Novinky
0
BMW řady 6 je opravdu trochu mimo, ale stejné motory dává BMW i do řady 7 a tou ministři běžně jezdí ... s tím Lexusem jde jen o pózu
Přejít do diskuze
Zdravim !
V rámci možností je to docela dobrej nápad ! Jen to kazí fakt, že je to z peněz nás obyčejnech lidí ! 😒 Kdyby si ho koupil, nebo pronajmul za svoje peníze, tak bych to uvítal a i ocenil 😉
V rámci možností je to docela dobrej nápad ! Jen to kazí fakt, že je to z peněz nás obyčejnech lidí ! 😒 Kdyby si ho koupil, nebo pronajmul za svoje peníze, tak bych to uvítal a i ocenil 😉
Hmm tak ten jeho Lexus ma CO2185 g/km a novy Super Green line 136 g/km - Trochu paradox pane Bursiku ne???? ;-\
diky za odkaz :yes: ale jinak je to trochu jako s tim Klausem a jeho "presnymi" cisly.. Zaprve nejde o trojnasobek ale 1,7-nasobek. Zadruhe to nejsou emise pri vyrobe, ale celkove naklady na ujeti jedne mile. A zatreti ta studie ("From Dust to Dust" od CNW Marketing) kalkuluje s tim, ze Hummer vydrzi 379.000 mil, kdezto Prius jen 109.000 mil
("the average H1 Hummer is assumed to last 35 years, and travel 379,000 miles, while the average Prius is assumed to last only 109,000 miles over 12 years."), coz je hodne odvazny predpoklad. Kdyz clovek dosadi jine hodnoty, tak to vyjde uplne obracene. Navic by me zajimalo, jak autori predikovali vyvoj ceny benzinu/nafty na 35 let dopredu. Jde o peknou a rozsahlou studii (450 stran), ale hodne hodnot museli autori odhadovat a tak jsou jejich zavery pomerne lehce zpochybnitelne.
("the average H1 Hummer is assumed to last 35 years, and travel 379,000 miles, while the average Prius is assumed to last only 109,000 miles over 12 years."), coz je hodne odvazny predpoklad. Kdyz clovek dosadi jine hodnoty, tak to vyjde uplne obracene. Navic by me zajimalo, jak autori predikovali vyvoj ceny benzinu/nafty na 35 let dopredu. Jde o peknou a rozsahlou studii (450 stran), ale hodne hodnot museli autori odhadovat a tak jsou jejich zavery pomerne lehce zpochybnitelne.
dej sem zdroj, jinak je to jen placnuti.. Jinak hodne podobny argumenty pouziva Klaus ve sve "odborne" knize o modre planete. Ohani se tam cislama, ale na uvedeni zdroju vetsinou zapomina a fanousci mu to zerou.
Je pravda že účinnost a tím i spotřeba dieselu je nekde jinde, do USA se dnes dovaží VW jen s filtrem pevných částic a nádrží na močovinu (redukce NOx) jinak hybrid je móda viz článek na auto.cz VW golf hybrid
jen pri vyrobe spotrebuje 3x tolik emisi co normalni auta. Americane vypocitali ze i Hummer je ekologictejsi auto.
Myslím že ne...
A taky si myslím že pokud jde o MŽP tak je to logickej krok a nevidím v tom nic špatnýho...
A co se týká porovnávání spotřeby,tak sice jezděj auta s podobnou spotřebou,ale jaksi jste zapoměli že ty "ostatní" auta jaksi neumějí jezdit bez emisí,kdežto PRIUS ano... 😉
A vo tom to je.... 😄
A taky si myslím že pokud jde o MŽP tak je to logickej krok a nevidím v tom nic špatnýho...
A co se týká porovnávání spotřeby,tak sice jezděj auta s podobnou spotřebou,ale jaksi jste zapoměli že ty "ostatní" auta jaksi neumějí jezdit bez emisí,kdežto PRIUS ano... 😉
A vo tom to je.... 😄
S tou oktáfkou jezdil při volební kampani >😁 tedy, když ho televize náhodou nezabrala na kole. Je to komedie, kdyby jezdil vládní A8 4,2tdi tak udělá líp.
toyota udava, ze baterky vydrzi 100 tisic km. KOlik stoji jsem se nikde presne nedocetl nekteri pisi 7tisic dollaru jini jen 800$.
ja sem necelý měsíc cestoval po Číně - od té doby se ekologii směju , my se totiž chováme ekologicky i když jezdíme v SUV Porsche V8 po městě a přitom házíme obaly od Meca rovnou na silnici.
