Novinky
Neviem ake testy sledujes, ale nemam pocit, zeby Grande Punto a Bravo koncilo na "chvoste startoveho pola". Skus dat link aby sme si to mohli overit. Fiat, mozno globalny hrac zatial nie je ale cisla nepustia : " V loňském roce se provozní zisk automobilky bez zahrnutí mimořádných položek zvýšil téměř o dvě třetiny na rekordních 3,2 miliardy eur (81,5 miliardy Kč)".
zdroj😒odkaz]
zdroj😒odkaz]
Počítaš autá dvoch generácií a tiež rozličných tried.
Linea je niekde inde ako Bravo, a že Bravo ako kombík nie je, iba Stilo, by som počítal skôr k mínusom ako plusom. Sedici je úplne mimo misu, navyše už je dávno zavedené na trhu ako Suzuki SX4, takže o Fiatovský klon ťažko bude väčší záujem. Fiat nepochopil jednu vec: Iba pekný dizajn nestačí. V testoch pravidelne končí na chvoste štartového poľa. A je to škoda. Fiat autá robiť vie, ale skôr tie malé. Hovorí sa "šuster drž sa svojo kopyta", platí to aj pre Fiat. Keby sa sústredil na vody, v ktorých vie plávať, a nesnažil sa hrať na všetky strany, darilo by sa mu lepšie. Fiat nie je globálny hráč. So širokými krídlami zavedených koncernov nemôže súperiť.
Linea je niekde inde ako Bravo, a že Bravo ako kombík nie je, iba Stilo, by som počítal skôr k mínusom ako plusom. Sedici je úplne mimo misu, navyše už je dávno zavedené na trhu ako Suzuki SX4, takže o Fiatovský klon ťažko bude väčší záujem. Fiat nepochopil jednu vec: Iba pekný dizajn nestačí. V testoch pravidelne končí na chvoste štartového poľa. A je to škoda. Fiat autá robiť vie, ale skôr tie malé. Hovorí sa "šuster drž sa svojo kopyta", platí to aj pre Fiat. Keby sa sústredil na vody, v ktorých vie plávať, a nesnažil sa hrať na všetky strany, darilo by sa mu lepšie. Fiat nie je globálny hráč. So širokými krídlami zavedených koncernov nemôže súperiť.
Chybu neudělali nikde, konzervatismus kupců je jiná věc, ono totiž Bravo není určené pro důchodce.. >😁
No,po celkovém součtu podílu všech fiatů dohromady jsem došel k fantastickému výsledku 1,65% a to zaokrouhluju nahoru.Nabídka je to vpravdě neuvěřitelná,ale pro Fiat velká škoda,že ji nikdo nevyužívá.Tak si jenom říkám,čím to asi tak jenom může být.Že by snad management u Kii pracoval lépe?Vždyť jenom zdejších diskutérů skvost jménem Bravo zakoupilo více,tedy alespoň soudě podle příspěvků.Kde tedy jenom soudruzi mohli udělat chybu?No hlavně,že jsi spokojenej. 😉
Už to reklamovala? S jakým výsledkem? Dej vědět, přímé zkušenosti uživatelů s reklamačním řízením u různých značek jsou potřeba.
Dám sem jenom link na diskusi v Kia clubu na tohle téma, doporučuji přečíst celé - je tam citace oficiálního vyjádření Kie [odkaz]
No, nevím co je na tom pravdy ale ceed udajně není vůbec pozink, je ale vybaven jinou povrchovou upravou. Ví tady o tom někdo více?
Fiat má v tomto segmentu jako jediný tři zástupce, kteří zastupují všechny tři karosářské verze, Bravo jako neotřelý designový skvost ve formě hatchbacku, Stilo taktéž + kombi a Linea, ta jako bezkonkurenční sedan s rozměrovými hodnotami sahajícími o třídu výše.. :yes:
predná kapota, asi nie všetky diely sú pozinkované,
má ho necelý rok a najazdené cca 15 000 km
má ho necelý rok a najazdené cca 15 000 km
To máš asi takto: Nikdo nespochybňuje výsostné postavení Octavie na našem trhu a nikdo nečeká, že v budoucích několika letech bude Octavie sesazena. Ale neříkejme, že nikdy, stačí pár takových C'eedů a třeba C'eed v liftbacku s velkým kufrem a vše je možné 😉
Neviem , ci ste videli , ale v tej tabulke na prvom mieste sidli Skoda Octavia a az na druhom mieste je Kia Ceed...
Ako už takmer ročný majiteľ KIE céed ma vôbec neprekvapuje, aké úspechy toto auto žne hlavne v strednej Európe. Moja KIA má teraz 37 tis.km, čo nie je za 11 mesiacov práve zázrak, ale zatiaľ sa mi nič na nej samé nepokazilo, dokonca ani len žiarovku som zatiaľ nemenil. Nie je to auto pre snobov, ani pre ľudí, ktorí si potrpia na image, ale je pre ľudí, ktorí chcú nenápadnú kvalitu za dobrú cenu.Ja by som zatiaľ určite nemenil.
Proč bych neměl počítat obě generace, ta první se stále prodává, navíc se vzájemně doplňují.