0
Co by ste mi spise doporucili za motor? Jezdim svizne,ale zase nejsem zadnej zavodnik. Nekde sem ale cet, ze pry u TDI odchazej brzy predni napravy, kvuli hmotnosti motoru, tak nevim co je na tom pravdy. Majitele obou motorizaci, mohli by ste ve strucnosti popsat svoje postrehy? diky
0
Volba je snad jasná, odpověď taky. Samozřejmě, že u TDI odejdou dřív silentbloky předních stabilizátorů, brzdové destičky, váha vzduchu pneumatiky atp., ale to ti samozřejmě dieselmani neřeknou, oni maj přece krouťák >😁 . Ne, jak jsem psal už dřív, to záleží jen na tobě, ale můj názor :!: dej na sebe a na to co ti vyhovuje. :!: I když já bych volil jansě benzin. FSI nebo 18.T :?: Pokud je financ tak bez rozmýšlení 2.0 TFSI.
Bohudík nejsem majitelem vozu s motorem TDI. Po tristní akustické zkušenosti (sám jezdím v HDI) bych se jím ani nestal. Takže kvalitní svezení (v rámci možnosti podvozku O2) s bezpečným výhledem na ztrátu bodů... já to vidím na FSI. Jen si drobátko připlatíte za provoz. Ale jestli to jde z firemní CCSky, nou starost >😒]
Záleží na tom,kolik najedeš a co od motoru očekáváš 😉
Pokud najedeš ročně 15000km tak ven 2.0FSI,pokud najedeš 25000km a víc tak vol 2.0TDI. :roll:
Jestli máš možnost benzinu na firmu,tak ven 2.0FSI. 😄
Pokud najedeš ročně 15000km tak ven 2.0FSI,pokud najedeš 25000km a víc tak vol 2.0TDI. :roll:
Jestli máš možnost benzinu na firmu,tak ven 2.0FSI. 😄
Prakticky je to jedno skus sa previezt aj v jednom aj v druhom a garantujem ti že sa rozhodnes...............................… 1.416v
Presne toto jsem resil pred dvema mesici, puvodne jsem byl rozhodnutej pro 2,0FSi, protoze najedu pod 10000 km za rok. Ale nicmene jsem zkusil na testovacce oba motory a tento benzinak me docela zklamal, nic moc zvuk, nejak extra netahl a spotreba dost velka. Tak jsem se rozhodl pro 2,0TDi i kdyz vim, ze se mi to nevyplati. Proste se s tim bez projet a uvidis.
to Fireblade: Přesně jak to píše Aleš - jdi to vyzkoušet, každýmu sedne něco jinýho. Když jsem kupoval Oktávku, tak jsem moc neřešil. Nejsilnější benzín v nabídce byl 1.6 FSI a tak jsem šel do 2.0 nafty. Dneska bych šel do 2.0 TDI s DSG.
ales: to sis kupoval na 10 tkm za rok OII s 2.0 TDI :shock: >😁 No, ale hlavně ať slouží 😉
Na VW Eos driving day sem mimo skvele 1,4TSi projizdel i zminovany 2,0FSi v Eosu a taky mne trochu zklamal...cekal sem ostryho tahouna vsude za coz ho VW vydava ale je to neco uplne jinyho...ne ze by netahl...umi vas zatlacit do sedacky ale vsechno dela tak trosku tupe...proste sem z nej nemel tak dobry pocit...je skvely na cestovani...klidnejsi a uhlazenejsi motor sem jeste nezazil ale na trhani asfaltu na okreskach fakt neni...to ale nemeni nic na faktu ze pri najezdu 10 000km/rok je zajimava volba jakekoliv TDi
jj v Hradci jsem na té akci byl také, jinak 2,0FSI mě také zklamalo, já bych však volil 2,0 TFSI 😉
vsak jsem psal, ze se mi ten 2,0TDi nevyplati, ale proste me ten FSI vubec neoslovil, tak jsem se nakonec rozhodl pro TDi, i kdyz jsem si jeste nedavno rikal, ze nikdy nechcu diesel.
