Mel jsem moznost videt ty prvni 3 vedle sebe a az na nekolik detailu je to jedno a to same auto. O tom Deawoo G2X primo Chevrolet prohlasuje, ze se jedna o modifikovany Saturn...asi tak
Lenže pohľad Američana je v tomto prípade iný. Keď si kupuje auto, najviac ho zaujímajú rozmery a veľkosť motora.
Toto si budú kupovať ako hračku, pretože na autá podobných charakteristík presne tak pozerajú. A že sa tam sotva vlezú, nie je problém, ale sranda.
Opel GT je v USA Saturn Sky. Opravte to v clanku.
Solstice jako takovy bylo mnohem drive nez Opel GT, a je to jiny auto - jina cena, vybava, nastaveni, vzhled.
V GT jsem nejel, tak nemohu posoudit. Nějak mě sportovní auta nelákají na testování, ještě tak se podívat... Ovšem to, co popisuješ, mě děsí. Na druhou stranu, takové staré dobré CRX bylo něco obdobného. Dvoumetrovej kluk se do něj nevešel.
V GT se s výškou přes 190 sedneš pouze tak, že sedadlo pošoupneš dopředu, více sklopíš opěradlo a ruce natáhneš jako opice. Máš sice kolena obtočená kolem volantu a připadáš si jak svázaný v kozelci, ale zase vidíš ven předním oknem. Pokud si totiž sedneš adekvátně ke své výšce, trčí ti hlava ven a před sebou vidíš rám předního okna. V Solstice kupé to bude stejné, jen místo čepice budeš mít na hlavě střešní panel. ;-)
Po zkušenosti s Opelem GT moc nechápu, kdo si to může v Americe koupit, vzhledem k "rozměrům" Američanů. Jde o vnitřní prostor, člověk nad 185cm má v tom autě velké problémy, pro člověka přes 190cm je to neřešitelné, v případě Solstice navíc omezeno střechou. Docela škoda. :no:
Zaujímavé autíčko. Americké korene, americký dizajn, európske parametre. Jeden zo sympatickejších dopadov globalizácie. ;-)
Celkom zaujímavé je riešenie strechyťažko povedať, či je vhodnejšie nazvať ho kupé, targa, alebo nejak inak.