Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Toyota Corolla Touring Sports 2.0 Hybrid – Sportovní hybrid pro masy!

Minulé dvě generace Corolly hrály po boku Aurise v Evropě jen okrajovou roli. Nová, v pořadí už 12. generace se však vrací tam, kde skončilo deváté vydání. Nabízí tři odlišné karoserie, dva hybridní pohony a obejde se bez dieselu. Vyzkoušeli jsme vrcholné kombi Touring Sport.
Zpět na článek
Avatar - Mikesus
22. 4. 2019 18:33
Re: Akumulátor
Když to novináři nenapíší, možná ani nezjistí.
Auris hybrid: NiMH, kapacita 6,5 Ah, 201,6 V, váha 40 kg, dojezd cca 3-5 km
Corolla 1,8: LiOn, kapacita 3,6 Ah, 207,2 V, váha 26 kg, dojezd cca 1-2 km
Corolla 2,0: NiMH, kapacita 6,5 Ah, 216 V, váha 40 kg, dojezd cca 3-5 km
Údaje jsou z manuálů, dojezd podle vlastní zkušenosti.

jen by mne zajímalo ta kumulace nevýhod, jaké třeba?
Naopak bych řekl, že to je kumulace výhod obou. minimální ztráty při rozjezdech, absence složitých součástek jako je turbo, dvouhmotový setrvačník, spojka, startér a další. Za ušetřenou váhu je přidaná baterie a elektromotor, který má okamžitou reakci bez prokluzu spojky.
Avatar - wakantanka
22. 4. 2019 20:18
Re: Hybrid
Nové GLK stálo len o málo viac ? A teraz tú o Karkuľke. :-)
Avatar - Mikesus
22. 4. 2019 14:36
Re: To je teda rádio Jerevan jak z praku...
Ona ta výbava i za těch 685 je docela nadprůměrná.
Pokud tedy někdo chce ten dvoulitr, myslím že v tomto je už docela dostupný
Avatar - Mikesus
22. 4. 2019 19:41
Re: Toyota zrazila kojota
150 000 za 5 let? to jsi vyčetl kde?
To máš tedy zajímavý servis. Nám řekli, že záruka na baterii je 10 let ( takže 5-7 let je úplně v pohodě, když odejde ) a zároveň, že od dob priusu 2. generace, která se u nás prodávala jako první, tak nemuseli zatím měnit žádnou baterii.
A jestli vám řekli 5000 Eur, tak buď vás chtěli jen natáhnout, případně sis vše vymyslel.
viz:
https://www.toyota.co.uk/hybrid/hybrid-faq/batteries
Avatar - CHerokee
22. 4. 2019 17:46
Re: Neskutečné okecávání testéra...
Až na to, že nejprodávanější je Corolla s atmo motorem, provedení sedan, které doteď bylo kolem 350 000 a v plné výbavě kolem 500 000. Takový zanedbatelný detail. Jinak je to jistě pravda. Nejsou to auta o emocích a radosti z jízdy, ale kvalitní držáky pro méně náročné. V tom je jejich síla.
22. 4. 2019 16:35
Re: Hybrid
Toto auto je vylozene pre fanusikov aut s hybridnym pohonom. Pripadne pre ludi ktori ziju v oblastiach kde maju hybridy dake ulavy (dane, parkovanie, atd). Za tie peniaze (800 ci 900 tisic Kc) sa da lovit aj v inych vodach...
Avatar - Mikesus
22. 4. 2019 16:47
Re: Hybrid
S klidnou jízdou po Praze tenhle hybrid jezdí za 3,5. Když je špička vyleze to na 4. A jestli jsi v tom nejel, jak můžeš srovnávat pohodlí?
Avatar - Ozzman
22. 4. 2019 16:05
Re: Hybrid
Já s tím ostrou jízdou i s mixem dálnice jel pod 6 . Se stejně výkonnou naftou jsem na 9 . Klidnou jízdou po Praze to jezdilo v dopravní špičce kolem 4 a to byl najezd jen 300km, takže syrový motor. Tohle prostě takto výkone konvenční auto neumí.
Avatar - Ozzman
22. 4. 2019 15:08
Re: Ne, ne a ne
Ahoj, víš, že jsem Fordak a na jeho podovzky a schopnosti v zatáčkách nedám dopustit, ale s touto Corollou jsem projel docela dost zatáček a musím jen s úctou Toyotě vyseknout poklonu . Tohle je úplně jiné auto, než předchůdce Auris. Odezva na plyn a ovladatelnost v zatáčkách a jistota podvozku patří mezi nejlepší auta své třídy. Jsou auta, která jsou v zatáčkách lepší , ale Corolla není žádné ořezávátko. Jediná nevýhoda jsou Brzdy, které fungují jinak, nez jsem byl zvyklý, což je popsáno i v testu. Při ostré jízdě mne to nemile překvapilo, ale když s tím chvíli budeš jezdit, zvykneš si.
Avatar - Ozzman
22. 4. 2019 15:01
Re: To je teda rádio Jerevan jak z praku...
Když to projedes po Aurisu, tak to sportovní rozhodně je . Je to hodně dobre auto.
Avatar - Mikesus
22. 4. 2019 14:34
Vyhřívání zadních sedaček
V popisu máte, že v příplatkovém paketu VIP je i vyhřívání zadních sedaček. Ano, v ceníku je to napsané, ale obtěžoval se někdo aspoň na ty zadní dveře podívat?
Ačkoli to Toyota nepíše, se světlým interiérem toto vyhřívání nedostanete ( třeba časem se to změní ).
Je to moc dobře vidět zde
https://www.auto.cz/…-hybrid-pro-masy?…
https://www.auto.cz/…-hybrid-pro-masy?…
Na madlech dveří jsou jen ovladače oken.
Viz. fotky z černého interiéru:
http://moje.auto.cz/?…
Avatar - Emel
22. 4. 2019 14:30
Re: To je teda rádio Jerevan jak z praku...
Bez těch paketů jsi na 800 a pořád je to solidně vybavené auto. Je to dost peněz, ale v nějakém TCO na pět let to nemusí být marné.
Avatar - Ozzman
22. 4. 2019 16:44
Re: Hybrid
No za 7 klidnou jízdou, Corolla to má za 4 ... To je docela rozdíl . Cena je slušná, začíná kolem 700 a auto má 180k. To je jako konkurence.
Avatar - Mikesus
22. 4. 2019 17:33
Re: Hybrid
S aurisem jsem jezdil 3 roky, za celé 3 roky byla výsledná spotřeba 4,3. Nikoli podle PP, ale podle knihy jízd a tankování. Takže jestli s tím někdo jezdí za víc, tak buď má místo nohou kopyta nebo absolutně nechápe jak s hybridem jezdit.
Ty nejvyšší spotřeby jsou absolutně mimo mísu. I když nedávno jsem s ním jel dálnici neustále na omezovači, skončil jsem na 8,5. Takže těch 9,8 je naprostý nesmysl.
Už dávno jsem si všiml, že na sprintmonitoru se objevují nesmyslná čísla. Asi z lenosti uživatelů, že nevyplňují veškerá data.
5,4 byl průměr, když jsem jel 100% dálnici při 130 s občasným zrychlením, když bylo potřeba. Při 90 mimo dálnice je hned na 3,8-4 a město 3-4 podle provozu.
22. 4. 2019 20:19
Re: Toyota zrazila kojota
Ale vsak ti napisal vyssie, zaruka na baterie je 10rokov a nie len na to, ze odidu ale na pokles kapacity pod 80%. Neviem co by si tam chcel este viac. To je rovnaka debata ako tie "kosackove" motory nic nevydrzia a svine jedny mozu byt v zaruke kludne 8rokov co je viac ako auta s "poriadnym" motorom. A ked to dotycny spracuje, tak si najde iny pseudoargument o cene servisu akoby vsetci okrem dotycneho zrali seno. Ak by tie baterky hufne odchadzali, bolo by toho vsade plne info a akosi nic...
Avatar - Mikesus
22. 4. 2019 18:37
Re: dozvime se zde
já bych neřekl, že propadnul, ale ukázal tu "lepší" bezpečnost SUVček. Prostě fyzika, vyhnout se nedokáže a skončí v lepším případě ve stromě, v tom horším v protijedoucím autě
22. 4. 2019 17:27
Neskutečné okecávání testéra...
...na úvod je otravné, irelevantní a zbytečné. Corolla je neprodávanějším vozem všech dob, jen místní novinář má potřebu prázdně plkat.
4* u auta, které má výkon, prostor, výbavu a to vše do 900k. Srovnám-li s konkurencí, přijde mi, že by měl mít min o půl * více. Zejména v kontextu jiných testů.
Neošizená technika podvozku, pohonu i vysoká výbava...
Avatar - WinDiesel
22. 4. 2019 16:39
Re: Hybrid
Hele já taky jezdím dost po Praze ale s mým Mercedesem dám klidnou jízdou 7, bez hybridu a s komfortem a jízdními vlastnostmi o kterém/kterých si Corolla může nechat zdát. A přitom to nestálo o mnoho víc … :-) Za tuto cenu je to těžce předražený vehikl.