Ahoj, mam bezprostredni zkusenosti s obema motory, i kdyz 2.0 FSI znam jen z Passatu. Mne osobne byl traktorovy zvuk TDI dost neprijemny, nezvykl jsem si a zejmena po delsi ceste jsem mel hlavu jako strep. FSI je proti tomu lahoda. Pokud ti benzin plati firma, tak bych se nerozhodoval ani sekundu a sel do FSI. Jinak podle penezenky a rocniho najezdu.
tak superb není můj,ale mě vážně stačí těch 40kw,ale neříkám že bych si nevzal 47kw >😁 (zadarmo)
Podle mě nezáleží jenom na tom kolik ujedeš km,ale i v jakym režimu,protože pokud najedeš sice víc,než třeba 25 000 ročně,ale převážně jenom po městě,tak se TDI stejně nevyplatí.Tam trpí kuli váze.
Sice je to trochu slebší než to co mam,ale mě se 2.0fsi docela líbil.Je jasný,že se musí trochu točit,ale vpohodě.Možná sem měl i štěstí,že už to nebylo syrový :?:
Sice je to trochu slebší než to co mam,ale mě se 2.0fsi docela líbil.Je jasný,že se musí trochu točit,ale vpohodě.Možná sem měl i štěstí,že už to nebylo syrový :?:
Tak chlapi nevím, jaký máte nároky, ale jel jsem párkrát se služební Octávií 1,9 TDI 81 Kw a můžu říct, že je to super motorizace. A) spotřeba do 6 l i při svižné jízdě 2) velký krouťák, běžné kopce bez řazení, velmi pružný motor c) hlučnost velmi přijatelná, hlučnější pouze po studeném startu. Jinak auto obecně super brzdí, je ovladatelné a předvídatelné i při vyšší hmotnosti. Myslím si, že motor TDI je nejlepší volba pro nižší střední třídu, určitě lepší než 1,6 16 V nebo 1,8 totéž, protože a) je podstatně pružnější b) spotřeba je nesrovnatelná.
Já bych volil 1.6FSI nebo 2.0FSI... event. klasickou 1.6i... Z dieselů by mě interesoval jedině 2.0TDI z nového "er-esa", tzn. specifikace 125kW!
Najedeš ročně 20.000 km a víc, bereš to jako spotřebitel? Jdi do TDI. Umíš využít potenciál benzínového motoru? Jdi do FSI!!! Máš rád sportovní jízdu? Jasná volba TFSI.
Porovnání z pašíka😒br />
TDI 2.0 :shock: pro spořílky
FSI 2.0 😄 pro labužníky
TFSI 2.0 >😁 pro fajnšmekry
TDI 2.0 125kW >😒] pro hlupáky (předražené, výkon v realu skoro stejný jako 103kW který asi má okolo 110kW, pořád traktor který v požitku z jízdy nemá na TFSI)
TDI 2.0 :shock: pro spořílky
FSI 2.0 😄 pro labužníky
TFSI 2.0 >😁 pro fajnšmekry
TDI 2.0 125kW >😒] pro hlupáky (předražené, výkon v realu skoro stejný jako 103kW který asi má okolo 110kW, pořád traktor který v požitku z jízdy nemá na TFSI)
to honzax: ono se tak nějak předpokládá, že když si bereš benzín, tak umíš řadit :roll: . Jinak, co se týče spotřeby: s tím dvoulitrem jde jezdit kombinovanou, spíš víc město, za 8,5 v pohodě a dynamicky, takže se musí uvážit, zda 2,5l na sto je pro někoho dostatečný argument pro koupi diesela, který vrčí a vysílá do ovzduší něpěkné věci. Jásobně bych jako rozumnou hranici viděl 15 000 ročně.
já se superbem najedu asi 30000km ročně a přesto mám šestiválcový benzín,tdi jsem nechtěl,protože to platí firma >😁
Ja najazdim za rok tak do 10.000 km co by ste mi odporucali
2.0 TFSi, 2.0 TDi (103kw) alebo 2.0 FSi? o inych motoroch
neuvazujem.
2.0 TFSi, 2.0 TDi (103kw) alebo 2.0 FSi? o inych motoroch
neuvazujem.
pokud máš rád krásné auta s výkonem tak jednoznačně TFSI >😁
jinak FSI 😉 tdi se nevyplatí při 10000km ročně :?
jinak FSI 😉 tdi se nevyplatí při 10000km ročně :?