Ono kdyby ten meloun Bursikovic chtel byt opravdu ekologicky, tak po Praglu jezdi riksou. Je to * - autocenzura
ja znam osobne 2 majitele priusu. Jeho vyhoda je ze jezdi prijemne potichu a ze je super spolehlivy. Nevyhoda, ze nemas prakticky zadny kufr a vysoka spotreba. Na dalnici zere priblizne 7-8litru ve meste kde by mela byt jeho vyhoda oneco vice 8-9litru. Projdi si fora majitelu priuse a kazdy si tam stezuje na vysokou spotrebu. I ve Wikipedia najdes zminku ze zere 8litru.
Japonci uz nevi,jak by se k nam na trh s automobily natlacili,tak se serou do politiky a davaji auta zadarmo.ANI ZADARMO bych JAPONSKE Auto NECHTEL.FUJ.
V samotnem Japonsku se tyto auta prodavaji velice malo !!!! Potrebuji se toho zbavit ,tak to zkouseji vsudemozne.
V samotnem Japonsku se tyto auta prodavaji velice malo !!!! Potrebuji se toho zbavit ,tak to zkouseji vsudemozne.
Ale no tak. Bursíka taky nemusím, ale plácat takové nesmysly to je příliš ne ??? Trošku objektivity a soudnosti :-!
Nesmíš koukat je na údaj l/100 km, ale na celek. Když budeš brát v potaz jen spotřebu, pak samozřejmě vychází každý maloobjemový diesel jako skvělá věc, ve skutečnosti už to taková sláva není. Zkus se za nafťákem zhluboka nadýchat a poznáš. A to nemluvě o nijak zvlášť propíraných NOx apod.
To je omílané pořád dokola. Přesně to spočítat nelze. Jen přibližně. A ve skutečnosti to není taková řacha navíc jak si mnozí myslí.
O panu ministrovi Bursíkovi nemám valné mínění, ale to jsem nechci tahat. Spousta lidi si myslí, že Toyota je jedna z nejzelenějších automobilek světa, jak je vidět i Martin Bursík má podobné mínění. Asi panu zelenému ministru Toyota zapomněla říci, že produkuje taková mostra typu Tundra, Land Cruiser, Hilux,... přesně to, co pan minitr odsuzuje. Lexus GS450h, LS600h a RX400h mi prijdou, jako auta pro lidi, kteří se nechtějí cítit špatně, chtějí vypadat jako lidé milující naší planetu. Koupí si SUV a aby neměli výčitky svědomí, tak si objednají hybridní pohon, který zabírá spoustu místa, je těžký, baterie mají omezenou životnost a hlavne se z něčeho musí vyrobit a všechno se musí dovést lodí z Japonska. To je spoustu věcí, které zatěžují životní prostředí. Kdyby Martin Bursík chtěl něco doopravdy ekologického a špičkouvou techniku, měl by se kouknout do Německa na nové BMW 635d s 183g/km, jeho nový služební vůz GS450h produkuje 185g/km a vlasně v průběhu svého života to je auto, které velmi zatěžuje životní prostředí. Kdyby pan ministr jezdil do práce 6kovým bavorákem, moožná by mi byl trochu sympataciký. 😄
m-power.blog.auto.cz
m-power.blog.auto.cz
Podle mě, je to jenom zastírání a uchlácholení bláboly ostatní lidi, a halvně marketingový tah, "jak více prodat vozů". podíváme li se na vozy, tak jejich spotřeba je nižší ale ne rapidně tolik.. Srovnám li např. toyotu prius, kdy spotřeba je kolem 4,3 litrů... tak když si člověk koupí vůz diesel, kdy jeho spotřeba je např. 4,5 litru na 100Km, nebo 5litrů, tak ve srovnání s obtížností výroby, neekoligickými akumulátory atd, tak v takovém případě je to nevýhodné a také daleko horší
Me spise napadlo proc radeji nekoupili automobil na zcela alternativni pohon typu LPG, CNG nebo vodik (plus postavit stanice) nebo ethanol atd. SAmi uz pred par lety koupili Octavii II. 1.9 TDI a prestaveli ji na pohon na rostliný olej. At je to jakykoliv Hybrid tak stale je zavisly na rope a ta uspora neni az tak velika. Zvlaste 3.5 benzin i v kombinaci s elektormotrem nikdy nebude vylozene usporny. Kdyby koupili treba toho Superba v 2.8 V6 a dali tam CNG nebo LPG udelali by mnohem lepe.
Hrozně by mě zajímalo, jestli by někdo dokázal spočítat celkový dopad hybridu na životní prostředí a porovnat ho se srovnatelným nehybridním modelem? Myslím si, že výroba složitějšího ústrojí, jeho údržba, výroba a výměny baterií, jejich likvidace atd. musí být takovou zátěží pro ekologii, že ten MOŽNÁ mírně ekologičtěší provoz to nemůže nikdy vyvážit, co myslíte?????