A přitom mi tam číhá v motorovém prostoru 240 koníků.Tož asi tak.
Avatar - Emel
23. 4. 2019 13:02
Re: dozvime se zde
RS dalo 77, lehčí 1.4TSI Style dal 79. Z toho je vidět, že velká hmotnost je limitující faktor. Těch 80 je už obecně hodně dobrá hodnota, nejen na SUV.

Konkurence na tom vesměs líp není. Sorento dává 75 a ještě to vypadá, že skončí na budce. A CR-V končí na 75 i v benzínu.
https://www.youtube.com/watch?…

Nejhorší co jsem viděl je nová RAV-4, ta je ráda za 71.
https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - wakantanka
23. 4. 2019 10:01
Re: Toyota zrazila kojota
Nech je aký je, ale už od Priusu II nebol problém ani s baterkami ani s pohonným ústrojím všeobecne. Na tom si Toyota dala veľmi záležať, aby to tak bolo. Vývoj bol drahý a nemohli riskovať kvalitatívny prúser, ak chceli presvedčiť potencionálnych kupcov.
Avatar - wakantanka
23. 4. 2019 09:59
Re: Toyota zrazila kojota
A vieš o tom, že ten monitor sledovania toku energie je len jedna z možností, ktorú si vieš prepnúť na centrálnom multimediálnom display? Nielen že si v takom aute ani nesedel, ani nevieš ako to funguje v hybridoch od Toyoty už od doby Prius II a len kecáš.
Avatar - Ozzman
23. 4. 2019 09:07
Re: Snad lepší zrychlení
Abych to trochu uvedl na pravou míru. Z 0-50 to rychlé je, nejen Auris, ale i Yaris či Prius, měřitelný rozdíl proti benzínu a nafťe je v řádu desetin sekund, takže ti neujede, ale ty neujedeš jemu.

Čím rychleji jedeš, tím je akcelerace horší, ale je důležité u auta hodně šlápnout na plyn na podlahu. Pak překvapí i solidní akcelerací třeba 70-100 (výjezd z vesnice kdy se přidá i elektromotor, jen to torchu kopne), ale v těchto rychlostech je klasický naftový dvoulitr měřitelně rychlejší. Nad stovku už je to normální atmosféra s CVT.

Já jsem první kilometry s Aurisem také jel pomalu, protože jsem z nafťáku zvyklý šlapat lehce na plyn a auto tak nějak jede a pořád zrychluje (ostatně takto už funguje i testovaná Corolla), Aurisu se moc nechce a je potřeba mu šlápnout na krk.
Avatar - wakantanka
22. 4. 2019 20:46
Re: Toyota zrazila kojota
Je už dosť Priusov taxíkov čo najazdili +400 tisíc km a baterky meniť nebolo treba, takže o čom točíš?
Avatar - Ozzman
22. 4. 2019 20:11
Re: Hybrid
Ahoj, pokud autu stojím na krku, jede za 9. Je to Mondeo TDCi AT AWD . Stejně jsem jezdil se Superbem 103 kW 4x4. Podobná situace je v zácpě v Praze, toho Superba jsem i odfotil, myslím že tam svítilo 9.7 na sto.

Samozřejmě že ta auta umí jezdit pod 7 , ale bavíme se o ostré jízdě.
Avatar - Mikesus
22. 4. 2019 14:16
Re: To je teda rádio Jerevan jak z praku...
Ono se to obecně vše tak trochu vylučuje. Cena není pro masy, sportovní bych taktéž úplně netvrdil, že by byla. Je to prostě nadprůměrně dynamické auto.
Krátkého sedáku jsem si zatím nějak nevšiml, místo nad zadními sedačkami na rozdávání opravdu není.
22. 4. 2019 20:37
Re: Corolla
Toyota ani žiaden majiteľ hybridu nepresviedča ľudí sledovať "koľko mám elektriny". Čo je to za nezmysel? Nikto s hybridom toto nerieši. Auto rekuperuje samé bez zásahu vodiča, keď sa s tým človek naučí jazdiť tak ušetrí. HSD vôbec nie je komplikovaný, nemá to automat, nemá to spojku, nemá to alternátor, nemá to turbo a všetky dieslové komponenty, ktoré po istom nájazde odchádzajú. Väčšinu vymenoval vyššie Mikesus. Na HSD nemusíš meniť nič okrem oleja a filtrov. Baterka len tak neodchádza a nikdy neodíde celá. Odídu články tzv. cell, tých sú v jednej sústave desiatky a tie sa mimo záruky napr po 10 rokoch dajú vymeniť lacno. Ty pri bežnom aute za 10 rokov preinvestuješ ďaleko viac ako ja s HSD. Ten turbo benzín je tam len aby bola "cena od", Toyota primárne chce ľuďom predať HSD.
Avatar - trapid
22. 4. 2019 19:34
Re: Hybrid
Ozzman: Se stejně výkonnou naftou jsem na 9
Promiň, ale to snad musel být 30 let starý Mercedes 300D, ne? Nebo si to celou dobu jel s něčím novějším na 1. rychlostní stupeň v přeběhových otáčkách?
Avatar - Emel
22. 4. 2019 19:23
Re: Neskutečné okecávání testéra...
Jako na druhou stranu je to furt kompaktní kombi, tam cena okolo 900 není na nějaké "standing ovations". Za 850 má Mazda šestku v 2.5G Revolution například.

Celkem se mi to líbí, určitě je to velký posun proti Aurisu a vybírat auto, třeba bych se i šel ze zvědavosti svézt. Na favorita to ale zatím nevypadá a 4* mi přijdou tak akorát.
22. 4. 2019 18:03
Re: Hybrid
Recenzované auto je v maximálnej možnej výbave s 2 drahými príplatkovými paketmi.

trim level Comfort s jedným paketom bude pravdepodobne najpredávanejší a je výrazne lacnejší. Napriek tomu by ma zaujímalo aké iné, hlavne lepšie auto sa dá v cene Comfort verzie kúpiť?
Avatar - CHerokee
22. 4. 2019 16:42
Re: Hybrid
No na ostrou jízdu přeci nejsou ani hybridy (nepočítám hypersporty) a ani naftové vozy, Corolla určitě ne. Na to je benzín, kterému já dávám poslední roky už přednost. Je třeba si to užít, dokud to ještě jde.
Avatar - Blue Sun
22. 4. 2019 20:33
Re: Hybrid
Jo, pro koho tedy jsou zde testované Octavie za mega a podobné kousky?
22. 4. 2019 18:00
Re: Hybrid
700 uživatelů je více než dostatečný vzorek. S naftou také umí jeden za 4 a druhý za 9, na tom není nic zvláštního. Že ty máš 4,3 neznamená, že ten kdo má víc je kopyto. Stačí aby to byl pendler, co denně dává 150km do práce a 150 km z práce a po německých dálnicích s neomezenou rychlostí valí 180. Fyziku nikdo neokecá, žádné auto neumí jet trvale 180 za 5 litrů benzínu či nafty, to by musela platit jiná fyzika.
Avatar - Ja Prvni 123
22. 4. 2019 13:49
To je teda rádio Jerevan jak z praku...
Sportovní a pro masy... akorát teda moc sportovní není, až na tu sedačku, co ale "masy" spíš obtezuje...
Ale to nevadí, stejně stojí skoro milion, takže si ji málokdo dokáže koupit...

;-)
Avatar - CHerokee
22. 4. 2019 15:22
Hybrid
Když vezmu auto nižší střední za tyto peníze a novináři uváděnou spotřebu, tak nějak nevidím důvod, proč toto auto kupovat. Když už jsem je někdo šetřílek, tak to zvládne lépe s levnějším dieselem.
22. 4. 2019 16:45
dozvime se zde
jak boleslavskej hnuj kadak pseudo rs propadnul v losim testu?
Avatar - JirkaVejrazka
23. 4. 2019 12:00
Re: Hybrid
Z toho si nic nedelej. Az vyrostes, naucis se neporovnavat jablka s hruskama. V tomhle pripade prumernou a okamzitou spotrebu. Zvlast, kdyz je ta okamzita merena na useku, ktery je pomerne vyrazne do kopce.

Ja taky na D11 obcas mam okamzitou spotrebu mezi deviti a deseti litry (treba v tom stoupani na 50. kilometru na tom kopci, jak je Shell a KFC. Takze muzu tvrdit, ze s Priusem jezdi po dalnici skoro za 10 litru. Co na tom, ze z kopce pak jedu skoro za nulu a prumer te dalnice je nekde okolo peti litru (pri me bezne rychlosti).
Avatar - Ozzman
23. 4. 2019 08:06
Re: ehm... zkusme to srovnat třeba s Astrou CDTi :-)
Pokud jezdíš dálnice, tak ano, pokud město, tak bych rád viděl, za kolik ta Astra bude poskakovat v zácpě po Praze, protože tady i superúsporné 1.9TDI leze na 7 na sto i když to na okresce umí za 4,5.
Avatar - Ozzman
23. 4. 2019 08:04
Re: Ne, ne a ne
Není, je to na úrovni 180k auta. 0-100 zázračné není, ale dynamika při jízdě se vyrovná nejen naftě, ale třeba i turbobeníznu a to jsme přeměřovali syrové auto.

