Ale Mitsubishi Outlander ma motor 2.0 DI-D z produkcie Volkswagenu....A podla mna bude asi() kazde auto (Mitsubishi Outlander , Peugeot 4007 a Citroen C-Crosser) mat svoju vlastnu vyrobnu linku....
ale ved bude. vsetky tri v jednom zavode v Holandsku. "Mitsubishi Motors Corporation dnes zveřejnilo záměr přesunout výrobu všech modelů (Outlander, 4007, C-Crosser) určených pro evropské trhy do Evropy." Predstav si vyrobnu linku, z ktorej na streidacku schadzaju Mitsu, Peugeot a Citroen. tak ci tak su v podstate identicke (ked su s motorom 2,2 Hdi)
No a vsetky tri modely pre mimoeuropsky trh sa budu vyrabat v Japonsku, zase v jednom zavode.
Klaudius, Mitsubishi predsa nie je v segmente 4x4 ziadny novacik. PSA ma zasa skvele dieslove motry HDi. Co je na tom cudne, ze sa spojili?
A s tym presunom vyroby do Europy - ak tomu spravne rozumiem, tak by malo z ceny vozidla v Europe ubudnut 10% dovozne clo.
...stěžovala si totiž celá řada dealerů z řad PSA, že japonci nejsou schopni pružně reagovat na individuální přání evropských zákazníků a paradoxně prý ani kvalita není to, co si hlavně u Citroenu představovali...PSA má zájem na postupném rozšiřování příplatkové výbavy, ale japonci se zuby nehty brání zvyšování výrobních nákladů na "shared production", proto budou modely pro Evropu vyráběny v Nizozemí - aby mohly být příplatkové metalízy, panoramatická střešní okna a nezávislá topení Webasto, nebo vzduchové odpružení na přání atd.
Od deviatich k piatim - aj tak nepochopím to pechorenie sa automobiliek za pokrytím všetkých segmentov trhu. Nemôže byť každý dobrý vo všetkom. Potom mi predajné sály značiek pripadajú ako ako supermarkety - kúpiš tam všetko, ale kvalita už nie je priorita.