Reklamaci musí vyřešit kterýkoliv autorizovaný prodejce. Tomu, že filtr při servisní prohlídce neměli otevřený neveřím - vizuální kontrola se provádí (aspoň teda u nás) při každé prohlídce. Druhá věc je to, že těžko dokážeš, že to bylo od výroby a že jsi to neduděla ty sám, při předchozím zásahu do filtru......
To Yanek:napiš mail přímo do Škody/adresy najdeš na webu Škody/.Popř.vyfoť a přilož foto.Co vím tak reagují dost rychle.
Samozřejmě by to měl všechno vyřešit servis, odvolávat se na výrobce je drzost.
Kontakty jsou na adrese [odkaz]
Samozřejmě by to měl všechno vyřešit servis, odvolávat se na výrobce je drzost.
Kontakty jsou na adrese [odkaz]
Tedˇ jsem se vrátil ze servisu a tam mě řekli, že to je z výroby a že se mám obrátit na výrobce(oni filtr neměnili a tak to neměli sundané). V podstatě jsem ujel 33000km s otevřeným sáním. Může to mít nějaké následky. Fotky mám, ale nevím jak je sem umístit.
Děkuji Yanek
Chytil si zlý kus. 😞
At ti to tedy da prodejce oficialne pisemne. A oni to chteji zaplatit, nebo to vymeni na zaruku?