80-120 - ty jsi sám psal, že tvůj Fokus to dá za 5-6s, Mondeo 180k TDCi to má taky za 6s, Woody tam do diskuze myslím psal, že jeho Leon to dá +/- 5s (180k TSI),

Corolla za 4,3s (opakovaně měřeno)

Za 900 tisíc koupíš silnější auta, ale tohle se jízdou hodně přiblížilo běžnému konvenčnímu autu, až na ty zvláštní brzdy.

více info o měřených časech v našem testě:

http://blog.auto.cz/…pokracuje-horce/
Avatar - Ozzman
23. 4. 2019 07:59
Re: To je teda rádio Jerevan jak z praku...
Jsem rád, že můj názor na auta bereš jako určitý pojem ;) :D

P.s. Dnes jdeme zkoušet novou Ravku, tak se modli a čekej na můj verdikt :D
22. 4. 2019 21:40
Re: To je teda rádio Jerevan jak z praku...
No jo no, blbě čtu, tak aspoň přidávám toho nadšenýho Rejlka :-) https://www.stream.cz/…7-toyota-corolla
22. 4. 2019 20:52
Re: Hybrid
Záznam není potřeba, záznamů je plný internet, čas 3:12, spotřeba 14 litrů.
https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - trapid
22. 4. 2019 20:40
Re: Hybrid
Tak studený diesel na krátké trasy, ten si spápne (ale to všechny pohony). Kamarádka teď jezdí novou O3 2,0 TDI 4x4 DSG a taky kouká, že i dálky má kolem 7 na sto. Městské studené pojížďky i za 10, ale to jsou trasy do 2-3 km.
Avatar - CICERO
22. 4. 2019 20:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 4. 2019 15:31
Re: Ne, ne a ne
Přesně tak, já taktéž Forďák zvyknutý na podvozek Focusu můžu Corollu jen a jen pochválit, dokonce tak moc že jestli všechno dobře půjde a příští rok bych si možná mohl dopřát nový stroj, bude Corola na seznamu kandidátů, ještě by zajímalo, jak velký je rozdíl mezi 1,8 a 2,0, předváděčky jsou zatím vesměs jen dvoulitry.

P.S. jestli mi něco vadí na konkrétním autě, tak je to ta bílá palubka testovaného kusu, vypadá strašně a udržovat bych to taky nechtěl
Avatar - Hammunasakra
23. 4. 2019 08:44
Re: Snad lepší zrychlení
Jak zlo = viz místní měření v těch rychlostech kde denně probíhá většina zrychlení = naopak nejrychlejší >:D

V těch kde zrychluješ třeba jen 2x denně = do vyšších rychlostí při nájezdu na dálnici = tam je to prostě 10,9 s. Dvoullitr 7,9 s = a celkově se 180 koněma samozřejmě už docela dynamický auto

To že v pražskym a středočeskym provozu je Auris hybrid skoro v každym rozjíždění a pružnosti při městskejch rychlostech = ne zlo ale NEJRYCHLEJŠÍ = je takovej dobrej černej humor :-)

I když vim že spousta lidí co neporovnává realitu ale :-! představy = to vidí jako ty. Já mám za dva roky a kousek volnym odhadem tak deset tisíc rozjezdů = a skóre 9999:1 = zatracený BMW 335d :-!
Avatar - Mikesus
22. 4. 2019 20:28
Re: Toyota zrazila kojota
Toyota má obecně drahé náhradní díly.
Můžu se jen zeptat, kolik na tom Yarisovi najezdí? Já měl na Aurisovi 80 tisíc a kotouče i destičky jsou na cca polovině původní tloušťky. Za celou dobu, krom pravidelné údržby, jsem nemusel vůbec nic měnit. Tedy 2x přední stěrače a jednou zadní, abych byl přesný.
Jinak cena nové baterie v ČR nevím, ale zítra to zjistím, abys měl klid na duši. Ten odkaz co jsem ti dával, je ceník pro UK, v přepočtu na Yarise 1200 Eur, proto nechápu těch tvých 5000 Eur.
22. 4. 2019 20:15
Re: Corolla
Nikto baterky neriesi pretoze zaruka na pokles kapacity je ovela dlhsia, nez auto samotne. Okrem toho tato urban legend sa siri od pociatku a nie a nie sa jej zbavit - a rovnako ju od odporcov preukazat. Auto mi pride tiez kus drahe, ale to je asi jeho jediny minus, nie pouzita technika.
Avatar - Mikesus
22. 4. 2019 18:05
Re: Hybrid
za prvé, pokud si někdo koupí 1,8 hybrida na dálnici už z principu nechápe hybrida. Za druhé, i když jsem ti psal, že jsem nedávno jel na omezovači dálnici, bylo to za 8,5. ( jak mám dosáhnout 9,8 tedy? ). Velký nájezd je naopak pro hybrid výhoda, pokud není po dálnici. Já s ním jezdil cca 3500 až 4000 měsíčně a opravdu některé ty spotřeby jsou nesmysl. Je jedno kolikrát je to tam napsané, 100x lež pořád není pravda. Možná sis ho měl zkusit, než se ohánět nesmyslama. Ještě chápu do 6, když mají převážně dálnici, to nad tím už jsou kopyta.
Jinak naprostý souhlas, že na dálnici ohledně spotřeby bude vždy nafta lepší ( aspoň zatím je )
Avatar - CICERO
22. 4. 2019 15:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
22. 4. 2019 18:59
Re: Hybrid
Tak škoda, že jsem si nenechal záznam z palubní kamery a foto spotřeby. Byl bych slavný ;-\
A to jsem Ozzymu vyhrožoval, že mu to pošlu.
Navíc koukám, že jim to tam nějak nesedí. viz Jirkavejrazka na moje.auto.cz
http://moje.auto.cz/?…

Co kdybys to někdy zkusil sám a nepapouškoval něco, co s realitou asi moc společného nemá?
22. 4. 2019 18:40
Re: Hybrid
Za prvé, na motání kolem komína někde ve městě se kupují Pandy, Twinga nebo podobná malá autíčka. Auto nižší střední třídy, nota bene v kombíku a skoro za mega jako testovaný kousek, musí zvládat dálnici stejně jako město, jinak je to auto na dvě věci.
Za druhé, jestli umíš jet trvale 180 za 8,5 litru, tak to zdokumentuj a pošli komisi švédské královské akademie, Nobelovka tě nemine. Podotýkám trvale a podle GPS, tedy nikoliv nějaký průměr courání 30km po městě a 10km po dálnici na plný plyn. Němci to měřili na nějakém úseku uzavřené dálnice a Prius dokázal průměr 170km (na 180 se nedostal vzhledem k Vmax 180 a vzhledem k tomu, že na dálnici jsou i nějaké kopce) s průměrnou spotřebou 11,5 litru. Pochybuji, že Auris má lepší aerodynamiku, takže 8,5 při trvalých 180 je prostě báchorka pro malá děcka.
https://www.autobild.de/…lgas--28601.html#…
Avatar - CICERO
22. 4. 2019 14:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
22. 4. 2019 18:10
Re: Akumulátor
Taky mi tam tyto informace chybí. Kolik ujede na baterky?
22. 4. 2019 17:55
Akumulátor
Marně jsem hledal, jakou kapacitu má akumulátor, tedy kolik ujede čistě na el. pohon, případně kolik akumulátor váží.