Já bych šel do FSI,to ticho za to stojí,TDi sice neni taky nějak moc hlučný,ale benzín je benzín 😁
Jazdim na tom 2.0 TDI, oproti klasickym 1.9 TDI je to ovela kultivovanejsie. Do 2000rpm sa da jazdit s velmi slusnou spotrebou a od 2000 vyssie nastupuje zatlacenie do sedaciek. Predtym som mal starsiu 1.6 16V ale spotrebou je toto TDI uplne super a s ovela vyssim vykonom.
Tuto dilemu riesim tiez. Argumenty typu, ze TDI je tazsie ... zabudni. Rozdiel je cca 45kg (2.0FSI vs 2.0 TDI). Skor si polozme otazku na servisne naklady. Uspora paliva je super, musis sa vsak pozriet aj na servis, poistka, km, aku vahu budes vozit atd.
TDI - FSI
trysky - sviecky
turbo - "nic"
"nic" resp. DPF - katalyzator
vaha vzduchu - vaha vzduchu :roll:
rozvody po ?? km - rozvody po viac ?? km
( Nie je lepsi japonec s rozvodovou retazou ? )
Alebo by ti stacil aj 1.9 TDI ?
TDI - FSI
trysky - sviecky
turbo - "nic"
"nic" resp. DPF - katalyzator
vaha vzduchu - vaha vzduchu :roll:
rozvody po ?? km - rozvody po viac ?? km
( Nie je lepsi japonec s rozvodovou retazou ? )
Alebo by ti stacil aj 1.9 TDI ?
majco: 45 kg navic na predni naprave je sakra rozdil. asi jsi nikdy tim samym autem jednou s dehtem a jednou s benzinem nejel, jinak by jsi nemohl tvrdit "na to zabudni"
sakra rozdil !?!? Pre bezneho cloveka sotva. Nechce to na rally. To aby stale jazdil s prazdnym kufrom a sam ! A urcite by mal zhodit nejake to kilo aj zo svojej vahy ... >😁 ... aby to v zakrute za dedinou natrel nejakemu BMW 😊
Tak jestli se ti zdá 45 kilo navíc na přední nápravě málo, tak si trochu divnej 😉
Nieco za nieco ! Tak nech berie 1,9 TDI tam je rozdiel 10 kg ! Chcel by som vediet, ze na com jazdite (one-z, Pucmeloud) ? Urcite na Daewoo Tico (800 kg), ze ! Ja nehovorim, ze 45 kg nepoznas, ale ze to ma u *. Nekupujem auto podla vahy. Ak ano, nech berie jazdene TICO !
Kurevsky usetri a bude mat super pocit o vahe.
Kurevsky usetri a bude mat super pocit o vahe.
Když je auto dobře vyvážené, tak to až tak nevadí, ale tady máš 45 kilo navíc na předku, takže bude více nedotáčivé, bude více trpět předek 😉 Je pravda, že TDI bude mít nižší spotřebu, takže je to něco za něco. Já už radši nebudu nic říkat, dneska mám zrovna blbou náladu, takže se nechci hádat ještě tady a sorry za to, že jsem napsal, že si divnej :😉
jo?a co se ti tak zlého stalo? >😁
dneska je móc špatné počasí,asi nepůjdu ani na barumku 😞
dneska je móc špatné počasí,asi nepůjdu ani na barumku 😞
Na hov.o jsem se vyspal, není mi moc dobře a protože jsem se nudil doma, tak že půjdu vyměnit svíčku do simsona. Když jsem jí vyměnil, tak si říkám zkusim to projet jestli to líp pojede. Chvíli jezdím po městě, nějaké zlepšení npozoruji a když už se vracím domů a hasim si to asi šede, tak se mi zdá nějakej divnej zvuk. Než jsem stačil něco udělat, tak se kousnul motor (v mírné zatáčce), málem jsem si rozbil držku (ještě jsem si říkal, když se mi to náhodou někdy stane, tak přeci zmáčknu spojku), naštěstí se motor znovu po pár metrech chytil a já to nějak uřídil (už ani nevim jak). Nedávno jsem ho koupil a už v ňom něco cinkalo, říkal, že má najeto 16 tkm po výbrusu, tak teď na něj můžu rovnou jet :x Prostě den blbec 😢
aha,tak to není co závidět 😁
To teda ne 😁
Ja som bol s 2,0 FSI spokojný. Síce tak nekope ako TDI, ale je výrazne tichší a kultivovanejší, neduní. Tak ja by som volil FSI. Ono motory FSI sú také, že sa na prvý pohľad zdajú nevýrazné a nedynamické. Ale treba si na ich charakteristiku zvyknúť, obča sa pozrieť na tachometer a hneď z FSI bude iný dojem. Čo sa spotreby týka, tak FSI je na tom horšie o 1,5-2,0 litre. To zase nie je taká tragédia. A len pre zaujímavosť si zistite cenu výmeny vstrekovača u FSI a TDI. Budete prekvapení.
