Ve Vídni a jejím okolí uskutečnila automobilka Mercedes-Benz mezinárodní prezentaci modelu CLC, který nastupuje na místo typu C Sportcoupé a zároveň se stává samostatnou modelovou řadou.
Hehe, Ty si fakt vyrieseny. No aj samotny MB ma krajsie COUPE a spustu... CLS, CLK, CL... a co ma byt? Tie su cenou trochu inde a asi mladeho, co sa neskor moze stat lepsim zakaznikom MB, nepritiahnu.
CLC sa mi tiez nejako uzasne nepaci, ale jeho uloha je jasna, prave pritiahnut novych zakaznikov. Cenovo dostupny mercedes COUPE, aky priama konkurencia nema.
malé množstvo príspevkov by som zdôvodnil tým že sme sa výnimočne zhodli-kvalitné auto s odseknutým zadkom pre paničky a nemeckých dôchodcov...je jedno kto preferuje akú značku, na tomto sa azda zhodneme všetci
nemáš informace,jestli bude k mání verze s mříží na odpočet DPH?Okna už to zatmavený má,tady by se dala nějaká ta kačka ušetřit.Navíc v tý záplavě šedi a nudy se ta krysí klec ztratí a ještě ti nepropadne plato jogurtů na zadní sedačku. :yes:
Jinak jsem taky tvrdej jako křemen,tak ti z vlastní zkušenosti poradím: na to vokopávání rohů jsou ideální křusky s kovovou špičkou.I když dáš hroznou šupu,tak to moc nebolí a holky koukaj.....A kdyby jsi měl Kostíka s obrázkem pod víčkem,ty já moc rád,tak ti tu holku snad i nahradím.
Přiznám se, že jsem "fanda" Mnichova a Stutgartu, a že jsem potěšen z malého množství příspěvků k těmto značkám, což cítím, jako respekt od majitelů, diskutérů a "histerických" fanoušků s nicky, zejména francouzkých značek, jako důkaz, že ta prémiová blondýna v černém hávu je na špici potravinového řetězce automobilismu! Děkuji za pochopení.
Tak ja myslel ze vnitrek bude pochazet z noveho Ccka a on vychazi z toho stareho :-) Ale to neni na skodu. Z premie beru MB a Volvo ale tohle je asi nejmene pritazlivy MB. Tomu zadku nemuzu prijit na jmeno.
Ale GTI majitele docela odhadl, taky to tak vidim :).
čoveče, nejsem ani jedno, ale to autí bych si taky klidně pořídil. Jasně, není úplně pro mladýho bejčka, ale vypadá velmi decentně a přitom šmrncově, přitom nabízí velmi povedený motor s kompresorem (za cenu kdejakého hot-hatche). A my, ostřílení hoši, víme, že poctivý mechanický kompresor, to je iné kafe :-) PS: jenom nevím, Ssangyong nabízí záruku na osm let, tak asi půjdu k nim >:-[]
Oni to nahoře někteří kolegové, zejména Vader a Pierro napsali dobře... Ostatně u prvního článku o CLC to popsal výborně i Dinar... Ty střední, tolik známé partie, nám CLC mírně neposouvají do budoucna tak, jako fantastická tvář a až Superbní záď... Jo, jde než o razantní facelifting... ale i tak, žár trvá, ne? Ona vlastně ta jistá vizuální zdrženlivost bude na trhu oceněna. Je to zajímavé, Mercedes umí jak uhranout nadpozemskou vizí, tak uklidnit lehkým pohledem do nedaleké minulosti. A vždy to funguje. Jo, jsou to mistři. Samo, že tuhle káru asi neobšťastní mladej nadrženej bejček se strništěm jak na greenu... tohle auto je jako stvořené pro mladou dámu, co zná mravy a tys pro ní než nečekaná překážka na tři vteřiny... či pro starší pár, který užívá podzimu. Ale i tak, ta vizuální nadstavba, ta jistota tahů, to sdělení, ten "obsah"... to bere až dech, co?
no neviem ako mám reagovať na túto, no nechcem povedať kreatúru ;-\ ... Tak len toľko, že už ako keby som v tom videl sedieť obstarožného Helmuta so slnečnými okuliarmi alá Silvo Stalón, ktorý si to AUTO kúpil na balenie pochybných slečiniek. Ešte si tam na masku pripasuje "vkusnú" podkovu a hurá na lov! 8-s
a uz sa nasli.keby napisali konkretnu vec vcom je ich auto lepsie tak to beriem, ale len take blbosti bud autozalovac mal by byt viac vpravo atd. Vozil som sa vo viacerych mercedesov a s niektorymi autami sa nedaju ani zrovnavat taky maju naskok v technologii. kto tvrdi opak len zo zavisti.
>:D To mě pobavilo, ale nejvíc přemýšlím nad těma jogurtama, že ta fabrika jede?! Dannone, nebo co to bylo? Určitě ta Aktivia na ředění stolice! Sakra mam z tebe zase myšlenkový pochody... Jdu na tu sportku, rád bych sbalil nějakou babu:)))))))
Hele, brácho, zevnitř je to aušus, to víš Mercedes, tohle není cedník, a vůbec, bůh ví, jestli to má záruku sedmdesát let. Tohle je u záruky má norma, níž bych nešel, no, vlastně ani nemoh´. A pak zvenku, šeď, nuda, brnkačka. Prostě se nevohlídnu, kapiš. Jede kolem a já vokopává rohy, ani nemrknu, jsem tvrdej jak hlava z mondea. Dělám do aut. Teda jako v sobotu a v něděli. Vystřiju je ze světa motorů. Ale jenom barevný. Přes tejden dělám taky. Jako barevnej. Do aut ale moc ne. Stáčím v kyjích Jogurty. Ještě mi zbejvá stočit jich tři miliardy a pak si koupím káru. Půjdu do klasy. Něco kolem devatenácti let, šestej majitel, to je můj strop, rozumíš, chci auto stejně starý a stejně zajetý, jako mám holku, tedy jako jsem měl. Už ji nemám, přebral mi ji nějakej ňouma v Mercedesu. Co naděláš. Nechceš jogurt?
a tým myslím že tieto nemecké compacty sa mi príliš nepáčia, teda skôr predchádzajúca generácia ktorá bola reakciou na trojkové báwo compact-tiež päsť na oko....ale toto je už celkom pekné, ten zadok už nevyzerá ako odseknutý..
Už se těšim na ty kritiky kolem tuctového designu, podprůměrných jízdních vlastností, ztraceného image, předraženýmu servisu, umakartový palubce a nespolehlivosti.
Podle mne jedno z nejhezcich coupe na trhu a vybornou nabidkou motoru- ta 200K je podle mne jeden z nelepsich motoru s obsahem do 2,0 litru na trhu- krasny zvuk i dobra dynamika. A to vse za rozumnou cenu