Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Zpět na článek

5 komentářů

Avatar - luckyluck001
luckyluck001
Zdravím všechny moto chtivé čtenáře a rovnou se zeptám... Přivezl jsem z chalupy po dědovi 2 stroje: ČZ 175 a Jawu 20 (najeto 2.300km :shock: ) a chtěl bych je nechat zaregistrovat. Ta ČZ je vrak, ale ten pincek je jak novej, avšak k němu nemám techničák a chtěl bych ho nějakým způsobem legalizovat... Jak postupovat? Koupit od někoho techničák? Nebo prostě nahlásit ztrátu, či jezdit bez papírů...
Oba dva půjdou na veteránská čísla,ale pro podrobné info si zavolejte na dopravák(referát dopravně správních agend na městském nebo okresním úřadě),já veterány nedělám.Pokud má některý z nich RZ(SPZ),tak zřejmě v registru je a stačilo by nechat si vystavit duplikát TP,k čemuž je nutná evidenční kontrola vozidla na STK.
Avatar - luckyluck001
luckyluck001
To ČZ bych třeba časem dodělal, ale možná se na ní vykašlu rovnou a ten pincek má SPZ nemalovanou ručně, což nevím co to má znamenat... Ale vím, že ho děda měl legálně... Sem toho fichtla vytáhnul po 15 letech stání ze stodoly, nalil benzín a nakopnul, takže technická by neměla být problém. Dokonce i svítí (tlumený i dálka) a "troubí" 😊
Dejte tu čízu do novin,třeba annonce,on ji někdo rád vezme na díly a toho pincka bych určitě zlegalizoval.Z ručně malované SPZ bych si nic nedělal,zřejmě někdy došlo ke ztrátě a tohle bylo nejrychlejší řešení,viděl jsem na starých moto mockrát takovou SPZ.Třeba je tenkrát ouřadové při registraci sami malovali >😁 >😁 >😁
Malý motocykl měl v minulosti vždy ručně malovanou SPZ. Na DI se dostalajen přidělená kombinace a tu si musel majitel nechat namalvat sám. Na Pionýrech a jejich modifikacích byla z výroby čistá bílá tabulka. Bez značek bývaly jen mopedy.