Honzax - ja som 3,5 roka jazdil na Golfe IV 1,9 TDI 81 kW a nejazdilo to zle, len mi to nevyhovovalo. Do 2000 ot. nič extra, rýchly vjazd do križovatky bol neraz adrenalínový šport, len sa to tam vplazilo. A nad 3000 ot. to už začínalo dunieť. Potom som mal Fabiu 2,0 MPI a ten motor mi omnoho viac vyhovoval, bol taký lineárnejší a určite som radil menej často. Ťahal už od voľnobehu a až po cca 5500 otáčok.
Hamounovič - v podstate si to rozdelenie vystihol, ale pre sporílkov je 1,9 TDI. 2,0 TDI je pre majetnejších sporílkov. A ten 2,0 TDI 125 kW nesúdim, lebo som s ním ešte nešiel. S ostatnými áno!
CreedSVK - ja predpokladám, že najazdím ročne tak 15.000 km súkromným autom (mám firemné, tam je to viacej), tak som pre radosť a potešenie zobral 2,0 TFSI. Ale ak by som mal nižší rozpočet, asi by som si vzal Elegance 2,0 FSI. Hoci perfektne by bodlo 1,8 TFSI. To by bol super kandidát. Myslím, že to by sa potom benzín predával rovnako dobre, ako v starej Octavii 1,8T. Ale cena by nesmela byť vyššia než u 2,0 FSI. Pevne verím, že sa dočkáme.
Kaco - 2,0 TDI je koltivovanejšie než 1,9 TDI? To počujem po prvý krát. Práve ten dvojliter je hlučnejší a má väčší sklon k duneniu pri rozjazde v nízkych otáčkach.
majco - mne výrobca u TFSI predpisuje výmenu sviečok až po 90.000 km. Takže to ani nie je položka. Čo sa týka tých 45 kg, tak to je celkom dosť. Je rozdiel mať auto ako celok ťažie o 45 kg a len jeden koniec ťažší o 45 kg. Výrobca sa snaží, aby autá boli len spotrebák, ale v našich končinách to bohužiaľ vzhľadom na príjmy nie je tak a dlho ešte ani nebude.
one-z - ja som si kedysi doniesol z Maďarska na Simsona valec, piest a krúžky kubatúry 70 ccm a nemôžem povedať, že by to nejako extra lepšie chodilo. Hoci som e😜erimentoval so všetkým, nastavoval, čo sa dalo.
Honzax - ja som 3,5 roka jazdil na Golfe IV 1,9 TDI 81 kW a nejazdilo to zle, len mi to nevyhovovalo. Do 2000 ot. nič extra, rýchly vjazd do križovatky bol neraz adrenalínový šport, len sa to tam vplazilo. A nad 3000 ot. to už začínalo dunieť. Potom som mal Fabiu 2,0 MPI a ten motor mi omnoho viac vyhovoval, bol taký lineárnejší a určite som radil menej často. Ťahal už od voľnobehu a až po cca 5500 otáčok.
Hamounovič - v podstate si to rozdelenie vystihol, ale pre sporílkov je 1,9 TDI. 2,0 TDI je pre majetnejších sporílkov. A ten 2,0 TDI 125 kW nesúdim, lebo som s ním ešte nešiel. S ostatnými áno!
