Mám mondeo 1.8 kombi a jezdím dvakrát týdně zlin-praha a dvakrát týdně zlin -brno
Když tam mám normální natural 95 tak to žere
8.2-8.6 l/100km
Když tam mám ten v-power tak jezdim 7.8-8 l/100km. V podstatě jezdím pořád stejně rychle
a prostě se mi zdá ,že je to lepší. No lepší ,
hlavně sakra dražší
Když tam mám normální natural 95 tak to žere
8.2-8.6 l/100km
Když tam mám ten v-power tak jezdim 7.8-8 l/100km. V podstatě jezdím pořád stejně rychle
a prostě se mi zdá ,že je to lepší. No lepší ,
hlavně sakra dražší
a na co to, dyz jsou v praze minimalne dve (o kterych vim) pumpy kde se da koupit 98ka za cenu 95ky
JET bohdalec, plus ted nove AGIP podoli, u toho jetu to tak maj uz dobre pul roku, u agipu to bude jen naka sezoni akce asi
ja ti nevim, ja mam 24ventilu a poznat to bylo
Shell V-Power je nepochybně zase nějakej pokus, jak vytahat z lidí peníze. Něco podobnýho jako slavná reklama Aralu, kde jedno auto jede dál. U Aralu občas beru, ale není v tom žádný rozdíl. Naposled jsem bral 98 místo 95ky (u Agipu na Štěrboholský stojej oba stejně) a rozdíl je jenom v tom, že to trochu líp jede od nízkých otáček. Rozdíl ve spotřebě je v rámci statistické chyby. Jinak je to všechno nastejno, jedině doporučuju brát benzín u značkových pump - výměna katalyzátoru rozhodně za pár korun úspory nestojí.
Vzhledem ke své zkušenosti s V-Powerem s tím nemohu souhlasit, opravdu mne 1 km s V-Powerem vyšel levněji. Jak již jsem podotkl, je to možná záležitost hlavně motoru. K Aralu, když jsem ještě jezdil starou Š105, nejraději měla právě Aral.
Není vám divný, že pojem "V-Power" je např. u Shell-UK nebo Shell-Deutschland neznámej? Každá ropná společnost dnes užívá aditiva v palivách, aby se zabránilo usazeninám na tryskách vstřikování, ventilech, pístech, stěnách válců, atd. V tom není ani Shell průkopník. Předávkováním těchhle aditiv se dá skutečně dosáhnout výsledků takhle agresívně, jak se tím Shell chlubí. Na druhý straně ale, když se tahle "extra" dávka dostane do válce, tak má většinou negativní vliv na spalování (aditiva nejsou palivo!). Jsou země, kde o tomto problému věděj, a proto, sice ne v normách, ale formou doporučení (což multinacionální firmy zpravidla dodržujou) předepisujou maximální dávky různejch aditiv, který se do benzínů a naft dávaj.
Takže podle mě v novým autě je lepší spalovat jakejkoliv značkovej benzín, o kterým je známo, že detergenty obsahuje v normálním množství, než utrácet za V-Power, protože s ním nadělá spíš víc škody, než užitku. Ve starým autě, když už někdo nemá lepší zábavu, než se starat o extraprofit firmy SHELL, tak at ten zázračnej V-Power aspoň netankuje non-stop, ale jen jednou za čas. Tak se dá motor udržovat čistej bez větších škod.
Takže podle mě v novým autě je lepší spalovat jakejkoliv značkovej benzín, o kterým je známo, že detergenty obsahuje v normálním množství, než utrácet za V-Power, protože s ním nadělá spíš víc škody, než užitku. Ve starým autě, když už někdo nemá lepší zábavu, než se starat o extraprofit firmy SHELL, tak at ten zázračnej V-Power aspoň netankuje non-stop, ale jen jednou za čas. Tak se dá motor udržovat čistej bez větších škod.
Jeden můj bývalý kolega pracuje v České Rafinérské - monopolním to výrobci automobilových paliv a jako na potvoru dohlíží občas na proces aditivace benzínu. Podle něho aditivuje palivo jen a pouze Shell, cca 8l aditiva na jednu autocisternu. Lidi z branže tvrdí, že Shell má nejlepší aditivum ze všech. Benzina se chystá od dubna aditivovat také.
