BMW se rozhodlo zmírnit problémy, které má s klesajícím dolarem, a výrazně v následujících letech zvýší svou výrobu ve Spojených státech. Na domácím německém trhu bude naopak propouštět.
myslis ze kdyz se dollar oslabil obycejny american to pocitil na vyplatni listine tak aby vyrobce mohl napasovat cenu ke kurzu? Pred par lety stalo euro 0,85$ a i tenkrat stala VW jetta 15tisic$ -skoro to same co v EU.
Musis i prihlidnout, ze technicka vybava EU aut je mnohem lepsi, napr. v usa se jeste pred rokem prodavali stare golfy, corolly nemaji seriove ESP- co je uz v nemecku standart od r.2000 atd..
Kdyz das euro a dollar 1:1 tak velky cenovy rozdil neni
Naprostej souhlas, za 1 BMW jsou 3 americky luxusni limuziny, no a planovane mnozstvi 240 000 aut je v USA jako kdyz plivne ;-),
proc nova Jetta 1,9TDI stoji 14 tis. dolaru a v evrope to co stoji? Kdepak asi soudruzi v Evrope udelali chybu? :'-(
... stačí nasadit v Evropě stejné ceny jako v USA nebude třeba propouštět, protože prodeje porostou ... je fakt, ze v EU odbory prosadili vyssi platy, ale i tak myzlim, ze se ceny daji s amerikou narovnat ... spousta modelu prodavanych v USA se i tak vyrabi v EU