Neočekávám něco převratného, tedy za mne - hybrid je kumulace nevýhod aut na fosilní a elektrický pohon.
Avatar - miromen
22. 4. 2019 14:47
Ne, ne a ne
Ať ma nova Mazda 3 u 2.0 SA-G uřiznuteho třeba i ptaka, ať nema viceprvek na zadi. Ale rozhodně bych ji dal přednost, před touto "hruzou".
Bohatě mi stači video k tomu aby mě to od tohoto produktu odradilo...

https://www.youtube.com/watch?…

"Na druhou stranu ještě že tak, protože hybridní Corolla TS, je vše, jen ne dynamicky založeným autem. A ani tak nejde o rychlost, jako spíš o řízení, které je naprosto němé. Pokud to risknete a pojedete „na blind“, pak budete podvozkem hybridní Corolly TS mile překvapení, protože auto přední nápravu poslouchá jako věrný ovčák. Jenže vy vůbec netušíte, co všechno si za volantem hybridní Corolly TS můžete vlastně dovolit, a tak jste ve finále spíš překvapeni, co všechno si klasický McPherson vpředu a multilink vzadu společně komfortně naladěným odpružením nechá líbit."
27. 4. 2019 05:10
Není to hit trhu - SUV
Nic nemůže být dnes atraktivnější, než SUV. A tím vychválená Toyota Corolla není. :no:
Avatar - Emel
25. 4. 2019 14:44
Re: DAB
To je obecný problém pevných výbav. Ale zrovna DAB by mě asi trápil nejmíň.
Avatar - jenikx
25. 4. 2019 13:11
DAB
Skoda, ze Toyta uplne ignoruje DAB tuner u nizsich vybav, to mi pripada u auta, ktere se chlubi modernimi technologiemy jako naprosty fail. Z tohoto duvodu jsem o auto ztratil zajem, min 700 za vybavu Executive mi pripada za toto auto hodne.
Avatar - rohYpnol
24. 4. 2019 18:54
Re: Toyota nebo Lexus?
Focus je mnohem slabší ve zpracování a použitých materiálech. A sedadlech, a ... dalších 1000 věcech, které nejsou dotažené.
Avatar - Mikesus
23. 4. 2019 21:13
Re: Ma v tejto cene zmysel?
To se nedivím, poslední dny jsem taky odpočítával snad i ze spaní >:D
V Selectionu jsem zatím viděl jen červenou, a té to tedy parádně slušelo.
Avatar - Emel
23. 4. 2019 21:11
Re: Ma v tejto cene zmysel?
A tak Octa 2.0TSI L&K je za 778, to je +- totéž. Jo, šly nám ty ceny pěkně nahoru :-(
23. 4. 2019 20:52
Re: Ma v tejto cene zmysel?
V polovině června by měla být doma a ano dvoulitr. Už se nemůžu dočkat. :D
Avatar - rohYpnol
23. 4. 2019 20:50
Toyota nebo Lexus?
Je to vůbec ještě Toyota nebo už je to Lexus??

Nová Corolla se dostává do úplně jiných vod, Že pro mě je Corolla naprostý třídní TOP v mnoha aspektech a že se jednalo o jedno z největších překvapení z představovaných novinek jsem tu už psal. Nicméně tyhle TOP výbavové verze vidím až nyní a musím uznat, že konkurence se nechytá. Golf ještě dejme tomu, ale ostatní bez šance. Focus Vignale by sice hrozně chtěl, ale tam to kazí základ. Zpracováním se na Corollu nechytá vůbec.

No, Corolla vystřelila hodně vysoko... Tomu ale odpovídá i cena. Skvělý základ je ale společný i s těmi nejlacinějšími verzemi. Za mě smekám. Nepamatuji se, že by kdo kdy udělal mezigeneračně tak velký skok. Možná Korejci při přechodu Elantra - i30 a Cerato - Ceed? Jenže z ničeho do průměru se skok dělá lépe než z průměru na vrchol.

Snekám a v podstatě nemám co bych vytknul. A teď jdu číst test (osobní živé dojmy mám a videotesty jsem již viděl jinde).
Avatar - Mikesus
23. 4. 2019 19:47
Re: Hybrid
To asi nemá cenu, máme s hybridy mnohem méně zkušeností a méně najeto, takže vůbec nevíme za kolik jezdí, jak se s nimi jezdí a jedno 3minutové video je rozhodující.
Prostě když s pluginem dorazíš a uvidíš, že tam máš za dálnici 5,5, tak si řekni, že to musís vynásobit 2 a pak je to v pořádku.
Avatar - Mikesus
23. 4. 2019 19:43
Re: Hybrid
Zítra jedu první dálku s Corollou, tak uvidíme jaký bude rozdíl, Auris to dával za 4-4,2.
Zatím tam mám 200 km z jízd po Praze ( a musím říct tedy, že čvtrtek před Velikonocemi byl záživný a dnešek po nich taktéž ) a je tam 5,4.
Avatar - Mikesus
23. 4. 2019 19:40
Re: Ma v tejto cene zmysel?
Jo, jakmile se kupuje na firmu, Toyota umí s cenou kouzlit docela dost.
Podle ceny předpokládám taky dvoulitr. Ta barva u Selection je výhoda, mne tam chyběla skleněná střecha a hlavně HUD. To je obrovská škoda, obzvlášť když tam narvali otáčkoměr.
Kdy ti ji mají dodat?
23. 4. 2019 18:10
Re: Ma v tejto cene zmysel?
V této ceně smysl podle mě nemá, protože 900 tis. už je fakt moc. Je to ale plná výbava. Na druhou stranu výbava Selection za 785 tis. je ideál. Jednu mám objednanou a je v ní vše co bych si přál. Navíc se u výbavy Selection nedoplácí 15 tis. za barvu. Kupuju na IČO a dostal jsem se na cenu 690 tis. Ve stejné cenové relaci je Octa i Golf s 1.5 TSI a automatem. Jen Corolla je něco lépe vybavená. Plus jezdím město, tak nebylo vůbec co řešit a ty dodací lhůty u koncernu jsou teď hrůza.
Avatar - trapid
23. 4. 2019 17:24
Re: Hybrid
Tak D-Cat v rámci čistoty výfukových plynů lil plným proudem naftu do výfuku, takže byl opravdu vyhlášený obrovskou spotřebou.
Spíše mě zarážíte s Ozzmanem tou nízkou spotřebou u hybridů. Až se mi to fakt nechce věřit, ale zase vím, že Toyota hybridy umí.
Já tedy zatím jezdím diesely (protože stavím tak spíš starší plečky), ale se všemi (O1 TDI, Xantia 2,0 HDi, Ceed 1,6 CRDi) stejnou trasu 25 km do práce jezdím dlohodobě dle Spritmonitoru od 5,1 do 5,3 na sto. A baví mě na tom, že rozdíl mezi úspornou jízdou a rychlou jízdou je do 1,5 litru, což zase benzín neumí.
Avatar - trapid
23. 4. 2019 17:01
Re: dozvime se zde
Není to jen o hmotnosti. Pár příkladů, že menší a lehčí jsou horší:
BMW X3 https://www.youtube.com/watch?…
BMW X5 https://www.youtube.com/watch?…

Audi Q2 https://www.youtube.com/watch?…
Audi Q8 https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - JirkaVejrazka
23. 4. 2019 15:47
Re: Hybrid
Tak jo - ode dneska budeme merit prumernou spotrebu tak, ze vybereme usek dalnice, ktery je do kopce. Pak vynulujeme palubni pocitac, rozjedeme auto z nuly pod plnym plynem a o pet kilometru dal video skoncime, aby nebylo videt jak spotreba pod ustalenou jizdou nadale klesa k normalnimu prumeru (minimalizuje se efekt te "tragicke" spotreby pri rozjezdu).

Vyzkousej to u sveho auta a pak napis, k jakemu cislu jsi dosel, jo?

Brat za bernou minci nejakou "recenzi" kde je uvedena spotreba 11,7 na buhvijak dlouhem useku dalnice, zato je tam dvakrat ukazana akcelerace na maximalni rychlost z nuly, je mirne receno kratkozrake.
Avatar - lamal
23. 4. 2019 15:23
Re: Ne, ne a ne
hybrid by nemusel mat kvoli elektrike oneskorenie na kickdown, na spal. motor cakat nemusi... no ved uvidime cas ukaze

dnes som opat jazdil na FoFo 1.5EB, az na kusavu spojku prijemne vozenie... po FL to ma trochu divny podvozok, ale da sa zvyknut
23. 4. 2019 13:59
Re: ehm... zkusme to srovnat třeba s Astrou CDTi :-)
... tak v principu se kombík nižší střední třídy kupuje na jiné využití než na poskakování v zácpách.... ale samozřejmě, v ucpaném městě je výhoda hybridu jednoznačná.... (mě třeba firemní auta po městě nejezdí skoro vůbec).