To mohu potvrsit. V ceske rafinerske berou vsichni prodejci paliv ze stejnyho "kohoutku". Pouze Shell tam ma jednu trubku "navic". Otazka je zdali to k necemu je.
Jenomže aditivovaný jsou ze všech kohoutků. Základní aditivaci dělá už Česká rafinérské nebo Elf (jeho palivo tankujete v podstatě v celém severu a středu Čech.
Ale ano, tam je proste zasobnik a z nej berou vsichni stejne aditivovane palivo. Benzina, Total, OMV + dalsi. Jediny kdo to ma jinak je Shell. Mno ja jsem dneska nabral plnou N95 za 24,70 u Benziny a jsem spokojenej...😄
Navíc se z aditiva neplatí spotřební daň (pokud si ho tam přidáte sami). Stát se pak na něm podílí 8,15 za litr.
Já mám ale pocit, že nějaká aditiva tam sypou cisterny až u pump, podle toho, kolik do zásobníků nalejou tak tam pak z jiných hadic něco dávkují. Takže jestli berou všichni ze stejné hadice v rafinérii ještě moc neznamená. Proč by jinak , údajně, chtěla benzina aditivovat ??
Nevíte někdo, jaká je hustota Shell V-Power Racing ????
Jaká je jeho hustota sice nevím, zato však vím, že palubní počítač mi na 95 okt. benzín "podměřuje", naopak na tento 99 okt. Shell "přeměřuje". Podle mne to však není hustotou, ale vyšší účinností práce motoru na tento benzín. A ještě jedna poznámka: Shell V-Power Racing má v zahraničí obdobu, např. v Rakousku se jmenuje Shell Optimax. Rozdíl není ani tak v oktanech (mezi "běžnou" 98-ičkou a 99-ítkou od Shellu není téměř žádný rozdíl), jako spíše v aditivech a především v tom, že jde o benzín bez síry, tedy prakticky jediné vhodné palivo pro přímovstřikové benz. motory!!!
nevím,nevím ,zda to není mnoho povyku pro nic.Jistě se V-Power nečím odlišuje ale rozdíl v ceně asi není adekvátní.Stejně tak bych netvrdil,že ta která firma má nejlepší benzín,spíše asi záleží na poctivosti a důkladnosti nájemce pumpy. Navíc každá dodávka benzínu má trošku rozdílné parametry (normy připouští poměrně velký rozptyl).Dnešní moderní elektronika motorů se stará o co možná nejideálnější směs a proto asi rozdíl bude nejvíce znatelný u starých karburátorových motorů. S úctou vždy vzpomínám na svého kamaráda,který měl neuvěřitelný cit na všechno co souviselo s motory,na voze měl vždy povolený rozdělovač a upravoval předstih podle toho co zrovna natankoval.
To nolk: Shell V-Power je rozhodně palivo budoucnosti - blíží se doba, kdy budou všechny benzíny bez síry! Je to stejné, jako když se svého času objevil bezolovnatý benzín - také se motoristé divili, k čemu je to vlastně dobré. A rozdíl v ceně? Ano, mně se to také nelíbí (ostatně je to vše spíše o daních), ale když má někdo něco nejlepšího, proč by si to neměl nechat dát zaplatit? PS: Tím samozřejmě vůbec nechci říct, že to každý potřebuje, resp. ocení. Do Š120 také patří spíš klasický "Speciál" s pořádnou dávkou tetraetylolova, než ty dnešní "Uni" bezolovnatý sračxx...
Takhle jsem jednou se svoji byvalou Audi 80 1.6D prilit na Shell v Brne-herspich a okamzite se mne ujal chlapik v kombineze jestli nechci zkusit novy PowerV shell racing 😄 tak rikam ze tak leda racing naftu 😄
ten chlapík musel mít zřejmě otupené všechny smysly - takové auto se dá se zážehem splést opravdu těžko...................................…
1.6D ? Nechci štourat, ale jelo to auto nějakou normální rychlostí ?
