Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Zpět na článek

5 komentářů

T.Y.N.G.
Když budeš rozumne a nebudeš blbnout a přeceňovat se, tak není důvod proč nejít do nového auta. Já kdysi měl auto v hodnotě 50 000. Měcíčně jsem do něj vrážel průměrně 2-3 tisíce 8-s A furt jsem se bál co mi odejde příště. Ale je to samozřejmě kus od kusu. Navíc je to horší s bezpečností.
U novýho auta si pořídiš havarijní pojištění, když to nedejbůh rozbiješ nepřijde tě to na víc jak částku za spoluúčast. Mám takový pocit, že do stáří 5-ti let auta se nepočítá amortizace. O problému se spojkou bych se nebál (nikdy jsem ani nic takového neslyšel). Když na to přijde, máš přeci nové auto v záruce ne? Do 250 tis se vejdeš i s větším autem neže je Aygo. Myslím, že i Yarise by jsi na 250 tis usmlouval. Teď má Toyota akci s výhodnýma splátkama jak na Yaris tak na Aygo.
Avatar - CtvrtSardel
CtvrtSardel
Hele na auticka z Kolina pozor, tam je ta spojka zrovna hodne nachylna! Byl jsem i primo v provozu se podivat, jak to tam vsechno montujou, dva znamy tam na ruznejch pozicich delali nebo delaj. Osobne bych se tomu obloukem vyhnul, ale jestli to fakt chces, uplna katastrofa to asi nebude.
Tu ojetinu jsem mel na mysli treba predvadecku, mas tam zaruceny stav primo od prodejce, byvaj na ne vyborny ceny. Fabii sem uvedl proto, ze je hodne rozsirena a kazdej ji zna, jinak alternativ mas desitky...muzem se o nich pobavit, kdyz zverejnis nejaky konkretnejsi pozadavky na to auto.
Neber jako pravidlo, ze tu spojku odrovnas, ja ji taky neodrovnal, ale u cerstvych ridicu je tam "zvysene riziko" 😄
U te cenove kategorie
Diky. Co se tyka rozdilu v cenach, ono i za nove bych nerad daval hodne..teda spis nemuzu 😉 Nicmene nez 150k za ojetou fabii, radej bych uz pridal nejakych 30k a mel novy citroen c1 (navic prijemna spotreba). Taky mam trochu strach, abych u ojetiny nenaletel (pribuzny je sice automechanik, ale i tak..), coz by me u vyssi castky pekne nastvalo..

Chapu to tedy tak, ze ojetinu v uvedene cenove kategorii
Avatar - CtvrtSardel
CtvrtSardel
Ne kazdy to mesic po autoskole nekam napali. Ja jsem (a tukam tady na drevo, co to da) za tu dobu co mam ridicak zadny auto ani neodrel, ani v nejmensim neposkodil. U "novych" ridicu muze byt problem se spojkou, hlavne ridickam se stava, ze ji rychle spali, protoze neumi dobre radit(jako schaltovat, radit umi obvykle dobre a do vseho >😁 ), nemaji pro spojku jeste uplne cit. Ale to je spis teoretickej problem. Ja osobne bych byl asi pro jetinu, nebudes se o ni ani tak bat ze zacatku...Klidne si najdi treba dva roky starou, aby to neco jeste vydrzelo (maly auticka dva roky stary jsou relativne levny). A novy auto az jako druhy. Je to ale jenom na Tobe, jestli trvas na novym, rozhodne bych jako hlavni kriterium nevidel to, ze mas cerstvou autoskolu...kdyz budes jezdit s rozumem a citem, bude to v pohode.
Nevim z jakyho duvodu mas takovej rozdil v kupni cene mezi jetinou a novym, jak rikam, stalo by za uvahu vzit jetinu, ale ne 10letou, ktera ma nejvetsi pokles ceny za sebou, cili dejme tomu rok, dva starou, aby zvladala ty cesty jak rikas. Nevim co si predstavujete za auto, ale treba klasicka fabie se da poridit ve slusnym stavu za 150k. O tom se muzem bavit dal 😉
Ahoj,
blizi se konec autoskoly a tak premyslime o porizeni auta. Nejak se nemuzeme dohodnout, jestli nove nebo ojete. Chtel bych poprosit o radu zkusenejsi.

Modri se obavaji auta z bazaru - poruchy (uvazuju i o obcasnych delsich cestach - cca 1000 km v kuse (ne jeden ridic 😉) a nerad bych zustal nekde v cizine viset), bezpecnost..

Cerveni se obavaji modreho ridice 😉 a tvrdi, ze prvni auto je na otluceni a skonci ve srotu. Myslite, ze by nove auto opravdu trpelo?

Jinak co se tyka cenovych predstav, za ojete bychom neradi davali vic nez 50-70k + vic jak 5k rocne za opravy (mozna jsou moje predstavy uplne mimo, tak me, prosim, vratte na zem 😉..i kdyz tusim, ze auto z tehle kategorie na dlouhe cesty asi nebude 😒). U noveho bych byl ochotny jit nekam na +-250k (zamlouva se mi treba aygo a jeho pribuzni, ford fusion - nepotrebujeme nic velkeho a jsme v Praze). Rad bych neco, kde se aspon nejak rozumne myslelo na bezpecnost a nezruinuje me naklady na palivo. Na druhou stranu bych nerad auto odrovnal svou nevyjezdenosti.

Diky.