PS: po ucpaném městě má jezdit jen ten kdo opravdu musí, pro ostatní jsou efektivnější způsoby přepravy....
23. 4. 2019 13:25
Ma v tejto cene zmysel?
Za nizsiu cenu je mozne kupit Mazdu 6, 2.5i, 194k, Revolution Top AT.
Neporovnaval som vybavy polozkovite, ale jedna sa o najvyssiu vybavu v kozi a v mazde vela volitelnych priplatkov v ponuke uz nie je. A 1.5 litrovy rozdiel v realnej priemernej spotrebe mi moze kompenzovat nizsia nakupna cena a vacsie auto.
Avatar - miromen
23. 4. 2019 13:22
Re: Ne, ne a ne
Tak samozřejmě to by byl ideal, mit auta vedle sebe. Ja realně vim jak moc nejede pravě nezajety třivalcovy 1.5EB oproti zajetemu čtyřvaci 1.5EB. Sice ne za uplně shodnych podminek, ale stejna trasa a šofer. Ono i bez měřeni mi bylo jasne jak to dopadne.
Avatar - Ozzman
23. 4. 2019 12:56
Re: Ne, ne a ne
Hele, jestli vyjde ten další sraz, vem svého Fokuse a přijeď, celkem rád bych se svezl, jezdil jsem jen novým autem a vím, že 1.5 Ecoboost jako syrový motor moc nejede (stejně jako 1.6), takže to taková síla nebyla, dost by mne to zajímalo a pravděpodobně si budeš moct ty síly poměřit s Corollou naživo.
Avatar - miromen
23. 4. 2019 12:53
Re: Ne, ne a ne
To pišu, že dynamika celkově vzato neni špatna, ale mam tam prostě to ale. Neni znama trasa, podminky, šofer a je toho prostě vic. Ale takhle od stolu bych mu ja třeba ujel s papirově slabšim autem.
Avatar - Emel
23. 4. 2019 12:51
Re: Neskutečné okecávání testéra...
Ty máš ale fleet ve střední za stejné peníze ;-) ?
Avatar - Ozzman
23. 4. 2019 12:48
Re: Ne, ne a ne
No, dobře...já ti tady říkám,že jsem s tím jezdil a srovnání mám, pomalé to určitě není.
Avatar - miromen
23. 4. 2019 12:46
Re: Ne, ne a ne
Pravě pišu, že vychazim pouze z jednoho videa a neznam okolnosti. Ale vychazim z toho, že ze 100 na 180 to trva nějakych 20s. A to cca odpovida pravě nějakym max 150 konikum u cca srovnatelneho auta tedy třidy.
23. 4. 2019 12:44
Re: Toyota zrazila kojota
To kde to servisuje, že jí straší výměnou baterky za 5000 EUR? Výměna baterky vyjde na cca 1500 EUR u Aurise, u Yarise to bude levnější (v Británii 1100 liber včetně DPH - necelých 1300 EUR).
Avatar - Ozzman
23. 4. 2019 12:42
Re: Ne, ne a ne
CVT je jiná, zvláštní, ale vadí mi jen při dlouhé akceleraci, kdy slyšíš monotonně vytočený motor.
Avatar - Ozzman
23. 4. 2019 12:41
Re: Ne, ne a ne
Já s tím jel na dálnici, Beroun-Praha šlapal jsem na to, ujel jsem dvoulitrové naftové Oktávkce do kopce nad Berounem, a zasekl jsem se těsně pod omezovačem na 175km/h, pochybuji, že do tohoto kopce tvůj Fokus udělá na tak krátkém kousku vyšší rychlost, Kuga 1.6EB to nedá. Opravdu to z videa nejde soudit...
Avatar - .StenLi.
23. 4. 2019 12:38
Re: Toyota zrazila kojota
Ten pocit ked vidim clanok so slovami "pochybujem", "povedala znama ktorej to povedali" >:D Tu nie si na topky.sk, tu ta sfukne hocijaky priemerne skuseny autickar ked tu siris taketo hluposti typu "jedna baba povedala".

Baterka do THS sa da kupit od 800e, viem to, lebo som si to zistoval pred kupou svojho THS a to neskutocne kvantum hoaxov cez ktore som sa prehrabaval k realnym faktom je az zarazajuce a ty si jeden z tych co ich papa aj s navijakom. Nehovoriac o tom ze bateria v THS je jednym z najpolahlivejsich komponentov v automobilovom priemysle vobec a nie je problem najst taxiky s najazdom 1,5mil km s povodnymi baterkami.

Trepes dve na tri ale zabil si to tym bludom o servise brzd ktory nema absolutne nic s Toyotou kedze si ho mozes spravit kde len chces pri zachovani zaruky, kotuce a platnicky stoja menej ako na skodovky a hlavne ich menis neporovnatelne menej kedze sa brzdi primarne elektromotorom - vies, to je jeden zo zakladnych principov hybridov o ktorych sa tu snazis fabulovat.. toto ti mozno zozeru kamarati v skole ale nie dospeli ludia z ktorych mnohi hybrid vlastnia, alebo pravidelne jazdia.. :no:
Avatar - Ozzman
23. 4. 2019 12:33
Re: Snad lepší zrychlení
Já jsem se vždy snažil hodnotit objektivně, takže když jsem měl tu možnost, hlavně díky Mikesusovi si několik hybridů projet a srovnat (a díky dalším lidem, co dorazili na naše klání na letiště), tak musím uznat, že to špatné není.

Pokud bych měl hodnotit hybridy, kterými jsem jel, ani jeden bych za své naftové auto zatím nevyměnil, ale Corolla by byl jediný hybrid, který bych si uměl v garáži představit, pokud to s naftou půjde z kopce. Auris je zajimavý, nechci říct, že špatný, ale prostě tak dobře nejede, navíc interiér není zrovna krásný, je to takové průměrně jezdící auto s nadprůmerně dobrou spotřebou.
Auris HSD bych doporučil třeba svému tátovi, který jezdí krátké popojížďky do 20-30km, občas něco potřebuje odvézt a tak.

Naopak za své druhé městské auto bych vyměnil Yaris hybrid, na parkování ideál a navíc není pomalejší, než Auris. Ideál by byl Yaris s pohonem s Priusu Plug In :D Ten mne jízdou na elektriku zaujal nejvíce, ale jinak je to divné UFO :D

Sraz zatím neplánujeme, protože nejsou SZ a dokud nebudou, domluvím se jen s hrstkou lidí zde, na které mám jiné kontakty :/ A spoléhat, že si to přečtou pod nějakou diskuzí, to moc nejde :/
Avatar - miromen
23. 4. 2019 12:28
Re: Ne, ne a ne
Jenže tohle už rozhodně nepovažuji za ptakovinu a odradilo by mě to u jakehokoliv auta. Ja měl problem s CVT ve spojeni s hondi 1.5T natož tenhle toyoti baliček.
Avatar - miromen
23. 4. 2019 12:25
Re: Ne, ne a ne
Pravě, že do cca 100km/h mi to přijde v pohodě a i celkově ta dynamika neni špatna. Ale nad pravě cca 100km/h to začina evidentně uvadat vzhledem ke 180 konikum. Ale to je spiš takova odbočka a jak jsem psal, vychazim pouze z jedineho videa.
Avatar - .StenLi.
23. 4. 2019 12:21
Zaujimavy ukaz..
V kazdej diskusii o hybridoch sa zidu ludia ktori ich vlastnia a vedia o nich vsetko co bezny uzivatel potrebuje vediet, a zaroven ludia ktori o nich nielen ze nevedia nic z vlastnej skusenosti, ale su lenivi nastudovat si to, ist sa v nich zadarmo previezt a povazuju svoje nulove vedomosti za dostatocne a zivia nezmyselne hoaxy ich neustalym opakovanim.
Avatar - lamal
23. 4. 2019 12:19
Re: Ne, ne a ne
ako pise dole Ozz je to rychlejsie jak 140k nafta a myslel som to tak, ze teba niekedy totalne odradi uplna vtakovina :-)
Avatar - CountachSV
23. 4. 2019 12:18
Nepochopená Koyota
Tohle je auto do solventních severských zemí např. Dánska, kde jsou na alternative pohony masivní úlevy. Tedy i cena odpovídá dánské kupní síle (moje asistentka s dánským pasem měla na místě loni cca 3x větší mzdu, než já >:D )
V našich končinách, jak čtu místní desetinkáře a znalce, zajímají lidi úplně jiné hodnoty, proto zde úspěch sklidí spíše Octavia 1,6TDi s pětikvaltem nebo šondé... kultivované auto je, dá se říci, na obtíž.
Avatar - .StenLi.
23. 4. 2019 12:13
Re: Corolla
Krasne si zrhnul vacsinu hoaxov o hybridoch :) Skus najprv nejaky vlastnit a potom sa k nim vyjadruj nech sa zbytocne nestrapnujes tymito prvoplanovymi nezmyslami a chod sa najprv v dannom aute previezt skor ako zacnes teoretizovat o zabavnosti jazdy. Ohladom Toyoty a F1 si tiez uplne mimo :D
Avatar - JirkaVejrazka
23. 4. 2019 12:04
Re: Hybrid
Nedavno jsem prezul na letnaky, tak ten experiment hodlam pri nejblizsi prilezitosti zopakovat. Ted pres vikend jsem jel cca 450 km s celkovou spotrebou 3,3 litru/100km. Na trase jsem nedobijel, ale vyuzil jsem celou baterku. Kdybych ji na zacatku nemel nabitou, skoncil bych nekde okolo 3,8l/100km. Bylo to s rodinou po okreskach, takze na hranici predpisu. Jediny "hybridum neprijemny" use byl Chrastava-Turnov - ale tam jsem urcite predjel vic aut, nez predjelo mne :)
23. 4. 2019 12:03
Re: Snad lepší zrychlení
Vidím Ozzy, že se z tebe stává pomalu obhájce hybridů :) Dělám si trochu srandu, ale myslím, že sám uznáš, že hybrid není taková hrůza, jak se snaží neznalí prezentovat na základě různých recenzí, ale sami s ním nemají relevantní (aspoň trošku delší) zkušenost. A ano, platí vše co jsi napsal. Ve městě je to svižné ažaž, na okresce neudělá ostudu a od dálničních rychlostí už nicmoc. Jen bych řekl, že elektromotor pomáhá znatelně do těch 130/140 km/h, pak už je to opravdu jen na té atmosféře.

