Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Zpět na článek

725 komentářů

Doufam, ze je tu krome me jeste nekdo, kdo fandi zelenym kockam z Coventry. Takze co myslite - jak to zvladnou na pristi GP ? Vsude tvrdi ze na tom usilovne pracuji, tak se jim to snad povede.
tak budem videt co ty jaguary budou delat na pristi tyden.zavod stal za starou backoru ale komentar od derek bell byl jako obvyle v suchem anglickem humoru dobry.no von to ale zadnej jaguar stejne neni ma to motor od staryho forda...tak jsem zvedav na trans am zda jag tam bude uz take ...
No, taky jsem tedy necekal, ze motor bude Cosworth - Jaguar dela sam dost dobre motory, mohli udelat vlastni. Bavil jsem se s clovekem, ktery dava informace na web Johnnyho Herberta, a ten mi tvrdil, ze mozna pristi rok uz budou motory Jaguar. Ale zatim to je neoverena informace. Osobne se mi nani nezda, ze by Ford stahnul svou znacku Cosworth ze zavodu.
ahoj filipe tak se divam na ty krafaniny co ty jiny o tom kecaj,kzdej vi velky h....no tak snad se sejdem zejtra vecer mam tam par kluku co pridou na pivo a budem blbnout z vlackama taky jsem dnes objednal ty jag modely...
Jaky je na nem napis - jestli jen Cosworth nebo Ford ?
Dnes po 18 letech zase startuje Jag v americke serii Trans Am - doufam ze dopadnou lepe nez Jag v F1 minuly tyden ...
jo ale zase s fordovim motorem...
je to horky dnes...jag treti a ctvrtej v trans am Paul G.vyhozen z drahy...ale dojel ctvrty pred tem mate Altenber...motory stale ford V 8...JAG motor se pripravuje na debut do Clevelandu...ahoj Ivan
No je fakt, ze Jag v Americe dost casto zavodil s motorz Ford - treba XJR 12 v IMSA v 1992 roce. Ale je dobre, ze chystaji vlastni tj. Jaguari motor.
Ted bz mi mel snad Paul G. poslat nejake fotky a specifikace k XKR Trans Am, kazdopadne se mu radeji ale pripomenu, aby nezapomel.
Fiku, Fiku, ty jsi me zase zklamal! Vsak ty vis o cem mluvim, ze? 😃
Ja vim, ale ten cas byl desny a nepomohl ani setup od Tebe - a to jedu po idealni linii. Jedina vec kde by to je ste mohlo byt je to, ze nechavam brzdit PC. Mozna proto je tak pomale. Trapas na druhou 😒((
Ja vim, ale jde o zabavu a u tebe snad ani ne o vysledky. Co by mel rikat takovy Mike 😃) (viz. vysledkova listina)
Znas nejakeho Vaska Polaka - taky pry jezdil zavodz v USA - ted ma snad prodejni sit Porsche nebo tak neco.
jo ale je 17:28 naseho casu...ted jsem se probudil...
jo znam ale ne osobne .to je ten dealer co jsem ti o nem napsal ze ma nejvetsi porsche zastoupeni v USA.oni za nej zavodily Hurley Heywood a George Follmer mam ty jejich fotky z roku 1976 kdy byli tady na nelson ledges ...
jo a jeste o panu Polakovi.Muj stryc ktery ted zije tady v Americe ho znal kdyz byl v zapadnim nemecku...muj tata ho pry znal taky ale on znal kdekohe kdyz mnel svuj bussines v Praze.casopis Car&driver mnel o nem cely zivotopis jak se z maleho mechanica stal nejvetsi zastupce Porsche v usa.on ma dokence nejvetsi zbirku zavodnich porsche v usa.ma to skovane v nekolika skladech a byl snad i prvni kdo zacal pouzivat pocitace aby vedel kde co je on totis kupoval soucastky ne na kusy ale na tuny!!!jeho motto je muj zakaznik muj pan...rikal v tom interviu ze ma jakoukoliv soucastku na vsechny porsche.myslim ze jeste zije ale bude mu asi hodne pres 70let...zavodeni nechal v letech osumdesatych...
jo a jeste k Vasku Polakovi...to byl muj prvni trans am zavod ktery jsem videl a my jsme jeli ten samy weekend narodni zavod SCCA.po zavodech obe auta stale v depu a ja muj kamos jsme si do nich sedli...co si z toho pamatuji ze predni okna byla uplne nepruhledna od pisku, ktery je znamy kolem Nelson ledges,ktery do nich byl pres dve hodiny.muj kamos jel tehdy ve spitfire a motor mu tehdy vybouch...vecer tam mneli velkou pivni party kde vsicni byli...
jo "no problem"
Ta kočka je nějaká chcíplá leze jako slimák!!!!!!!!
copak slimak, kdyz jede, tak to neni az tak hrozne, ale ta spolehlivost je zatim spatna.
wolff
bude mít sakra problémz sebou hnout - je mi líto Eddiho - to musí být pro něho špatný.móóóc špatný
jo uz jsem...
tak kde jsi ...jajsem zrovna prisel domu...cekam na kamose co mi bude delat webovou starnku
Sorry, ale mame problem v praci, dalo by se rici ze BIG problem. Asi to budem muset zase odlozit. Je to k vzteku.
nevadi tak co na sobotu...doufam ze se budes divat na F1
Jo sobota bude fajn, poslem si majla a dohodnem cas. Zatim jdu pracovat. Cau
mas neco s tvym pocitacem mam tady "warning message only" ze uz pres 6 hodin se nic neda tobe poslat a nic nejde od tebe...tak se nato mrkni...
hele jeste jednu blbost ,zejtra jdu do dilny toho Boba Rumena -podedil hodne penez tak si behem zimi postavil novou dilnu hned tady za mnou asi 5 min jizdy.Ten muj kamos co dela pro mne a je bafunarem u SCCA a CARTu ma syna kterej dela u FIRESTONE TIRE CO jako mlady inzenyr a stavi si novou formuli ford tak tam budem serizovat soubeh kol.Ruman mu tu dilnu pujcuje.Jo rekl mu ze jag byl prvni az do te srazky...jo a jeste mam dostat tu fotku toho jaguara od FREDY BAKERA to jsem ti rikal ze muj druhej kamos co jezdi s tim mojim starym zavodakem tam bude delat lekarskou prohlidku tak mi dnes volal ze jeste nezapomnel...jo ted zrovna hlasej na zpravach ze HAKINEN ma nejrychlejsi cas na BRAZILIEN GP druhej je SCHUMACHER ale nic vo jaguarech...CART prvni na kvalifikaci TONY KANAN v MIAMI...ted zrovna RAHAL zvani ze nemaji jen dva americke piloty v CART ze vetsina talentu jde k NASCAR protoze je to velice popularni a platej jim mnohem vic...tak zejtra ahoj IVAN.
wolff
No hlavně, že ste pokecali!
mas pravdu nic moc. To vis sladit USA a Prahu je obcas problem.
jo hele tak jsem tady ted tak co ty nato...
tak co ted jsem nikam nesel stejne,Tomuv kluk nemel to FF hotovy tak cumim doma.kamos muj se ted zastavil pac je dnes nadherne s jeho starym chryslerem 440 cabrioelet tak jsem se mu dival na motor chce abych mu to vysolichal na vetsi vykon.Bill je muj kamos co snim chodim na "auticka"-slot cars ...manzelka sla ted pryc tak jsem tu sam...
Eddie doplachtil s velice nervoznim autem na 6. pozici, Johnny opet propadak. Snad to Herbert rozjede v druhe pulce sezony...
Cau Ivane, mail jsem dostal, ale nemel jsem funkcni PC. Jinak knizka jeste nedosla.
tak co novyho u jaguaru?cetls tu moji poznamku od Rumena ze jag vedl ten zavod Trans Am
Jo cetl, skoda ze vedl jen 1-15 kolo. Doufam ze letos Paul obhaji na Jagu a tak prida par vitezstvi do tabulek. Jinak co jsi rikal na Eddieho - je sesty pred Jordany, coz myslim neni tak nejhorsi. Doufam ze bude zitra prset a smazou se vykonostni rozdily.
Jo predstav si, loni jsem se zajimal o BMW M Coupe a oni mi vcera poslali tricko BMW-Williams. Bohuzel je to mala velikost M, takze je tak pro moji zenu, pokud ji to triko bude pres prsa 😃
to neni spatna teorie...tak jsem take nekdy riskoval pri zavodech pac v desti konska sila nic neznamena a moje turbina se dala dost spomalit...taky jsem v desti porazil viteze 24 hod V Le Mansu Borise Saida...dobrej kluk ale hodne mladsi nez ja...Stewart rekl ze jaguar musi cihat na souperovi chyby aby s nich tezil...
No cihat - hlavne aby jeste byli v zavode a necihali uz v depu... Fakt doufam, ze aspon jeden z nich dojede do cile. Co rikas na Buttona. Vsichni rikali jak bude spatnej, jak nezvladne uridit 60 kol apod. Ted se zda ze je to vcelku veliky talent - ze by dalsi Mansell ?
no o nem zatim moc nevim ale ocekavaji od neho dost.to vis podle myho blbyho nazoru voni je tlacej dost rychle do F1...ty kluci co jsou mlady potrebujou se vyjezdit na F3 nebo F3000 taky si myslim ze dnesni uroven F1 zalezi na vyjezdenosti pri zavodech a ne na paradnich kolech cirkusu F1
Jo to urcite, vek se nam nejak snizuje. Jo, jak jsi psal, ze Gentillozi bude mit motor XKR prichystany pro Cleveland - bude to s dmychadlem, nebo jen normalni V8 ? Nejak se mi neozvali, budu je muset nejak pohonit. Uz se tesim na ty fotky Jagu co posles.
voni na to maji novou formuli,vetsi motor s carburatorem a mensi muze pozivat vstrikovani na to maji presnou formuli a tak se preptam staryho Rumena on jezdi s jeho starou corvettou...nadaval ze zmena pravidel na zadni kridlo ted dela problem s adhezi predku ze prej citil ze se to zvedalo pri rychlym najezdu do zatacky jako 747 ...tak ted predelavaji celej predek...
Jasne, takze to neni XKR ale XK8. Jo jak jsem se te ptal na Tuliuse - nemas na nej nahodou kontakt, nebo na nejakeho jineho pilota, ktery jezdil v IMSA s Jagy ?
no zrovna ne ,ten muj soused se mnou a nem mluvil ale John McComb co za nej jezdil zemrel pred loni,pak tam byl Ken Sleagle ten je tady kosek v Pittsburgu ale take nezavodi uz dlouhou dobu ...nejlepsi kontak je Brian Readman ten byl loni s jagem na historical races na Mid Ohio.Letos tam pujdem s kamosem von je velkej fanda do Ferrari a taky byl u GOOD YEAR jako konsultant N F1 pneumatiky. ma doktorat z matematiky a vypocitaval pro ne konstrukce pneumatik.Taky jsem mu pucoval moje auto na zavodeni...ale jak mi rekl vcera "real race cars dont have fenders!"
Nejak se Ti zdvojujou prispevky ...
v roce 92 - nevis, kde by se o nem dalo neco sehnat ? A taky XJR 12D, o te taky nic nemam. Tenkrat jsem si psal s firmou TWR, ktera je stavela, ale o techhle mi nikdy nic neposlali.
vis to se ptas ted na to co nemam odpoved...ta knizka co jsem Ti poslal ma vsechny jaguary co jezdily na Trans Am...tak musis bejt trpelivy...
hele ta sobata je dobra na kus reci ...ja uz musim jit matka vola du na tu pecenou husu tak ti dam zase vedet e mailem...ahoj Ivan
Tak jo bez jist, ale vis co Ti rika Tvoje zena - ze jsi ... jako ... tak to neprehanej. Mej se Filip
Uz aby prisla, moc se na ni tesim. Hned budu mit vic informaci a budu moct doplnit web. Ted jeste abych si nejakeho Jaga koupil. Treba na tu novou radu X400 budu mit 😃. No i kdyz spis planuju nakup nejakyho XJS. jsou dost levny, po generalce neco okolo 11000 USD. Kazdopadne svuj sen si splnim a jednou si nejakyho koupim.
hele tak ahoj ji Ti poslu model pro kluka a tobe taky. Gabrio uz prisel...
ale Eddie aspon ukazuje, ze umi i na jinem aute nez je Ferrari. Az do smyku byl rychly - rychlejsi nez Jordany a Williamsy.
Poor Johny, poor Eddie, stojí to starou bačkoru, lepší byl Stewart!!!!!!!
pockej, auto je zatim nespolehlive, ale to je bolest, ktera byla uz za dob Stewartu. Podivej se na BAR - ti vzesli z Tyrrelu a taky stojej za pekny kulovy ... Holt puvodni tym je znat a chvilku asi bude trvat, az se zmeni styl prace atd. Penize na tom moc nezmuzou - Jaguar to brzy pozna a snad najme nejakeho talentovanejsiho konstruktera nez je Anderson.


A k Eddiemu - do dobz nez udelal chybu jel dobre, tak nevim co mu nadavas do chudinek. U Johnnyho by to sedelo spis, ale mel problemy s prevodovkou.


