Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mercedes-Benz B 180 – Tohle kompaktní MPV dává smysl

I když mnohé automobilky segment MPV opouštějí, Mercedes-Benz se svou třídou B jede hezky po starém. Nová generace se totiž tradičními tvary moc neliší od svého předchůdce.
Zpět na článek
13. 5. 2019 23:55
Re: pro mě obrovský pokrok
Ano je to jedno z tech aut, ktere nazivo vypadaji o dost lepe nez na fotkach, taky me toto Bcko mile prekvapilo :-)
13. 5. 2019 23:04
pro mě obrovský pokrok
Nikdy se mi béčko nelíbilo a považoval ho za auto pro německé důchodce, ale když jsem poprvé viděl naživo tuto novou generaci kdesi v nákupáku, musel jsem se jít podívat zblízka, jeslti je to fakt třída B. Působí jako celkem normální HB, s trochou nadsázky i sportovně, vůbec mi nepřipomínalo bochník chleba tak ,ajko předchozí generace. takže za mě palec nahoru. Jako druhý auto s tím, že s tím bude člověk rozvážet děti po městě proč ne. děcko do sedačky se bude určitě zapínat výrazně líp, než do obyčejnýho áčka.
Avatar - hugino
13. 5. 2019 16:05
Mercedes B
Ale dať len tri a pol hviezdičky je trochu málo nie ? To auto sa mi velmi páči ale tým že dal pan redaktor len tri a pol hviezdičky to vyzerá na priemerné auto čo podla mna nie je pravda.Videl som ho na živo na autosalone a vyzerá užasne a ešte s tými bonusmi / tri roky platí Mercedes poistky a šesť rokov servis/, ked to zrátaš koľko to je penazí ktoré za šesť rokov ušetríš tak to vobec nie je zla ponuka pri cenách konkurečných modelov.
15. 5. 2019 09:28
Re: Mercedes B
Preco by nemohla byt? Touran napriek viacprvku ma podvozok otrasny.
13. 5. 2019 14:00
Re: Dík za test..
To je stará a zatím neřešená bolest testů. Ocenil bych pár polystyrenových kvádříků, posazení kamarádů na sedačky atd...
Avatar - KANKUNEN
13. 5. 2019 13:44
Nějaké cukání a zvykání si na špatně udělanou převodovku,
to bych asi od zuřivosti probodl displej šroubovákem. To je hnus
Avatar - Dzakobo
13. 5. 2019 18:20
Re: Motor
Mě by vadila o hodně větší váha v předku a zbytečně vysoká spotřeba (+ časté tankování).
13. 5. 2019 16:36
Re: Mercedes B
To asi ne - jestli se tam vubec vejdou 3 sedacky vedle sebe, to se celkem tesne veslo do S-Max co ja pamatuju ... tohle je maly MPV zejo, VW Golf Sportsvan taky nema 3 vedle sebe. Na to potrebujes vetsi auto.
Jinak treti isofix predpokladam se da dat na predni sedadlo.
13. 5. 2019 16:15
Re: Dík za test..
Nojo to jsou vsechno dobry napady, uz to tady resime snad 10 let ... ale to potom Skodovka nebude mit 4.5 - 5 hvezdicek. Takze sorry jako
Avatar - Ozzman
13. 5. 2019 14:03
Re: Dík za test..
Já to tady už říkám asi 2 roky - měla by se nastavit šablona pro určité typy aut a tím i váhy pro jednotlivé kategorie bodování. Aby pak nedostával hothatch vysoké hodnocení za velký kufr a MPV za sportovní podvozek... kvádry a pár redaktorů + testy variability aut u kterých je toto jednou ze základních požadavků při koupi... to by měla být samozřejmost.
13. 5. 2019 13:49
Re: Nějaké cukání a zvykání si na špatně udělanou p
Je to dvouspojka se všemi nectnostmi a několika klady. Když jsem tu psal, že rozhodně nijak nepřevyšuje DSG, tak se mi tu spousta lidí uchechtávalo.
13. 5. 2019 23:11
Re: Nějaké cukání a zvykání si na špatně udělanou p
ono všeobecně ty rendlíkovský motory jsou dobrý, jiank by do te aliancepřece MB nešel. u rendu jsou problémy jinde, a tam to Mb poladí. bude to dobrá kombinace
Avatar - iudex
13. 5. 2019 17:30
Re: Motor
Ja som skúšal v Áčku jeho najsilnejšiu 120 kW verziu a musím povedať, že ten motor ma príjemne prekvapil, do 180 kmh ťahá veľmi slušne, proste ten výkon tam je. Je to naozaj podarený motor, asi ako píše Ozzy, že prevyšuje v Renaulte zbytok auta >:D , tak v Mercedese je úplne vyrovnaným partnerom zbytku.
A netreba to brať v štýle "dobré na 1,3ku", proste dobrý motor s výkonom plne zodpovedajúci papierovým údajom.
Avatar - Ozzman
13. 5. 2019 17:25
Re: Motor
Já jezdil STline HB, 125k Ecoboost s MT a to auto fungovalo parádně. Skvělé a přesné řazení, řízení, podvozek a i ten motor nebyl tak strašný, jak bych čekal, docela se nechal vytáčet. Jediné negativum byl zvuk za studena za nízkých otáček, ale překvapivě vytočený nezní tak špatně.

