Asi vtípky na webu Nokie, když jsem zadal hledání "Nokia_616", první odkaz vede na tu samou adresu 😄 Program je v několika verzích, jméno vždy začíná Nokia_616_contacts
Zdar, tak jsme si dnes našel čas konečně jsme se pokusil rozseknout nabídku adaptérů pro originální HF v Octavii II. Nabídka mi přijde, že se zastavila na modelech tak někdy před 3 roky. Jediný telefon se Symbianem od Nokie je 6600, což je už trochu překonaný kousek.
Tak jsem tedy napsal do Škoda Auto a dostalo se mi odpovědi, že současná nabídka bude rozšířena o telefony SIEMENS CX75, SIEMENS M75 a SIEMENS C75, to mě dorazilo a zeptal jsme se na výrobce, doufajíc, že budou mít i nějaké jiné adaptéry pro jiné automobilky než je předpotopní škoda.
HF sady dodává firma Paragon Fidelity GmbH, dříve pod názvem Cullmann. Neváhal jsme mrknu na jejich stránky a našel HF sadu označovanou jako VC4, které se nápadně podobá té v Octávce, v nabídce adaptérů jsme dokonce našel, že se připravuje adaptér pro Nokii E60. Zajásal jsme a rozjařený jsme napsal do Německa. Zde mě ale velice rychle zchladili, Škoda má sice HF sadu od nich, není to ale VC4 ale něco staršího a BT není řešeno jako interface od jiného výrobce. Takže totální kočkopes.
Závěr: Pokud někdo chcete jako já, mít telefon za jízdy v držáku a nabíjet ho z tohoto držáku, tak si rozhodně nepořizujte originální HF od Škodovky, ale kupte si HF od Nokie. Ovládání na volantu a hlasové ovládání je stejně na prd - protože příjemný dívčí has stejně jenom o něco prosí, protože nerozumí ......
Tak jsem tedy napsal do Škoda Auto a dostalo se mi odpovědi, že současná nabídka bude rozšířena o telefony SIEMENS CX75, SIEMENS M75 a SIEMENS C75, to mě dorazilo a zeptal jsme se na výrobce, doufajíc, že budou mít i nějaké jiné adaptéry pro jiné automobilky než je předpotopní škoda.
HF sady dodává firma Paragon Fidelity GmbH, dříve pod názvem Cullmann. Neváhal jsme mrknu na jejich stránky a našel HF sadu označovanou jako VC4, které se nápadně podobá té v Octávce, v nabídce adaptérů jsme dokonce našel, že se připravuje adaptér pro Nokii E60. Zajásal jsme a rozjařený jsme napsal do Německa. Zde mě ale velice rychle zchladili, Škoda má sice HF sadu od nich, není to ale VC4 ale něco staršího a BT není řešeno jako interface od jiného výrobce. Takže totální kočkopes.
Závěr: Pokud někdo chcete jako já, mít telefon za jízdy v držáku a nabíjet ho z tohoto držáku, tak si rozhodně nepořizujte originální HF od Škodovky, ale kupte si HF od Nokie. Ovládání na volantu a hlasové ovládání je stejně na prd - protože příjemný dívčí has stejně jenom o něco prosí, protože nerozumí ......
To je smutná informácia. Ale zase tieto sady využívajú aj ostatné koncernové značky. Tak s tým snáď niečo urobia. Mne síce ten adaptér nechýba, ja som ho zrušil úplne. Len keby už konečne niekto upravil SW, aby tá HF komunikovala aj so Symbianmi.
Nevíte někdo o nějakém jednoduchém držáku na tu originální sadu? Bez propojení nadále chci používat bluetooth. Díky.
Mňa ale irituje, že sa mi po vypnutí zapaľovania (kľúč ale nevyberiem, aby hralo rádio) telefón často odpojí a opäť pripojí. Stačí otvoriť aj dvere, či zmeniť polohu ovládača svetiel. U kamoša (MR 2005) sa po vypnutí zapaľovania telefón odpojí a hotovo.
Pro BT sady Parrot (i ve svém autě) používáme program pro synchronizaci kontaktů určný pro HF sady Nokia 616: [odkaz] . Snad bude fungovat i se škodováckou sadou. Někdy ale dá trochu práce první zprovoznění (bývá nutné dočasně "odpojit" spojení.
Stačí se usadit v autě se zapnutou HF, obvykle je nutné manuálně odpojit spojení, v adresáři vybrat všechny položky a odeslat přes bluetooth do HF.
Starší mobily (i můj) ale při vybrání více než jedné položky nenabízí odeslání, je potřeba použít zmíněný program....
Ale když se to chytne, pak funguje v pohodě po každém přihlášení mobilu k HF. Jednomu zákazníkovi jsem takto rozchodil i originální HF v audině k Nokii 3230.
Nebo zbývá zkusit manuální odeslání, pokud to Váš mobil rozumně podporuje (i po vybrání všech kontaktů). Tam je ale také nutné nejprve přerušit spojení mobil - HF.