Jen doufam, ze nedopadnem jako loni BAR ...
Tady došlo k omylo-tím poor jsem myslel ubohý ve symslu lítost a k Jaguaru, ty porodní bolesti by nemuseli být žádné, kdyby Jaguar místo zbytečného přejmenování jenom pokračoval jako dodavatel motorů a kdyby se místo reklamní kampaně soustředili na vývoj, Stewart měl dobrou konstrukční základnu, dělal si převodovky a jeho sídlo v Milton Keynes bylo na úrovni, vím toho o Stewartech moc, byl jsem jejich fanoušek po 2 roky a snažil jsem se získat co nejvíce informací, některé mám přímo od nich, protože jsem si o ně psal, tým se mohl klidne dál Jmenovat Stwart s přidomeke Jaguar Cosworth a byly by to a žádné porodní bolesti ne useli být, rovněž se mohl Anderson poučit z dpředešlého vozu, který upravoval anebo měli vzít Jenkinse zpět!!!!
ale ber to takhle, ze v imperiu Fordu je jedina znacka s takovou sportovni minulosti jako Jag. Ford proto nemuze nasazovat neco s nazvem Stewart - bez historie, bez image apod. - proti znackam jako Ferrari nebo BMW a Mercedes. Museli tam dat neco co by se jim rovnalo, a v koncernu Ford je to jedine Jaguar. Je sice pravda, ze si to Jaguari sefove vydupali, ale uz s tim nic nenadelas. Stewart musel pocitat s tim, ze kdyz ho Ford koupi, tak tymu nenecha jmeno. Prevodovky si delal Stewart, ted je dela Jag s Hewlandem, podle me se casem vyrovnaji ostatnim tymum, ale bude to chvili trvat. BMW to mozna udelalo lip - ma sice pomalejsi auto, ale je to dojizdak. Eddie kdyz jede tak je rychly. Mel tankovat v 45-46 kole, proto byl tezky.
To je fakt. Snad letosek nejak prezijou a pristi rok koupi treba Neveye ...
To jsem rád, že se mnou souhlaším, já mám auta jako Jaguary rád, líbíé se mi XJR a celá řada Xj, uznávám, že má bohatou sportovní historii, aže to byla kromě fordu nejlepší značka pro tým F1-Aston Martin F1 nebo Mercury F1- to by bylo hrozné, ale co naplat, myslím že ja také škoda, že Jackie Stewart nedělá už šéfa týmu, a vůbec neměli to Fordu prodávat, kdyby jim už nechtěl dodávat motory, mohli si vzít třeba Supertec jako Arrows, tomu to jezdí daleko líp!!!!!!
Mas pravdu XJR nebo XKR jsou nadherna auta - XKR ted zavodi v americkem serialu Trans Am a v prvnim zavode dojel JAG 3. a 4., ale dlouho vedli a po srazce dojel prave Paul G. az 4. Koukni se ke me na web www.jaguarracing.cz do sekce Trans Am a tam je prave upravene XKR. Jinak k tomu Stewartovi - on a jeho rodina v 50. letech prodavali Jagy a ziskal na nich i mnoho vitezstvi ( jezdil na GT Jaguaru E ) a to ze se jeho tym jmenuje Jaguar je pry pro nej splneni snu. Musis to brat takhle, ze pro kazdeho Brita je Jag totez co Ferrari pro Itala. Stewartova snaha mit vlastni dobry tym byla fajn, tym byl velmi sympaticky - ale, skoro vsechny tymy pod nekoho spadly a ceka to i ty co jsou jeste samostatne. Treba takovy Jordan - jak dlouho jeste muze vydrzet sam ? Letos urcite s nekym uzavre smlouvu.
O tom, že Stewarti prodávali Jagy jsem četl, jeho otec hlavně, to že každej tým bude za chvíli pod někoho spadat taky vím, je mi to ale trochu líto, mám rád malé dravé týmy, které třeba měli i vlastní motory, byly to fajn doby!!!!!!
tak vidim ze jsi dostal ten muj e mail...jo ten novy motor na trans am jag je 275 cu.in. a ne 270.vstrikovani dela firma STEVE KINSER RACING.Steve Kinser je # 1 ve Srint cars uz po nekolik let...
wolff
jestli je Jag pro Brity totéž co pro Itali Ferrari tak potěž je pánbůh. To budou mít těžký noci...
no rozhodne mu nebude trvat zisk titulu 20 let 😃. Nemuzes po dvou zavodech tvrdit ze tym stoji za ... A Jag je v Britanii opravdu totez co Ferrari v Italii. Je to firma ktera vitezila v rallye, v cestovnich automobilech, v GT a prototypech. Navic ne tak davno - posledni tovarni Jaguary jezdily v MS prototypu v 91 a v IMSA v 92. Je to firma, ktera se muze s Ferrari plne srovnavat.
vzpomen si, jak obcas Ferrari melo trable - nebyt Schumiho tak kde jsou. Nebo McLaren - prvni sezonu s Mercedesem se taky nechytal, takze mi to zatim vrasky nedela.
Vcera jsem se nejakym nedoptrenim koukal pred hokejem na Svet motoru a Petr Kment, dlouholety "komentator" tam normalne do eteru vyblil, ze Saubery odstoupili z GP Sao Paolo kvuli tomu, ze jim upadlo PREDNI kridlo 😃)))
wolff
No nic proti. To že Ferrari mělo problémy to je pravda. Nikdy však neskončilo hůře než na 3. místě. Jo párkrát taky, ale to se dá odpustit. Problém je v tom, že jag bude mít s motory Ford problém stíhat i Benettony A určitě i Williamsy a MC. To že jag. vítězil nepopírám. Zajímavé by však bylo kolik těchto vítězství bylo přímo v konkurenci Ferrari nebo i Alfy, nebo Maseratti? No nevím, prostě je to taková sláva na baterky a ještě k tomu zašlá. Ferrari čeká na tytul mezi jezdci 20 let což je smutné, ale tytul konstruktérů již získal a stále patřil k té užší špičce. To se bohužel o Jagu říct nedá. Ono není umění zvítězit a pak se propadnout na smetiště dějin. Je daleko náročnější na té špici vydržet.
Rok 92 zase neni az tak davno, Jaguar vyhral v letech 78-92 mnohem vic zavodu nez Ferrari - TranAm, ME cestaku, MS prototypu, IMSA - a to v konkurenci znacek Porsche, BMW, Mercedes, Alfa Romeo atd. Takze se trosku pletes ... A v padesatych letech, kdy Jag zavodil proti Ferrari a dalsim Italskym znackam si taky nevedl spatne - Ferrari zaclo vyhravat vytrvalostni zavody az kdyz odesel.


Motor Cosworth radeji nebudu komentovat, mnohem lip by udelali, kdyby postavili vlastni. To ale Ford nedovoli.
Nevim co mas porad s Italy, ale takove Porsche vyhralo vic zavodu nez vsichni Tvi italsti oblibenci dohromady 😃
zajimavy clanek: [odkaz]
no nevim, jestli duvod k oslave nebo k placi ...

vice na www.jaguarracing.cz
hele ty MICHELIN jsou ted dobry...posilam Ti vytazek od AUTOWEEK...moc jim nenadavej HERB JOHNSON je ted MICHELIN /B.F.GOODRICH manager pro USA...a ta poznamka o F1 aby jsi prijel sem na zvody plati...ja a Herb jsme stari kamaradi a on pro me udela co chci ...ted momentalne od neho shanim listky na CLEVELAND TRANS AM.Takze kdyz MICHELIN bude "obouvat" Jag ,listky a mozna cesta do USA by byla zadarmo...tak to musis byt politicky opatrnej o tech MICHELINKACH...ja taky nenavidim zabi stehna ale listky zdarmo na F1 ...no vis co myslim .Cabes Ivan.

P.S. nechal jsem u jeho sekretarsky vzkaz aby me volal v pondeli do prace zda by Ti nechal udelat rozhovor z Gentilozzi...
jupííí
ach jo ... Jinak Ivane ta F1 by byla super, uvidime. Posilam Ti mail.
"...DOCKEJ CASU JAKO HUSA KLASU..."to mi dycky rikala moje babicka ...buhvi jak to bylo ...vecer se na to budu divat,tak ti dam vedet.Ahoj Ivan.
v Imole. Snad uz konecne ...
Tak jeste aby to dopadlo stejne i v kvalifikaci a pak aby dojel.
Pridal sem novou sekci FOTKY VIKENDU!!! 😊
Pomalu se uz muzeme loucit s Johnnym.
Zdá se, že u Mc Larenu a Jaguaru zřejmě vyřešili problémy se spolehlivostí, a tak oba jejich vozy dojely do cíle, Eddie měl asi vztek, že dojel na nevděčném 7 místě, ale alespoň dojel poprvé do cíle a to je velký úspěch pro Jaguar. Johny Herbert je zřejmě hodně z formy-špatná kvalifikace, špatný start a nic moc závod- tlačil se na něj velmi ostře Gene na Minardi a to má Johny o moře víc zkušeností, jo jo, kdepak nechal výsledky a formu z konce loňského roku???? Myslím, že kdyby Marc nevypadl, že se před něj hravě dostal!
7. a 10. misto nekde mezi Sauberem a Arrowsem. Zatim tedy cest jmenu Jaguar nedelaji. Eddie mel pry problemy s Jordany, protoze byl rychlesji, ale jak zbabral start, tak se pres ne nemohl dostat. Koneckoncu F1 preci neni o predjizdeni, ale o prezouvani - ze pani z FIA ???
Johnny to bude mit urcite tezke, ze mu to takhle nepujde to asi nikdo necekal. Mozna ze vyleti a nahradi ho Burti.
Jo, je to možný, jenže si pomůžou tak z bláta do louže, to bude celej efekt výměny!!!!
Jo, taky mam pocit, ze Burti je na tom stejne jako Johnny. Eddiemu pry tahle charakteristika auta vyhovuje, Johny ma s pretacivym autem problemy. Kazdopadne bylo videt, ze Eddieho auto sedi na trati pomerne dobre a vubec uz nebylo nervozni jako v Australii. Delaji kroky dobrym smerem a snad v Silverstone uz budou nejake bodiky.
Ja bych nad nim zatim nelamal hul, mozna priveze 1. vitezstvi Jaguaru zase on a ne Irvine (to by Eddieho asi fakt nasralo 😊). Hill nepredvedl za celou sezonu nic, jestli se Johnnie zase rozjede, tak si mozna misto v F1 zachrani, ale pochybuju ze v tymu Jaguar...
No to bych se tedy opravdu divil, kdyby to byl Johnny kdo prvni vyhraje, ale F1 je prekvapeni plna ...
Fiku: to samy by si napsal vloni, taky sem si rikal, kdo vyleti driv, Hill nebo Herbert a pak prisla VC Evropy a vubec fantastickej zaver v podani Herberta...
No jo, ale u Stewartu to zachranil tremi vynikajicimi vysledky v zaveru sezony - ale mam pocit ze u Jagy chteli nejake stabilnejsi... Auto je uz snad v pohode, takze uvidime. Behem testu pry Johnny pracoval na ovladatelnosti a rovnpvaze auta, tak uvidime co predvede v Silverstone ?
Naprosta bomba ... a take XKR od Ardenu s maximalkou 310 km/hod a razenim na volantu.
Co říkáte na Paula Stewarta, je to škoda, že omezuje svou činnost u týmu, doufám, že se uzdraví a bude pokračovat!! Držím mu palce!!! A Herbert se opravdu možná vylepší v druhé půli sezony(pokud ho do té doby nevyhodí).
taky doufam, ze bude OK, protoze by jinak v "jejich " staji nebyl zadny stewart na rozhodujici pozici. Snad se uzdravi. Pry to zachytili v zacatcich, tak snad jo.
Ross uz pro Jagu delal v 90. letech v MS prototypu, takze ho chce Jag zpatky.
Tak to nevim, v nejakem vcerejsim rozhovoru tvrdil, ze je radeji v Jagu nez u Ferrari, takze to urcite nebude tak horke.
Už na to sice zareagoval fik,ale ze všech rozhovorů eddie říká,že je šťastnej,že konečně může být jedničkou v týmu a nemusí být Schumacherovým stínem.Říká😒o nejdál od Schumiho-ale i přes to ho považuje za nejlepšího jezdce.A jeho perspektiva v dosavadním angažmá je víc jak slibná.
No dokonce se pry tesi na Schumiho 4. vitezstvi v rade - ocividne nema rad Mclareny. Vubec se mu nedivim.
Bude zajimave, zda britove vzali Jaguar F1 za vlastni a v hledisti bude vic zelene nez cervene barvy tymu Ferrari ...
Ja bych rek, ze v hledisti bude nejvic knofliku. Teda, koukal sem na SKY news a BBC. No a uprime receno, pro ne neexistuje ani nejakej Schumacher nebo Hakkinen, protoze 5 minut mluvili o Jaguarech a skoro ctvrt hodiny!!! o Buttonovi a to bylo vsechno... Takze DC muze na domaci podporu zapomenout...
ses peknej magor vid ???
Omlouvám se Vám pane Kapitáne. Nechtěl jsem Vás

urazit. Uznávám, že já sám jsem magor a duševní

chudák. Založil jsem si pro sebe a mě rovné nové

téma o řádek níž.

P.S. Tady končím. Maxipes fik
Jste s Arrowsem, Minardim a Prostem nejhorsi. Ta zatracena R1 nema se svymi predchudci nic spolecneho ... Fakt ste me nastvali. Zahravate si s dobrou povesti znacky a bohuzel zatim vedete akorat reci jak Skoda v rally.
Nakopu te do * ty dusevni chudaku ...
stalo to za pekny kulovy, ukazuje se, ze R1 asi neni prilis dobry vuz, tohle se uz na piloty neda svadet.
No ze jim to trvalo pochopit, ze kdyz "sef tymu" Reitzle dela 99% casu jinde nez v tymu, ze to funguje jak to funguje.
Tech zmen asi bude vic. Pros se furt zajimaj jen o to, jestli se proda vic tricek s logem Jaguaru nez o vykony aut???
A velkosklad rybich tycinek se opet projevuje ...
- diky problemum mladeho Stewarta a diky spatnemu startu do sezony opravdu dojde ke zmenam v tymu.
a vse pod jednou strechou - mna zcela pravdu, neni mozne mit fabriku na 4 mistech na 2 svetadilech.
nejake novinky, behem dnes snad nova fotogaleria Jordanovic girls - genuine Czech.
Jo, prej to chěji všechno stmelit dohromady, bude to lepší, než mít kus v Anglii, kus v Detroitu a kus v Kalifornii!!!!! Je to nepraktické!!! Taky to sníží náklady!!
Presne tak to je, a navic jeste doufam, ze pochopi, ze sefem tymu musi byt opravdu clovek, ktery tomu venuje 100% sveho pracovniho usili.
Gene je 11. v souhrném pátečním tréninku!!!!!!!!!!!
Jo taky jsem to videl, uz jsme horsi nez Minardi. No snad to bude zitra neco jineho v treninku a Eddie se opet vejde do prvni desitky.
nejake novinky a obrazky z Barcelony.
strasny start, desny zavod a katastroficke tankovani. Pry problemy se spojkou vyreseny !?! Cha Cha. Jestli ted vyhodi Johnnyho, tak to bude pekne nespravedlive, protoze za to muze strasne auto a ne piloti. Ja snad zalozim hnuti " Vyhodte Andersona " !!!
Souhlas, v tomhle fakt nelitaj piloti!


