Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
10. 9. 2008 21:34
Re: Identifikace motoru
Ne není označen jako GRDt ale jako GRD (byli i takto značny).Původně to bylo s turbem,nyní je atmosférický bez turba-kdyby tam bylo tak to poznám,pokud bych to nepoznal,tak bych se neptal jak jej identifikovat.Je tam prostě přehozený motor,dle mechanika co mi dělal těsnění,tak starší než auto (rv89)a má najeto +-půl mega.Nyní už nejezdí a bud se opět měnit za novší motor (rv95,180tkm).U toho snad budu vědět typ motoru,i když i nadále bude štítek z pův.motoru.
neregistrovaný "tv"
13. 1. 2008 22:48
Re: Identifikace motoru
Clovece, je to davno co som sa bavil so 405-kou, ale pokial si dobre pamatam, vstrekovacie cerpadla turbomotorov maju oproti atmosferickym motorom membranovy regulator, do ktoreho vstupuje tlak od nasavania. Okrem toho by turbomotory mali mat aj medzichladic a ten nemozes prehliadnut - na 405-ke bol navrchu motora a je to prva velka vec, ktora Ti udrie do oci, ked otvoris kapotu.

Ak to bolo auto s turbom z vyroby, malo by byt GRDt.
30. 12. 2007 16:54
Identifikace motoru
P-405GRD Break,dle dokladů motor A8A (XUD7TE)-1,8turbo ropa,ve skutečnosti je to 1,9 atmosférická ropa, jak identifikovat typ motoru?Navenek jsou téměř shodné,včetně emisí.