Navíc si nejsem jistý, jestli to vše nezvládal i s torzkou.

Mít na výběr kolem těch 450 tisíc, jestli vzít auto s výkonným R4 motorem a horším zbytkem auta (třeba ten Mégane) a nebo tříválec zabudovaný do jinak skvělého fungujícího auta, tak asi radši beru ten R3 Ecoboost.
13. 5. 2019 17:07
Re: Motor
Ano, zatimco turbobenziny maji ten vykon nahore a toci snadno pres 6 tisic a tedy i ve vetsich rychlostech celkem slusne jedou, naftovy motory proste dojedou na to, ze maji mensi rozsah otacek a potom to nad 180 docela vadne. Reseni pro diesely jsou potom ty 8-10st prevodovky jako jsou v BMW, Mercedesech, Range Roverech atd.
13. 5. 2019 17:07
Re: Nějaké cukání a zvykání si na špatně udělanou p
Jedinej připád kdy dvojspojka mě může zazlobit, je když se zastavuju a těsně před uplným zastavením se chci znovu rozjet, tak je tam asi se***vá odezva, než zařadí jedničku.
Avatar - Ozzman
13. 5. 2019 16:56
Re: Mercedes B
Motor je ale uveden v plusech. Tam chybu nehledej.
Avatar - Ozzman
13. 5. 2019 16:52
Re: Motor
Jde taky o to, jak moc je motor ochotný se točit.

Zkoušel jsem třeba TSI, typicky 1.2 a 1.5 (zrovna 110kw verzi jsem jezdil), jsou jako diesly, nebavilo mne to s nimi, pak 1.8 a 2.0 fungují trochu jinak. Ecoboosty jsou točivé a i když mi verze s R3 (1.0) dříve tak dobré, jako R4 nepřišly, tak aktuální zkušenost s Fokusem IV mne dost potěšila.

A pak jsou motory, od kterých ten výkon čekáš, protože je napsaný v papírech a nic moc se neděje. Typicky třeba TGDi, většina atmosfér, CRDi, nebo 1.6DCi 118kw s EDC (to je snad biturbo, že?) v Talismanu, které mi na dálnici přišlo zdechlejší, než TCE. Na okresce to tahalo solidně, ale nad 150 tam rychlosti lezly asi tak rychle, jako u mého bývalého Mondea s 85kw TDCi...A to je sakra rozdíl ve výkonu.
Avatar - Ozzman
13. 5. 2019 16:33
Re: Motor
Mne by upřímě zajímalo, jak s tím jezdí to Ačko, protože Mégane mne celkově zklamal, nebo takhle, Mégane s tímto motorem do 400 tisíc je super koupě, ale více bych za to nedal, protože to auto má gumovější řazení, řízení a motor srdnatě zrychluje, ale zbytek auta za ním tak spíše vlaje :D

Možná to bylo i dost ovlivněno, že jsem přesedal ze skvělého Fokusu STline
Avatar - Ozzman
13. 5. 2019 16:24
Re: Dík za test..
Cílem není udělat hodnocení, aby nevyhrála Škodovka, ale aby bylo výstižné pro danou kategorii vozidel.