www.mujweb.cz/www/msf1
To auto je hrozně pomalý, to je hlavní kámen úrazu!!!! Pryč s Andersonem!!!!!!!!
naprosto souhlasim. Je to nebetycny pitomec a hlupak.
Svatá pravda, umí velký prd, loni měl štěstí, že mohl ještě u Stewartu okopírovat Jenkinsovu konstrukci, ale jak začně tvořit sám, tak to stojí za h...o!!!
A kde je vlastne Jenkins ? Dela pro nekoho, nebo je volny. Snad proboha pochopi, ze kdyz je blbe auto, piloti s tim nic neudelaji. Ani Eddie ani Johnny nejsou jako Senna, aby v podprumernem aute zajeli dobry vysledek.
To nevim, co dělá Jenkins, ale řekl bych že dělá pro někoho mimo F1(možná F300,f3 nebo Cart)!! Mohli by ho vzít zpět, nebo vzít někoho jiného ale šikovného!!!!
konecne prisly fotky, takze budou v pondeli na webu !!!
Podle me naprosta parada, dalsi fotky snad budou po zavode v Mosportu, ktery se jede tuto nedeli.
Uz sem ty fotky nasel a sou SUPERRR!!! Jo v nedeli Ti poslu tu tabulku statistik, snad ji vyuzijes 😊
u Eddieho to vypadalo na body a pak to uz slo vse do ... R1 by mela vratit napis Jaguar a omluvit se, ze vubec mela tu drzost ten nazev pouzit.
.... protože zatím jim to za ujeté závody nandavá Stewart 8:0, a pokud nebudou skórovat ani v příštím závodě, tak to bude 12:0!!!! To už je dost vysoký rozdíl, ne???????
...... zapomněl, že v úvodu závodu předjel Gene Herberta, a v pátek je na Minardi vždy lepší než Eddie a Johny!!!
No bilance je fakt hroziva, ja si myslim, ze letos je to uz v pytli a vidim to na vysledek jako loni BAR. Musi vyhodit Andesona a vzit nekoho jineho, neda se nic delat.
Letos jsou totiz pouze tymy supersilne ( Ferrari a McLaren ) a ten zbytek, ktery muze bodovat na 5. a 6. miste, nebo i lip kdyz nekdo z predni ctverice vypadne. Takovy Arrows muze byt letos klidne lepsi nez treba Jordan.
takze ted a nebo uz nikdy v teto sezone - uz to snad musi vyjit, spatneho auta asmuly uz bylo letos dost, loni dokazal Eddie na Ferrari jezdit lip nez Mika, takze snad se predvede - 4. misto by mi bohate stacilo.
Jenkins dělá technického ředitele u Prostu a možná od něj odejde, to je překvápko, co???? Taky jsem to netušil!!!
v druhem ctvrtecnim treninku, Johnny mel tradicne problemy a proto byl az patnacty. Doufam, ze Eddiemu vydrzi forma i v merenem treninku a Johnny se zlepsi.
Eddie 10. a Johnny 11., body opet v nedohlednu.
Tak tentokrát si se spletl. Eddie si konečně dojel pro první tři bodíky. Moc mu to přeji, i když hlavně fandím Ferrari. Škoda Šumáků, ale co se dá dělat. Musím říci, že mě Eddie příjemně překvapil, během celého závodu neudělal chybu a nenapral to do svodidel. Snad ho za to pochválí. Nevíte, co měl Herbert za problém, že musel neplánovaně do boxů a tam na něho nebyli připraveni?
mas pravdu, mame prvni bodiky, a hned 3 !!! Naprosto skvele, jen tak dal, skoda Johnnyho.
Co to je fiku? Ty ses jeste strizlivej? Ja bych slavil ty 3 body nejmene 3 dny!!! 😄))
No prave ted uz moc ne, povedlo se nam prestehovat firmu, Jaguar ma tri body, uz nejsem v nejlepsi kondici, ale Eddousek je naprostej king - uz mu nikdo neodpare, ze je prvnim, kdo skoroval za Jag v F1. Jel pekne, ale i bez chyby Frentzena by na body dosahnul. Doufam, ze to byl zlom v letosni sezone. Tymy silneho stredu maji naskok maximalne nejakych 12 bodu, coz snad stahneme ( ted se ze me stava nezdravy optimista ). Ovsem naskok Mekacu a Ferrari pred zbytkem pole uz je naprosto desivy.
opet nic moc, Eddie 9., Johnny az 13 vcetne polibeni zdi. Prekvapko - MH az 6.
3 body jsou super, přeju to Jagu ze srdce a hlavně z toho důvodu, že je pokračovatelem Stewartu a ty 3 body by asi měli věnovat Paulu Stewartovi!!! (má jistě velkou radost)
Navic Eddie mel problemy s pitim ( nefungovala mu flaska a byl pry dehydrovany ), plus nejake problemy na rizeni.
Ja bych rek, ze Eddie to s tim pitim po zavode dohonil, ale uz asi neslo o nejakej Isostar! 😊))
jestli vypadal jako ja, tak chapu jeho pocity dalsi rano...
Netrvalo to moc dlouho a Jenkins je pryč - prý odešel po sporech s A.Prostem!!!
No, ted by to jeste chtelo, aby odesel Andersson z Jaguru a Jenkinse vzali zpatky.
Jenkins ma pry nabidky od Jodanu a od Toyoty...
Eddie je hladovy po bodicich, Johnny tvrdi, ze na bodech budou dokonce obe auta....
Uvidíme, Johnymu se tu loni dařilo a soupeřil taky mimo jiné s Eddiem, tak třeba nastane stájový souboj!!
No tedy dopadli jsme jako sedlaci u chlumce, tohle rozhodne na body nevidim.
Mel jsem pravdu, auto bylo v desnem stavu, o tom, jak rychle se da jezdit ( napr. Jacques ) si muzou nechat jen zdat. Po minule velke cene se tedy zadny zlom nekonal.
Bývalý pilot týmu Stewart, dán Magnussen pilotoval v Le Mans stroj Panoz jako jeden ze 3 jezdců!! To je překvápko!!! Zdá se, že se Jan snaží uchytit, kde se dá!!
Moc lituji poruchy Johnyho Herberta, v pátek jezdil výborně, Eddie předvďěl v závodě pouze výlety mimo trať a neměl po výpadku motoru raději vůbec do závodu vyjíždět!
Jak je mozny, ze vloni tady Eddie dosloval s Ferrari lital a letos predvadel to nejhorsi co umel. Hruza hruzouci.
Paul Gentilozzi vyhral zavod v Detroitu !!! Zatim je celkove druhy za Simsem na Manguste. Konecne dobra zprava.
Paule snaz se - chci dalsi vitezstvi. V F1 se ho asi hned tak nedockam.
Ford uvazuje, ze do sportovnich vozu nasadi tym Aston Martin, protoze Jag je pry plne vytizen v F1. Co je to za nesmysl ??? Vzdyt by stacilo rict Walkinshawovi a ten by dal Jaguara pro GT zase dohromady.
Eddie sesty v treninku na F1, v Trans AM Gentilozzi zajel sve ctvte letosni pole a treti po sobe. Jen tak dal.
Paul vyhral stylem start cil, jeho nejvetsi konkurent Simo se prokousal z posledniho mista na startu se svoji Mangustou az na 3. celkove !!!

Ted by to jeste chtelo nejake bodiky v F1.
honil se M.Genem a s Alesim, v posledním kole málem nabořil do Coultharda, 4 zastávky v boxech, Johny v čudu, no vedou to do 10 k 5!!!! Bohužel je to tak, co ty na to fiku???
No jel opravdu jak drak - mam pocit, ze uz mnoho horsich aut nez R1 ve startovnim poli neni - uz je zase pomala a nespolehliva. Navic videl jsi ten start? Behem par set metru ztratil 4 mista. A pak 4 zastavky v boxech !?!
Start jsem viděl fiku, je to škoda!!! Ale chci se tě zeptat, založil jsem vlastní webové stránky o amerických vozech a chtěl bych tam mít i odkazy na jiné stránky - jestli tam můžu dát na ty tvoje!!! Chci aby to bylo zajímavé!!! Odpověz brzy!!! Díky Rubens!!!
Pokud se chces domluvit na nejake reklame (banner, odkaz) napis mi na fenix@centrum.cz. Myslim, ze nase spoluprace s Fikem celkem zafungovala.
Díky, ozvu se ti!
Klidne, jak rika Fenix, fakt to funguje, takze tam odkaz dej. Napis taky svoje URL, at se muzu podivat.
Adresu ti dám, ale předem upozurňuji, že stránky jsou zatím ve výstavbě, ale dnes proběhne aktualizace!!

Adresa: [odkaz]
Jiz tento vikend se zucastni Paul se svym XKR zavodu serie Grand Am 500 mil Road America. A nakope zadek vsem M3 a podobnym!!!
😊)) Kouka sem Fiku na ty obrazky z Goodwoodu, sou fakt super!!! Taky sem se stal 17000 navstevnikem, co mi das jako jubilantovi??? 😊)))))))
No tak to je skvele, gratuluji. Poslu Ti nejake dalsi obrazky, ktere jsem tam nedal. To Ti snad zatim bude stacit, nebo prijed do Prahy a pujdem na pivo. Z Kladna to je kousek ne ? Mohli bychom chodit aspon tak jednou mesicne na pivo a pokec o F1. Treba by nekdo z Motorcafe sel s nami. Co Ty na to ???
Tak jak jsem predpokladal, cas v treninku mel paul nejlepsi ze vsech aut trid Gt a GTO, hned za prototypy.
Tak vysledek nic moc, zavada na brzdach - polibeni zdi - vysledek 38 kol ujeto. No snad priste. Pry se chteji zucastnit zavodu v Daytone.
Kde jsou fiku? Na tvém webu?? Musím se mrknout, to mě zajímá!
Jo jsou u me, mam asi ale jeste dalsich 50 fotek. Vse jsou ale Jagy. zkus ten odkaz,co je u me na goodwood 2000.
Už jsem je viděl, škoda, že jsou to jen jagy, ale vypadají pěkně!!! Viděl jsem obrázky Lotusu 79(formule 1), prej ho na Goodwoodu řídil Rubinho a Coulthard zase řídil nějakej Mercedes(okolo40-50 let.)
No treba kvuli Jaguaru E muselo Ferrari udelat typ 250 GTO, aby melo proti nemu vubec nejakou zbran. Ecko se fakt povedlo. Na tom odkazu jsi byl ? Tam jsou i jina auta, a pokud by jsi chtel obrazky Ferrari, tak Ti je Andy urcite posle.
Testovaci pilot Jagu Burti si vyzvednul v tovarne novy vuz, pripraveny specilane pro nej. Je to Sko.
Eddiho postihl na A1 slepak, tak vynecha ¨😞((


