BMW a Mercedes-Benz jsou momentálně v ústraní. Ve vyšší střední třídě se za první tři měsíce roku prodává nejlépe značka Audi. Druhou nejúspěšnější je Volvo!
nevím jak jsi podle mého příspěvku, přišel na to, že vlastním ohleděný Mercedes. Jen jsem vyjádřil názor. A neboj nemám mindrák z toho, že vlastním "ohleděnou" Toyotu. Prostě jezdím v tom na co mám a o čem vím, že je spolehlivé. To mně ještě nevyřazuje z diskuze o autech, ať už na ně mám nebo ne. Ty taky přispěješ (možná) pod Bugatti i když na něj nikdy nedosáhneš. Mně se jen líbí auta, rád si o nich přečtu, rád se na ně podívám a až zas budu mít na něco lepšího, tak auto vyměním. Když bude na Lexe, bude to Lex. Toť vše.
Skvele! Tvym pohledem je treba Jaguar XF horsim vozem nez S-Type. Jesteze te tu mame pane odborniku...inu mnozstvi prodanych kusu ukazuje na kvalitu. :yes:;-)
CLS je velice krásné auto, ale moje srdcovka odsud je C6. Je překrásný a na našich cestách natolik vzácný (viděl jsem ho jeom jednou), že by stál za to. Ještě tak na něj mít :-(
Milý GTI, čas pro GS teprve přijde. Lexus si teprve buduje svou pozici, tak není divu, že se krčí u spodu. To ale ještě neznamená, že je špatný, či horší než německá trojka. Na tyto auta sice nedosáhnu (zatím :-!), ale kdyby ano, tak bych rozhodně zvolil GS. Nepotřebuju špičkové jízdní vlastnosti BMW, ani ohleděný MB, ani nevýrazné Audi. Co mně bere, velmi kvalitní, spolehlivý a hlavně tichý a komfortní Lex GS! Hlavně akustickou pohodou může německou "prémiovku" vyučovat! Já nejsem závodník, a tak by mi rozhodně jízdní vlastnosti GS stačili. Na to jsou dobré až moc. Jinak Volvo dost dobrý :yes:
Je trochu škoda, že se tohoto krásného auta neprodává u nás více. Je sice cenově trochu výš než ostatní vyšší střední, ale ne zase nějak výrazně. Nadruhou stranu, alespoň se mi ještě neokoukal a vždy si ho rád prohlídnu.
Volvo má svojí stabilní klientelu a hlavne z aut v této třídě je navenek nejméně popudlivý. Mám pár známých v managmentech různých pojišťoven, lesing. firmách a pod. a Volvo, jako značka je průchozí, narozdíl od BMW, nebo MB i kdyby to bylo v nižšší třídě. Jen mám špatnou zkušenost s kvalitou, servisem a hlavně cenou, kde mi vychází prohlídky o 25% dražšší, než u MB. Divný, ale je to tak.
ted jsem dojel z koncertu v Utrechtu v Holandsku a tam jezdí neskutecne mnozstvi Volv a Saabu.Kez by to tak bylo i u nas protoze tyto znacky mam fakt rad.jeste mam poznamecku ktera sem nepatri,ale sponzorem koncertu byl Seat a meli tam novou Ibizu a nazivo vypada fakt super.vsichni ti posmevackove co nad ni nedavno v diskusi ohrnovali nos a div nezvraceli z toho jak je oskliva se budou jeste divit.bude to nejhezci auto ve tride :yes:
Jo, tohle je třída sametu, tohle nejsou zahradní lavičky u letního kina. Tedy pamatuj, toužíš-li po vyšších prémiových zážitcích, ber AUDI, Mercedes, BMW. Nebo také můžeš na druhou stranu tabulky. Tam dole, úplně na konci se tvrdě soubojuje geesko s opiriem. No, každý má takového soupeře jakého zaslouží. Ale abychom nebyli povrchní, v uvedeném kontextu si Kia zaslouží palec :yes:
Ovšem králem je v březnu jenom jeden... jasně, VOLVO. Hergot, že by ti největší bouráci nakonec přeci jenom jezdili VOLVO? No, možné to je... ;-) Tak dnes velmi upřímně - BRAVOLVO :yes:
Ta spolehlivost...no dejme tomu, ale myslím si, že je v žebříčku hodnot kupujícího někde za image. Moc nerozumím tý pojišťovně, ale většina lidí si to auto nekupuje na celý život. V US bych se na to asi koukal celkově jinak.
No já bych o jednom argumentu věděl... Co takhle spolehlivost....? Ono se každému nechce trávit v servise 4 dny z týdnu. A mimo jiné... ne každý má možnost psát všechny ty opravy na německé "prémiovce" na pojišťovnu. Viděl bych asi v tomhle největší devizi Lexusu oproti německé trojce, což je patrné i na Americkém trhu. Cena a servisní náklady mluví jednoznačně pro Lex a Infiniti. A prodejní výsledky audi jsou jen díky státní správě... (aneb kdo maže ten jede)... >:D
Já se vůbec nedivim, že u nás nejsou kupci na Lexus a nepřesvědčí je ani prsatá blondýna v ceně, běžící před autem s praporkem. Nač si kupovat "Toyotu" za téměř stejný peníze, jako německý trojlístek? Já nenašel u žádnýho Lexusu nic, co by mě k tomu přemluvilo.
Prodeje víceméně bez překvapení a dle očekávání, až na Lexus GS, který se krčí na předposledním místě, na což u Toyoty/Lexusu nejsou zvyklí. Chtělo by to nasypat peníze do pořádné reklamní kampaně, předváděcích akcí, sponzoringu atd., ale to je bolest v podstatě všech asijských výrobců.
Je navic neuveritelne, ze se nasli pouze 2 jedinci, kteri si koupili velky satis. Ze by mezi kupci vozu vyssi stredni tridy bylo tak malo osob ze 4% minority? ;-)