No, a mělu tu racing naftu? 😊)))
Ace2: jelo, proč by ne? Nebyl to žádný závoďák, ale rozhodně lepčí než Š120...
Ace2: jelo, proč by ne? Nebyl to žádný závoďák, ale rozhodně lepčí než Š120...
kolem 130, ale pohodova cest. rychlost 110.
Racing naftu bohuzel nemeli 😊
Davi😜 no, nakonec, žádná škoda, u Shellu by stejně stála dobře o 10Kč víc než normální nafta u normální pumpy, a jelo by to na ni úplně stejně...
to oddie: Fčera sem videl u omv billboard Alpine diesel, ale na strankach omv zadne info neni.
Vis o tom neco?
Vis o tom neco?
Davi😜 ne, nevím. Co to má být? Já jezdím většinou na Setu.
Zdravím,já jsem natankoval ve středu na Shellu plnou nádrž nafty,dnes ráno jsem měl problémy dostat motor do otáček(nad 2000 ot).Během pěti minut se vše vrátilo do normálu.Tak nevím co si o tom mám myslet.
TAN: co si o tom máš myslet? Inu, byla letní... To by docela chtělo vyjezdit, a natankovat zimní - při jízdě to nezamrzne, filtr je vyhřívanej (většinou), ale přes noc by mohlo...
Je tu někdo kdo zkoušel reakce N95 a N99 shell V power? rozdíl ? mezi dynamikami hlučností ? nebo aspoň třeba maximální rychlostí ? 😄 a lze to natankovat do 1.6 Octavie Když jsou ty vánoce že bych naplnil plnou nádrž když pojedu do Brna a testnul to ale nechci vyhazovat peníze když je dražší o zhruba 8kč na litru jak normální N95. ale kdyby třeba maxmálka stoupla o 10km/h šel bych do toho!! ať je sranda na dálnici.
U rady aut ten rozdil neni vubec poznat. Nejvetsi efekt se projevi u primovstrikovych motoru, tak po "druhe, treti vyjete nadrzi", tj. az se "vypali" tzv. zasobnikovy katalyzator od sirnatych usazenin.
želví power je na dálnici prima, hezky vyčistí motor a pokud máš moderní auto, tak to i znatelně líp jede
Testováno na Saab 9000 2.3turbo 147kW (r.v. 1992), při Racingu 99+ byla znát lepší dynamika, obzvláště výrazný rozdíl byl při vyšších rychlostech (zrychlení ze 160 na 230 km/h). Zde je to dáno systémem APC, který dle oktanového čísla benzínu upravuje vše včetně tlaku turba. U Octavie 1.6 ten efekt bude zanedbatelný.
Nejlepší benzín je stejně ONO "ULC-Power" Natural 95 (ULC=Ultra Low Cost), protože stojí 21,90 za litr, A TO SE VYPLATÍ!!!! Jezdí na to půl Plzně a široké okolí, a kromě keců a pomluv iniciovaných konkurencí jsem neslyšel, že by ten benzín někomu či něčemu ublížil. Moje spotřeba je s ONO benzínem úplně stejná jako s kterýmkoliv jiným, žádný rozdíl ve výkonu taky nepozoruju.
Hmm ale při dnešní jizdě do školy sem to radši zavrhl !! spotřeba kolem 8,5 litru a to jsem jel maximalně do 3200 otáček ! takže při závodění spotřeba tak kolem 11litrů při této venkovní teplotě a k tomu připočíst cenu na 1L dražší o 8korun To by bylo 100km za cenu 385 kč což je myslím i na mně dost!!! na to že je to 4V 1.6GTI 8v je to nesmysl.
Ake mate skusenosti? Mne auto s tymto benzinom vobec netaha a ma vyssiu spotrebu.
Ne tankuju jenom V-power, za😒br />
a) udržuju auto v dobré kondici
b) honím smart body 😊
c) ted jsou ceny benoše stejně v pohodě ta co..
a) udržuju auto v dobré kondici
b) honím smart body 😊
c) ted jsou ceny benoše stejně v pohodě ta co..
taky pridam sve "testovani"..