Ještě k tomu TSI Fabie - už jsem to zde psal, jednou jsem zkoušel právě s touto Fabii a motorizací porovnat Aurise od cca 80 km/h do nějakých 170 km/h. Bylo to vyrovnané do asi 150/160 km/h, pak už Fabie měla navrch a ujížděla.

BTW: Už se rýsuje nějaký další sraz? :)
Avatar - .StenLi.
23. 4. 2019 12:03
Re: Akumulátor
Pri TDI sa tiez zaujimas aky velky a tazky je DPF filter a ako casto sa vypaluje? Ako ti uz napisali, je to uplne irelevantne pri oboch pohonoch, podstatne su parametre a tam mas teda poriadne medzery ked trepnes taku hlupost, kedze hybrid uz z podstaty pomenuvava kombinaciu vyhod roznych konceptov. Tipujem ze si hybrid nikdy nesoferoval. :no:
Avatar - Ozzman
23. 4. 2019 10:26
Re: To je teda rádio Jerevan jak z praku...
Jo, přesně tak jsem to myslel - mechanicky spojený zadek k pohonu vepředu a k motoru.
Avatar - Mikesus
23. 4. 2019 10:22
Re: To je teda rádio Jerevan jak z praku...
Záleží co je pro tebe plnohodnotné 4x4. Jestli to máš jako mechanické spojení předku a zadku, pak hybrid nikdy. Pokud to bereš jako omezení do určité rychlosti, pak ano. Je to prostě druhý elektro na zadní nápravě řízené sw.
Avatar - Mikesus
23. 4. 2019 09:36
Re: To je teda rádio Jerevan jak z praku...
Taky ne. Byly také varianty FWD a e-AWD
Avatar - Mikesus
23. 4. 2019 09:26
Re: To je teda rádio Jerevan jak z praku...
RAV4 v hybridu je buď FWD nebo 4x4, kdy na zadek je přidán elektromotor, žádné spojení s předkem není.
Nicméně 4x4 stále nejde objednat, tedy jde ale nedodává se zatím. Takže testovaná bude FWD.
Avatar - Ozzman
23. 4. 2019 09:19
Re: Snad lepší zrychlení
http://blog.auto.cz/…9/03/den-pravdy/

Tady jsme udělali takové testování, jsou tam i časy jednotlivých aut v různých disciplínách. Spíš bych řekl, že ti to jen nepřišlo.
Avatar - Ozzman
23. 4. 2019 08:49
Re: To je teda rádio Jerevan jak z praku...
No, to mi vysvětli ty. Klasická Ravka třeba s naftou či benzinem byla 4x4, ale hybrid je FWD + elektromotor na zadních kolech, ne ? Nebo je to taky plnohodnotné 4x4 ?

Ty si to ale kdysi psal, že to kombik je ;) Ale je mi to vlastně fuk :D Já jezdil jen kombikem.
Avatar - Hammunasakra
23. 4. 2019 08:46
Re: To je teda rádio Jerevan jak z praku...
FWD s elektromotorem vzadu = takže AWD? :-) Nevim jak moc je to rozdíl v týhle generaci = ale v minulý docela byl

Kombíky mě taky neberou = i když lepší než SUV = o tom žádná. Jedno větší auto máme = to druhý může bejt cokoli = jo ten muj Auris neni kombík = asi přišel čas ti to říct ;-)
Avatar - Ozzman
23. 4. 2019 08:40
Re: To je teda rádio Jerevan jak z praku...
No.... FWD s elektromotorem vzadu :D

Camry není kombik, takže pokud používáš i kufr u Aurise, řekl bych, že logičtější je Corolla, ta má kufr celkem slušný. Ale na soudy je zatím brzy.
Avatar - Hammunasakra
23. 4. 2019 08:33
Re: To je teda rádio Jerevan jak z praku...
Já vim = taky čekám. Sem zvědavej co mě pro teoretickou eště trochu vzdálenou budoucnost osloví víc = Camry 2.5 nebo Corolla 2.0

Co budeš mít 4kolku nebo FWD?
Avatar - Emel
23. 4. 2019 07:51
Re: Neskutečné okecávání testéra...
Testovaná Corolla je 900, testovaná Astra je 750... a pokud bych na ní nedostal oplích -20% (nebo aspoň 100t), tak bych o ní taky řekl, že je drahá (ačkoli má MatrixLed a masážní větrané sedačky a tak). Za 800 reálně Opel prodává top Insignie... a mám tušáka, že Toyota nebude co do slev až tak vstřícná.

Ale budiž... já tu cenu beru, nepíšu že je to předražené nebo tak, jenom říkám, že je to cena poměrně sebevědomá... dejme tomu přiměřená... ale určitě ne "výhodná".
Avatar - Emel
22. 4. 2019 22:38
Re: Vyhřívání zadních sedaček
BTW... v ceníku jsem koukal, že "Sportovní tvar předních sedadel" je v Selection... takže "Jedná se však o standardní verze napříč celou modelovou řadou" asi taky nebude platit tak úplně na 100% :-)
Avatar - Emel
22. 4. 2019 22:26
Re: To je teda rádio Jerevan jak z praku...
Chce to vzít aspoň ten paket Tech se senzorama a vyhřívanejma sedačkama... a potom je otázka, jak to bude vypadat na 16"... a co to jsou ty "parabolické BiLed", jestli to náhodou neznamená jen LEDku místo žárovky. Ale jinak asi jo, +- by ten Comfort + Tech mohl stačit.
Avatar - Mikesus
22. 4. 2019 20:58
Re: Konfigurátor
Jelikož není ještě ani na RAV4, tak to asi chvíli potrvá. :-O
Avatar - Ozzman
22. 4. 2019 20:50
Re: Hybrid
Moc nechápu, proč se tedy divis ? Když ten diesel vezmu na tu trasu, kde jsem jezdil Corollou ( mám takovou svoji srovnávací) tak ve stejnem ostrém režimu je tam rozdíl cca 3 litry (kopce a zatáčky) .
Avatar - honzaHK
22. 4. 2019 20:47
Konfigurátor
Kdy bude Corolla zahrnuta v českém konfigurátoru Toyoty? Nemáte někdo info? Na západ od nás lze již nastavovat, pouze pokrokové země Visegrádské čtyřky jaksi váhají.
Avatar - Mikesus
22. 4. 2019 20:30
Re: Hybrid
mno vždyť jo, monotónní jízda na omezovači 2 hodiny v kuse. >:-[]
Avatar - trapid
22. 4. 2019 20:28
Re: dozvime se zde
Mě to spíš připadá jako špatně nastavené ESP. Bylo vidět, že příliš přibržďuje vnější přední kolo, aby se vůz rychle nestočil - obrana proti možnému převrácení.
Je to škoda, protože u Koďáka vůbec snaha převrácení není vidět - moc se nenaklání. Zda je to jen podvozkem nebo i zásluhou daného naladění ESP je otázkou, ale já bych se zrovna tady nebál trochu "volnějšího" ESP.
Avatar - Ozzman
22. 4. 2019 20:08
Re: Hybrid
No moment, mne si strašil monotónním zvukem vytočeného motoru a CVT :D
Avatar - Mikesus
22. 4. 2019 15:34
Re: Ne, ne a ne
Jestli jsi z Prahy nebo okolí, tak není problém ti domluvit testovačku s 1,8, kombíka mají určitě, HB si nejsem jist.
Jezdil jsem hned po sobě s 1,8 a 2,0. 1,8 je prakticky stejné jako Auris, co se týče dynamiky. Podvozek mi přišel trochu měkčí u 1,8 ( možná dáno 17" koly ), ovšem zvuk motoru byl tedy v porovnání s 2,0 mnohem hrubší.
Avatar - Mikesus
22. 4. 2019 20:51
Re: Hybrid
Když jsem měl na pár dní Avensis 2.2 D-CAT 180k místo Aurise, jezdil jsem stejné trasy po Praze, cca 50-60km. Ta nafta i na takhle delší městské trasy si brala přes 9 litrů. Nemyslím, že by nebyl zahřátý za tu dobu.
Na druhou stranu, tento motor nebyl zrovna premiantem co se týče spotřeby obecně.
22. 4. 2019 20:42
ehm... zkusme to srovnat třeba s Astrou CDTi :-)
jako nevim, ekologickým autům fandím, a ve firmě i něco přihodím aby ta auta nezasírala životní prostředí víc než je nutné.... proto taky máme dvě Octávie CNG.....