Jak to fiku vypada s testem Daria u Jaguaru???
Spatne, Dario se boji, ze tym nema dost penez na to, aby se odpoutal z chvostu startovniho pole od Prostu a Minardi. Takze z toho ni nebude.
To byl desny zavod na to, jak to bylo po te bouracce dobre rozjete. Vyhodte Anderssona !!!!!!!!!!!!!
Je mi líto Johnyho, dneska na paté nebo šesté místo měl. Co se stalo, že se propadl až na sedmé místo? Myslel jsem, že jediný, kdo ho předjel byl Baryk a to pak byl pátý nebo šestý. Možná to u Jagu ***i v boxech. Jinak Burti na to, že měl na seznámení s tratí jenom 45 minut a startoval z boxu nejel špatně. Je to pro něho cenná zkušenost.
Mozna jeste ten bod dostanete. Doufam 😄
diky za prani, ale Tvuj optimismus nesdilim 😒((
no, asi se fakt zdrzel v boxech, jinak si to nedokazu predstavit. Skoda, ze Sala nedostal.
snad ten bod dostane, mohli by ještě někoho diskvalifikovat aby měl 1 i Marc Gene!!! Jinak Burti jel pěkně na nováčka dobrý!!!
No je to fakt pech - on to i sam rikal, ze to sedme misto je to nejhorsi, co ho mohlo potkat.Co si rikal na Pedra de la Rosu - jel jako z praku.
Jo Pedro jel jak z praku, ale pak mu ten prak prasknul a The end - spolehlivost nemá Arrows, to je problém!
To je fakt, ale pockej az mu ten prak vydrzi az do cile - to se pak nebudou vsichni ostatni stacit divit.
Souhlas! Pedro dokazal dotlacit Arrows na jeden bodik loni pri debutu v Australii a letos dokazuje ze ma na vic. Arrowsu bych pral vitezstvi asi ze vsech tymu nejvic.... Pokud se jim podari udelat neco se spolehlivosti a neztratit rychlost muzeme se na konci sezony tesit na Arrowse na bedne. A na te nebyli od Hillovy famozni jizdy na Hungaroringu 97. Pamatujete? Kdyby mu ta pitoma yamaha vydrzela jeste dve kola tak se mohly Sipy radovat uz tenkrat
to bylo naprosto fanatsticke, tenkrat se Hill uz v prvni zatacce nacpal vedle Schumiho a pak mu ujizdel. Tenkrat spadlo vitezstvi do klina Villeneuovi uplne zadarmo. Strasna skoda.
kdyby mu vščera vdržel, tak byl 3, jenže kdyby, splehlivost Arrowsů není tak velká!!!!!
Moznost Johnnyho vstupu do serialu CART je cim dal vetsi, takze se mozna uskutecni jeho sen vyhrat zavod F1, 24 H Le Mans ( to uz splnil ) a jako korunku Indianapolis. V F1 se mu Indianopolis asi nepovede.
vypada na to pekny debakl. Pry silnejsi motor od Cosworthu - ha, ha. Kdyby to nebylo k placi, je to spis k smichu. Jen tak tak, ze jsme rychlejsi nez Minardi.
Jagy se moc nepředvedly. Během závodu je kde kdo předjížděl. Pak Herbertovi odešel vůz do věčných lovišť. Chudák mohl získat aspoň bod. Eddie Irvine byl celou dobu nevýrazný a 10 místo v cíli je špatné, když uvážíme, že z této pozice startoval a kdo všechno před ním vypadl.
mas pravdu, tak takovouhle zavodni sezonu snad Jag jeste v Historii nemel ...
Co blaznite, podivejte se na lonskej BAR. Zatim se trapite, ale body uz mate a posledni taky nejedete...
nic ve zlým, to ne, ale vypadá to tak, že se budete honit s Arrowsy o 8 a 9. místo!!!
Eddie Irvine když jezdil za Ferrari tak mu to šlo lépe byl skoro vždy umístěn do 6.místa ,na to jak Jaguar je slabej jezdí fakt dobře
ono se neni cemu divit, R1 je znatelne horsi a pomalejsi nez Ferrari
Pry je dalsim kandidatem na misto Johnnyho.
doufam, ze se bude libit...
Nevim fiku, ale me se nejak nelibi, asi sem konzervativec a moc sem si zvyk na puvodni...
Taky dik za nazor, akorat se mi to uz zdalo preplacane, tak jsem to zmenil. Treba se Ti zacne casem líbit.
sice ztrata asi 1 vterina na Ferrari, ale uvidime co bude zitra
No Eddie jel docela slusne, ale nejak jim nesla taktika ne?
no taktika stala za prd, klidne mohl skoncit o dver mista lip. Chudak Johnny.
Z pohledu přímého účastníka na Hungaroringu musím říct, že to Jagům moc nejezdí. Eddie tentokrát mohl možná jeden bodík urvat, dobu byl sedmý. Taktika týmu je na prd.
tak mi nenechte auditko umrit a mejte se hezky. Filip
... tak se ani moc nezdálo, že je v těch autech rozdíl!!! Myslím že by klidně dokázalo Minardi udržet Jaguar minimálně 1/2 závodu za sebou!!!! (jenže tohle bylo nedrozumění)
No tak jsem zde a musim k tomu dodat, ze vlastne stejne nedokazal Ruby predjet de la Rosu na trati. Letos je pole vyjimecne vyrovnane.
To je pravda, měli by to předjíždění na některých tratích trochu usnadnit, bylo by to zajímavější!!!
No ono vubec je neco nekde spatne - viz. drazkovane gumy - nemoznost predjeti, obrovske rozdily McLaren, Ferrari vs. zbytek pole.
No to máš pravdu, ty gumy bych ještě přežil, ale to je asi vše!
Tak BAR a Benetton mame vyreseny, tedka co Jaguar???
za sebou. A vedeme i sampionat. vice na www.jaguarracing.cz v sekci Trans Am 2000
Kazdy tyden nova divka proti vitezce minuleho kola
Fiku, nepřipravujete taky Miss Jaguar 2000????
To me nenapadlo - skvela idea. Jinak spalsil jsem nejake obrazky Minardi - napis mi mail a ja Ti je poslu.
Díky moc, fiku, mail je Barrichello@atlas.cz No a jsem rád, že tě můj nápad potěšil, můžeš za miss zvolit třeba tu dívku, co získá nejvíce hlasů!!!!
To by me uz teprve nenapadlo, nechces mi delat managera ???
No dobrej nápad, kolik platíš fiku????? Že bych to vzal hákem: Tvorba stránek pro Minardi, poradce pro Jaguar, americký auta.... no za chvíli budu úplnej weboj mág, hahaha
jak jen to pujde.
No Irvine jezdi dobre ale ma pomalejsi vuz,kdyz jezdil za Ferrari tak byl dobrej,byl parkrat prvni.No aspon ze ma ty tri bodiky
jasne ze je to v aute - Eddie ani Johnny nejsou tak pomali piloti. Eddie ve Ferrari dokazal porazet aspon Coultharda a obcas i Miku. R1 je proste letosni propadak c.1 Jedine co me trosku povzbuzuje je pokrok BARu oproti lonsku. Snad to Jaguar dokaze pristi rok taky. Tedy snad jeste o trochu lip.
No nevim slysela jsem ze se na Jaguaru neco pozmeni ale nerekla bych ze bude lepsi spis se smirim ze bude jezdit tak do 10 mista
oni porad neco meni, ale nic neni znat - kdyz se podivas na reportaze, tak pisou, ze zlepsuji aerodynamiku a podobne blbost a vysledky nikde. Auto je cim dal pomalejsi.
No v testech v Monze byl jen o fous pomalejší než Eddie Mazzacane na Minardi!!! To už je varování a Gene ho dokonce předstihl!!!!
testy nejsou zase az tak moc prukazne, nevis, s jakym nastavenim kdo jezdil. Jinak R1 byla na zacatku sezony rychla a nespolehliva. Ted je pomala a relativne spolehliva, coz je dost pruser. Bylo by lepsi rychle a min spolehlive auto, ktere obcas dojede do cile na prednich pozicich nez pomala sunka ktera stabilne dojizdi v druhe desitce.
no ja vim ale cekam ze se Irvine zlepsi jezdi fakt dobre skoda zahazovat takoveho dobreho ridice na Jaguaru kdyz jsou i lepsi formule
No tohle není vina Irvina, za to můžou pánové od FMC, loni jsem se pyšnil tím že fandím Stewartu, letos o Jaguaru raději s nikým nemluvím a s postupem času jim začínám fandit čím dál tím méně a jestli to příští rok nevylepší, tak jim po odchodu J.Herberta asi přestanu fandit úplně!!!
Eddie sice jezdi v mizernem aute, ale je placen lip nez Mika H. - podivej se, jak dlouho je u BARu Jacques, a taky jen kvuli penezum.
Jaguar pry bude mit nove centrum, kde bude motorarna, tunel a CAD /CAM pracoviste pohromade. Snad to pomuze, pry to bude stat asi 100mil. USD.
mam pocit ze americkym blbum ty bidne vysledky vubec nevadi. ALe me jo.
Amikum bude stacit kdyz Jaguar zaboduje v Indy a na zbytek sezony kaslou, vsak ono je po letosku zavody F1 zacnou trochu vic zajimat.
Taky mam ten pocit, ze od doby prevzeti Amikama se zameruji hlavne na americky trh a staci jim, ze tam prodaji kdovikolik aut. Nezda se mi to zrovna stastne rozhodnuti.
To naznacil uz 1. zavod v Australii. Jaguar nejvic zajimalo a chlubil se poctem prodanych suvenyru...
Mas zcela pravdu. Tohle by v dobe, kdy byl Jag samostatny nikdy nevzniklo. Tam byl vysledek dulezitejsi nez prodana zelena tricka. No nic jdu zpatky na jednani.
No to je srand afiku, kamos odjel taky na IBC2000 a nasranej, ze neuvidi F1 😄 No a ohledne Jagu, je to "prvni rok" a kdyz se zmatorila Honda, tak proc ne prisi rok Jag? Jen bych Herbertovi an rozloucenou pral nejakej ten bodik.
Jakmile by si zasel k jakemukoliv nemeckemu stanku, tak tam F1 bezela. Akorat jsem se s tim Nemcem bavil o tom, jake je dilema byt Nemcour a mit Schumiho ve Ferrari a Mercedes v Mekaci-pekaci a komu fandit. Tenhle fandil Mekaci a Mikou. Super bylo, ze jsem vse videl na obrazovce asi tak 5 metru ctverecnich.
proste se tym u Jagauaru musi vic snazit aby meli spolehlivou formuli
No problem je , ze R1 neni nespolehliva, ale pomala a blbe ovladatelna.
slava, snad se mu bude vest i zitra a v nedeli.
tak v patecnim to bylo fakt dobra ale v sobotnim treninku nic moc musim mu ty pesti drzet vic jako ja
jsem sice v Holandsku na IBC2000, ale videl jsem ten start, Eddie vylezl z vozu, Johnny se belhjal na trech kolech. Tak to je des a bes. Kazdopadne gratuluju Arrowsum. Opet se potvrdilo, ze jsou rychle. Stejne tak Michaelovi, uz je pred nim v poctu vitezstvi jen A.Prost.
Teda Jaguáry se vůbec nevytáhli. Eddie dojel nejdal do první šikany a Herbert nedojel o moc dál. Jsem zvědav jestli se v příští sezóně zlepší. Mají toho na práci skutečně hodně.
... že to dopadlo mizerně i jinde, tak tentokrát bych z výsledku tak neštastný nebyl....
Jaguar se moc nevytah ale mohlo to bejt horsi no musi se to zlepsit a jen tak mimochodem nevite kdy vychazi zarijovy cislo F1 RACING moc by mi to pomohlo
nedopadnul moc dobre, Jaguar pouze 3. a druhy nedojel ( na terch kolech to jde spatne ), ale neustale vedeme, De Tomaso ( Quale ) dopadnulo jeste hur.
Druhy den byl trochu lepsi - Burti byl prvni. Uvidime, jak se mu bude pristi rok darit.
To je to, co by me fakt zajimalo - pred sezonou to vypadalo pomerne nadejne, v testech to bylo rychle a pak najednou je to zelva, ktera ma problemy s Minardi. V cem to do pytle muze byt ???
nejak mi to tu umira - kde vsichni jste ? Teda vsichni - tech par co si tu se mnou povida.
bude pristi rok sefem tymu Jaguar - snad s tim "bordelem" neco udela.
lidi cetli jste v F1 RACINGU o formuli Jaguar je to bez doufam ze to napravej
necetl jsem, nesehnal jsem - co tam pisou ?
Tohle davali vcera na Discovery Channel. Byl to porad z roku 95. Bylo to velmi poucne - bylo videt, jak od prvnich zavodu se Jaguar staval slavnou znackou, nadseni lidi, co se kolem techto vozu pohybovali a hlavne podporu Britu. Jaguar kdyz patril sam sobe nebo Anglicanum, tak rozhodne nevydaval tiskova prohlaseni o tom, kolik cepic prodal a podobne. Nebyl snad zadny typ Jaguaru, ktery by se neucastnil zavodu a nevitezil. Super byl prehled jejich GT a cestovnich vozu od XK120 po XJ220C s Davidem Coulthardem za volantem. Nebylo vyznamneho britskeho zavodnika, co by nesedel v jagu. Od Stirlinga Mosse, J.Stewarta az po DCho, Brundla, J,Watsona a mnoho dalsich. Proto je ted k smichu prohlaseni Americanu, ze chteji z Jagu udelat anglicke Ferrari - on tim uz totiz byl. Okolo trati stali lide s vlajkami Jaguar a podobne. Rozhodne vic nez ted v F1. Mam totiz pocit, ze prechod Jaguaru do F1 z GT a cestovnich vozu je znacnou casti lidi vniman jako nesmysl. Kde jsou Ti fandove Jagu, co jeste v 93 roce mavali Jaguarimi a anglickymi vlajkami ? Urcite nevymreli, ale asi se s F1 neztotoznili. Ono taky Jaguar s 180000 otackami ... Ale snad se vse zlepsi, Jaguar XKR v Trans Am je doufam prvni vlastovka navratu Jaguru do cestovnich a GT vozu. Snad si techto soukromych tymu Jaguar vsimne a pomuze jim. V 80.letech zacal triumfalni navrat Jagu na sportovni scenu taky v USA - Group 44 Boba Tuliuse. Skoncilo to 3 tituly mistra sveta ve znackach, 3 tituly v jezdcich a 2 vitezstvimy v Le Mans.
McLarenu ? Ten prece patri Mercedesu. Williamsu ? Ten je taky nemecky - BMW. Arrowsu ? Ten je sice anglicky, ale nevsimńul jsem si nejake podpory. Jaguaru ? Taky ne. Tak sakra komu ? Button je telatko, DC je porad ten treti a nikdo jiny tam neni.
To zas nemají pánové od FMC kam vyhodit prachy, kdyby raději investovali do vývoje, tohle jim nepomůže získat příznivce, to by mohlo Minardi pořádat 100 akcí za rok(kdyby na to měli) a kdyby byli furt poslední, tak by jim stejně moc lidí nefandilo!!!
Taky jsem to prave videl, a jdou na me mrakoty. No comment. To snad neni pravda. Ti Americani se fakt nepouci. Jako bych o tom nepsal o dva prispevky niz. Oni snad meri uspesnost F1 v prodanych cepicich atd. Eddie si to jeste pochvaloval, jak to bylo cool a fun.
cituju : Jaguar zdedil po british american racingu nalepku nejbohatsi prohravajici staje.

V tymu vladnou rozpaky ,vedomi ,ze uz za sebou meli lepsi vysledky.To vsechno je dusledek souhry