Když bude mít ve srovnání rodinných vozů Škoda auto s lépe využitelným prostorem, pak je logické, že by měla inkasovat více bodů, než za sportovní podvozek či o 0,05s rychlejší akceleraci na stovku.
Avatar - Ozzman
13. 5. 2019 16:22
Re: Motor
Píšu, že povolil :D Trochu nadsázky tě rozhodilo? :D Vím moc dobře, jaký je rozdíl ve výkonu obou aut, nechtěl jsem ti šlápnout na kuří oko :D

Chtěl jsem tím říct, že to auto i na dálnici docela peláší a to bylo do kopečka, Ecoboost 1.6 jede ještě lépe, jenže tohle byl Mégane, ve kterém tuto motorizaci reálně koupíš kolem 350 tisíc, což moc konkurence nemá.
Avatar - Dzakobo
13. 5. 2019 16:21
Re: Motor
Přesně tak, těžko říct v jakých rychlostech to bylo, ale kdyby kolem 180 km/h, tak 100 koní požere aero odpor s valivým a na akceleraci zbyde u Meganu max. 40k a u 3er max. 90k a to už se projeví výrazně.

Focus vs. 3er - to nebylo ani tak o výkonu ale spíš o té aerodynamice, trojka je nižší a celkově v tomto směru lépe zkonstruovaná. A nebo to měl čiplý a neřek ti o tom :D
13. 5. 2019 13:55
Dík za test..
..byť mi teda přijde dosti úspornej. U rodinnýho mpv (byť malýho) by to fakt chtělo zmínit aspoň jak jsou dělený zadní sedačky a jak se sklápěj.
Avatar - Dinar
14. 5. 2019 08:01
Re: Motor
Chce to tu 120kW verzi, za mě taky lehké výhrady k dvojspojce, ale nic tragického, samotný motor je ovšem výborný, těch 120kW tam je všech, má to na čtyřválec celkem snesitelný zvuk, žádné utrápené hučení v horní polovině otáčkoměru, prostě dobrý, v dlouhým táhlým jsem musel 530d zašlápnout, abych áčko s tímhle motorem kolem 150km/h předjel, jede to fakt pěkně. ;-)
Avatar - Dzakobo
13. 5. 2019 16:47
Re: Motor
Teď jsi se hodně seknul :D I sám velký Vaculík vyzdvihuje motory Fiat (viz. video o Doblu). Alfácký 1.4 multiair je trochu citlivý na včasné výměny oleje a pár kapek benzínu navíc si přihne, ale hlavně jede jako pila a (oproti jiným) je v podstatě bezporuchový.

Ideální motor do Áčka vidím jako 200 a je mi šumák, že je to Renault/Nissan. Má to 120 kW a i přes nicmoc dvouspojku bych ji zvolil raději, kvedlání do M-B moc nepasuje.
Avatar - Dzakobo
13. 5. 2019 16:35
Re: Nějaké cukání a zvykání si na špatně udělanou p
Při srovnání tohoto B180 DCT vs. Karoq 1.5TSI DSG opravdu lépe funguje DSG, u Škody se žádné přískoky nedějí.
Avatar - Dzakobo
13. 5. 2019 16:30
Re: Mercedes B
Je to Mercedes a úplně levný není (na poměry M-B ano, ale vůči běžným vozům ne) a aby se převodovka chovala hůř než např. suché DSG v Karoqu - prostě ne. Variabilita horší než u Roomsteru. Zachraňuje to hlavně funkce "Hej Mercedesi". Nevím, jestli se mi předchozí B nelíbilo víc.
13. 5. 2019 15:58
Re: Motor
Tak a ted mi vysvetli jak jsi mohl tlacit s autem 140 koni, 200Nm a 9.0 s 0-100 na 320d (190 koni, 400 Nm, 0-100 7.1s) ?!? Nemluve o excelentnim 8st ZF v BMW.

Ja ti reknu presne jak se to stalo - BMW nemel nohu na podlaze. To je cely. Jinak ti proste ujede jak nic a ten rozdil bude dost velkej, predevsim v dalnicnich rychlostech.

Mimochodem i predchozi BMW 320d mi kamos ujel, kdyz jsem jel ve Ford Focus 3 1.6 EcoBoost 184 koni a 240Nm (overboost je myslim 10s 260Nm) ... a ten Focus byl docela pila, jel vic jak se podle papiru zda... rozdil uz to nebyl nijak velky, ale stejne 320d ujelo - kroutak + prevodovka.
13. 5. 2019 13:43
Většinou souhlas...
...převodovka je na rozjezdech taková nejistá, při vytočení pak zbytečně dlouho nechává motor v otáčkách a ve stoupáních zbytečně brzy podřazuje. Motor na svůj objem nefunguje špatně a vzhledem k výkonu dokáže jezdit za příjemných 6,5 litru bez odříkání si dynamiky.
Nevím jak funguje zadek s vlečkou, ale i A na 18" je příjemně komfortní.

