Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Zpět na článek

27 komentářů

IT - ??? a proč jako? to jako abych věděl co je to F20? Myšlenkové pochody některých lidí jsou opravdu jen těžko pochopitelné........
Radim: je třeba si doplnit vzdělání.
Avatar - petrumr
petrumr
TV-to byl for s těmi díly na DOBLO?Tys asi neměl fiata a jenom škodu co má na každým rohu servis-proč asi-tak romstera nebrat,to není vlastenectví,ale germanismus a ty dividenty němcům v Romsteru platit nebudu.Z vlastní zkušenosti s kangem-5míst+klec a 1,2l živý,prostorný,ale ve městě velká spotřeba a interiér je moc plechovej.DOBLO s MJTD je lepší v interíéru a má o 4litry menší spotřebu.
IT - co? co jako co že co je? F20???
Hlavně se tam leje nafta a to je podstatné.

F20, no schválně pane Radime, copak to je? >😁 Copak?
Asi 7 mesiacov jazdim s Connectom ma najazdene 55 000km a ma 2 roky predtym s tym jazdil kolega.V podstate je to dobre auto ale interier je trochu nedomysleny.Odkladacie pristory vo dverach neprakticke nieco male vytiahnut z dvery s mojimy rukami prakticky nemozne.Odkladacia schranka na palubovke tiez nulova je zakryta z polovice plastom ked sa dostane mobil dovnutra schranky nemozne ho vytiahnut,musim pridat plyn aby sa sklzol dopredu ak ho chytim O.K ak nie hladam ho pod sedadlom.Nedomyslene.Motor tam je 1,8l diesel sa my zda ze ma 65 koni.Taha dobre je tichy spotreba sa pohybuje okolo 7l na 100km.Prevazna jazda v zapchach.Zacina sa nieco * s motorom pri pridani plynu v nizkych otackach nieco hrkoce v motore cim dalej tym viac.Mame este jeden connect ale s tym je to horsie ale nie koli poruchovosti ale kvoli servisu.Menene celne sklo ,po vymene tecie do interieru.Rozbite bocne sklo po vymene strasne skrype.Prehliadke sme napisali co treba urobit spravena iba polovica.Kvoli tomu sef predava vsetky Fordy a vymiena za Toyoty Hiace.Nie kvoli autam ale kvoli nulovym servisom.Mozem doporucit.
IT - kontrolní otázka: Leje se do nafty doutaktního dieselu olej?
Áááááá, návnada nám zabrala. >😁

Jo, jen tak mimochodem, japonské Isuzu vyvíjí dvoudobý vznětový přeplňovaný motor s common railem.Sání je řešeno klasicky, výfuk ventilem jako u 4dobého motoru.Věc stará asi 4 roky... No jo, no, co naděláme. Japonci jsou vždycky progresívní. On ten dvoudobý motor má sice pár nectností,ale pro konstruktéry jednu velkou lákavou věc: malý počet dílů,malá hmotnost a tím i dobrá cena. My,co o té technice pár desítek let něco málo víme a děláme do ní, tak víme, že konstrukce,která se někdy odloží jako nepoužitelná se za 20,30 ale i 50 let opráší,celá překope,doplní posledními poznatky vědy a techniky a je to zpět.V jiné dimenzi,ale je.

Konečně, Eiffelovka pařížany také šokovala a dnes by byl pro ně šok ji nemít.

Není nic krásnějšího,než vystudovat techn.universitu a technikou se živit. 😉
No tazatel píše, že předpokládá 90% jízd po Praze, tak ať je to hlavně diesel... to je do města základní předpoklad úspěšného rozvážkového vozu. A když motorku do města, tak dvoutakt....... Tak mne nepadá, že je škoda, že se nevyrábí dodávky s dvoutaktním dieselem, bylo by to jednoduché, levné a do města jako je Praha jako dělané.....
caddy je ok, ale naklady na servis su cca 1Sk na 1km, volkswagen uz nie je to co bolo kedysi, spolahlivost je v jednoduchosti a take auta sa uz dnes nevyrabaju bohuzial .....
já bych asi volil z caddy/comb👋transit conncet, i když ten už je větší .... a níže zmíněná kgazelka je super, ale mylsím že njlepší je v erzi 4x4 do terénu tam je libová ... ale jinak si myslím že ta už je velikostí někde jinde i když cenově je docela blízko ...
Ja taky Roomstera. A rovnou se nejlepsim motorem HTP. Na rozvoz lehkejch baliku to bude bohate stacit 😊
Nemá to tu žádnou šťávu, takže já bych koupil Roomstera a je,nejlépe s naftovým 1,9 -2,0 TDI.Ideální kombinace+odpočet DPH,co víc si přát? >😁 Jsem pro to,aby se podporoval domácí výrobce.Snad se nám to tu teď trošku rozpohybuje.... 😉 Navíc, na každém rohu servis. Taky důležité.
ta ma prece podle vsech motoodborniku v TV nebo AMR ten nejvetsi kufr na svete a tim se stava nejlepsim autem >😁
Máme doma forda fiestu van 1.3 najeto 40 tisíc a žádná porucha. V práci je transit (ten největší a nejsilnější co dělaj) najeto asi 25 tisíc a taky nic. Ale musím zdůraznit že jezdí obě auta poloprázná až prázdná, jen občas jsme je naložili jako kráva, že tlumiče byly prakticky nadoraz a při jízdě to neustále mlátilo :😉 >😁 Jednoznačně hlasuji pro forda protože je nejlepší 😉
Na Fiat su celkovo lacne diely, a to preto, lebo😒br />
A. sa vyrabaju v Taliansku