ARAL - malo kde maj 98ku
SHELL - na Vpower95 to bylo dost hlucne a tahlo asi jako na normalni 95ku (turbo prakticky nebylo slyset/znat)
SHELL - Vpower 99 jsem nebral neb mi prijde premrstena cena a navic vyrobce auta uvadi ze "s vyssim oktanovym cislem nelze ocekavat zvyseni vykonu" - tady prece nema vyrobce proc lhat ne?
AGIP 98 - jako 95ka jinde
ESSO 98, JET 98 - tomu rikam "ekonomicka 98ka" tedy za 26.90JET to jede slusne ale turbo taky nic nez moc..
no a BENZINA 98 za 30.50.- je sice nejdrazssi ale podle meho 4 mesicniho testovani proste nejlepsi.
Budu rad kdyz nekdo poskytne sve zkusenosti. Testuju na 1.8T 20V 132kw
ARAL - malo kde maj 98ku
SHELL - na Vpower95 to bylo dost hlucne a tahlo asi jako na normalni 95ku (turbo prakticky nebylo slyset/znat)
SHELL - Vpower 99 jsem nebral neb mi prijde premrstena cena a navic vyrobce auta uvadi ze "s vyssim oktanovym cislem nelze ocekavat zvyseni vykonu" - tady prece nema vyrobce proc lhat ne?
AGIP 98 - jako 95ka jinde
ESSO 98, JET 98 - tomu rikam "ekonomicka 98ka" tedy za 26.90JET to jede slusne ale turbo taky nic nez moc..
no a BENZINA 98 za 30.50.- je sice nejdrazssi ale podle meho 4 mesicniho testovani proste nejlepsi.
Budu rad kdyz nekdo poskytne sve zkusenosti. Testuju na 1.8T 20V 132kw
Luf, ja ziaden, ale niesi prvy koho pocujem nadavat na tento benzin. Niekto mi uz davnejsie hovoril ze 98cka z BA-Petrzalskej esso na zla.
Ale na druhu stranu na esso pumpach maju dobre bagety 😄
Ale na druhu stranu na esso pumpach maju dobre bagety 😄
tak jsem se rozhodl vyzkouset v-power od shellu a ucinky byly pro me az prekvapive. sam jsem k tomu pristupoval, ze rozdil mezi mistnim noname benzinem a tim "lepsim" je asi jako mezi balenou vodou bez bublinek a vodou z kohoutku 😊. ale subjektivne jsem rozdil pocitil ihned pote, co jsem v-powerem doplnil z poloviny prazdnou nadrz (docela divny, ze 😊. pak me prekvapilo, ze pri bezne ceste po jizni spojce, kde normalne jezdim 80-110 se, aniz bych se snazil jet rychleji, zvedla rychlost na 110-130. subjektivne take auto jde vice do otacek a zmena pri akceleraci na 1 a 2 je taktez vyrazna. pak jsem provedl takovy trosku objektivnejsi pokus. normalne auto na D (rozumej na trojku 😄 vytoci 4000ot (zhruba 180 kmh) a pak se zastavi a je lepsi ubrat a nechat automat zaradit vyssi rychlost. ted velice aktivne akceleruje do 4500ot (zhruba 200 kmh), dal jsem to kvuli provozu zatim nezkousel.
test probehl na camaru s petilitrovym osmivalcem a 4st. automatem
test probehl na camaru s petilitrovym osmivalcem a 4st. automatem
Zkoušel jsem V-Power v Mondeu 1.8 (r.v. 2000) do kterého běžně tankuju 95 u Jet. S V-Power je motor tišší, lépe táhne a zrychluje- nemusím tolik šlapat na plyn, jako u 95. Spotřeba se nezměnila. Zkusím ho natankovat vícekrát za sebou. Motor se choval kultůrněji a živěji i v nižších otáčkách - pod 4000ot. 99 jsem nezkoušel.
