Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Zpět na článek

17 komentářů

Avatar - luckyluck001
luckyluck001
Sorry, vidiny nemáš, já to jen pochopil trochu jinak... :😉
Avatar - luckyluck001
luckyluck001
Ne , to jsem se nepřeklepnul, to je chyba, když tam je jiný profilový číslo? Dyť je to číslo v % jako kolik je výška běhounu k šířce, ne?

Každopádně jsem tam měl 185/65/14 na kterých jezdil minulý majitel i v zimě a já si před zimou koupil ty plechy a gumy 175/70/14 jsem si koupil schválně, abych nedřel ve vyjetejch kolejích podvozkem (hlavně to byla výhodná cena). 65% z 185=120mm, 70% z 175=122mm, 65% z 175=113mm - každý centimetr je znát, když jsem naložený a jedu k nám k chatě...
Tak to se omlouvám asi jsi se jen překlepnul 175/70/14 a 185/65/14 je ale podle mě rozdíl (tedy těch 70 a 65)
Avatar - luckyluck001
luckyluck001
Já jsem nikde nepsal že jsem dal jinej profil na stejný disky, to máš asi vidiny, ale Chochola bych potřeboval (kdo ne >😒] ).

Mám zimní gumy s plecháčema a letňáky na hliníkáčích. Hliníkáče jsem měl a zbytek (8 gum a 4 plechy) mě stály 3400 - úplně nový Continentalky >😁

PS: teď mi 2 dny blbnul tachometr a ted uz mi nejde vubec... 😒 takze asi tak
Ta nižší spotřeba je spíš daná tím, že ti v tom případě nesouhlsí tachometr!!!
to: luckyluck

to jsi opravdu dal jiné profilové číslo na stejně velký disk?

Bez urážky ale v tom případě jsi zralej na Chocholouška
Avatar - luckyluck001
luckyluck001
Tak jsem 26.3. přezul a je to o něčem jiným - míň to žere (cca. o 20😖, líp to brzdí (samožřejmě že na suchu - teď z 50 zabrzdím na fleku, na zimáčích jsem klouzal) a trochu líp to drží na silnici. Rozdíl rozměru pneu sice nebyl tak znatelný, ale přece: zimáče-175/70/14, letní-185/65/14 oboje s úplně novejma gumama.
Uz jsem to nevydrzel a prezul na letni.A parada!Auto se chova uplne jinak!Nutno podotknout,ze pokud by nahodou padl snih,(coz si dovolim vyloucit),tak zkratka nevyjedu,nejsem nucenej vyjet za kazdou cenu.V LETE jezdit na zimnich je bez urazky diletanstvi :!: Pro Mitsi: GY UG6 Tak se mi nezdaly tak strasny.Mozna opravdu trochu horsi bocni vedeni ve snehu,ale jinak celkem pohoda.
ty zimaky v lete je opravdu hovadina - zacinaji tict a klouzou snad hur nez letnaky v zime (s nadsazkou). Minuly rok se me stalo, ze pri opravdu mirnym brzdeni pred prechodem jsem se sunul za strasnyho kvileni jak nejvetsi pirat silnic- tak jsem druhy den menil ( a to byl brezen nebo duben - ale hodne vyhraty silnice). Uz i ted v nekterych zatyckach je citit, ze by se melo prejit na letni ale to jen ve dne - jeste bych tomu 2-3 tydny nechal.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Je to nebezpečné! Za vysokých teplot směs zimáků doslova "teče" a pak to hodně "klouže".
matuS
kolega ma na zimakoch este asi 4mm dezenu, chcel ich uz teraz vyhodit, tak som mu navrhol, ze nech to uz neprezuva na letne, ale nech si ich uz necha az kym ich nezodere, aspon usetri letne.

co vy na to?
Kolík80
No ja uz vcera drzel v ruce hever, ale jeste mi to rozmluvili a asi je to dobre, kdyz jsem rano koukal na teplomer... Nekde jsem slysel, letni pneumatiky by se meli pouzivat pri teplotach nekde nad 7 stupnu...
ja si pred 14dnama, protze mi cestou do skoly bouchla zimni guma, tak sem se na to vybod a dal tam nove letni a jsem spokojen
Neni to tak trochu predcasne? Vzdyt se za tohoto pocasi ani nedaji pneumatiky udzet v "provozni" teplote.
Jdu na to teď po obědě. Už je moc teplo, nechce se mi gumovat asfalt zimní gumou.
Já jsem si to nechal přehodit dnes. Autem pojedu až skoro za 14 dní (dovolená >😁 ) a bylo to bez čekání. Navíc jako bonus mi nahustili zdarma pneu jakousi plynovou směsí (název si nepamatuju).