B. je s nimi velky obrat - treba ich relativne vela...

😄
no ja som pocul ze na Doblo su hrozne lacne nahradne dieli

ja by som bral Fiat Doblo alebo Opel Combo ale celkom zaujimave moze byt aj Piaggio Porter
Caddy som si pred nejakym casom porovnaval s Berlingom. Mal som z toho taky dojem, ze Nemci si davnejsie povedali: kasleme na drobnych podnikatelov, Skode Pick-up dame zaracha, vlastneci budu jazdit na Caddy, tym, ktorym sa lepsie dari ponukneme Sharan, socialnejsim vrstvam postaci to iste s logom Seatu a je to.

Potom ich nastvalo, ked zistili, ze sa dobehli a ze im Berlinga, Kanga a Partneri vytlacali z trhoveho segmentu predchadzajuce bublinkaste generacie Caddy a Iniek a tak si povedali: zrobime aj my take, ale kedze je to nase, superkvalitne nemecke ludove vozitecko, tak tomu napaseme cenu. A tak napasali...

A kedze zaroven nepochopili, ze uzitkove auto je naozaj UZITKOVE, tak zrobili dalsie auto strednej triedy v obale a la uzitkove.

A socialnej triede zrobili Roomster...
chod si sadnut aj do vw caddy... ostatne necham na teba.
GAZ Gazela či Valdaj - viz [odkaz]

Taky za skvělej peníz
Anooo, Berlingo! Je to klasika.

Ale aby som bol objektivny, ani v jednom z ostatnych som sa predtym neviezol. 😄

Renaulty maju zvacsa dobru cenu. Stare Doblo sa mi designovo vyslovene nepacilo, nove je take a la Berlingo. Forda by som bral, skoda, ze nebolo k dispozicii skor, ako nove Berlingo. Ma totiz jednu nezanedbatelnu vec - asi o 30cm dlhsi vnut. priestor a veruze by sa mi to parkrat uz bolo zislo.

Ten vtip s Roomsterom bol dobry! :shock:
Nevím jestli jsi opoměl nebo záměrně vyřadil RENAULT KANGOO, já mám 1.4 a nemůžu si stěžovat ani na spolehlivost, v případě dieslu doporučuju motor 1.5 DCI, myslím že je fajn alternativa za solidní peníz, ale pokud jsem tě pochopil správně asi se ti KANGOO nezdá, v tom případě jednoznačně BERLINGO. 😉
z těch čtyřech bych to viděl na Forda příp. Doblo 😉 anebo počkej na Roomstera HTP, to bude fičák... 😁
Děkuji za obě reakce. Takže ještě další specifikace😒br />
- auto na rozvoz lehčích balíků (textil, suvenýry atd.)

- naftový motor, aspoň 90 koní

- rozvoz z 90% po Praze

- celková kvalita vozu (nerad bych byl každou chvíli v servisu)

- nízké provozní náklady (spotřeba, servisky)
Možná bys mohl ještě napsat co a jak často tím chceš vozit. Popř.jaký motor si do toho představuješ!!!
Hyundai je zmenšený náklaďák a jako s náklaďákem se s ním taky jezdí - tvdrý, nepohodlný, podvozek v nezatíženém stavu odskakuje, jízdní vlastnosti na míle daleko od ostatních jmenovaných. Taky se do něj hůř nastupuje Má ovšem největší prostor pro náklad.

Berlingo / Partner jsou pohodlím a ovládáním na úrovni slušného menšího osobáku, příjemné svezení.

Fiatu Dobló velmi prospěl facelift, který odstanil jeho největší problém, tj. design interiéru. Ten nový je mnohem lepší a Dobló už prakticky nemá chybu. Je prosotrnější než Berlingo / Partner, lepší v zatáčkách, ale zato o něco míň pohodlné. Radil bych vyzkoušet obojí a pak vybírat.

Transit Connect neznám.
Potřebuji koupit malou dodávku a mám na výběr z těchto typů😒br />
1. Fiat Doblo Cargo

2. Ford Tourneo Connect

3. Citroen Berling👋Peugeot Partner

4. Hyundai H1

Hyundai do menších dodávek nepatří, ale cenově je na stejné úrovni, proto prosím, jestli máte kladné zkušenosti s výše zmíněnými auty, podělte se prosím Vás o ně. Dík a s pozdravem Toník,