Ekonomika
Katikakus
3
..."Tak končí naše komedie..."
Přejít do diskuze
WinDiesel
Ne nekončí.
Obvykle to končí tak že velký silný partner koupí krachující firmu jako je Tesla.
Do roka a do dne vlastní Teslu Číňani.
Obvykle to končí tak že velký silný partner koupí krachující firmu jako je Tesla.
Do roka a do dne vlastní Teslu Číňani.
Emel
Hodnota akcie spadla na hodnotu cca. 5 let zpátky... ale pořád je to desetkrát víc, než na začátku.
Určitě nic nekončí, je to spíš jen "věčné balancování" mezi tím, jaký má firma potenciál (velký) a jak moc na to hřeší.
Určitě nic nekončí, je to spíš jen "věčné balancování" mezi tím, jaký má firma potenciál (velký) a jak moc na to hřeší.
abc
pekný rozbor, jednoduchý jasný pravdivý,
ked bude ten záujem trvať 5 rokov v kuse, potom možno,
akonáhle v norsku skončia dotácie, tak skončia aj predaje,
asi tak
ked bude ten záujem trvať 5 rokov v kuse, potom možno,
akonáhle v norsku skončia dotácie, tak skončia aj predaje,
asi tak
abc
dokáže predať, ale za zlú/nedostatočnú/ cenu a to napriek dotáciam, potrebovala by predávať drahšie ale to už by málokto kúpil
začarovaný kruh, vedúci ku stratám
začarovaný kruh, vedúci ku stratám
Ham.
Jestli ono to není třeba tak, že jakmile se uspokojí zájem první vlny kupců o EV, tak jdou prodeje dolů, protože zájem trhu o EV je pouze omezený na pár nadšenců. Viz prudký propad prodejů modelu 3 v USA. Automobilka těžko může fungovat tak, že má 3 měsíce "enormní" zájem o své výrobky a pak jde ten zájem k bodu mrazu.
https😐/www.torquenews.com/…n-half-heres-why
https😐/www.foxbusiness.com/…musk-costcutting
https😐/www.torquenews.com/…n-half-heres-why
https😐/www.foxbusiness.com/…musk-costcutting
Orm
Kdyby to dokázala prodat, tak už si najde cestu, jak to vyrobit. Ale ta cesta je : vyrobit to za každou cenu - tudíž to pak zase neprodá. Tradiční výrobci dotují elektroauta z prodeje kalsických, to Tesla nemůže. Začarovaný kruh všech elektroaut.
Mino21
Co to píšeš za blbosti? Tesla nemá problémy proto, že nedokáže prodat, ale především proto, že to nedokáže vyrobit. Furt vyvíjí novinky (náklady), ale pořádně neumí vyrobit ani to, co už má vyvinuto.
99matthew99
Obe ruky by mi nestacili na zratanie kolko krat mala tesla uz krachnut
abc
tomu by som veril, musk to predá, vyplatí veriteľov, alebo presnejšie 😒br />
nejaká väčšia skupina investorov/najskôr z číny/ kúpi kontrolný balík
Mino21
Vypadá to, že vůbec nesleduješ situaci kolem Tesly. O ta auta je enormní zájem, jen na Model 3 bylo přes 400 tisíc objednávek (i po jejich odvolání) a polovina zájemců na svůj vůz pořád čeká. Takže jak to nedokáže prodat, když má ještě okolo 200 tisíc čekatelů? Naopak, nedokáže tolik vozů vyrobit. Zájem je enormní, počet vyrobených kusů nikoli.
Spousta lidí chce nový Model Y, čeká na něj, Tesla ho ale ještě nevyrábí. Proto Tesla narychlo postavila "stan", proto staví továrnu v Číně... Aby dokázala vyrobit ty vozy, které lidé chtějí vlastnit. Jenže... vyvíjí truck, pickup, Model Y, nový Roadster, staví nové továrny. To jsou ty náklady, kvůli kterým tak brutálně prodělává. Opravdu to není kvůli tomu, že by nedokázala prodat kvůli nezájmu a absenci dotací.
Spousta lidí chce nový Model Y, čeká na něj, Tesla ho ale ještě nevyrábí. Proto Tesla narychlo postavila "stan", proto staví továrnu v Číně... Aby dokázala vyrobit ty vozy, které lidé chtějí vlastnit. Jenže... vyvíjí truck, pickup, Model Y, nový Roadster, staví nové továrny. To jsou ty náklady, kvůli kterým tak brutálně prodělává. Opravdu to není kvůli tomu, že by nedokázala prodat kvůli nezájmu a absenci dotací.
Orm
Bez dotací to nejde. Co je to za obchodní model, když to nejde bez dotací. A Evropa není schopná produkovat ani tzv. biopaliva, která jí nadiktovat Brusel. Stejně to skončí i s elektroauty.
Jenže tyto e😜erimenty jsou natolik nákladné, že to přivede EU země k bankrotu.
Jenže tyto e😜erimenty jsou natolik nákladné, že to přivede EU země k bankrotu.