CreedSVK - ja predpokladám, že najazdím ročne tak 15.000 km súkromným autom (mám firemné, tam je to viacej), tak som pre radosť a potešenie zobral 2,0 TFSI. Ale ak by som mal nižší rozpočet, asi by som si vzal Elegance 2,0 FSI. Hoci perfektne by bodlo 1,8 TFSI. To by bol super kandidát. Myslím, že to by sa potom benzín predával rovnako dobre, ako v starej Octavii 1,8T. Ale cena by nesmela byť vyššia než u 2,0 FSI. Pevne verím, že sa dočkáme.
Kaco - 2,0 TDI je koltivovanejšie než 1,9 TDI? To počujem po prvý krát. Práve ten dvojliter je hlučnejší a má väčší sklon k duneniu pri rozjazde v nízkych otáčkach.
majco - mne výrobca u TFSI predpisuje výmenu sviečok až po 90.000 km. Takže to ani nie je položka. Čo sa týka tých 45 kg, tak to je celkom dosť. Je rozdiel mať auto ako celok ťažie o 45 kg a len jeden koniec ťažší o 45 kg. Výrobca sa snaží, aby autá boli len spotrebák, ale v našich končinách to bohužiaľ vzhľadom na príjmy nie je tak a dlho ešte ani nebude.
one-z - ja som si kedysi doniesol z Maďarska na Simsona valec, piest a krúžky kubatúry 70 ccm a nemôžem povedať, že by to nejako extra lepšie chodilo. Hoci som e😜erimentoval so všetkým, nastavoval, čo sa dalo.
Hádať sa čo je lepšie, či FSI či TDI je otázne. Ja jazdím pol roka na octavke 2,0TDI elegance combi a neviem si ju vynachváliť. Keď chcem ísť úsporne tak na tempomat mimo mesto nemám problém ísť pod 4,5 L / 100 km pri nie najpomalšej jazde. Ked rýchlo tak pod 6 litrov. Extrém mám 3,7 L / 100km ale to bolo s tempomatom totálne defenzívna jazda.
O hlučnosti sa toho popísalo už viac než dosť. Bud som hluchý alebo neviem ale nezdá sa mi až tak hlučné a určite je to tichšie ako 1,9TDI. Pri vyšších rýchlostiach na 6prevod. stupni (od 90km/ho a viac)je motor tichučký. Určite to ale nie je benzín.
Ďalšia vec, porovnávať výkon a krútiaci moment atmosférického motora a preplnovaného motora nie je spravodlivé a je logické že TDI je omnoho omnoho omnoho živší ako FSI. TFSI je už iná vec.
A argumentom že motor TDI pod 2000ot/min netahá nerozumiem. Ak chcem predbehnúť auto tak nebudem predsa dusiť motor (1500 otáčok) a logicky podradím (nad 2000 je to už paráda). Je to 16 ventil tak to ťahá aj nad 4000 ot/min.
Posledná vec, ak uvažuješ aj o 1,9 TDI 77kW/105PS tak to radšej zabudni. Omnoho viac vrčí, pri vyšších otáčkach stráca dych (8 ventili) a spotreba rovnaká ako 2,0TDI (lebo má 6 st. prevodovku)
O hlučnosti sa toho popísalo už viac než dosť. Bud som hluchý alebo neviem ale nezdá sa mi až tak hlučné a určite je to tichšie ako 1,9TDI. Pri vyšších rýchlostiach na 6prevod. stupni (od 90km/ho a viac)je motor tichučký. Určite to ale nie je benzín.
Ďalšia vec, porovnávať výkon a krútiaci moment atmosférického motora a preplnovaného motora nie je spravodlivé a je logické že TDI je omnoho omnoho omnoho živší ako FSI. TFSI je už iná vec.
A argumentom že motor TDI pod 2000ot/min netahá nerozumiem. Ak chcem predbehnúť auto tak nebudem predsa dusiť motor (1500 otáčok) a logicky podradím (nad 2000 je to už paráda). Je to 16 ventil tak to ťahá aj nad 4000 ot/min.
Posledná vec, ak uvažuješ aj o 1,9 TDI 77kW/105PS tak to radšej zabudni. Omnoho viac vrčí, pri vyšších otáčkach stráca dych (8 ventili) a spotreba rovnaká ako 2,0TDI (lebo má 6 st. prevodovku)