IT: Já bych nad Toyotou hůl nelámal.
Jestli majitel onoho LC skutečně natankoval špatnou naftu, tak se toho mohlo zmrvit celkem dost. A jestli třeba kombinoval levnou naftu s bionaftou tak toho mohlo být na odpis mnohem víc. Každý výrobce dokáže vyrobit zmetek, otázka je jak se k tomu výrobce, dovozce, prodejce a servisy postaví.
Po tom co tady ptezentoval Tom69, tak bych se Renaultu vyhnul velkým obloukem.
Mimochodem, když jsme nebyli spokojeni s přístupem prodejce Škody natolik, že jsme si v roce 93 stěžovali v Ml. Boleslavi, tak to Škoda ze stolu nesmetla, ale zřejmě zapráskala bičem, protože prodejce srazil podpatky a začal hezky kmitat 😄
Jestli majitel onoho LC skutečně natankoval špatnou naftu, tak se toho mohlo zmrvit celkem dost. A jestli třeba kombinoval levnou naftu s bionaftou tak toho mohlo být na odpis mnohem víc. Každý výrobce dokáže vyrobit zmetek, otázka je jak se k tomu výrobce, dovozce, prodejce a servisy postaví.
Po tom co tady ptezentoval Tom69, tak bych se Renaultu vyhnul velkým obloukem.
Mimochodem, když jsme nebyli spokojeni s přístupem prodejce Škody natolik, že jsme si v roce 93 stěžovali v Ml. Boleslavi, tak to Škoda ze stolu nesmetla, ale zřejmě zapráskala bičem, protože prodejce srazil podpatky a začal hezky kmitat 😄
Saab: S tím přívěškem,to je fakt dobré. Srandisti se hned poznají.To mne zaujalo. Zcela vážně: musím přehodnotit přístup servisu Renault, kde už jednak pro jistotu nejezdím a protože si Laguna žádá akorát trochu nafty,tak mi to vychází nastejno, ale 2 roky mne štvalo, že nemám Avensise. Po dnešku mne to mrzí míň, seč je stále krásný a "stál by za hřích". U Rencla dávají zase pí***, že mají jakési auto ve F1.Sice moc nevidím souvislost,ale je vidět, že asi nejlepší je, trefit dobré auto a vyhnout se značkovému servisu. Šetří se peníze a nervy. Mně opravte,jestli se mýlím 😉
Známý si koupil Landcruiser v naftě a jak neskutečné problémy s motorem mi líčil, to sem fakt nechápala. Prodejce to sváděl na to, že natankdoval někde špatnou naftu, ale asi ta závada byla generálnější, než jen nafta... x-krát to bylo na opravě, chvíli dostal coby náhradní vůz i Yaris 8-s ale tak už to má snad vyřešené. Sranda byla, že právě přes zimu - bydlí na kopci - měl ty samé problémy, jako předtím 😉
A tak je jasné, že každé auto se může pokazit, protože ho holt vyrábějí "jenom lidi". A každý je omylný. Na druhou stranu, je to model, který se dělá hodně dlouho a tak by měl být vychytaný. I to je důvod, proč sem se rozhodla pro T.C. Ale statisticky vzato, měla by ta pravděpodobnost být notně nižší než kde jinde. Tedy tomuto aspoň věřím.
S tim lakem je to pravda, vim to z vlastni zkusenosti. Bubliny a ryha v novem laku, s klidem mi auto predali, i kdyz ta ryha mela asi 10 cm a lak mel nekolik bublin. Nemaji vlastni lakovnu, takze musel prijet manik z lakovny a podivat se, co provedl >😁 Vubec mne nezajimalo, kdo to lakoval, zadaval jsem to do C&K, ne nejake lakovne. Tech spatnych zkusenosti je vic, jeste, ze je Toyota spolehliva, takze tam nemusim moc casto. Je v Brne nejaky dobry servis Toyoty?
Měli by být v pohodě když tam přijedu v teplákách nebo v saku.Ale řešit problémy asi nebude jejich hobby :shock:
to tuzezlypes: ...vždyť je to jenom auto >😁 Kdyby byla pravda vše, co se říká v reklamách, tak se o servisu Toyoty nebudem vůbec bavit, to by existovaly pouze prodejci Toyoty (dolejt si kapalinu a olej umí každej 😄 ) 😄
No nestraš s tou porouchanou Corollou!! >😒] Mám ji taky, a pevně věřím, že se ničeho podobného nedočkám.
