Ahoj Avik ja opravdu moc krásne a kvalitni auto, ma ho otec me ex pritelkine tak jsem si to s nim uzival co to jen slo... rikam co to jen slo ponevac si koupil sice 2,0 D4 150k coz je docela solidni material na normalni jizdu, jenze 4 AT to je hruza radi sice sametove ale NEJEDE pri zmacknuti akceleratoru na podlahu se praktycky nedelo nic... to je skoda ponevac je to jinak super kara jo a jezdil v prumer za 8l coz je opravdu krasna spotreba a ja osobne jsem do nej vice nez 49l nedostal..... tak at vam jezdi... 😁
Prvních asi 200 km jsem v USA nakonec musel jezdit jak s manuálem - automatu jsem určoval jaký nejvyšší stupeň může zařadit.
Nájezd na dálnici - podřadíme, tzn "2", při 4000 ot/min povolíme přeřazení, tj. dáme "3" a až když byl motor v obrátkách a auto na dálnici tak "D".
Když jsem nechal řadit automat, se kterým jsem to neuměl, tak mě při nájezdu na dálnici několikrát málem rozmašíroval kamion - oni jsou zvyklí, že každý umí (a musí) zrychlit a tak tempomat nevypínají dokud akutně nehrozí srážka! Pro mě docela šok ...
Ale jinak je automat paráda a občas po něm zatoužím i tady.
Nájezd na dálnici - podřadíme, tzn "2", při 4000 ot/min povolíme přeřazení, tj. dáme "3" a až když byl motor v obrátkách a auto na dálnici tak "D".
Když jsem nechal řadit automat, se kterým jsem to neuměl, tak mě při nájezdu na dálnici několikrát málem rozmašíroval kamion - oni jsou zvyklí, že každý umí (a musí) zrychlit a tak tempomat nevypínají dokud akutně nehrozí srážka! Pro mě docela šok ...
Ale jinak je automat paráda a občas po něm zatoužím i tady.
jo verim tomu jizda to je pohodlna a ja s automatem nemam tolik zkusenosti. Urcite je treba se s tim naucit jezdit... ale ja bych dal preci jen prednost manualu
Nesuď dne před večerem! Já jsem si myslel totéž, než jsem důkladněji okusil výhody automatu (samozřejmě to musí být automat povedený, což je ale naštěstí většina, s výjimkou těch koncernových - a teď hovořím o "klasickém automatu", nikoli o jiných variacích na téma automat). A jezdit se s tím dá naučit mnohem rychleji, než by si člověk zpočátku připouštěl...
verim tomu mne by asi ale nejvice chybelo mackani spojky a razeni H >😁 ovsem dostat se mi do rukou nejaky jak rikas povedeny treba bych zmenil nazor....
😁 >😁 >😁 to je pravda asi prodam svistaka v manualu a beru ho v automatu protoze neustale razeni mne opravdu obtezuje a ja se te sve kpretince menohu plne venovat.... >😁 >😁 😁
koncern neni jen vw jak si spousta lidi mysli 😁
Mám dojem,že Avesis tady kdysi jako téma bylo?Takže auto.cz možná jen ještě nevychytalo mouchy,ale k věci:Konečně jsem si pořídil Avensis poslední generace sice 2 roky starý,ale veřím,že u Toyoty to nic neznamená.
1: Jaký je objem palivové nádrže?Všude včetně TP je udáváno 60 l,ale mně se nikdy nepodařilo ani po jízdě s ručičkou palivoměru dole nadoraz a nulou na ukazateli dojezdu počítače natankovat více než 55 l.(9xtankováno)
2:Jaké máte zkušenosti s průměrnou spotřebou?Dle mých subjektivních měření je údaj počítače podhodnocen asi o 0,3 l
PS: Avensis 1.8 l benzín
Já tankoval nejvíc asi 50 litrů. Jamile se dojezd blíží nule, tak prostě tankuji.
2) Spotřeba záleží na kvalitě benzínu a stylu jízdy. Už jsem jel za míň jak 6.0 l/100 km ale také za víc jak 8.0l/100 km. Ani jedno není problém. Dlouhodobý průměr s 1.8 odhaduji někde kolem 7,5 l/100 km (jízda těsně pod rychlostními limity). Ve městě si to pochopitelně bere i kolem 9l/100 km.