Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jízdní dojmy s Renaultem Clio V: Také s tříválcem jezdí parádně. To ale není největší překvapení

Malé Clio už léta patří mezi osvědčené stálice francouzské automobilky. Vzhled pátého vydání se od předchůdce liší jen minimálně. Ale nenechte se zmást, městský parťák se dočkal celé řady změn.
Zpět na článek
3. 6. 2019 21:04
Re: Klyjo
No třeba na živo to bude OK.
Infotainmenty obecně - nikdo nějak netušil, že budeme vozit s sebou televize.
Moc fajn vypadají sedačky. Třeba proti asijskejm křapkám.
No a tříválec? Divil bych se, kdyby se tady neobjevili tvrdí jezdci 1.6 atmo a popsali nám své závodní úspěchy a třívál tvrdě sepsuli.
Problém je...že oni když závodí, tak neví jednu strašnou věc. Ti druzí (jejich domělí soupeři) většinou o tom nic neví. Přelaďují rádio, ošmakávaj spolujezdkyni nebo hrajou s děckama slovní kopanou. No a "já první 123" se svejma mekpersonama vzadu zatím jede krev. :-!
4. 6. 2019 07:40
Re: škoda nového Clia
Buď bude trčať hore, alebo ho budeš mať niekde pri kolenách - vyber si, čo je lepšie. Mne osobne viac vyhovuje prvé riešenie. A nemyslím si, že v Renaulte sú tak blbí inžinieri, že by displejom zaclonili výhľad. Počítam, že keď si sadneš za volant, tak budeš vidieť hornú hranu displeja niekde na úrovni spodnej hrany čelného skla, ak nie nižšie.
Takto umiestnený displej palubku opticky člení a odľahčuje, nevyzerá to tak masívne a jednoliato ako plne zapustený displej a zároveň je to sympatickejšie na pohľad, ako niektoré riešenia čo vyzerajú ako tablet nalepený na palubke obojstrannou páskou.
3. 6. 2019 22:16
Re: s tříválcem jezdí parádně
Nemudruj, vieš o tom prd.
Avatar - kaa
3. 6. 2019 21:04
jízda s tříválcem mě nakonec bavila víc.
Když vezmu v potaz, že nová 1,3 je jeden z nejlepších motorů, tak u názoru na tříhrnek jsem se od srdce zasmál.
4. 6. 2019 11:03
Re: Jo, vypadá to z venku dobře....
Tak potom som starec, čo chce auto na jazdenie, a nie len displej s kolesami. Súčasný stav považujem za ešte akceptovateľný, aj keď tlačidlá a otočné ovládače mám 1000x radšej ako dotykáč.
4. 6. 2019 10:29
Re: Nejprodávanější
206 som mal 5 rokov a nemôžem povedať krivého slova. Získala si ma dizajnom, jasné, ale nikdy ma nesklamala v žiadnom smere. Používal som ju ako jediné auto na všetko, pobehal pol európy. Nikdy ma nenechala visieť, bola celkom tichá a priestoru bolo aj vzadu viac, akoby človek čakal (tie priestorové súdy často vychádzajú z vonkajšieho dojmu), rozhodne dosť pre 4 dospelých normálnej veľkosti. Jediné, čo by som jej mohol vyčítať, že pri myšičkách sa trochu rozkývala, ale nikdy mi nespôsobila problém, na rozdiel od octy1, ktorá raz tak hodila zadkom, že som sa videl v lese. Technicky bola konkurencia možno lepšia, ale tie reči ako křáp, šrot a podobne majú ďaleko od reality.
3. 6. 2019 22:19
Sympatické autíčko
V interiéri je posun badateľný, aj keď mne osobne ani ten starý interiér nejak neprekážal. Uvidíme naživo.
Avatar - pradeda777
3. 6. 2019 23:05
Jo, vypadá to z venku dobře....
....ale proboha co tam dělá na přístrojovce ten monitor?????????
Avatar - twistedTSD
3. 6. 2019 22:56
Re: škoda nového Clia
Odkdy musí displej trčet přes půl skla?