spatnych okolnosti ;technicky reditel Gary Anderson postavil auto ,kteremu snad ani on sam nerozumi,a ve vedeni neni nikdo ,kdo by z te slamastiky naselcestu ven.Potom co se neil Ressler jmenoval predsedou a vrchnim reditelem ,zmenil z osobnich duvodu sve plany a zatim se nenasla nahrada. A jeste neco to napisu priste o Irvinovi
Ira urcite napadlo ze delat dvojku Michaelu Schumacherovi je neskonale lepsi,nez byt jednockou v Jaguaru.Pro zavodnika ,ktery loni skoncil v mistrovstvi sveta druhy ,je to obrovsky poprask,ale svym jednanim bez obalu -takrka buricskym ,byt pochopitelnym-si prizen tymu neziskal.Z rad clenu tymu se proslechlo ,ze Eddie ztratil uctu svych techniku,protoze vuz hodnoti nedusledne ,rozporuplne .I kdyz na jeho obhajobu musime uznat ,ze je tezke najit si vztah ke stroji ,ktery se neustale porouchava .Tot vse z F1 Racingu
Taky si myslim, ze tech 10mil USD co bere mu nevynahradi to, kde jezdi a na cem jezdi. Asi bude muset sve tvrzeni poopravit. Treba ho ale vezmou zpatky k Ferrari jako tertiho pilota 😃)
az skonci kvalifikace a Jag bude nekde v predposledni rade. Jsem pesimista.
To je fakt zly sen. To se mi urcite jen zda.
Johnny 14. a Eddie 20. !!! Boze to snad ne. Andersson by si yaslouzil titul " Nejhorsi konstrukter roku".
No Eddie to pěkně sral...
To nemuze byt v pilotech. To je v te pos.... R1. Vzdyt to auto si ani nezaslouzi se jmenovat Jaguar !!!!
Tak jim pošli návrh na přejmenování na TRABANT... 😃)
Nahodou, ja kdyz jsem udelal ridicak, tak jsem nejakou dobu v Trabantu jezdil, a kdyz bylo vlhko, tak tahl jako drak.
No Eddie nakonec utrpel 7.misto, takze zas tak strasne to nedopadlo, ale oni maj ty zavody fakt jen jako vedlejsak vedle ksefu.
Ale Johnny je na suchych pekne, nebyt problemu v boxech, tak mozna vyjel bod. Doufam, ze Rahal taktiku tymu zlepsi. Dyt voni tam stali jak trubky - ty technici.
Taky si myslím, že letošní problém Jaguaru není v jezdcích, ale v autě. Vždyť, kde byl loni Eddie a kde je teď. A Herbert loni taky dokázal jednou vyhrát a teď zatím prd.
a my ji nevyuzili. V pristim zavode to vydim na posledni radu pri startu 😒(( Mam z nich deprese. Tohle je fakt nejhorsi sezona v cele zavodni historii Jagu.
tak jeste dva zavody a tesim se na pristi rok snad se to u Jaguaru zlepsi kdyz maj novyho sefika.co myslite?
Taky uz se nemuzu dockat na R2, jen doufam, ze ji nebude delat Andersson. Snad ho propusti, takhle to dal nejde. A pristi rok to vsem ukazem 😃
aspon tak mi to licil jeden kamos z USA, pry je to fakt skvely organizator, a tymu venuje asi 200% sveho casu.
Pokud bude R2 na urovni aspon ajko Williams, tak doufam, ze ukaze co v nem je. U Fordu si pry mysli, ze ma i na to, aby byl lepsi nez Eddie. Co vy na to ???
no kdyby mel Eddie lepsi formulku neco jako ma Schumi tak nevim
Ja myslel, kdyby meli stejnou techniku. Ne ze by jel eddie ve Ferrari a Luciano v Jaguaru 😃)
v zavode co se jel v USA v nedeli z prvniho mista. Ach jo.
Jaguar is big * in F1!!
ale ve skrytu duse jsem po dobrem startu Eddiemu veril. Ale ta hruza v boxech - to je snad na vyhazov vsech mechaniku !!!!!!!!!!!!!
Kis kis😄, neee fiku, myslim, ze jste nikdy nebyli bliz cili a navic v tesnem zavesu za sebou. No Jacques je proste sekac, to se musi nechat, ale bud rad - uz dojizdite do cile a dokonce blizko bodu😄. tak treba se taky povede az ta dalsi zezona, jako u Jordanu. Ale vlastne neee - pristi rok bude treti nej- tym BAR😄
Diky za utechu 😒((
No znas mne, ja jsem dobrak od kosti😄. Ale nemysli si, ze jsem nemel ze "zelenacu" strach - jednu chvili jsem si myslel, ze milacka Jacquese zazdej a ze nebude bodik😄 A to se pocita, no ne? Taky obcas zahrozi.
To vis, ja zaslepenec motru s Hackem - nemam prehled - jak vypada jezdecke obsazeni kocicky pro pristi sezonu? Ne ze bych to uz 10x nekde necetl, ale 90% procent z toho jsou spekulace. A co testman?
Testman Jaguaru bude Tomasek Scheckteru 😒 Aneb ja chci taky tlacenku! Eddie jel skvele, nenastval me Jacques, ten si to vyjel, ale Button k tomu prisel jak slepej k houslim.
Hmmm, vypada to, ze hvezda jisteho Engeho zapadla. Scheckter se ukazal parkrat a nic nepredvedl (ne ze by Enge jo) a testuje, TE asi nema sanci si k F1 cuchnout. To by Charouz musel sakra prisypat.
No, ze nic nepredvedl - mam pocit, ze to druhe misto za Engem ve svem druhem zavode v F3000 neznamena, ze je spatnej. Ale tlacenku ma, to se musi nechat.
Ten mladej Scheckter me sere. Prijde si do F3000, jednou dojede druhej a uz testuje Jaguara. No jo, s tatinkem v zadech, proc ne (Jody byl opravdu dobrej pilot). Kdyz jsem koukal na Hockenheim, TE prisel rozjasanej do boxu, par mechaniku mu podalo ruce, usmali se, nekdo ho i objal. Prisel tam Scheckter, vsichni se div ne***i ze dojel druhej, bude dalsi Scheckter ve F1!!!!!! Pripadalo mi to docela nechutny. Jo jo, mas tatinka byvaleho mistra sveta F1, tak nemusis delat nic. ME cestaku ktere pan Charouz (ale i Tomasuv otec) jezdil bylo taky nesmirne popularni, pamatujete na bitvy Jaguaru, Roveru, Fordu, Volv a BMW?
Alexi, ME cestaku bylo neco neskutecneho, kam se na to hrabalo DTM nebo nejaky blby BTCC. Nikdy nezapomenu na rok 84, kdy v Brne vyhraly 3 jaguary. Nebo pak jak nastoupila Volva a Rovery. Skoda, ze se uz neco podobneho nejezdi. Na nejaka priblbla dvoulitrova auta Renault a Honda se nekoukam a DTM je jen nemecky vymysl. Chtelo by to zase zavody 3,5 - 6l. monster jako BMW, Jaguar, Volvo, Alfa Romeo atd.
to fik: Alfa ale dneska nema vetsi nez trilitrovej motor.... ME cestaku mozna bude pristi rok, ale zase jen se superturismem (jako letos Euro STC). Sakra, cestovnich aut v ruznych poharech jezdi dost, to je takovej problem je splacat do jednoho sampionatu? Co treba divize do 1400, 2000, 3000 a nad tri litry? Aut je v acku i v enku homologovanych dost, mrkni se na www.fia.com, je tam seznam momentalne homologovanych aut a motoru ve vsech kategoriich.
Ja vim, ale jak dokazovaly BMW tak i s 3.5l motorem se dalo obcas proti 5,3l Jaguaru vyhrat. Nebo treba Volvo bylo preci 2l s turbem a jak honilo atmnosfericky plnene BMW nebo Rover ? Vsechno jde, kdyz se chce. Ale ta blba dvoulitrova trida, co z ni delaj zavody... Fuj dvoulitrova Mondea a Laguny. To kdyby ted udelali nejaky historicky serial cestaku z 80 let, tak i stara BMW 635CSi a Jaguar XJ-S by vypadali na draze tak 100x lip nez tyhle hracky.
a v tride nad 3 l by treba mohli byt Jaguar XKR8, BMW M3, Mercedes ( maji jich nad 3l dost ), Audi A8, nejake Maserati, Volvo S80 T6 - no myslim, ze by bylo se na co koukat.
A8 a S80? No, me pripadaji na zavody cestaku moc velky i kdyz treba Audi jezdilo DTM s V8 (dodnes ma platnou homologaci!!!!!). Mercedes by mohl vyrukovat prakticky s cimkoli krome acka 😄 Vzdyt i cecko ma motor 3,2 litru v AMG. Volvo by mohlo klidne nasadit nadupanou C70.... Audina A6ku (TTcko by s 1,8 turbem asi nestihalo, i kdyz by melo po vynasobeni koeficientem taky pres tri litry....). Maseari by klidne mohlo nasadit 3200 GT, vzdyt je to takovy cestovni sportak. Superturismo bych zrusil uplne, vzdyt do vsech aut co tam jezdi se davaji i silnejsi motory (2,5 az 3 litry, proto ta 3litrova divize). A pritom by tam mohly jezdit i ruzny kozi dechy jako treba Arosa nebo Seicento 😃). Bodovalo by se prvnich deset absolutne a prvnich sest v divizi (pokud by dojelo min nez sest aut v divizi, body by se pulily atd....). A fiku, abychom se neodklonili prilis od kociciho tematu, Jaguar by skutecne bez problemu mohl nasadit kupe XKR (treba jako XKR-R)
nebo treba S-ko nebo ted to nove Xko, ale je fakt, ze XKR by na trati vypadalo mnohem lip.
X-ko klidne ve slabsi divizi do 3 litru (pokud by divize byly rozdeleny tak jak jsem psal). V Brne na cestacich? No nasi tam byli naposledy snad v roce 78, fakt se nepamatuju jestli jsem tam byl s nima, byl jsem jeste moooooooc malej. Spis ale asi ne 😃) Ovsem rodicove tam tenkrat fotili a nejaky fotecky se doma valet budou (z trati). Bohuzel: Jaguar mezi nimi nebyl, je tam co se pamatuju nejaka stotricitka, Escort Zakspeed, BMW CSL.... Co rikas novemu xku?
Je to fakt zajimava kocicka - pohon vsech 4 kol, motor 2,5 nebo 3 litry. Musim uznat, ze vypada pekne a neco takoveho bych doma v garazi uvital. Rakl bych ze vypada lip nez S-ko. Je takova spis nizsi a jaguarovatejsi nez S type. Ale to je vec nazoru. Ja byl pred par dny v Londyne a tam bylo takovejch Jagu a Porschi. Dokonce jsem narazil na prodejnu Jensenu a Bristolu.
Ja jsem byl taky letos v Londyne a myslel jsem, ze se z tech aut podelam. Krome toho, ze jsem se definitivne zamiloval do Lotusu Elise, tak jsem videl spoustu aut, ktere jsem znal akurat z fotek.
mas uplne pravdu, potkaval jsem Rollsy, Bentleye, pred Imperial War Museüm jsem potkal nadherneho cerneho Jaguara E 4.2l ( cervena kuze uvnitr, dratena kola no proste parada ) a spoustu Lotusu Elise, jedno Lamborghini Diablo, nejaka Ferrari a Porsaku a Jagu nepocitane. Uz jsem byl tedy v hodne mestech, ale to co jsem videl v Londyne, to jsem jeste nevidel.
Anglani holt maji vkus a prachy vrazeji do rozumnych veci 😉
Jo taky bych vrazil prachy do nejakeho Ecka nebo XJ-12C. Ale nejak ne to nemam 😃
Xko se mi docela dost libi - ja mam strasne rad XJ serii a tak je fajn, ze se Jag vratil k tem prednim svetlum stejne velikosti. Sice to porad jeste nema tu eleganci XJ, ale jde to. Ten zadek si zase vzal to nejlepsi z S-type. Hlavne nemyslet na to, ze to je jenom Mondeo 😉


Ja bych sel docela do XJ-S. V Oxfordu jsem si jednoho fotil. Nevyznam se nejak extra v seriich, ale mel 4 kulate svetla, na kapote sosku, dvojbarevny lak a dratene kola. Parada
No jen podvozek je spolecna platforma, vse ostatni je Jagu a i motor je z Ska, akorat upraveny. Takze zas tak hrozne to nebude. Jen by me fakt zajimala cena, abych vedel, kolik mam nasetrit 😃)
a jeste k tomu XJ-Sku - tech se 4 svetly se udelalo strasne malo, bude tak z roku 1977 nebo 1978 a byl to posledni Jag na kterem pracoval zakladatel znacky.
co rikas na X-ko ??
A ty jsi nekdy byl na zavodech v Brne Alexi ? Ja jsem si sehnal spoustu Jaguarich fotek od cloveka, co v Brne bydlel a fotil snad uz nekdy od roku 1970 ( to jsem jeste ani nebyl na svete ), takze mam od nej jak XJ-12C z roku 1977 tak i XJ-S z let 1982 - 1984. Skoda, ze nejsou barevne. Ale i tak jsou fakt super.
Vypada to, ze dvojice Eddie, Burti mozna neni definitivni - Dario Franchitti je v tymu, ktery ma tri piloty a je kamos s novym manazerem Jaguaru Rahalem - takze stat se muze asi cokoliv. Jisty je Eddie.
Od firmy Lola Cars odchazi jejich specialista na aerodynamiku Mark Handford a nastupuje k Jaguar Racing. Jen tak dal, treba se R2 povede vic nez R1. Hlavne musi vyhodit Andersona.
a ukaze se, jak to bude s bodiky letos. Zustanou jen tri ? Po minulem zavode doufam, ze ne.
Tretim mistem v nedelnim zavode speje Paul ke svemu tretimu titulu po sobe - jezdec na Jaguaru ho ziska po 22 letech. Tedy aspon doufam ze ho ziska.
Na Sinclairu mam skvelou hru Trans Am. Jezdi se autickem po cely americe a sbiraji se poharky a musite tankovat na benzinkach a vyhybat se zlejm autickum .... Proste super 😄
skoda, ze uz zadnej 8bit nemam 😃) Ale Trans Am je ma jedina letosni radost. V F1 se Jagu nedari, v motorkach vyhral Roberts a druhy je ten chcipak Rossi - no proste nic moc.
2 Dizzy: Nemas to Trans Am pro nejaky Sinclairovsky emulator? Kdysi jsem to hraval a znova bych to zkusil. villeneuve@centrum.cz
Koukam, ze nejsem sam. Emulator mam a mam i odkaz na vyhledavac spektrackejch her, kde jsou snad vsechny. Ja ti ho poslu, ale az budu doma, takze to bude chvilku trvat. Ale stranek s ZX emulatorem je spousta.
Taky sledujes motorky ? Chtelo by to nejaky tema, zadny jsem nevidel.
Svojeho Sinclaira mam porad doma a za nic bych ho neprodal 😄
Jo sleduju, motorky jsou naprosta bomba letos, jedine co me desi je to, jak suverene si Rossi pocina. Hlavne abychom pristich par let nemeli noveho Doohana. To byl sice machr, ale 500cc v te dobe staly za ... Mozna Rossi dopadne jak Biaggi - prvni rok super a pak pujde dolu. Pristi rok by mohl vyhrat McKoy. Zpusob jeho jizdy me zveda z zidle. Uzasny.
Jo, máme stejnej názor, taky Rossiho nesnáším a fandím McCoyovi. 250 budou hodně zajímavý, doufám, že Jacques do dotáhne. Nemělo by cenu udělat nějaký téma ?
No, jak to tak vypadá, tak byste mohli v Malajsii nějaký body uloupnout!!!
myslel jsem si ze sezenu nejake pekne video nebi DVD o Jagu, ale nic moc a kdyz tak okolo 30 - 40 liber.
ozivil jsem tema, tak doufam, ze to zase nechcipne
mame cele 4 body, opravdu uzasny vykon. Chudak Johnny, takhle si to urcite nepredstavoval.
Gratuluji k bodíku. Po letošní mizérii si ho Eddie zaslouží. Škoda, že jich nemá víc. Příští sezónu to snad bude lepší. Jejich novej šéf by měl dát tým dohromady. Co to zase plácal Horák za nesmysly o Johnym H., že prej bude dělat testovacího jezdce nebo co!?!
Netusim, ja se koukal na RTL. Jaky job ale sehnal Johnny v USA to netusim. Ale doufam, ze se mu bude darit dobre. Dost jsem se leknul kdyz to prasknul do tech gum.
at se Ti v Americe dari.
Chudák Johny, tohle nebyla hezká GP ani zasložený výsledek k odchodu. Aspoň, že se mu nic nestalo, měl jsem ho rád, byl to velice sympatický pilot, opravdový gentleman - nic ze sebe nedělal. Přejí mu hodně štěstí v CART, více, než měl v F1!!!! Budeme vzpomínat Johny!!!! Hodně štěstí. A zároveň rozlučka s jaguarem - Johny byl totiž to poslední, proč jsem se ještě o jagy zajímal. Končím po jeho odchodu a věnuji se pouze týmu Minardi!!!!! měj se fiku!
No - snad si tady jeste se mnou obcas popovidas, ne ? Johnny mel byt dalsi Mansell a jak to dopadlo. Porad ale lip nez takovy Martin Brundle, coz byl pokud se nepletu v F3 pilot na urovni Senny a nakonec nevyhral ani jednou GP v F1. Zato ale na Jaguaru byl mistr sveta a vyhral 24HLeMans a 24HDaytona 😃)
No, to víš, že jsi někdy pokecáme, ale už nebudu defakto fanoušek, spíš vás teď budu kritizovat za chyby...... nebo ne??? No uvidíme......
No doufam, ze chyby uz delat nebudem, letos jsme si jich uzili az moc 😒((
Stejne si myslim, ze ani Ferrari nebo McLareny chybu neudelaji, takze vsichni ostatni budou vice mene do poctu.
sice to sem nepatri, ale nevypada zle ...
ale v USA zavodi - tam mozna regulace FIA neplati. Zvlastni je, ze na zacatku tohoto roku ve svete mototu psali, ze je homologovan pro zavody GT ...
fiku, rady FIA v USA prakticky neplati, staci se podivat na stranky ktere discipliny a serialy se pod patronaci FIA jezdi. Ve Svete motoru psali ze by mel byt homologovan i Aston DB7 a podobna vozitka, ale kde nic tu nic....
jedine auto od Jaguaru co je homologovane je XJ-220.
To je obrovská škoda pro Jaguar, byl to velmi schopný člověk!!!
Ja vim, je to fakt skoda, ted uz na Jag nema vliv jediny Stewart. Uvidime, co bude pristi rok provadet Rahal s tymem, aby zase neskoncili posledni.
Tvrdi, ze Bristol Blenheim 3 je posledni opravdu britsky vuz. Vyrabe¨ji ho v par kouscich a kdyz je pry zakaznik netrpelivy, tak ho majitel firmy posle k ... Ne k certu nebo do ... ale k Jaguarum !!! Kde pry chrli auta pro takovehle lidi. Dobry ne ?
pomuze si Jag a dalsi tymy, ktere na ne prejdou, nebo se propast jeste zvetsi ??? Ja osobne si myslim, ze Jag zacne kousat az tak v roce 2002. V sezone 2001 se bude ucit i Michelin, takze to nevidim nijak moc skvele.
takze po neuspechu v F1 Jaguar vybouchnul i v Trans Am - v poslednim zavode Paul. G. nedojel kvuli zavade na cerpadle a je tedy celkove druhy. Ach jo. Ja myslel, ze budu alespon neco slavit.
Nigel Stepney, Ferrari's chief mechanic, is believed to be leaving Ferrari and to join Jaguar Racing. NewJaguar boss Bobby Rahal, has pinpointed the team’s pit stop performance as one of the key areas targeted for improvement.

Stepney, who is regarded as one of the unsung heroes of the Prancing Horse’s renaissance, joined Ferrari from Benetton in 1993. He was briefly thrown into the spotlight this season when Michael Schumacher’s car ran into him, damaging his ankle, during a pit stop at the Spanish Grand Prix.

The Milton Keynes-based team remains quiet about his arrival: "It’s definitely just a rumour," said a Jaguar spokeswoman.

Having consistently failed to match Ferrari and McLaren-Mercedes on pit stop times, Jaguar is set for a major overhaul on its procedures, and Champ Car team owner Rahal’s input could prove significant.