Sakem a útratou to nebude.
Já tam občas jezdím (naposledy loni v létě) se svou 13 let starou Corollou oblečen v kraťasích a tričku a vždy jsem byl s přístupem spokojen. Loni mi začali pískat brzdy a já v domnění, že je to ten "upozorňovací" plíšek, jsem tam zavolal a objednal se na výměnu destiček. Když jsem tam přijel, tak jsem jim dal auto a zašel si do Carrefouru a pak když jsem si pro auto přišel, tak mi řekli, že destičky jsou na 80% stavu a že to pískání bylo jen nečistotami, takže mi destičky zbytečně neměnili, ale jen je vyčistili, čímž mi ušetřili peníze. Přístup měli vždy bezproblémový. Je pravda, že žádný větší problém jsem z autem zatím neměl, takže možná proto mám jen dobré zkušenosti. Jednou mi dokonce věnovali i přívěšek Toyota. Asi vypadám jako moc velká socka, tak se nade mnou možná slitovali >😁
Já tam občas jezdím (naposledy loni v létě) se svou 13 let starou Corollou oblečen v kraťasích a tričku a vždy jsem byl s přístupem spokojen. Loni mi začali pískat brzdy a já v domnění, že je to ten "upozorňovací" plíšek, jsem tam zavolal a objednal se na výměnu destiček. Když jsem tam přijel, tak jsem jim dal auto a zašel si do Carrefouru a pak když jsem si pro auto přišel, tak mi řekli, že destičky jsou na 80% stavu a že to pískání bylo jen nečistotami, takže mi destičky zbytečně neměnili, ale jen je vyčistili, čímž mi ušetřili peníze. Přístup měli vždy bezproblémový. Je pravda, že žádný větší problém jsem z autem zatím neměl, takže možná proto mám jen dobré zkušenosti. Jednou mi dokonce věnovali i přívěšek Toyota. Asi vypadám jako moc velká socka, tak se nade mnou možná slitovali >😁
Mozna je to tim, cim vice penez utratite za auto. Tim vice ohleduplnosti vuci vam. Jeans bundu zmente na sako a uvidite rozdil. Nejenom v servisu. :?
Na to, že se chlubí oceněním nejlepší servis v ČR teda moc kvalitní nejsou :?
To aby člověk ještě dálkově studoval střední školu obor automechanik 😞
To aby člověk ještě dálkově studoval střední školu obor automechanik 😞
Již rok mám problém.Mám Corollu r.v. 2003 3D,1.6/110k.Rozsvítila se mi kontrolka motoru.Jel jsem do servisu a tam chybovou hlášku vymazali.Prý to byla nízká teplota chladící kapaliny.Od té doby auto občas pocukává a ztrácí se mu výkon.Když jsme je upozorňovali na tento problém tak se nám pomalu vysmívali do ksichtu.Teprve až jsme tento problém začali řešit přez dovozce tak s tím začli něco dělat.První týden- auto prohlídli a řekli že je vše (s CK jste)ok.Auto nám vrátili.Cukalo to pořád.Druhý týden-za tento týden nám auto akorát umyli,jak zvenku tak zevnitř ale nic jinýho.Když jsem se před týdnem nemohl rychle rozjet a to samý na dvojku,byl jsem hustej jak na servis tak na prodej a nějak jsem se jich dotkl(asi citově) tak to zase začli řešit.Závadu našli a teď čekám na náhradní díl.Už jste někdy viděli porouchanou Corollu?
Viděl jsem odtud opravovanýho Lexuse: lakovna - takovou prasečinu jsem ještě v životě neviděl. Po přestříkání poškozených dveří viditelné bublinky na laku. Elektrikáři - při demontáži autorádia (asi montáž hands free) viditelně poškozená kůže kolem. Jinak všude na utě nevkusné nálepky C&K (blatníky, zadní okno, strašné podložky pod registrační značkou). Rozhodně bych si tam nenechal nic dělat.
Tvůj známý skutečně nabral špatnou naftu, ať už vědomky nebo ne. Zdravím.