31 komentářů
Na pražský dlažby to asi fakt nebude to pravý ořechový 😄))) Ale rád bych se tim aspoň svez. I když Ferrari mám radši.
No takový Diablo VT nemusí být špatný, ale chtěl bych ho jedině jako třetí auto.😊 Je jinak dost na nic. Hlavně se to moc nevyvíjí. V Lambo probíhají stále změny vlastníků a žádný slušnější vývoj. Designově je to vlastně jenom zaoblený Countach. už by to chtělo nějakého nástupce.
No, to je sice pravda, ale pořád tam probíhá postupnej vývoj, jakási evoluce. Tyhle značky (Ferrari apod.) si nemůľou dovolit nějaký e😜erimenty (viz. Audi TT) a tak i novinky a nové technologie přicházejí jaksi "později". Na druhou stranu jsou ty auta proti běľnejm "vágenům" v základních technologiích tak napřed, ľe jsou i bez elektronickejch serepetiček pořád nejlepąí.
Co se tyka "elektronickych serepeticek", cim mene jich auto ma, tim lip. Ale musis umet jezdit, a to asi bude ten kamen urazu. Makinen nepotrbuje ani ABS, EBD, EPS, ASR, SPR, SRN nebo SRPS a zkus ho dohonit. Tyhle veci se delaji pro osly co neznaj fyzikalni zakony. Zkus jet na Brnenskem okruhu s Modenou se zapnutou trakci a budes o 2,3 s pomalejsi, nez kdyz ji vypnes. Kdyz to umis. Kdyz ne, tak se zabijes.
Ja mluvim o podvozku a koncepci. Vetsina vidi jenom vykon a rychlost. Proc nema Diabolo zadne sportovni uspechy? Ten prevod sil (prevodovka-Rozvodovka)je dost nezvikle konstrukce ne? ABS je u F1 zakazan ARS taky (pred lety se pouzival, )ARS maji Kit-Cary v Rally.
Tak ze to asi pro blbce neni.
Tak ze to asi pro blbce neni.
Este k traci.Kdyz pojedes za idealnich podminek a budes to umnet, tak je jedno jestli tu trakci mas zapnutou nebo vypnutou.Proto-ze by se ti kola nemnely protocit. Musis to ovsem umnet.
To je fakt. Ale idealni podminky neexistujou. A navic - musus jet pod hranici adheze = pomalu. A to neni ucel. Aby pneumatika (zavodni) optimalne prenasela souhrn veskerych sil na ni pusobicich, je - udajne - nejlepsi, kdyz se jeji prokluz pohybuje kolem 17%. Kdo a hlavne jak to zjistil, to fakt netusim. Ale jet rychle znamena umet jezdit powerslidem. Elektonicke systemy pouzivane v "siluetach", cestacich a pozdeji i v F1 preci jenom fungovaly trochu jinak, nez ty v civilnich autech. Hlavne komunikovaly vice s ridici jednotkou motoru, aby prave zajistovala optimalni prenos vykonu na kola prave v tomto prokluzu. Zaroven mela zabranit vyraznemu protoceni kol na startu a prilis ostremu uzamykani zadniho diferaku. Je totiz neuveritelne, jakou praci da zavodni auto udrzet na trati v primem smeru. ABS se taky pouzivalo a podobalo se tem dnesnim. Jen nastaveni na hranici zpomaleni (vzdy pres 10 m/s2) se lisilo od tech civilnich. Musim uznat, ze na nekterych autech se s ABS clovek zase tak uplne nepere. Ale ma mnoho nevyhod - jakoz i vyhod. Zalezi na provedeni a pouziti.
No to by mne teda zajímalo co se nevyvíjí u Lam., vždyť jenom teď ten nový 6.0 motor je dost super a ty starší 5.7-kdy měla všechna auta tak ... .
PS: vítězná sestava se nemění.( a kdyš chceš tak si kup count.)
PS: vítězná sestava se nemění.( a kdyš chceš tak si kup count.)
nešlo mi o to, že by se nevyvíjela technika pod kapotou, ta se samozřejmě pořád obměŇuje....,nový motor, brzdy, varianta 4x4...atd....já jen, že by to chtělo opět nějakou designerskou bombu, jako byl třeba countach. Diablo byl jen jakýsi "facelift"...
proč měnit legendu?
