Jo jasne vono to pude čipnout i hodne pres 200kW páč všecky motory TDi sou vlastne 1.9 TDi, dycky de jenom vo ten čip a ne vo motor :roll:
Tak předpokládám, že pokud to kupuji nové teď, tak rok výroby bude 2005 nebo 2006. Takže to musí být ten novější mototr.
Takže pokud chtěj za chip 20 litrů, tak to je mazec.Normálně bych je ntvrdo zkusil, že jinde vám to daj za bůra.Víc bych jim za to nedal.jenom přehrát soft a chtít za to 20 litrů.To je moc.Zkuste to.Konkurence zafunguje.Budou se bát že to koupíte jinde.Uvidíte....Normálně se to chipuje na 100- 115kW do 15 000kč.Takže vás zkoušej.Obvolejte si víc dealerů a uvidíte.
Těmi 66kW (tedy 90 PS) v Golfu TDI se vloni chlubili v Rakousku: pod heslem (něco v tom smyslu) "speciální provedení pro Rakousko". Zhruba před 14 dny jsem tam (v Rakousku) viděl další "bombu": Golfa s TDI a 75 PS! Sice si nejsem jist, zda jde o motor 1,9 TDI PD, ale musí to být opravdu super! Už se těším, jak se po tom zapráší, až to po čase dorazí i do Čech... >😁
Samozřejmě je to přidušené PD, protože těžko teď dovolí prodávat nové auto s Euro 2 (původní TDI 66kW z Octavie I).
No ja jsem jezdil s golfem plus 2.0TDI 103KW + chip na udajnych 125KW a na rodinne jezdeni celkem v pohode jinak 66 KW je fakt na tento vuz malo.
Ale ze by to nejak dobre jelo s tim chipem se rict neda je to proste rodinny auto, jestli chcete poradnou akceleraci a zatah tak nebrat .
Ovsem pokud nikam nepospichas tak je to v klidu a spotreba tak 7 -9 l.
Ale ze by to nejak dobre jelo s tim chipem se rict neda je to proste rodinny auto, jestli chcete poradnou akceleraci a zatah tak nebrat .
Ovsem pokud nikam nepospichas tak je to v klidu a spotreba tak 7 -9 l.
Tenhle motor 66kw PD dávají i do velkého VW Scharan 😢 spolu se 6 stupňovou převodovkou zřejmě s tím chtějí uspět tam kde se povinné ručení počítá z výkonu motoru 😄
Lidi neblaznete =) Ten motor postacuje na veskere bezne jezdeni- takrka vsechny diesly jsou stejne na jedno brdo. Ted me klidne kamenujte. Jezdil jsem i s Octavii SDi v peti lidech a nakladem na strese a prumerna rychlost nebyla tak rapidne nizsi nez s daleko vykonejsima autama. Pokud teda nepocitam nejake silene vyjezdy v Alpach atd.
66KW na normalni mestke a dalnicni jezdeji v pohode staci jen to neni na zadny brutalni zrcyhlovani, praseni a ja nevim co jeste (coz je zase na druhou stranu dobre). mozna by stalo za to zkusit 1.6FSI ktery ma o 21kW vic a stoji jen o deset tisic vic a spotreba neni nijak drasicka (aspon ne v passatu s automatem) popripade dalsich deset tisic navic za 77kW TDI. jdi si to nekam vyzkouset a uvidis. Ono golfu plus moc nejezdi.
V servisu (autorizovaném) mi navíc řekli, že motor 66kW lze nachipovat na nějakých 80kW a cca 250 krouták, ale za cenu cca 20 tisic, ale bez ztráty záruky.
Je i divné že by tam dávali klasické čerpadlo...ale fakt nevím.Jinak i ta 66 by měla v ohodě stačit a hlavně to málo "žere"
V O1 je rotační čerpadlo a v tom golfu PD
[odkaz]
V tom případě by to šlo čipnout na 100kW a více >😁
Kupte si novýho Civica, je líp vybavenej , místa je tam stejně - spíš více a v "základu" tam je 103kW a je v plný palbě ..a hlavně záruka 5 let nebo 100 000 km to u VW nemáte 😁
Zajdi se podívat do Hondy a pak kritizuj místo vzadu.V novém Civicu je v zadu víc místa ( mimo mista nahoře) než v Accordu.Ano dveře jsou úzké pravda, do Golfu se lépe nastupuje.Bezesporu.Pokud zvedneš sedák vznikne ti u Civika mraky místa- respektive máš dvakufry.Pokud sklopíš, není tam schod. 415 litrů u Civika je víc než u Golfu plus.Dokonce vstupní otvor kufru je u Civika větší.Ale vím , kritizovals pouze nizký posaz v zadu.Cena za Golf + je hrozná, jinak to auto je v celku pěkné.Že je Civic pro 2 lidi, je nesmysl.