Pokud ti stačí velmi orientační cena, můžeš zkusit www.eurotax.cz
Poplatek činí 3 Euro za jedno auto. Ale je potřeba si uvědomit, že výkupní cena konkrétního vozu je kromě značky/typu/modelu a stáří/průběhu dána zejména momentálním technickým stavem (v normálních zemích je auto, které bylo v minulosti havarováno za cca poloviční cenu než nebouraný kus), tzn. stav pneumatik, kol, tlumičů, zavěšení, stav motoru, převodovky, poničení interiéru nebo vady laku. Proto si myslím, že bude lepší se přímo obrátit na nějaký autobazar, který výkup provádí, než zbytečně platit za Eurotax.
Poplatek činí 3 Euro za jedno auto. Ale je potřeba si uvědomit, že výkupní cena konkrétního vozu je kromě značky/typu/modelu a stáří/průběhu dána zejména momentálním technickým stavem (v normálních zemích je auto, které bylo v minulosti havarováno za cca poloviční cenu než nebouraný kus), tzn. stav pneumatik, kol, tlumičů, zavěšení, stav motoru, převodovky, poničení interiéru nebo vady laku. Proto si myslím, že bude lepší se přímo obrátit na nějaký autobazar, který výkup provádí, než zbytečně platit za Eurotax.
Ahoj, Co se týče eurotaxu, tak v tabulkách, který se občas vyskytujou v časopisech, píšou že ta tabulková cena slouží jako základ pro výkup vozidla. Co si pod tím mám představit? Je ta zákl. výkupní cena za auto, který má nalítáno přes 200tis. km a má toho hodně za sebou nebo je ve stavu, který odpovídá jeho stáří to jest, že je docela OK.
IBS E😜ert a Eurotax jsou v CZ propojené. Problém jejich ceníků ojetých aut je v tom, že mají malý výběr provedení u jednotlivých modelů. V praxi je např. ve švýcarském ceníku 20 verzí Forda Mondeo, tak v českém jich je jen 5 verzí. (to byl hypotetický příklad). Tento stav trvá již minimálně 8 let a jak jsem se přesvědčil podle stažené demoverze, tak se to stále neřeší.
Dík