Bohužel nemohu potvrdit, že by byl V-Power pro mne přínosem. Ale po natankování 98-ičky u ESSO jsem s potěšením konstatoval, že je to benzín kvalitní. Motor jde bez projevů klepání od nízkých otáček. Za 23,80 je to velice dobré.
....netušíte někdo, kde se dá v čechách sehnat benzín se sníženým obsahem síry? V německu je už docela běžnej.
Je to už asi 3 roky. Tehdy ve favoritu z r.94 se vstřikováním a 50kW byl V-Power celkem dost znát.Motor byl tižší a lépe se vytáčel. Při stejné rychlosti v porovnání s běžným N95 jsem nemusel držet tolik plynu. Spotřeba byla zhruba stejná.
pak jsem V-Power natankoval (opět do prázdné nádrže) do své R19 1,8i 66kW. V renaultu změna zas tak citelná, jako ve favoritu, nebyla.
Při loňské cestě k moři s R19 jsem tankoval pouze N98 a fakt je to, že jsem nemusel tolik šlapat na plyn a spotřeba za celou dovolenou byla pod 6,5 l/100 km.
pak jsem V-Power natankoval (opět do prázdné nádrže) do své R19 1,8i 66kW. V renaultu změna zas tak citelná, jako ve favoritu, nebyla.
Při loňské cestě k moři s R19 jsem tankoval pouze N98 a fakt je to, že jsem nemusel tolik šlapat na plyn a spotřeba za celou dovolenou byla pod 6,5 l/100 km.
tohoto paliva?
Finta spočívá v tom, že na kartu je za litr ne 1 bod ale dva. Firemní řidiči natankují klidně dražší ale mají dva body.
osobně dávám přednost čistidlu od Wynns nebo Liqui Moly za cca 140 kč a mám na 5-7000 km pokoj. To vyčištění je fakt znát, vyzkoušejte.(myslím tím u čtyřbodového vstřiku, u jednobodového to asi ? poznat moc není. Co vy na to?
i spotřebě. Pořeboval bych to asi
vyčistit protože už mám nejeto 200 tkm.
Na volnoběh se to nějak třepe, možná
je to těma tryskama. Wynn´s moc neznám,
ale u nás prodávají něco na ten způsob
od CRC. Zkusím možná toto. Jo prodává
se něco na vyčištění motoru?
JP
Na ventilech a nejen na nich se usazuje karbon. Ten způsobuje zhoršené sání a výfuk, což má samozřejmě za důsledek snížení výkonnosti motoru. Proto se běžně doporučuje 1x za 50 - 80 tisíc km nechat ventily vyčistit. ....
Já V-Power používám, zkuste sami a uvidíte. Především se to projeví na dynamice průběhu motoru.
Máte-li "lehčí" nohu, tak i na spotřebě. Hodnoty nevím, ale odhaduji tak cca. -10%.
PS: Nejsem zaměstnancem, ani dealerm Shell!!
Jinak ten V-power jsem taky zkusil a krom většího provětrání peněženky asi nemá žádný další efekt.
Zacinal jsem s ni jezdit v 91, kdy byl jeste problem sehnat natural. Ale nikdy jsem nemel potize se znecistenim ventilu, pripadne palivoveho systemu vubec. Je fakt, ze jsem se snazil vyhnout malejm pumpam typu Vonasek a spol. na vodu by to asi fakt zlobilo. Podle mne je SHELL V POWER jenom to co vsude ve svete nyzyvaji slusne aditivovany benzin a ne sizeny pro " ta ceska pakaz". Verim tomu, ze napr. ARAL ma dost dobrej benzin a nekeca o tom, jenom ma patricnou cenu(vyssi).
OC-98, (V-Power) na našem autě Mitsubishi Galant
GLSi 2,0 l r.v. 97. Při natankování OC-98 je lepší zátah motoru již od spodu a to i když je zaplá klima. Celkem se zdá být živější. 2) Hodí se spíš na dlouhé cesty, než na pocuky po městě.
a jediná změna je vítr v moji peněžence.
a davaj 2* vice bodu a potom si muzete narvat pupek u Meka Donaldu.....