Edit: zvuk přes jakýsi syntetizátor obzvláště při vytočení je nepěkný.
Avatar - hugino
14. 5. 2019 18:35
Re: Mercedes B
Dobrá rada. Mercedes C je v tejto kategorii čo sa mna tyka oproti BMW 3 alebo AUDI A 4 jednoznačne najkrajšie auto a nie len preto že to je Mercedes.Budem nad tým v buducnosti uvažovať.Sme tu krátko tak sny si treba plniť.
Avatar - hugino
13. 5. 2019 17:16
Re: Mercedes B
Ja praveže mam ročneho Golfa 1.4 tsi a je super.Ked som ho kupoval bol som sa previezť na Sportsvane a aj ten bol super.Ale Mercedes je moj celoživotny sen tak asi preto ho tak preferujem.
Avatar - hugino
13. 5. 2019 16:48
Re: Mercedes B
Máš pravdu.Ved Rapidke tu dali viac hviezdičiek.Ale ten Mercedes B s týmto motorom s manuálom je podla mna valmi dobrá ponuka.Velký kufor nepotrebujem /tých 450 litrov mi stačí/ ale mne sa to auto hlavne dizajnovo velmi páči.Presne ako napísal redaktor taký nafuknutý hatchback takže je vo vnutri priestranny . Mercedes A je tiež pekný ale dosť nizky takže s praktickej stranky aspon B-ečko je paradna volba.
13. 5. 2019 16:49
Re: Motor
Jak rikam, pokud bych si sel koupit Mercedes, chci tam motor Mercedes, sel bych do dvoulitru A220 benzin. Beztak vydrzi 2x tolik.
13. 5. 2019 16:13
Re: Mercedes B
3.5 hvezdicky nedava zadny smysl. Paradni auto, paradne vybaveny, mista dost, podvozek dobrej, prevodovka asi nic moc - a hele je z toho 3.5 hvezdicky.
Ale to neres - to je auto.cz, jak to neni Skodovka, tak neni moc sance se dostat pres 4 hvezdy.
Takova skodovka 1 litr 3 valce, plasty uvnitr, socialni vybava ... klidne 4 nebo 4.5 hvezdy, protoze "lepsi uz to snad ani byt nemohlo".

Tohle Bcko bude paradni MPV pro rodinu - pokud chces MPV a jsi pripraven za to dat vic penez, proste si to jdi do Mercedesa pujcit, projed si to, uvidis jestli ti vyhovuje ta prevodovka a klidne to muzes koupit. Tohle bude dobry auto.
Jeste zvaz, jestli potrebujes MPV nebo jestli by ti sednul treba kombik ... za par mesicu muzes kupovat CLA Shooting Brake, cenove to nebude takovy rozdil oproti Bcku a podle me vypada famozne https://www.parkers.co.uk/cars-coming-soon/2019/mercedes-benz-cla-shooting-brake-news-specs-and-tech/
15. 5. 2019 13:57
Re: Motor
Design dnes predava. Hlavne, ze to ide kupit aj k zakladnemu motoru :-)
Avatar - Ozzman
15. 5. 2019 09:18
Re: Motor
Ano, byl to jen GT line, máš pravdu, ale i tak bych čekal trochu něco více, než jen optický paket, který nemůže mít ani mlhovky :D
15. 5. 2019 09:07
Re: Motor
Ozzi, to co si jazdil urcite nebol ziaden Megane GT. Akurat tak Gt line co je obycajny designovy stupen (ST line od Fordu).

GT malo 1.6 150kw a natacanie zadnych kolies, malo by sa snad vratit ako podladena 1.8 so 165kw rovnako ako v Talismane.
Avatar - Ozzman
14. 5. 2019 09:07
Re: Motor
U Áčka tomu věřím, ale do Mégana by mi už ta TCE 160 přišla jako zbytečně silná, leda by vyrobili nějaký mezistupeň mezi klasickým Mégane a MRS, protože klasický mégane v GT na takový motor nemá podvozek.
Avatar - Ozzman
13. 5. 2019 17:34
Re: Motor
Mne ten Mégoš docela zklamal, a to byla GT verze, od té bych čekal trochu sportovnější a tužší řízení a podvozek.