Takze vic nez o autech se ted budeme bavit o mode? Je dulezitejsi jak auto vypada, nebo jak jezdi? Vezmi si, ze vsechny poradny auta nevypadaji nic moc. Zacni Alfou GTV, Alfou 75, pres Deltu Integrale az po Lancer Evo VI, muzes primichat i Aston Martin, Donkewoort, MG a spoustu dalsich. Jsou o mode? A nebo spis o podvozcich a jizdnich vykonech?
Neni to náhodou Lamborgini GALA, nebo tak nějak?
nene, to byla Cala a byl to jen prototyp od Italdesignu. je to taky italské jméno ale nemohu si vzpomenout.
nechci se vam plest do diskuze, ale posledni hezke auto od Lamborgini byla a zrejme jeste dlouho bude Miura.
JA sem blazen do techto aut.Moc se mi libi to nove GT-ckoje zajimavi -80ks -ma neco do seba.
a to zrychleni a max rychlost.to je co povedat.
Ale az vyjde noviCALA to bude jeste jen trhak.
Maji ale dve nevyhody-moc drahy,tezko se snim couva.Ale neni to auto na couvani ale na trhaní asfaltu.A ty jejich novy motor.taky neni na zahození ze?
a to zrychleni a max rychlost.to je co povedat.
Ale az vyjde noviCALA to bude jeste jen trhak.
Maji ale dve nevyhody-moc drahy,tezko se snim couva.Ale neni to auto na couvani ale na trhaní asfaltu.A ty jejich novy motor.taky neni na zahození ze?
se u nás nenajdou téměř žádni přiznivci Diabla, což mne docela mrzí. No asi taky půjdu plkat o favoritech a feldách. Tak nazdar asi nás brzo odpojí
Chtel bych pripomenout, ze Diabolo pochazi z Countache. Ten se zacal vyrabet nekdy pred 27 lety. Motor pochazi z typu Espada/Jarama i s prevodovou skrini. Tak ze je este starsi konstrukce. Samozrejmne neustale vylepsovan. Hlavne prevrtavan.Da se ric ze cele auto je ponekud zastarale.Zna nekdo snad nejake sportovni uspechy? Na podzim jsem se zucasnil aukce sportovnich vozu ve Swicarsku. Ze 25 drazenych Countachu (ruzne rocniky vsechny v 100% stavu)se neprodal ani jeden. I kdyz vyvolavaci cena byla relativne nizka.Az na ten vykon a vzhled nevidim na nem nic zajimaveho. Mnel jsem osobne moznost s Contachem jet.
Uprime - co je top car, kdyz ne Diablo? Co se tyka Diabla GT - v soucasne dobe je nejrychlejsim vyrabenym "seriovym" automobilem pod sluncem a celkem o druhym v historii, ktere zvladne 1km za mene nez 20s (ano, ani slovutny McLaren F1 to nedokázal!!!) hned za Bugatti EB 110 S. Takze hovorit o zastaralosti je celkem troufale, zvlaste kdyz si uvedomime, ze Diablo ma jen 5 rychlosti! Napr Ferrari 550 Maranello ma objem 5,5 litru, 486 koni, sest kvaltu a je vyrazne pomalejsi. Pravda, je ponekud lehceji ovladatelne, ale to je dano zejmena usporadanim pohonneho ustroji. Diky obrimu tocivemu momentu je nutno s plynem v Diablu zachazet velmi opetrne. Ale pokud se s nim clovek nauci jezdit a trochu se s tou velkou a tezkou motokarou szije, tak nikdy nemuze rict: nic, moc!
Co si myslíte o Diablu vy?
PS: Nepište,prosím, že se nehodí do města,atd. Díky.
A motor je hodně super zvláště ten nový 6.0l
Myslis si, ze tu nemame Lamb. Diablo. Konkretne je ich na Slovensku 4 kusy.
a je jedinecni .Jedinecni proto ze je to nejrychlejsi seriove vyrabeny model ,Gt-omezeni na 800 ks.Co dodat.