ale narovinu, pokud tahle Toyota jezdí za řekněme 3,5 až 6L dle způsobu použití, tak proč bych namísto ní nekoupil třeba Astru 1.6TDCi, která bude jezdit +/- za to samé, emise CO2 má taky stejné a dle reálných měření neemituje defacto žádné nenáviděné NOXy atd.? Finanční úspora bude obrovská, z pohledu ekologie to vyjde nastejno a snad i líp pro konvenční auto které nemá akumulátor, na který se musí ty vzácné kovy nějak vytěžit atd.... Jako jo, pokud to auto má jezdit hodně ve městě tak ten hybrid asi bude úspornější, ale kombi nižší střední to je klasika pro obchoďáky a při služebních cestách po dálnici už bych spíš sázel na tu naftu.... Jako nic proti hybridu a fandím mu dál, rád ho jednou koupím, ale zatím mě to úplně nepřesvědčilo....

a to nemluvím o té alternativě ve formě CNG, kdy starší Octy 1.4 TGi jezdily v kombinaci dlouhodobě v klidu pod 4,5kg a spořivější řidiči to umí v pohodě i kolem těch 4kg/100km....
Avatar - hugino
22. 4. 2019 20:10
Re: Toyota zrazila kojota
Pochybujem že ta bateria vydrži doživotne.Hovorim že vymena baterky aj ked odíde po 5, 7,10 možno 12 rokoch na Yarisa stojí okolo 5000 Eur t.j. 120 000 kč aby sme sa rozumeli.To mi povedala známa ktorá ma asi 4 ročneho Yarisa.Vymena prednych kotučov s platničkami na Yarisa ju vyšli 300 Eur takže aj servis bude dosť drahý.
Avatar - miromen
22. 4. 2019 15:49
Re: Ne, ne a ne
Neznam auris a upřimě tahle corolla mě odpuzuje. Mnohdy stači jediny prvek z celku k tomu aby nejen mě od něj odradila. A tohle je tenhle připad. Samozřejmě na podvozku se da hodnotit mnoho ať už subjektivnich či objektivnich vlastnosti a třeba nějaka schopnost či rychlost zdaleka neřikaji vše o jeho celku a požadavcich. I to blbe kormidlo, misto volantu muže ten celek zabit, jestli rozumiš. Jenže, když si budu dělat z toho srandu tak po shlednuti te utrapenosti z videa bych na otazku, jake vlastnim spotřebiče, odpověděl, že krom mixeru a vysaveče mam i tuhle corollu. A to neřešim absenci či vlastně nemožnost manualu, ktery ja rozhodně vyžaduji.
Avatar - JohnST
22. 4. 2019 19:09
Toyota zrazila kojota
Toyota hybrid je pre specialny typ vodicov tzv posuvacov a premiestnovacov. To auto poskytuje emocie ako 80 rocka bezzuba ***. :no:
Avatar - hugino
22. 4. 2019 19:09
Corolla
Všetci tu píšete o spotrebe ale ja ako motorista ktorý da 900 000 Kč za auto sa chcem jazdou hlavne baviť.Nebudem predsa riešiť v meste pohodovu jazdu a sledovať kolko ma ešte elektriny a rekuperovať.Tato Corolla je pekne auto po Mazde 3 druhe japonské pekné auto ale strašne drahé.Ten system je dosť komplikovaný a nikto tu nespomenul že ked ti odídu baterky kolko to celé bude stáť.Pokial nemáš pri kupe takehoto pohonu ulavy/dotaciu alebo parkovanie zdarma/tak to auto za tu cenu je prakticky pre bežneho motoristu/nie podnikatela/nepredajné.Ked už Toyota nechce diesel tak mali urobiť poriadny turbo benzin /nie ten slabý 1.2 115k/a predávať to za okolo 500 000 kč aby boli konkurencieschopný.To auto je ozaj pekne/konečne Toyota/ ale strašne drahé.Problem Toyoty je ten že natlačila kopec penazí do F1 a totálne tam pohorela takže asi fakt nevie urobiť dobrý benzinový motor aby splnal všetky normy.
22. 4. 2019 18:15
Re: Akumulátor
Koľko prejde Hybrid na čisto EV mód je irelevantné. Auto sa samé postará o čo najefektívnejší režim. Hybrid oproti konvenčnej jednotke je cca o 100 kg ťažší. Podstatné však je, že vo výsledku to jazdí za menej ako iný benzín či diesel.
Avatar - hugino
22. 4. 2019 19:29
Re: Toyota zrazila kojota
Asi to tak bude.A sledovat tok energie a rekuperovať a taketo blbosti ved to je choré.Vodič ma sledovat cestu a nie počas jazdy riešiť aku ma ekologicku jazdu.Ročne ušetríš povedzme 20 000 kč na benzíne ale po 5 rokoch ti príde vymeniť baterie za povedzme 150 000 kč tak si si moc nepomohol.Znama ma Yaris hybrid a v Toyote jej bolo povedané že baterky udajne vydržia 5-7 rokov a samozrejme to zavisí od sposobu jazdy.Nova bateria stoji na Yarisa okolo 5000 Eur.Tak aký to má celé význam?
12. 7. 2020 22:08
První elektroauto
V životě jsem si nemyslel, že někdy budu řídit, ba dokonce vlastnit elektroauto. Dlouhé rozmýšlení se nad vzhledem nové Toyoty přineslo své ovoce. Sice né tak bohatý košík, jak by se na první pohled za ty peníze zdál, ale za to návštěva u https://www.fajnautopotahy.cz nebyl krok vedle! To jsou kluci se srdcem na správném místě.
Avatar - Ozzman
27. 4. 2019 09:55
Re: Toyota nebo Lexus?
Řekl někdo, kdo se podíval akorát na fotku.... bravo.
Avatar - Emel
25. 4. 2019 08:35
Re: Ma v tejto cene zmysel?
Za mě z té Selection asi jedině ta červená... ale na druhou stranu je v posledních letech červená trošku profláklá, každému dle jeho gusta.
Avatar - Mikesus
24. 4. 2019 23:33
Re: Ma v tejto cene zmysel?
Tu jsem viděl jen bez černé střechy a moc mne nenadchla. Je pravda, že máme v rodině yarise Selection v podobné barvě a nevypadá špatně. Ale hlavně dámské části rodiny se tahle barva hodně líbí .
24. 4. 2019 20:29
Re: Ma v tejto cene zmysel?
Já jsem nakonec zvolil tu šedozelenou. Naštěstí jsme se u ní s manželkou shodli. :D
Avatar - miromen
23. 4. 2019 12:49
Re: Ne, ne a ne
Ano to je jedna z věci. Nebo třeba kickdown na ktery je třeba si zvyknout a snad by i nebyl problem. Tomu totiž předchazi větši odpor na pedale a po něm nastava značne nadechnuti tedy prodleva než dostaneš kopanec.
Avatar - Ozzman
23. 4. 2019 09:30
Re: To je teda rádio Jerevan jak z praku...
Aha, já myslel že hybridní Ravka je vždy 4*4 přes elektromotor. Stará tak ale byla ne ?
Avatar - Ozzman
23. 4. 2019 08:31
Re: To je teda rádio Jerevan jak z praku...
Ještě není předváděčka...
Avatar - Hammunasakra
23. 4. 2019 08:31
Re: To je teda rádio Jerevan jak z praku...
RAVka je mi celkem volná = zkusil sem před měsícem a v něčem mi přišla lepší než stará ale to de mimo mě. To Camry = to je jiná = tam mě tvůj názor zajímá ;-)
22. 4. 2019 16:07
Re: Ne, ne a ne
Já mám blíž do Brna, každopádně díky za nabídku :-)
24. 4. 2019 08:18
Re: Hybrid
Z videa vidím, že je to na dálnici Frankfurt směr Darmstadt a z mapy vidím, že tam žádné kopce nejsou. Lautr rovina.
Avatar - Ozzman
24. 4. 2019 08:09
Re: Toyota nebo Lexus?
Ale jistě, že se Fokus chytá, ono by to někdy chtělo vylézt ven a podívat se jak ta auta vypadají, hlavně jak vypadá Fokus za 900 tisíc... já znám všechny 3.

Corolla má pár failů v interiéru (je to pořád Japonec a některé detaily, které v Evropě oceňujeme, moc neřeší, i když ten rozdíl proti minulé generaci Toyot je obrovský), které třeba Fokus né a naopak, stejně je to u Golfu. Můžeš začít třeba prohlížením výplní dveří. Corolla má třeba výborné sedačky, ale volant mi sedí více od Fordu, včetně perforované kůže, atd.... Dokonalé auto není, nikdy takové nebylo.