Na druhou stranu, optikou ceny je to auto, které nabídne hodně muziky za málo peněz a není se za co stydět.
Avatar - hugino
13. 5. 2019 16:30
Re: Mercedes B
Ano teraz som si to pozrel.Maš pravdu.
13. 5. 2019 16:15
Re: Mercedes B
Poistenie na 3 roky neponúka Motor car na nové vozidlá už od 1.1.2018. Ponúkal ho iba na skladové vozidlá, ktoré boli s týmto bonusom objednané v roku 2017.
15. 5. 2019 08:22
Re: Motor
No přdejel...přelítl! Včera jsem se díval na diagramy při jízdě. Jestli nejsou vylhané, tak se kupodivu převodovka snaží táhnout na vlně krouťáku.
Jinak ano, jednatrojka co umí jet +220, běžně je pod 7 a při ždímání lehce přes 7,5 to jde.
Avatar - Ozzman
14. 5. 2019 22:05
Re: Nějaké cukání a zvykání si na špatně udělanou p
2.0 TDi bylo dobrý akorát v době dieselgate... :D
Avatar - Jaros71
14. 5. 2019 21:55
Re: Nějaké cukání a zvykání si na špatně udělanou p
1.5 TSI bych volil jen s manuálem !
Nejvíc k SUV Karoq pasuje ideálně 2.0 TDI a pak není DSG problém. ;-)
14. 5. 2019 13:37
hviezd akurát
fajn mpv auto akých je už málo, ale hodnotenie beriem. Je to prémia a nevyladená prevodovka, torzka a na mpv priemerný kufor a iritujúce dotykové ovládanie treba započítať. Niežeby to bolo horšie ako scenik, ale boduje sa s ohľadom na kategóriu. Tiež by som privítal hodnotenie kabíny nad rámec vojdú sa tam s prehľadom 4 dospelí. To je snáď vopred jasné, ale od testu mpv čakám, že ho vyzvŕtajú práve z tejto strany
Avatar - Ozzman
13. 5. 2019 17:36
Re: Motor
No, já mám dvouspojku 6st, ale zase řadí dost hladce, což je ve výsledku pro jízdu pro mne důležitější ;)
13. 5. 2019 17:02
Re: Motor
Je to tak.
Casto je to dano zprevodovanim. Treba Ford vs VW benziny mam celkem vyzkouseny - Ford motor je lepsi ve vsech ohledech, ale casto take diky kratsim prevodum. Pritom kdyz das akceleraci auta vedle sebe, jede to temer stejne - asi taky proto ze VW tam ma vzdycky o dost vic kroutaku nez je uvedeno v papirech.
Tazke VW pak je takovej gumovej, nezazivnej, skoro-diesel ... ale ma o 0.5-1 litr nizsi spotrebu a jeste je tissi ... a ted babo rad :-)

(diesely moc vyzkouseny nemam, 2.0 diesel Passat vs Mondeo mi prisel VW lepsi ve vsech ohledech)
13. 5. 2019 16:47
Re: Motor
Pokud jezdis normalne, kazdy auto s dobrym motorem 130+ koni proste do 160km/h uplne postacuje bez problemu. Jel jsem nedavno Golf 7 1.4 150k a po nemecku 180km/h to padi jako by se nechumelilo, klidne muzes jet 200 ... co vic potrebujes ...
Avatar - Ozzman
13. 5. 2019 16:31
Re: Motor
Bylo to kolem 140-160 km/h. Byla to nadsázka, proto schválně píšu, že jsem tlačil a né že jsem s ním závodil, nebo že jsem mu ujel :D

Ty výkony, váha a aerodynamika na dálnici opravdu rozhodují v jiných rychlostech a akcelerace podobně výkonných aut na V max mohou mít dost odlišný průběh.

Já jsem nedávno v Německu akceleroval ze 120 společně s nachipovaným Sharanem, minimálně 10 let starým 1.9TDI, bez DPF a to auto se mne do 160-170ti drželo, ale pak už jsem mu začal ujíždět. Podobně mi takto v určitém rozmezí ujel i Passat B8 110kw, ale kolem 190ti jsem ho začal dojíždět, protože i přes těžší váhu mého auta jsem měl o trochu více pod kapotou....
13. 5. 2019 16:24
Re: Motor
OK jsem tam tu nadsazku nejak nenasel :-)
Avatar - Ozzman
13. 5. 2019 14:01
Motor
Tento relativně nový motor jsem si vyzkoušel v Méganu minulý týden a musím říct, že do aut nižší střední třídy je to hodně dobrý a svižný motor. Jezdil jsem taktéž verzí se 100 kw (TCE 140), ale s manuálem (což v případě Renaultu bude asi lepší volba, než váhavé EDC) a motor je o dvě třídy lepší, než samotné auto. Točivý, slušná reakce na plyn a zátah, i na dálnici má dostatek síly a na D5 jsem s ním tlačil na zánovní 320d až nakonec povolil :D

