je to pravda. Ale je taky fakt že je zatim zkouší!! asi jenom tři okresy v republice, a zatim je ani nepoužívají k pokutování.
V zahraničí už používají jen laserové pušky s videozáznamem (tedy kromě stacionárních radarů a měření času průjezdu určitým úsekem). Policista musí namířit laserový paprsek na SPZ vozidla (obvykle se měří zepředu), jelikož tam je zajištěna největší odrazivost. Rozptyl (průměr promítnutého kotouče) laserového paprsku je na vzdálenost 700 m (max. "legální" vzdálenost měření) pouhých 5 cm! Pokud je policista širovný a příliš "nešmíruje", žádný antiradar nemá šanci zjistit ani fakt, že rychlost vozidla již byla změřena!!!
Ne já sem to netočil, našel sem to na jedný diskuzi. Co se týče toho favorita, nejde o to kde stál ,ale že ten antiradar skutečně funguje!!
V tom zlíchovskym tunelu jsou tvz. časový radary: tyhle radary měři dobu mezi dvěma body (radary) a podle toho za jak dlouho tu vzdálenost projedeš zjistěj rychlost, v tunelu je stacionární foťák kterej tě už jenom vyblejsne. Když ještě nebyla otevřená mrázovka jel sem tam cca. 90 a doteď mi nic nepřislo, tak to asi funguje od otevření celýho tunelu.
V tom zlíchovskym tunelu jsou tvz. časový radary: tyhle radary měři dobu mezi dvěma body (radary) a podle toho za jak dlouho tu vzdálenost projedeš zjistěj rychlost, v tunelu je stacionární foťák kterej tě už jenom vyblejsne. Když ještě nebyla otevřená mrázovka jel sem tam cca. 90 a doteď mi nic nepřislo, tak to asi funguje od otevření celýho tunelu.
Loeb: to jsi točil ty?
Musim říct, že na základě toho bych si antiradar stejně nekoupil - u modrýho favorita na strakonický nezpomalí jen , vzdálenost mezi radarem a prvním pípnutím z videa odhaduju tak na 50 m. Kdyby lachtan nebyl blbej a nepostavil radar před ceduli jako kráva, která všechno záření z radaru odráží dozadu, pochybuju, že by to vůbec píplo.
U laserovejch kamer je dobrý vědět, že kamera šlape, o tom neni pochyb. Ale dneska už existujou i laserový pistole s foťákem (údajně zatím cca 10 ks), tam ti antiradar neni nic platnej - jenom ti oznámí, že už jsi byl změřenej.
Ještě sem se chtěl zeptat k tomu zlíchovskýmu tunelu - proč to tam pípá? Tam přece žádný měření rychlosti neni? Nechytá to nějakou mikrovlnu?
Musim říct, že na základě toho bych si antiradar stejně nekoupil - u modrýho favorita na strakonický nezpomalí jen , vzdálenost mezi radarem a prvním pípnutím z videa odhaduju tak na 50 m. Kdyby lachtan nebyl blbej a nepostavil radar před ceduli jako kráva, která všechno záření z radaru odráží dozadu, pochybuju, že by to vůbec píplo.
U laserovejch kamer je dobrý vědět, že kamera šlape, o tom neni pochyb. Ale dneska už existujou i laserový pistole s foťákem (údajně zatím cca 10 ks), tam ti antiradar neni nic platnej - jenom ti oznámí, že už jsi byl změřenej.
Ještě sem se chtěl zeptat k tomu zlíchovskýmu tunelu - proč to tam pípá? Tam přece žádný měření rychlosti neni? Nechytá to nějakou mikrovlnu?
Ještě mě napadla jedna věc, na kterou je třeba si dát pozor, abyste zbytečně nevyhodili prachy, když už ten antiradar chcete - pokud máte reflexní čelní sklo (to je taková ta zrcadlově modrá barva), antiradar NEFUNGUJE 😉
Na skle je tenká kovová vrstvička, která jakékoliv rádiové vlny spolehlivě odrazí.
Na skle je tenká kovová vrstvička, která jakékoliv rádiové vlny spolehlivě odrazí.
Já říkám antiradaru rozhodně ano, poté co jsem shlédl toto video si ho kupuji také. [odkaz] Odkaz Antiradar. Určitě vás to mnohé předvědčí o jeho kvalitách, tento stál cca. 13000, antiradary kolem tří tisíc jsou na nic.
Hlasuju NE - ne proto, že bych byl odpůrcem antiradarů, ale podle mě se vydané peníze těžko kdy vrátí. Sám jsem s ním pár let jezdil a při dnešním počtu rádiových a jiných spojů to píská pořád. Daleko efektivnější je se pořádně dívat na divně "zaparkovaný" auta atd.
A když už člověka zastaví (za posledních 5 let se mi to nestalo a potkávám radary skoro denně), stačí používat osvědčné souvětí "Jel jsem podle předpisů - nezaplatim - nepodepíšu." Málokterej lachtan se bude obtěžovat s papírovánim když na něj ve frontě čeká dalších 10 pilotů co platěj cash 😄
A když už člověka zastaví (za posledních 5 let se mi to nestalo a potkávám radary skoro denně), stačí používat osvědčné souvětí "Jel jsem podle předpisů - nezaplatim - nepodepíšu." Málokterej lachtan se bude obtěžovat s papírovánim když na něj ve frontě čeká dalších 10 pilotů co platěj cash 😄
Cena je kolem 13 tis kč. Úplně levný špás to není. Hodně informací lze nalézt na diskusních fórech na netu nebo na web stránkách prodejců /antiradar, antiradary...../.
Belltronic, nic jiného nemá cenu. Má čidlo i dozadu, přímo na horní části. Zkušenosti slušné, nezachrání vše , ale pomůže.
[odkaz]