Osobně ale Fokus/Golf/Corollu nyní považuji za třídní vrchol C segmentu v mainstreamových vodách, přičemž Golf je pro mne na výši jen tím, že umí v nejvyšší výbavě vypadat v interiéru dobře, jinak jízdou je to už spíše průměr v běžných verzích.
Avatar - Emel
23. 4. 2019 17:47
Re: dozvime se zde
To beru, jasně, roli hrajou pneumatiky i elektronika. Co jsem chtěl říct je spíš...
a) 77km/h je relativně solidní výsledek... pokud ovšem člověk není pod vlivem plakety RS v očekávání toho, že bude školit Carrery na okreskách. Je to prostě velké tlusté naftové SUV... a v rámci té disciplíny si vede dobře.
b) stejný model s lehkým benzínem si vede lépe... protože lepší gumy a třebas i tvrdší podvozek nestačí kompenzovat nárůst hmotnosti. Tahle "kuriozita" se zřejmě bude týkat i spousty dalších aut (základ se vyhýbá líp, než top).
23. 4. 2019 15:27
Re: Hybrid
Ty si z toho také nic nedělej, až vyrosteš a naučíš se číst, tak zjistíš, že okamžitou a průměrnou spotřebu nikde neporovnávám. Ve videu je průměrná spotřeba na dálnici hned na začátku videa 11,7 l/100, což je na míle vzdáleno od hodnoty (8,5), kterou se tady oháněl hybridní latinář na kterého jsem reagoval. 8,5 při plném plynu (údajně) a 11,7 při jízdě po dálnici ve videu, kde se plným plynem jede jenom část jízdy je sakra velký rozdíl, asi jako když se rybář vytahuje metr dvacet štikou a nakonec se ukáže, že vytáhl půlmetrovou čudlu.
23. 4. 2019 13:36
Re: Neskutečné okecávání testéra...
Mám...prémiový. ;-)
Avatar - Ozzman
23. 4. 2019 10:10
Re: To je teda rádio Jerevan jak z praku...
To je bordel :D

Ale hybrid nikdy nebyl plnohodnotné 4x4, žejo? To pouze benzin, nebo nafta.
23. 4. 2019 09:16
Re: Snad lepší zrychlení
No . jel jsem jen tak 0-60 ...Šlapal jsem tomu po krku svoji těžkou nohou ... Ale nic se nedělo. Možná s mým stylem jizdy ta planetová převodovka prostě nespolupracuje.
Avatar - miromen
23. 4. 2019 07:35
Re: Ne, ne a ne
A co tohle ma společneho s focusem ? Ty si nepochopil o co mi jde ? Ja sice na spotřebu nehledim, ale když už, tak to bych raději šahl po dieslu než po takovem pohonem ustroji ve spojeni s planetovou převodovkou, ktere děla z corolly prostě tramvaj, nekonečne vyti. Jak to tu padlo o de bezzube ***. Jedina možnost tak je oturbena 1.2, když oželim dynamiku. Ostatně dynamika toho hybridniho 2.0 je na urovni cca 140-150 koniku, ale je to jedno video takže raději nebudu z něj dělat zavěry.
Avatar - honzaHK
22. 4. 2019 22:18
Re: Konfigurátor
Taky si myslím. Doufal jsem, že přijde dixik a vysekne den, hodinu a minutu. ;-)
Avatar - miromen
25. 4. 2019 13:03
Re: Toyota nebo Lexus?
Ono je to přesně opačně a to, že corolla se nechyta jen se nesmyš chytat pořad stejnych blabolu od uspavače. Auto, ktere nejen, že huř jezdi a to je udajně jedina oblast, kde se ta corolla, alespoň přibližuje, ale nenabidne takovy komfort a celkovou kultivovanost včetně odhlučněni je akorat tak učastnik ve stejne třidě. A hodnotit ovladaci prvky uplně nelze, spalovak vs hybrid. Jo, řizeni, ale to ve dvou srovnanich dopadlo jednoznačně. Takže tenhle kousek je možna pro nějake firmy pro cesťaky nebo pro stranu zelenych, kteři si mysli jak jsou k naši planetě šetrni. Jak pišu jsou auta a jsou přepravniky. Nehledě na to, když je tu řeč o 800tkč plus, že u focuse mužeš mit buď "luxusni" Vignale na což už ta corolla nema odpověď nebo naopak sportovni ST.
Avatar - Mikesus
23. 4. 2019 13:46
Re: Ma v tejto cene zmysel?
ano, M6 je větší a proto do kombíku nedostanu složenej kočárek ( pro dvojčata ) a k tomu potřebnou bagáž, který do Corolly dostanu. Tomu říkám tedy větší auto.
Mazda by byla taky v hledáčku, kdyby nebyla zoufale malá uvnitř.
23. 4. 2019 09:01
Re: Snad lepší zrychlení
Nemám delší zkušenost, ale přesedl jsem na testovací jízdu kdysi z krátké trojkové fabie 1.2 TSI 81kW 6MP do aurisu 1.8 hybrid touring sports nevím teď jestli 2016 nebo 2017 a bylo to extrémně liné na rozjezd v Praze a to i po přepnutí na sport mód . V porovnání s fabii (ačkoliv krátkou a z nových téměř nejsilnější )by to tak být nemělo ne ?
23. 4. 2019 08:46
Re: Neskutečné okecávání testéra...
Ano, přijde mi přiměřená. Tohle je po dlouhé době Toyota, kterou mít fleet v nižší střední koupím do firmy, nebo by minimálně byla v top3.
23. 4. 2019 08:38
Snad lepší zrychlení
Auris 1.8 hybrid byl vážně zlo co se tyce zrychlení. Možná si objednám testovací jízdu tím dvoulitrem, čeknu jestli to konečně za něco stojí.
Avatar - Hammunasakra
23. 4. 2019 07:09
Re: To je teda rádio Jerevan jak z praku...
Je to prostě špatně napsanej text = nevim jestli z neschopnosti, což je u profesionála smutný nebo úmyslně, což je u profesionála hnusný
Avatar - Mikesus
23. 4. 2019 06:42
Re: Vyhřívání zadních sedaček
Jj. "Vylepšené " sedačky jsou jen v Selection a Executive. Zbytek má sedačky s menším bočním vedením a klasickou opěrkou
Avatar - lamal
22. 4. 2019 22:42
Re: Ne, ne a ne
Si velmi specificky jedinec, keby sa dalo o focuse vo vsetkom pisat len superlativoch tak nepoviem nic, ale neda... takze niekoho kto o corollu ma zaujem by tvoje velmi specificke pohlady nemali az tak trapit... nemyslim to ako urazku, iba to ze kto ta trochu dlhsie sleduje mal by vediet ako to chapat od teba
Avatar - Mikesus
22. 4. 2019 21:00
Re: ehm... zkusme to srovnat třeba s Astrou CDTi :-)
Souhlasím, že současný hybrid nebyl moc na dálnice, jestli ten dvoulitr něco změní, to teprve uvidíme. Určitě CNG je dobrá alternativa, trochu škoda horší infrastruktury ( stále se ale zlepšuje ) a zákazu vjezdu do podzemních garáží.
Avatar - 3_diamanty
22. 4. 2019 17:46
v danom segmente
sa mi momentalne nova corolla paci asi najviac... sice este viac hatch ako kombik ale vsetky tri .... aj hatch aj kombik aj sedan su vsetko za mna top kusky segmentu momentalne.... chce to samozrejme uz aj noveho golfa a coskoro tu mame aj novu octavku ale corolla je momentalne v danom segmente za mna najsilnejsia za poslednych skoro 30 rokov vzhladom ku konkurencii ... corolla nikdy nemala fakt taketo "nadupane" kusky ( a tym nemyslim samozrejme cisty vykon ale auto ako celok ) aspon co ja si pamatam... 90 roky sice mala corolla uz vtedy velmi slusne ale som toho nazoru ze dnes je corolla este na tom lepsie ( minimalne v eu ) :yes:

testovanemu kombiku cierna pasuje az neskutocne... kombik opticky skompaktnuje a razom aj navonok "divoke" tvary a face posobia akosi "slusacky" a viac prakticky ako nejak vyslovene japonsky samurajsky .... tazko mi ale hodnotit auto ako take na dialku ale mne osobne sa nova corolla paci moc a zaroven ocenujem aj sikovne postavenie motorizacii ( 1,2T stvorvalec ako zaklad je uz velmi sikovna a slusna volba a predpokladam u nas bude aj najpredavanejsia ) ... a kto ma na viac ma tu 2 liter hybrid ..... k tomu dva rozne vykonove verzie.... neda sa nevybrat.... casy ked clovek mal v corolle len jeden idealny atmo su prec... dnes je to samy nadupany motor.... :yes:
22. 4. 2019 16:05
Re: To je teda rádio Jerevan jak z praku...
Chválu jsem s Corollou ještě neviděl, musím pohledat, ale Rejlek byl z hatchbacku taky celkem nadšenej.
Avatar - Hammunasakra
23. 4. 2019 07:13
Re: Neskutečné okecávání testéra...
:yes: :yes:
23. 4. 2019 06:57
Re: Neskutečné okecávání testéra...
http://www.auto.cz/…-stylovka-128708

http://www.auto.cz/…ctavia-bat-94649

http://www.auto.cz/…uhy-pokus-106159

Všechna auta méně výkonná, obvykle méně kultivovaná nafta a podobné ceny. ;-) Jen Focus s víceprvkem...
Avatar - CICERO
22. 4. 2019 23:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
23. 4. 2019 07:10
Re: To je teda rádio Jerevan jak z praku...
Nadšenej byl Ozzy = to přebíjí všechno >:D