Jako ideál musí být takto motorizované MB A, kdy motoru bude stačit i zbytek auta :D
Avatar - xxc
15. 5. 2019 16:49
Re: Mercedes B
Ale do mercedesu sa dá dokúpiť viacprvkova zadná náprava.
13. 5. 2019 23:52
Re: Mercedes B
Potom si projed taky Mercedes C, kombi klidne. Podvozek, zadokolka, prevodovka, motory, vsechno je lepsi. Mozna budes hodne prekvapeny, ze to auto je opravdu o uroven jinde. Rocni kousek s najetymi par tisici bude za stejnou cenu jako toto Bcko, mozna levnejsi, MBUX to jeste bohuzel nema, ale co, to neni na aute to nejdulezitejsi a i tak v Cecku vsechno funguje paradne jak se na Mercedes slusi a patri :-) Takova by byla ma pratelska rada.
13. 5. 2019 17:19
Re: Motor
Mimochodem presne proto me docela zajima novy Focus s 8st automatem, kde by mohlo byt po problemu se spotrebou ... jenze to je zas trivalec ... :-) Proste vzdycky neco...
13. 5. 2019 16:56
Re: Mercedes B
Pres to prese vsechno bych si v teto tride koupil VW Sportsvan 1.5 benzin a za usetrene penize bych si dal dve tri dovolene :-) Vzdyt je to prece "jenom rodinne MPV" ...

Ale to je samozrejme otazka priorit, kdyz chces Mercedes, nejspis ti VW neni dost ... nebo treba potrebujes odpisy ... no vsak vsichni vime :-)
Avatar - Ozzman
13. 5. 2019 16:54
Re: Nějaké cukání a zvykání si na špatně udělanou p
Karoq 1.5TSI DSG jsem zkoušel a osobně bych si to nekoupil, motor bez charakteru, sice jsem nějaké velké cukání nepozoroval, ale Renaultí novinka měla příjemější charakter na turbobenzín.
Avatar - xxc
13. 5. 2019 16:43
Re: Mercedes B
Len či sa dá dať aspoň na predné isofix. Zaujímavé, že C4 Picasso je tiež malé a tam 3 sedačky vojdú. Mohli urobiť aspoň príplatkové 3 malé sedadlá vzadu. Ale asi až toľko rodín v Európe nie je :-)
Avatar - xxc
13. 5. 2019 16:30
Re: Mercedes B
3.5 hviezdičky mal myslím Scénic s rovnakým motorom :-)
13. 5. 2019 16:29
Re: Motor
Jinak ten motor se zda byt podle recenzi O.K., ja bych si do Mercedesa dal asi ten slabsi 2.0 benzin (myslim to je A220 / B220), mozna to bude o pul litru / litr vetsi spotreba ale aspon je to motor od Mercedesa do Mercedesa.
Ale tim nechci rict, ze tenhle motor bude v Mercedesu spatny nebo ze nestaci, jen proste kdyz davas tolik penez, tak najdi jeste tech 50 tisic a dej si tam normalni motor, tak nejak na to koukam ja... :-)
Do BMW by sis taky nedaval motor z Fiatu, ikdyby ho nabizeli ... nebo jak to mam rict ... :-)
Avatar - xxc
13. 5. 2019 16:27
Re: Nějaké cukání a zvykání si na špatně udělanou p
Akú to má prevodovku? Nie od getragu, rovnakú ako Renaulty?
Avatar - Jaros71
14. 5. 2019 22:44
Re: Mercedes B
Do VW Touran 3 isofixy dáš v pohodě..a auto má vzadu víceprvek...

Mercedes vypadá dobře , ale musí mít motor od Mercedesu a vzadu nemůže být traverza ! :-O
Avatar - xxc
13. 5. 2019 16:40
Re: Nějaké cukání a zvykání si na špatně udělanou p
S dvojspojkou treba vedieť, za chvíľu si človek zvykne a potom mu neskáče. Stále lepšie, ako tlačenie do vody na hydromeniči.
Avatar - xxc
13. 5. 2019 16:32
Re: Mercedes B
Mercedes je parádny pre rodinu? Má aspoň 3 isofixy?