Zpět na článek

6 komentářů

Ja mám BORU VARIANT 115 PS s 6st. prevodovkou, navi, esp, vyhr. sedačky, cd menič ...., originál hliníkove kolesá 215/45 R17 a má to aj športový podvozok - pružiný HR. Jazdí sa na tom bez problémov, ale je potrebné sa o auto patrične postarať a hlavne nešetriť na oleji, filtroch ... . Ináč obrovské množstvo náhradných dielov je z Octavie / combi - tlmiče, brzdy, nápravy a aj motorových ND (originál ND za smiešnu cenu). Spotreba u toho motora: dlhodobý priemer - 5,8.

mesto - 6 - 7.

Ja jazdím veľa a ten šiesty prevodový stupeň využijem na 100%, ale pri jazde vidiek - mesto využijem maximálne 4 ......./ 5.

Skušal som aj Passat a odradila ma poistka, náhradné dielce a hlavne ich cena. No ale v Passate je viacej priestoru pre cestujúcich a je celkovo priestorovo väčší. Ja svoju voľbu neľutujem a hlavne v Tvojom prípade nič nemôžeš pokaziť :idea:
Avatar - Arnold Hackel
Arnold Hackel
jestli dáš na mou radu nevím, ale Passat má jiný- náchylnější podvozek. Je na něm hodně hliníku a spolu s těžkým TDI tvoří skvělou dvojku 😒 po pár letech je z ramen jen hromada šrotu... kdo měl tu čest to měnit- ví o čem mluvím...

Až na prostor je Bora daleko lepší volba- i díky menší hlučnosti- jiné uložení motoru
Bora se vyrábí v Mexiku! Jen nevím, zda je lepší auto vyráběné Mexičany v Mexiku nebo Turky, případně Kurdy v Německu :roll: Osobně dávám přednost vozům vyrobeným Japonci v Japonsku 😉

PS: Měl jsem motorovou pilu "assembled in Mexico" a byla to hrůza...
poradil by som ti Toyotu/Hondu 😄

z tych dvoch asi Boru, je to auto ktore nema take zle meno ako Passat.

drgi
Hele passat je oproti bore faro!
VW BORA 1,9 TDI 116PS alebo VW PASSAT 1,9 TDI 116PS??????co by sme mi poradili ?????dik RADO