Najezdil jsem s novejsi variantou (Ambiente 1.6 / 55 kW) zatim 90 000 km bez zavady se spotrebou tak asi 6.5 - 6.9. Jezdim dlouhy trasy v mezich zakona prevazne po dalnici. Papirova spotreba je u tohodle typu dost rozptylena. Spotrebu pri 120 km/h to melo nejlepsi ze vsech skodovek, ktery se tenkrat prodavaly, ale spotrebu ve meste skoro nejhorsi ze vsech, takze zalezi na zpusobu provozu. Pro me idealni. Papirove vysoka spotreba, ale skutecna nizka. Pri rizeni tohodle auta cloveka ani nenapadne s nekym zavodit, takze motorizace aktivne prispiva k bezpecnosti. 😄
Jezdil jsem asi rok s holou GLX 1,6 55 kW, potom dva roky s Ambiente (taky GLX) 1,6 74 kW (sto koní). Žralo to oboje stejně, po městě 10 l na sto, venku 7 - 8. Ta stokoňová byla živější na rozjezd a roztočená jela bez řazení kopec - nekopec, ale ta slabší zase nádherně táhla vespodu, i když právě v táhlých kopcích jí docházel dech a muselo se na čtyřku. Pro nezávodníky (jako jsem já) to ale úplně stačilo (teď jezdím na 1,8T 110 kW).
Párkrát mně nechali sjet s naftovou Oktávkou SDI, opravdu, jak tu bylo řečeno, jede asi jako 1,6 beznínová 55 kW, ale jistě levnějc. Moc mi nebylo po chuti, že asi vlivem zpřevodování se furt dost točí a dole moc netáhne - každou chvíli jsem tam měl skoro 4 tisíce otáček po městě, a po dálnici ve 130 taky přes 3 tis. To mi u nafťáku moc příjemné nebylo.
Mirek
Párkrát mně nechali sjet s naftovou Oktávkou SDI, opravdu, jak tu bylo řečeno, jede asi jako 1,6 beznínová 55 kW, ale jistě levnějc. Moc mi nebylo po chuti, že asi vlivem zpřevodování se furt dost točí a dole moc netáhne - každou chvíli jsem tam měl skoro 4 tisíce otáček po městě, a po dálnici ve 130 taky přes 3 tis. To mi u nafťáku moc příjemné nebylo.
Mirek
Btts