úspora a ekologie nade vše.. ať si bursíci a spol pořídí kola a jezdí na kolech a nejen že utřeší nehorázné sumy peněz, ale ještě půjdou za svým slibem a budou šetřit naši matičku zem a neznečiš´tovat ovzduší žádným CO2 ani na kilometr >😁
nechci Ti kazit iluze, ale tyto baterie vydrží mnohem déle než ty 4 roky, které by sis přál abys byl na koni. využívám baterie (a rozhodě ne tak kvalitní)k pohonu elektromotoru a mám je již 8 roků a stále bezproblémově fungují. Jinak co se priuse týká, tak jeho úspornost je primárně zasazena do městského provozu, kde je skutečně daný systém velice účinný a úsporný. Na dálnici totiž jedeš z 95 % jen a pouze na spalovací motor... z toho plyne, kdo chce jezdit po dálnicích ať si koupí auto jen se spalovacím motorem, kdo jezdí primárně po městě ať si koupí priuse (pokud na to má).
Me to taky prijde uhozeny, ze si musi jezdit drahym lexusem, Superb by tu úlohu taky zvladnul a bylo by to slusnejsi, kdyz uz zato utraci penize CESKYCH danovych poplatniku!
Tady se nekdo ohani, ze spotreba u hybridu se velmi vyvyji od stylu jizdy, aly vsichni vedi, jak politici jezdi (nebo spise, jakou rychlosti se nechaji vozit)
Tady se nekdo ohani, ze spotreba u hybridu se velmi vyvyji od stylu jizdy, aly vsichni vedi, jak politici jezdi (nebo spise, jakou rychlosti se nechaji vozit)
V Anglii byl minulý měsíc test luxusních limuzín s 12 válcem a lexus Ls600 h. Lexus žral ze všech nejvíc, proti prvnímu mercedusu o 6 l na 100. Akorát v městském provozu předhonil audi. Ekolog jak prase. K smíchu.
Mám pocit, že si hraješ na diktátora, tvoje útoky na naše peněženky ti doufám neprojdou. Místo rozhazování peněz daňových poplatníků raději zajisti, aby normální člověk zaplatil za Prius 22 tis dolarů-což je cena obvyklá a ne skoro 50 tis. dolarů, tak jako v ČR.
Tady vůbec klucíííí nejde o to jaké to je auto...Všimli jste si,že to panu ,,sprosťáčkovi,, pltíme my?
Dej si pozor, až si pořídíš Priuse, zjistíš pouze že to, co psaly německé magazíny je pravda a potom si můžeš začít šetřit na sadu baterií hybridního systému, která odkráčí tak za 4 roky.
"Ono zalezi, jak s tim jezdis, vis?" - toto neni zadny argument, jiste ze zalezi jak s autem jezdis, ale potom je nutne napsat ze i bez drahe hybridni technologie lze jezdit usporne, s nekterymi vozy dokonce VELMI usporne, s mensi spotrebou a emisemi nez s hybridem.
Ono zalezi, jak s tim jezdis, vis? Mel by sis to nejdriv zkusit a mluvil bys jinak. Hod se do klidu a zacni radsi premejslet, proc asi ostatni vyrobci chteji do svych lineup zaclenit hybridni modely...
jj, nevím jak ty poslední vladní audiny (možná jsou v dieslu), ale Lexus, ač se mně to auto líbí, tak rovnice spotřeby = údaje výrobce x 2 :-! asi tak...
Jasne,Bursik drzi trend...vsimli jste si ,jak pouzivaji Apple notasi...taky vetsina z jeho strany...
Nemluvíš pravdu, až si pořídíš Priuse tak zjistíš že je to jinak než píší německočeské noviny. Kup si jej.
Nemluvě o tom, že ani Prius není žádná sláva - třeba při stálé jízdě po dálnici, nebo těžší noze na plynu ve městě se spotřeba vyhoupne snadno nad 8-9 litrů benzínu.
Asi bych to i normálně schvaloval jako krok dobrým směrem, jenže to co Bursík a celé ministerstvo předvádí je jen a jen přihlouplá póza, která neodráží skutečné myšlení lidí, kteří to s přírodou - námi všemi - myslí dobře. A to si rozhodně zaslouží odsoudit.
Na druhou stranu ty ceny za roční pronájem jsou výborné - leasing by přišel rozhodně o moc víc
Asi bych to i normálně schvaloval jako krok dobrým směrem, jenže to co Bursík a celé ministerstvo předvádí je jen a jen přihlouplá póza, která neodráží skutečné myšlení lidí, kteří to s přírodou - námi všemi - myslí dobře. A to si rozhodně zaslouží odsoudit.
Na druhou stranu ty ceny za roční pronájem jsou výborné - leasing by přišel rozhodně o moc víc