US-based racing series such as NASCAR routinely ‘trade’ complete pit crews, with noticeable results: Winston Cup star Jeff Gordon’s pit stop performances suffered significantly after several of his crack ‘Rainbow Warriors’ switched team before the start of the 2000 season.

After scoring just four points in its debut season, Rahal and Jaguar Racing president Neil Ressler have pledged to bolster the team across the board. Former Lola aerodynamicist Mark Handford has already joined the design staff, with more high-profile appointments e😜ected.
THREE CARS IN ACTION FOR JAGUAR [13/11/00 - 00:28 ]

Intense schedule planned for December

E.Irvine and L.Burti/Jaguar

The Jaguar Racing team will be the first ones out of the box for Winter testing next month when they take to the Silverstone circuit in England. The team will be conduct a shakedown of their R1B development car on December 1. However it wont be one of their normal drivers at the wheel, instead they are opting to go with the services of Stewart Racing F3 driver Narain Karthikeyan.

After this initial session, they will then join other teams at Jerez from December 5th to 7th and then on to Barcelona on December 12th and Estoril on December 19th where they will be taking three cars to each session. We can e😜ect to see all three f their regular drivers in action for these scheduled sessions, Eddie Irvine, Luciano Burti and, almost certainly, newly recruited test driver Tomas Scheckter.

The cars will feature next year's Cosworth engine and a revised gearbox installed in the back of this year's chassis.
According to recent reports, Gary Anderson, technical director for the Jaguar Racing team, could be on the verge of leaving the team. There have many rumours surrounding the Milton-Keynes outfit of late, including the hiring of Michael Schumacher’s chief mechanic, Nigel Stepney and McLaren technical chief, Adrian Newey, however it appears as if Newey wont be joining his long term friend, Bobby Rahal.

Rahal was employed recently to overtake the role of CEO within the team, and after finishing ninth in their first year, Ressler hasn’t ruled out the possibility of further changes to come as they plan to do everything within their power to move further up the grid in 2001. Ressler has confirmed that they are still talking to more people about future roles within the team, however he refused to be more specific.

"We are talking to more people and we will fill the places that need filling in at the team. I would like to carry on improving the aerodynamics side,” he recently told Autosport. “That is the big area in Formula One. We hired Mark Handford, who is a guy I've been working on for quite a while and we will need to carry on with understanding the mechanical grip. That is part of the problem, because it isn't all aerodynamics.”
a v novem havu, doplnene rubriky atd.
takze az se tu zase nekdo objevi, muzete mi napsat.
coz je evolucni typ na testovani prvnich veci pro R2.
DC ma jeden Jaguari primat - jel v roce 1993 za volantem XJ-220C pri posledni ucasti Jagu v LeMans ( posledni, tim myslim jako zatim, doufam, ze se vrati.)
a nahradi ho Steve Nichols od McLarenu. Hura, ja to porad rikal.
Uz sis fiku podal zadost o praci, kdyz je ted volny misto? 😄 Nevim jak s Bobem Rahalem, v CART sem mu drzel palce, jako jezdci i pak jeho tymu. Ale amik a F1? Nevim, nevim...
Nazdar MIgu, ty ještě žiješ???
No uz tam posilam zivotopis 😃
Hm, to bude super.... Nezapomeň na svoje starý kámoše pozvi nás do boxů!
To vis ze jo. A vzhledem k tomu, ze partnerem Jagu je whisky Grants a hodinky Omega, tak se mit spatne nebudete 😃)
Vse od SS100 az po R1, zatim chybi pouze Jaguar Mark I, II a VII.
Jaguari gratuluji. Uzij si ho, moc se nevyspis 😃 vim to z vlastni zkusenosti.
pry po trati v Melbourne
Udelal sem statistiky Tomase Engeho + dalsi prkotiny, tak se mrknete. Diky
tvrdi novy technicky reditel Jagu. Snad ma pravdu 😒(
jako loni
taky se toho desim.
zatim vubec nevim, jak to bude vypadat - snad se zucastni.
samozrejme ale jen modylek 😃
tak at se nam dari lip nez letos
vadi planovanych 1200 mist pro auta zamestnancu.
Jaguar R2, uz se na nej tesim, snad se povedl.
To bude zase prca 😃)
No predstaveni mozna bude OK jako loni - hlavne aby to auto jelo ... Tedy aspon ja v to doufam, nebavi me se koukat jak vpredu jezdi Ferrari, sedivaci, nekde hodne za nimi BMW a pak ostatni a v tech ostatnich my nekde ke konci.
C'est la vie 😄 ...... Neboj, mooooooozna bude lip.
vice na mem webu www.jaguarracing.cz
To uz jsou lepsi zpravy, ale uz skoro 1/2 roku stary - od Parize. Nicmene se bude na co tesit 😊
No ale v Parizi nerikali ze to budou vyrabet. Pouze ze jako koncept je to pro vyrobu mnohem lepsi nez XK-180. Me se ale XK180 libila tak 10x vic. To byl poradny stroj 4l a 2 dmychadla. Ne 2.5 a 3l.
To ses ptal spatnych lidi. Vedelo se to uz v Parizi, mluvilo se o tom ale jen potichu a neoficialne 😃. Kazdopadne je to lepsi, nez XK180. Panoroamaticka strecha byl hrozny obmyl a design ma F Type taky lepsi.
No to je sice fakt, ze panoramaticke celni sklo byl omyl, ale jinak to auto vypadalo mnohem draveji a jaguaroviteji. No kazdy ma jiny vkus. To Fko je moc uhlazene - asi jako Jag E
Na www.jaguar-racing.com uz je prvni fotecka, na www.formula1.com je pekny clanek. Fotka je prilis mala na to, aby se daly delat nejake rozbory, jenom snad to, ze barevne schema (jak se rekne cesky 'livery'? 😄 vypada dost desive, hlavne diky reklame Beck's na deflektoru (jak se rekne cesky 'barge board' 😊. Jinak se pry vzdali spojeneho olejoveho nadobi, kterezto bylo castou pricinou poruch prevodovky, ktera je nyni 7mistupnova a pouzili konzervativnejsi design zadni napravy (a to je moc dobre 😊.
uz je i na mem webu www.jaguarracing.cz a za chvili dame s Bunnym i neco na www.formule1.cz To barevne schema je opravdu trochu divne a ta sedmistupnova prevodovka je taky pekny exot 😒(
Hodne zajimave vypada to zadni kridlo - bylo jasne ze omezeni na pouhe tri pritlacne plochy udela se vzhledem hodne, ale ze nejvetsi element bude skoro kolmo, to jsem teda necekal. Doufam, ze pak nekde budou nejake trochu vice hi-res fotky, obzvlaste celni pohled a detail zadku by mne docela zajimal.
Hi res fotky mam, napis e-mail, kam Ti je mam poslat
Fotky kdyztak posli na villeneuve@centrum.cz. Dik
na www.formule1.cz si muzete precist muj clanek o R2
jakysi borec na Mageu tvrdil, ze je to stejny bastard jako R1. Sef aerodynamik Jaguaru ktery tam prisel od Loly zase tvrdi, ze vrsek byl skoro v poradku, ale spodek ne a ten ted pry zlepsili. Tak nevim, doufam ze ma pravdu aerodynamik a ne nejaky amater z Magea.
Neco podobneho je dneska v clanku na atlasf1.com. Tam pisou, ze problem R1 byl v tom, ze pokud se zvedla zad nad urcitou hranici, tak doslo k nahlemu poklesu prisavne sily od difuzeru. To se stavalo (a to jsme videli) zejmena pri brzdeni. Kdyz auto zase snizili, tak se neumerne zvysil odpor vzduchu. Takze uvidime.


Jeste k tomu zadnimu kridlu - prohlizel jsem si nejake dalsi obrazky a skoro vsechny staje maji tak strma kridla - je to asi nejjednodussi zpusob jak ziskat ztracenou pritlacnou silu, ale vypada to jak ze 70. let.


A jeste by mne zajimala jedna vec - na atlasf1.com jsou fotky z predstavovani a na jedne z nich maji piloti MODRE kombinezy, zatimco auto je stale stejne zelene. Co to ma znamenat?
No snad ten Hayes nebo jak se ten aerodynamik jmenuje udelal auto dobre, pry se prave na tuhle ztratu stability a pritlaku zamerili a odstrani to. To zadni kridlo je fakt divny. A taky by me zajimalo, jak se povedla pohonna jednotka CR3.
tvrdi Berger. Takze Williams bude ten treti a s bodiky to bude letos asi zase spatne - 6 vozu Ferrari, McLaren a Williams je schopno obsadit 6 bodovanych pozic. No snad se nekomu z nich nepovede auto, motor sam o sobe az tak moc neznamena. Kazdopadne ziskat body letos bude mozna jeste horsi nez loni. Jordan, Jaguar a BAR se podle vseho budou strasne mydlit o ten 1 - 3 bodiky co budou z kazdeho zavodu zbyvat.
videl jsem to taky na fotkach od Reuteru, mam spis pocit, ze to byla nejaka chyba vznikla z osviceni sceny a vyfoceni. Kombinezy jsou samozrejme zelene.
Uz to mam potvrzene, je to skutecne vec nasviceni. Reuters pry docela zmatkovali, kdyz se na to lidi ptali, dokonce snad shaneli toho fotografa, ktery jim nakonec potvrdil, ze kombinezy byly celou dobu zelene. Vypada to ale fakt dost modre.
Schvalne Ti poslu velke " modre fotky " 😃)
zda se mi ponekud stihlejsi nez R1, mohla by byt rychlejsi na rovinkach. Snad...
ale zatim jsou informace dost mlhave.
uz je toho spousta, ted novy Jordan ... No snad dopadneme lip nez loni. Letos to bude asi pekne nabite. Ziskat body bude opravdu tezke, zvlast pokud R2 nebude tak 2 - 3x lepsi nez R1
uzijte si ho chlapci 😃)
Jasně 22 příčka na startu, jedině že by předstihli Gastona na prostu, hihihi. Ovšem pokud bude startovat Minardi, jinak to bude 20!! Což je to samé, bééé
Sorry, fiku, ale Tom je magor. Anderson konsktruktérem, motory AMT a za volantem Bernoldi, musíme je jasně předstihnout i s motory Ford 79, hahaha. Vyhodit De La rosu, blázen!!
No taky me to dostalo, chudak Pedro. Ale s AMT se nemuze chytit. Boihuzel zatim ale i R2 vypada jako pekny lenoch. Zacinam se letosni sezony desit...
Je to zatim suverene nejpomalejsi auto v testech, zacinam tusit nejaky problem. Vubec se mi to nechce libit, dokonce uz i ruzne servery o F1 si o tom zacaly psat. Takze Jag ma asi opet problem.
tak by asi udelali mnohem lip a hlavne udelali by auto, kteremu u Jagu rozumi. Za ty prachy by letos museli vyhrat. Do le mans se vraci Bentley, MG ale Jag bude chybet ach jo.
Nebřeč, budete mít společnost! Arrows a Minardi, trojka z konce roku skoro v stejné sestavě, haha, akorát místo Prostu to bude Arrows!
No delej si ze me legraci, uz tak z toho mam depresi.
Kdyz se mrknes doprava, tak pod napisem FORMULE1.CZ je napsano 'Jaguar spokojen s testy'. Takze to neber tak cerne 😄 - na druhou stranu - mame s kamarady takovou malou tipovaci soutez a Jaguar mi tam vychazi do posledni ctyrky.
A vubec, vsiml jsem si, zes to psal ty 😊) Pekna schiza, to ti povim 😊)
Jo psal jsem to, ale to je překlad jejich oficiálního postoje. Co si myslím já je něco úplně jiného a já narozdíl od nich mám už teď z R2 depresi a noční můry, jaká to bude letos ostuda.
Jo, co jsi rikal na Bentley E😜 8 ? Bomba co - konecne mam zase komu fandit v 24H LeMans.
v zisk nějakého toho bodu jako já!
jako sef nove divize, ktera slucuje sportovni aktivity znacek koncernu Ford. vice na www.jaguarracing.cz, zitra to dam i na www.formule1.cz
Gentilozzi stavi 3 zcela nova auta pro tým Rocketsportracing - 2 zavodni a jedno zalozni. U Jaguaru by mel zustat i Altenburg. A navic koupil lonske Jagy týmu Rocket... jeste Drissi. Takze v poli budou mozna az 4 jaguary !!!!
opravdu je asi moc pomala, ach jo to bude asi ostuda.
vice na www.formule1.cz nebo v anglictine na www.jaguarracing.cz.
Vypada to, ze panove od Fordu-Jaguaru si asi nechteji nechat do veci mluvit od Eddieho, ktery byl od Ferrari zvykly rikat co chtel a asi mu zatnou tipec. Chudak Eddie. Nemluve o tom, jak si Jag musel splhnout u Prosta, kdyz mu prebral pilota.
Fik nesmies byt taky depresivny !!!

podla mna to nebude take zle tento rok. Pokial pozriem na Minardy Arows a tak dalej. ja verim teamu ktory sa buduje okolo Rahala. Vsetko chce svoj cas. A hlavne konecne dosli na to ze kupit vsetku reklamu okolo okruhu nestaci na to aby formulka dosla do ciela na bodovanom mieste 😄 Dufam ze sa to bude uz len zlepsovat.
Diky za utechu, ale podivej se, jak jezdej i ty blby Prosty ...
behem dne dam nejake detaily na web www.jaguarracing.cz
dopadly presne tak blbe, jak jsem cekal ... V nedeli budeme zarucene bez bodu. R2 je mooooc pomala.
Není to tak hrozný, podívej se na Benetton! Ti jsou na tom ještě hůř! alonso těsně za fisichellou!
Je to jeste horsi, nez jsem cekal - burti je beznadejne posledni a uz se pry uvazuje ze by behem sezony mohl nastoupit pedro.
sice to sem nepatri, ale jsou tam nadherne cesky v barvach westu. vrele doporucuju.
Jaguar R2 na body proste nema a tym zase keca jako loni, co by kdyby atd.
nechci se smát, ale říkal jsem, že budete mít společnost - Minardi a Arrows a moc jsem se nsplet.
no a taky jeste benetton a mozna i Williams. Navic Micheliny asi budou o dost horsi nez Bridgestony. Ale jinak jsi mel pravdu a ja bohuzel taky. Edousek taky - R2 stoji za .....
Fiku, nic ve zlym (ja mam Jag docela rad), ale realita prvniho zavodu je jeste horsi, nez prognozy. No, hlavne ze v tom nejste sami, ze tam vzadu je i Renault. A doufejme, ze bude v zadnich radach castym hostem i BMW 😃. Pak si BAR a Jordan budou hrat jen se Sauberem, ktery mel tentokrat vic stesti, nez vykonu 😃
tolik soucitnych projevu jsem snad ani necekal 😃 Ale je to fakt jeste horsi nez jsem si myslel. Navic Michelin ocividne nema na japonciky.
Aj ja som sklamany, a cakal by som od Laudu a Rahala ospravedlnenie Eddiemu, ktory mal zase raz pravdu. Dufam, ze najneskor v Monte Carle bude vsetko inac a aj Michelin sa zlepsia.
Jem velka fanynka Jaguaru a muzu vam rict ze je to jeste horsi nez loni a to slibovali jak se polepsej no musime jim verit nic jinyho nam nezbejva :Tak se vsichni tesme na dalsi velkou cenu
Jag je z tymu na Michelinech nejlepsi, problem je v tom, ze patecni treninky nic neznamenaji.
doooobry fiku, lepsi se to. Pokud to ovsem neni jen proto, ze je tentokrate williams trochu mimo misu. Kazdopadne to ctvrte nebo kolikate misto je zatim to nejlepsi, co Jag predvedl. Jen tak dal, ale ne pred BAR a Jordan. Jinak at si na trati delaji co chteji 😃
No zatim jsme pred nimi, kdyz nepocitam trulliho. Stejne si ale myslim, ze Williams mozna nebude az tak super jak se tvrdilo. Zato bych se bal tymu powered by Ferrari made by Sauber.
super fotka na mem webu na www.jaguarracing.cz
Budu si hrat na vestce - zase zadne body nebudou.
aspon nekde se dari - 2. a 4. misto v cili, sice jsem doufal ve vitezstvi, ale lepsi neco nez nic. Vyhral Ford Mustang, Vipery uplne propadly.
pri havarii v beznem provozu, sva nejlepsi zavodni leta prozil s Porsche 956 a 962. Byl tvrdy konkurent pilotu Jagu v MS prototypu skup.C. Je mi to moc lito.
SEBRING, Fla. (March 16, 2001) -- French sports car racer Bob Wollek, 58, died Friday afternoon after being struck by a vehicle while riding his bicycle near Sebring International Raceway.

Wollek was to compete in Saturday’s 12 Hours of Sebring sports car endurance race, an event he won in 1985.

Wollek was riding west on Highway 98 when he was struck from behind at approximately 4😁0 p.m. He was transported to Highlands Regional Medical Center in Sebring and was pronounced dead.

The accident is under investigation by the Florida Highway Patrol.

Born in Strasbourg, France, “Brilliant Bob” had won just about all the major endurance events there were to win in the world of sports car racing - and all in Porsches. Having raced for more than 25 years, Wollek’s titles included 2 class wins at the 24 Hours of Le Mans; four overall wins at the 24 Hours of Daytona; and a class win and an overall victory at the 12 Hours of Sebring. He had won the world Porsche Cup seven times - more than any other Porsche driver in history. During the nine-year period between 1982 and 1991, Bob was a four time overall winner of the 24 Hours of Daytona in factory Porsche 962.

In 2000, he won the American Le Mans Series events at Charlotte, Silverstone, Portland, Las Vegas, and Petit Le Mans. This year, he had driven at the 24 Hours of Daytona, where he co-drove in a Lola/Porsche which did not finish the event, and in the ALMS race at Texas, where he finished fourth.

"We are deeply saddened by this terrible news," said Scott Atherton, President and COO of the Panoz Motor Sports Group, which includes the American Le Mans Series and Sebring International Raceway. "Our immediate thoughts are with Bob’s family, as well as all of his teammates and friends at Porsche and his many fans throughout the world. He has been an icon in sports car racing for two decades and his accomplishments behind the wheel are legendary. It is a very sad day for motorsports."
Ajaj ta kvalifikace Irvine 12 a Burti 16 ale ty treniky se jim povedli to jo
fiku, 😒, co dodat vic? Mozna to nebyl od Fordu zas tak dobry napad, vyjet do F1 se jmenem Jagu. Za chvili bude mit vetsi prestiz Minardi. Ovsem bud rad - Revolucni Renault je na tom stejne. A treba se k tragedum F1 v pristim roce prida i Toyota, ktera nako nejvetsi *** opustila rallye, kde je uspesna, ale v F1 podle vseho pojede podle scenare jagu 😄, historie TAG Porsche se asi uz nikdy opakovat nebude, aby byl nejak moc uspesny uplny novacek.
no on ani BAR nevypada na body, takze bud rad, ze ma HOnda aspon Jordan. Letos si podle vseho muze BAR podat ruku s Jaguarem a Renaultem. Pekne vyhori. U Jagu je jasne proc, R2 vychazi z R1. R3 uz bude jina, dela ji Nichols a uplne novy tym lidi.
ona snad R3 bude lepsi, pevne v to verim.
Vypada to jako loni, druhy zavod a bez bodu ...
Chtela jsem se zeptat jestli nemate logo Jaguaru nebo obrazky ci fotky .
mam toho spousty - maly prurez je na mych strankach www.jaguarracing.cz
Diky moc mas to u me
jeste jeden dotaz cesky by to tam nebylo?
nebylo, cesky jsem delal stranky loni, lepe receno dvojjazyccne, ale byla to desna prace a navic vetsina navstevniku je stejne z anglicky mluvicich zemi. Ale kdyby Te neco zajimalo, tak napis a ja Ti s tim pomuzu.
Jo a jak se Ti stranky vlastne libily ?
jo jsou dobry ale anglictina neni moje silna stranka .No ja chtela jenom to logo Jaguara a kdyz tak neco o jezdcich a tak jestli bides teda tak hodnej
No tak mi napis svuj mail na adresu filip@jaguarracing.cz
Burtimu odesel motor, Eddie musel z osme pozice na Stop and Go a pak opet ukazal ze na mokru neumi. Dokonce uz i blbej BAR a Benetton maj body !!!
Ta spolelivost Fíku, ta spolehlivost. Nechcete si půjčit motor od Minardi???? Možná by vám pomohl, Hlavně Eddiemu, tomu to nějak letos nejde(resp. nejede)
No jestli bude Eddie takhle pokracovat, tak ma Burti dost velkou sanci byt pilotem i pristi rok. Jedine co me utesuje je fakt, ze R3 uz nebude vychaztt z R1 a R2, ale bude to uplne nova konstrukce.
Jsem zvědavej, kdyby už to nevyšlo ani příští rok, tak od toho dá asi Ford ruce pryč.
no on je to dlouhodoby program pry 5-10 let, takze pochybuji, ze by z toho couvali pryc. Proste to neni mozne, oni musi dokazat, ze umi vic.
Ovšem jestli to dokážou - Stewart byl v prním roce - 97 alespo%n jednou druhej - Monako 97 a získal v prvním roce 6 bodů, Jag jestli se nepletu získal 4 a to nezačínal z ničeho, ale z týmu, který byl 4. v poháru konstruktéru, takže nelze srovnávat ani s BAR, Tyrrell z něhož tým vzešel byl v 98 jestli se nepletu 10. v poháru konstruktérý. A vdruhém roce získal Stewart 5 bodů. Jsem zvědavej, jestli dokáže Jag nasbírat za ty 2 roky (loni + letos) 11 bodů. Jestli ne, tak ať to předem vzdají.
Tyrrell nemohl byt desaty v PK 1998 kdyz Rosset s Takagim neziskali ani bod 😄 Stejne jako v roce 1993 de Cesaris a Katayama. Nejhorsi vysledky staje Tyrrell pomineme-li nestastny rok 1984....
No jestli se nemýlím, tak Minardi v roce 1998 nezískalo taky ani bod, jinak všichni ostatní jo (Prost myslím jen jeden, Stewart 5 atd.)
tak muj email je luccy@seznam.cz
takze o vikendu mam komu drzet palce, bohuzel nechytam speedvision, ktera to prenasi. Nevite nekdo, zda je treba na digitalnim satelitu ?
A Jaguar uz vede v pilotech, teoreticky by mel vest i znacky, ale jeste nejsou oficialni vysledky. Bohuzel obsadil 2.,3.,4. misto ale vyhrala Corvetta.
Koho myslíte že vymenej za Pedra de la Rosu Irvina nebo Burtiho ?!?!?!?
To se asi jeste uvidi, ale i pres Burtiho vykony asi jeho. A dalsi rok Rahal stahne z USA Daria Franchittiho a to asi bude konec Eddiho.
ye jsem Ti jeste nic neposlal, ale urcite to brzy udelam. Nemel jsem cas. Filip
teda kvalifikace nic moc Eddie- 13 a Burti- 15 ale doufám že dojedou aspoň do desátého místa .

Potřebujou už nutně ňáký bodik .Tak jim držte pěstě jako já .A Filipe nezapomen na me a to logo urcite posli diks
az tak skvely vysledek jsem fakt necekal 😒(
Obrazek poslu, ale jsem ted mimo svuj archiv, asi nekdy behem tydne poslu loga.
Teda a Eddie mohl mit konecne bodik nebejt toho blbyho motoru takova skoda ,ale musim rict ze konecne tym Jaguar zvolil dobrou strategii .Mel by ji delat casteji.Burti na Eddiho nema myslim ze ho ceka posledni sezona u Jaguaru
Chudak Luciano
Ahoj FIKu! No co Nikimu zbejvalo, v Jaguaru to uz vedeli vsichni jen si nikdo netroufal to rict nahlas jako Nikki-Umimmluvitsam-Lauda
To je tak super ze Eddie jeste pojede fakt jo doufam ze to uz nezmenej
máte radost????
jo uz se nemuzu dockat, az budeme i po dalsim zavode bez bodu 😒(
ne ted beze srandy - je to fajn, s Arrowsem byl rychly, takze doufam ze do tymu prinese novou krev.
No to sice jo, jde ale hlavně o body, uvidíme.
Fandim Rossovi, takze ted i Jaguaru 😄
takze doufam, ze neco splasim - jinak na ulicich samej americkej pekac a zadny hezky holky. Vsechny jsou tu strasne tlusty.
No fiku, teda, jakej americkej pekáč??? To jsi mě urazil, melo tam být americkej bourák, ty pekáči.... hihi
No Ruby oni to jsou fakt pekace, vsude samy saturny, dodge atd. Pujcili jsme si Mitsubishi Pajero(ma to tu troschu jiny nazev) a vyjeli si do terenu na poust. Parada. Akorat jsem se bal ze prorazime gumu, signal na mobilu nebyl a byli jsme asi 20 mil od Vegas a byla vecer pekna kosa.
No Satrun je šrot s tím souhlas, ale Dodge jsou dobrý, teda kromě těch co jsou převlečení japonci (např. Stealth). Měli jse si půjčit Chevy Suburban, to je kára nebo nějaký pořádný Camaro...
chtel jsem si pujcit vipera, ale je vsude jen s manualem a to bych se asi zabil. Takze proto terenak. V pujcovnach tu maj hodne Fordy Mustang, Vipery a obcas starsi Ferrari nebo Porsche. A jezdi tu i Prowlery.
Sis měl půjčit Mustanga nebo Prowlera, to by sis uži lépe, jestli je tam teplo, tak si měl vzít Mustanga kabrioleta....
Jo tak Prowlera bych si chtel testnout....
To nejsi sám......
Teplo ? Dnes tu ma byt nejakych 34 stupnu Celsia a je nadherne jasno. To je super, protze jsme si pronajmuli vrtlunik a letime do Grand Canyonu.
TAk Fíku myslis ze si na me vzpomenes s tim logem ?????? prosim moc .Tak a držte palce aby jsme ve Španělsku měli aspon jeden bodik ..
strasne moc se omlouvam, jakmile se vratim do cech poslu Ti to. Mimochodem odkud jsi ?
Ja jsem z Lovosic (kdybys nevedel kde to je tak v okrese Litomeric a kdybys jeste nevedel tak je to od Prahy asi takovejch 60 km na sever) 😄
aha, diky.
TAk a jak myslite ze dojede Rosa lip jak Irvine nebo hur.To by byla pro Eddiho jista smrt kdyby jezdil Rosa lip jak on
Mam pocit, ze Pedro se bude hodne snazit, navic premiera na domacim okruhu. Je otazkou, jak na tom bude Michelin oproti Japoncikum a hlavne, jak kdo zvladnul kontrolu prokluzu.
nejak ho moc neberu jako sportak, to bych radeji nejakou Corvette. Tuhle jsem tu potkal takovou tu krasnou ze sedmdesatych let. Parada. Jinak pujcovat si tu sportak s temi jejich limity a radary v kazdem policejnim aute je celkem nanic. Oni tu maj vsichni silny auta a na krizovatce kdyz padne zelena tak to vzdycky rozpali a jakmile maji tech 35 mil/hod tak jedou normalne.
No, ty limity jsou drsný, ale někde na venkově je mlůžeš přkročit, ale ve Vegas to raději nezkoušej. A corvetty ze 70. let jsou fakt good.
R3 bude uplne nova, nebude uz vychazet z Andersonovy konstrukce.Doufam ze Nichols je lepsi, koneckoncu delal u Mekacu. Stejne by to ale chtelo, aby se k Jagu vratil Brawn ( delal pro ne v 90.letech) nebo aby koupili Neveyho. Prachy na to maji. I kdyz udajne ma Jag treba mensi rozpocet nez BAR nebo Jordan.
a rekl to pry zase, jak je jeho dobrym zvykem, aniz by to s kymkoliv zkonzultoval. Chova se stejne, jako kdyz radil Ferrari a Sumakovi. Uvidime, jestli Rahal vyhodi a jak si povede on. Navic neustaly pohyb lidi v tymu muze praci znacne uskodit.
Gratuluju k 2. mistu, koukam, ze vam ten anti-prokluz vyhovuje 😄
Je ja vedela ze Eddie se vzchopi ja mu fandila i pri tech nejvetsich propadacich a ostatni ho odsuzovali -no je to chlap jak hora je proste nej...
zas tolik bych neprehanel, patecni treninky vlastne vubec nic nemusi znamenat.
Teda skoro jako v Imole zase ten motor .Ajaj ,ale musim rict ze si Eddie vedl dost dobre
Tak Jagy se zase nepředvedli. Jsem zvědavý, kdy se chytnou.
No mam pocit, ze pokud novy aerodynamicky kit neni nejaky zazrak a neudela z R2 vpodstate R3, tak se asi letos nechytnou.
se oc nepředvedl, Alonso ho stčil hravě do kapsy!!!!(i když Pedro měl technický problémy, takže se to nedá takhle brát, ale Jag je na tom docela bledě)
a je tam spousta Jagu S-type. Vecer dam neco na web, pripravuje je Zakspeed a jeste nekdo dalsi. V serialu jezdi byvala esa DTM jako Cecotto, Asch a dalsi. oficialni stranka je na www.v8star.de a kupodivu kolem trati byla spousta divaku. Ono je fakt ze koukat na 8valcove siluety je asi lepsi nez koukat na nejake umrnene dvoulitrove primery a audinky.
Jo a jezdi tam i Opely Omega, nejake Mercedesy a jeste neco, co jsem nebyl schopen poznat.
a uz to tam je na www.jaguarracing.cz v sekci v8star.
Aha, tak ta dalsi znacka je volvo.
Hmmm ty siluety vypadaji zajimave!!! Pripomina mi to anglicky serial Supersaloons ze sedmdesatych let, ale ty byly jeste vice radikalni.
Zitra se jede dalsi zavod a od 14😁0 je primy prenos na DSF. Jinak k te Anglii - tam tenkrat jezdila nejaka Skoda Coupe 110R s petilitrovym motorem Chevrolet.
Doufam Alexi, ze se koukas, zvuk tech osmivalcu je super a to jak se jezdi na pitstopy apod. je fakt bomba.Dokonce i lidi na tom luzickem eurospeedway jsou.Minule jich bylo znatelne vic, ale taky to bylo nekde na zapade Nemecka.
Filipe prosim te uz mas pro me to logo !!!!!
prave ted.Doufam,ze je to to, co jsi chtela.
prohlasil, ze prvni zavod chteji vyhrat do tri let. No nazdar. 2 roky uz skoro uplynuly a kde nic tu nic.
takze si zahraji na proroka - nebudu muset na svem webu menit nuly na konte Jaguaru a jeho pilotu.
no volny trenink se Jagum fakt zase jednou povedl, takze to vidim tak nejak 16-17 pozice na startu a 13. v zavode, jeden R2 odpadne.
hlavne ten R2 v nedeli. Nic jinyho nechci nez nejaky ten bod. Fakticky.
trenink katastrofa a je jasne videt, jak se na casech jagu lamou male rozdily a zacinaji velke. Holt letos patri Jag mezi Minardi, Benetton, Prost a Arrows. A to źe pry loni byla katastrofa. Ha Ha a co je to ted - loni byla aspon kvalifikace vetsinou dobra, Eddie byl pravidelne v top ten. R2 je mnohem horsi nez R1.
se ukazuje v dobrem svetle, doufam ze dokaze ze je lepsi nez nejakej "cudlik".
Moc dik za to logo ja fandim tymu Jaguar takze i Eddimu auta jako takovy me moc nezajimaj.Eddie 7 misto je to celkem dobry uz se zacina lepsit .Uvidime v Monte Carlo
a vysklolil oba Bary a Saubery.Pak se ale bohuzel projevila pomalost R2 a bohuzel zase bez sanci na body.
Kdyby sedel treba v mekaci nebo ferrari. Je to skoda, protoze Eddie asi diky Jagu uz sva vitezstvi nerozmnozi.
Filipe -moc te prosim muzes mi to logo poslat jeste jednou moc prosim .Bracha ten smejd mi ho vymazal -snad znas ty rodiny hadky 😄
mam anginu, hned jak dorazim do prace tak to poslu.
Poté co bodoval i Arrows už jsou bez bodu jen Jag, Minardi a Prost. Takže z těhle týmů máte asi největší šanci! Ale bacha na Minardi,hihi...
Diky za upozorneni, taky jsem si toho vsimnul a mam z toho besy 😒( Takovou ostudu asi letos nikdo necekal, je to mnohem horsi nez loni.
Není zač fiku, není zač, no v kvalifikaci jste rychlejší, ale v závodě ten rozdíl není tak velkej a mám důvěrné informace, že Minardi chystá vylepšení - podvozek, aerodynamika, motor. Takže těšte se.....A prost taky.......
No my mame pry mit taky nove aerodynamicke upravy, takze snad R2 nabere na rychlosti. A Lauda pry tvrdi, ze pomuze jen nove auto, takze mozna nasadi behem sezony neco noveho. Akorat nevim kdo to bude testovat, kdyz Shecktera vyhodili.
Blbci, meli si tam od zacatku vzit radsi Engeho, nez papinkova mazanka Shecktera. Lauda udelal dobre.
Jo taky si myslim, ze Enge by byl lepsi, Sheckter ted jezdi Jaguarem S v V8Star serii a musim rict, ze mu to starci jako Ceccotto nebo Asch pekne nandavaji.
Navic preci jen sy myslim, ze R2 je lepsi nez Benetton, prestoze oni maji bod a my jeste ne.
to sy melo byt samozrejme s "i".
Podle me neni nic horsiho, nez Benneton
No je fakt, ze i Minardi je asi lepsi nez Benetton.
No tak to se teda hezky vylez.A mimochodem kdo ted testuje misto S.
V dobe kdy byl Eddie u Ferrari, tak se rozhodne nenechaval porazet od DC a to v te dobe bylo Ferrari horsi nez Mekac. A co dokazuje se zrudickou jmenem R2 je fantazie, doufam ze ten novy aerodynamicky kit mu pomuze k bodikum. Ta R2 vypada celne strasne siroka.A podle tvrzeni Eddieho pry Cosworth dela co muze a vazne to u JAgu ?!?
delaji ted na R2 jeste puvodni lide od Stewartu, nebo uz to jsou uplne novi lide ?
v barvach Arrows - zdravim Johnny.
To si přošvih dobu fiku, Johny je testovacím jezdcem Arrowsu a testoval s nimi už asi 4 krát.....!
Treba se Johnny vrati na zavodni drahu 😄
ja vim, ze tam je, ale zaujal me tam, zase az tak casto netestuje
No nazdar, takze body zase v nedohlednu.
ale ve Valencii byl posledni ze vsech testujicich
Hura !!!
v 38.kole se srazil Panos Garryho Longa s Chevroletem Corvette Mika Gagliarda. Longo lezi v nemocnici s tezkym zranenim, Mike G. zemrel po prevozu do nemocnice. Nechal po sobe zenu a dve deti.
z noveho aera - pry maji uplne novy spodek a rozdil je pry docela velky.
Nepovidej, kde jsi to nasel ?
Tenhle web jsem vubec neznal .. Vypada pekne
On ma jednu velkou vyhodu a ted uz i jednu velkou nevyhodu. Vyhoda je ta, ze tam jsou snad vsechny zpravy, co se za den objevi, vsechny press releases apod. Nevyhoda je ta, ze kdyz jim v zime hrozil krach (dokonce asi mesic to nevychazelo), tak je zachranil Jordan a udelal si z nich svoje PR.
Vzdyt je posledni ?!?
a hlavne ani moc neztraci - jen aby vysla i kvalifikace.
Jaguar vede klasifikaci znacek v Trans Am, pilot na Jagu je prvni i v jezdcich. V serii V8star vede tym Zakspeed na Jaguarech. Jen ta F1 zatim vypada zalostne.
a konecne tak tedy ve tretim zavode Jaguar zdolal Oply. Navic Zakspeed vede klasifikaci tymu.
Eddie je v top six a snad priveze nejake bodiky
oba jagy v top 10, eddie 7. a Pedro 9. sice to nic neznamena, ale je to fajn.
Eddie 6 v kvalifikaci, blahopřeji Fiku, ale Rosovi to zatím nějak "nejezdí"
Nemam slov, bylo to uzasne. Jen tak dal.
Doooobry, Fiku. Ma to jen jednu vadu na krase. Rekni prosim Edouskovi, ze si klidne muze stat na bedne kolikrat chce, ale prosim, vzdy az za JV, OP, JT a HHF ¨😃

Gratuluju 😄
.. a JA 😄
Fiku gratuluju, na bedne byla idylka... vsichni tri kdysi partaky, byt v ruznych tymech .. a nezapominejme, ze zacinali F1 u Jordanu 😄
Fiku, gratuluju.
Ale vypadalo to pekne - Ferrari a Jag na bedne, ze jo. Doufam, ze do konce sezony se to zopakuje vickrat.
S tim nepocitej, na Jordan a BAR taky musi zbyt nejaky ten flek 😃. V monaku se ukazala kvalita jezdcu, ne vykon motoru. Az zas prijdou rychle okruhy, vratite se zpatky na mista kolem 10. Nic ve zlym, ale to je realita. Never tomu, ze nove zaveseni udela diru do sveta. Ale s tim se ted netrap a oslavuj 😊
uvidime, nerikej mi, ze si myslis, ze je Eddie lepsi nez Jacques😃 No kazdopadne uz v Kanade se uvidi. Uz se nemuzu dockat.
Gratulace fiku, vždyt jsem říkal, že jste na řadě a taky jo, Prost to vzal taky hopem, takže jsme na řadě my. Drž nám Kanadě palce fiku a ještě jednou Gratulace. Good luck to Jaguar and Minardi!!!!
No jasne, ale kdyby Jag dojel aspon 4. nebo 5. nezlobil bych se.
To si nemyslim, Edovi to proste jelo, sam urcite dobre vis, jak JV monako nesnasi. Proto jsem taky 2x tak rad, ze byl 4. Jestli se mu fakt vraci forma spolu se zlepsovanim se (veeeelmi pozvolnym) motoru Honda, tak bychom se fakt meli jeste na co tesit 😄. Kazdopadne - cim vic konkurence McL, Fe a ted bohuzel i Will, tim lip. Takze vivat Jag, BAR a Jordan (..... a minardi 😄
Přesně tak Kingu, přesně tak....
no jo, ale at pocitam jak pocitam, to by se tam asi nevesel a jeden tvuj pilot taky ne. Misto je jen pro tri.
když jsem viděl jak si to Eddie během závodu skvěle upaluje. Během celého závodu si držel dobré tempo, škoda jen, že ho během přenosu neukazovali častěji. Na obrazovce byl jen po skrovnu.
jo bylo to hezke a ja jen doufam, ze za to mohla i aerodynamika a ne jen Edouskovo umeni.
to je fajn.
Bude pro jubilejniho navstevnika nejaka cena?

Treba XKR? 😉
Ne to asi nebude, navíc ten 30 000 uz tam byl a byl to kdosi s pocitacem adsl-63-200.57.clt.bellsouth.net
Tak vidite ja vam rikala ze se Jaguar vzchopi.Konecne uz nebudou doufam kritici na adresu tymu Jaguar,myslim ze tym odvedl dobrou praci a Eddie dobre ridil.Konecne po tak dlouhe dobe zase na stupni vitezu
a neztraci na snad sve budouci nejvetsi konkurenty (BMW, Ferrari a McLaren ) moc. Hura, snad se ten aero pack fakt povedl. Doufam, ze budu jasat i po Kanade.
No pokud to bude pravda, tak se mame na co tesit. Ja vzdy rikal, ze pokud chceme byt top musime mit Brawna nebo Neweye.
Fiku, tak je to definitivni. Gratuluju jeste vice nez k tomu podiu, to je fakt pecka.
Diky, je to fakt bomba, v sezone 2003 nebudeme mit konkurenci 😃
Smula, Newey dementoval odchod k Jagu, naopak podepisuje dalsi tri roky u McLarenu. Ach jo.
tak uvidime, jak to dopadne.
blbe 😒(((
hlavne, aby mu to vydrzelo i na kvalifikaci.
mozna to bylo jeste horsi nez normalne, auta byla pomalejsi nez ve volnych trenincich.
Dobry Fiku, blahopreji k bodiku 😄. Klika jak od blazince, co? 😃
To mi povidej, nechapu proc mu ty ***i nedali nove gumy pri prvni zastavce. Pak mohl klidne bojovat o ctvrte misto a ne spasnout az na devate. Strategie nam tedy pekne pokulhava.
Kazdopadne jdete pozvolna nahoru, coz je OK. To my jsme na tom sice lip, ale furt stejne 😄
No snad jo, to jak Pedro zavodil s DC se mi fakt libilo, opravdu ale nechapu strategii tymu. Jinak i Bobby priznal, ze jejich strategie bylo ponekud obtizna. Jinak priste se uz urcite nejaky zralok do sestky protlaci.
Jaaaak do desitky? To byl ted Zonta taky. Pod sestou sprusli nejdeme 😄
Spatne ctes, pisu do sestky ... Neco jako 1.MS, 2.EI, 3.Jacques, 4. Pedro a zbytek jak budes chtit.
kdy vyhrala posadka Peter Walker / Peter Whitehead na Jaguaru XK-120C. Dnes se jede zavod 24H LeMans a neni tam jedna jedina kocicka. Ach jo. Brundle na Bentley si vede vcelku dobre a dokonce i vedl.
protoze ignorovat zavodni serii kde jezdi sest Jagu by opravdu asi nemel a bylo uz na case si toho vsimnout. Kompletni tisk. zprava bude na mem webu www.jaguarracing.cz dnes vecer.
a to 1.,3.,4. a 5. misto . Super !!!
po patku dost hruza, snad to bude zitra lepsi a v zavode se povede dobre odstartovat.
akorat by to chtelo aby vypadl nekdo z TOp 6 McLaren, Ferrari a Williams. Jinak jsme the best of the rest !!!
Jo, Jagy se fakt docela dobře držely po celý závod. Škoda, že nevypadl nějaký mekáč a Eddie nebodoval.
Mozna ze uz jsme na urovni BARu a Srsanu...
Eddie 2. a Pedro 8. jeste aby jim vysla kvalifikace, Jag vetsinou oproti volnemu treninku nezrychli.
dopadlo to jak jsem cekal - tj.blbe😒(
tak mame na to bodovat kazdy zavod.
To jo pral bych mu to, ale best of the rest jeste nejste - zdaleka. I kdyz vam fandim, samozrejme po Zralocich 😃
Fiku, musim ti pochvalit zlepsujici se tendenci formulek. Dost se mi ale nelibil komentar jisteho tveho jmenovce (😃 na formuli1.cz o vyrazne pomalejsich Hondach. Trochu too optimistic. Kazdopadne ale zlepseni videt je. Na rozdil od onech Hond 😒. jen tak dal ,ale vseho s mirou, tedy hurrrra na saubery, ale na BAR a Jordan at nam nesahaji 😃
No jo, ale ony byly Hondy fakt pomalejsi. Jinak si myslim, ze Jag uz se snad odrazil ode dna. Honda ma smulu, ze dela pro dva tymy a nejde ji to. Vzdyt i Saubery uz jsou lepsi. Nebo je jeste jedna moznost - Eddie je lepsi nez HHF, Panis, Villeneuve a Trulli. Ale to se Ti nebude libit jeste vic. No uvidime, kazdopadne maji nase tymy pred sebou spoustu prace a navic maji pred sebou Williams 😒(
Hele Fiku, ja bych to videl tak, ze az se Eddie v kvalifikaci aspon trosku priblizi Hondam (Jordanu), tak teprve potom muzeme mluvit o pokroku.
jezdi tam jedno XKRko viz adresa [odkaz]
Jaguar XK8(kovove sasi co zbylo ze stavby prvniho Jagu pro Trans Am) pouzil jeden kanadsky cvok na stavu dragsteru. Fotky prinesu co nejdriv na svem webu.
postavilo ho oddeleni vyvoje v Jaguaru, vykon se zvednul asi na 410 - 450 PS, sestistupnova manualni prevodovka, zmeneny interier a i tröchu linie vozu, standartne 20" kola. Rychlost omezena na 280km/h. Jag tvrdi, ze je to jen pojizdna laborator, ale redaktori co s tim meli moznost jet tvrdi, ze to auto je moc dodelane na to, aby to byl jenom zkusebni vuz, pry spis terti clen rodiny XK. Po XK8, XKR tedy XKR-R nebo XKR Evolution jak se mozna bude jmenovat.
hrozna bestie. Schvalne co na ni rikate ...
Boze muj ty Amici jsou fakt sileny.....
Idnes - Čtvrtek 12.7.

17:23 - Skvělé výkony Eddieho Irvina odceňuje i stáj Ferrari. "Eddie nás tento rok všechny překvapil. Je až neskutečně dobrý. Vždy to byl kvalitní pilot a bylo mi líto, když od nás odcházel," nechal se slyšet technický ředitel týmu Ross Brawn.