3. 6. 2019 22:22
Nejprodávanější
Clio je sice nejprodávanější, ale ne kuli tomu ze by bylo nejlepší, ale “jen” protože je hezký, levný a francouzský. Např. Na polo se dosud technicky nechytalo. Koneckoncu kdysi byla nejprodávanější 206, a to byl extrekrumpl.
Avatar - Ada je zase tady
3. 6. 2019 21:08
s tříválcem jezdí parádně
to jistě. Zhruba po dobu záruky... ;-\
3. 6. 2019 22:17
Re: škoda nového Clia
Na základe názoru (ne)fundovaného redaktora a pár fotiek? No ty si šikovník... Ak nechceš displej, asi budeš musieť zostať verný starej dobrej kolobežke, tam zatiaľ žiadny nie je.
Avatar - CICERO
3. 6. 2019 21:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CountachSV
4. 6. 2019 07:59
c´est bien
... abyste se z toho displeje všichni nepos.... je to prostě jenom jedno z řešení interiéru. Tady to v diskusi vypadá, že se některým jedincům zhroutil dosavadní život, OMG :-O

Konstruktivnější reakce: auto po vizuálu krásné, interiér líbivý a sedačky lákavé + s tím 1,33TCe to bude kombinace par excellance :yes:
3. 6. 2019 21:40
škoda nového Clia
"... nabízí více místa pro nohy řidiče a spolujezdce. Ti si budou stěžovat jen na poměrně velkou středovou konzolu, která brání pohodlnému rozvalení se."
Jak to čtu, tak očividně nemá smysl dále čekat na nové Clio, jak jsem původně zamýšlel. Skousl bych i ten 3válec, ale ten ohavně trčící dotykáč a hlavně tu totální stupiditu v podobě robustního středového panelu, kde bych po chvíli jízdy proklínal konstruktéry, jak jsem zažil u Clio IV, tohle fakt ne. Škoda, novější nástupce Clia už v rodině nebude a tím nezbude než Renaultu udělat pápá :-(
Avatar - CICERO
3. 6. 2019 21:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 6. 2019 14:47
Re: Displej, displej, displej
Na jednej strane hovoríš, že sa už nemáme diviť veľkým displejom, ale samozrejme, že to prináša so sebou napr. aj premiestnenie fukárov
4. 6. 2019 07:47
Re: Jo, vypadá to z venku dobře....
Tiež mi táto móda pripadá chorá, ale asi si treba začať zvykať. Inak to nebude. Novú generáciu už nezaujíma, ako auto jazdí. Keď som bol teraz nedávno v BA na autosalóne, jak nejaká mládež sadla do niektorého auta, nestarali sa o sedenie, výhľad, kufor alebo ergonómiu, nezaujímal ich dizajn a materiály - ale hneď sa hrabali do infoteimentu a klikali jak diví, že čo všetko to dokáže, či sa to dá spárovať s mobilom a tak podobne. Títo mladí hajtri zakrátko už nedokážu ani naštartovať bez mobilu a začínam mať tušáka, že autonómne autá budú o pár desaťročí skôr nevyhnutnosť ako luxus.
Avatar - twistedTSD
3. 6. 2019 19:56
Klyjo
Škoda, že si víc nepohráli s interiérem. Výplně dveří jsou jak z jiného auta a infotainment tam taky nepasuje. Taky mi na malé auto přijde těžké. Ale vypadá dobře, ne že ne.
4. 6. 2019 19:27
Re: škoda nového Clia
Sú, ale ak bude tento trend pokračovať, zakrátko nebudú. Zvykneme si, tak ako sme si už zvykli na kopec iných zbytočností.
3. 6. 2019 21:04
Re: jízda s tříválcem mě nakonec bavila víc.
Hemi-roid? :-!
jen fórek...
4. 6. 2019 14:51
Re: Nejprodávanější
princíp ako sa auto stane hitom je celkom jednoduchý. Musí mať v prvom rade perfektný dizajn a potom nesmie mať žiadnu zásadnú chybu, ktorá ti ten dizajn znechutí. O 206 to platilo.
Avatar - twistedTSD
4. 6. 2019 13:00
Re: škoda nového Clia
To by tu nesmělo být x aut, která dokazují, že není třeba volit mezi dvěma extrémy, namátkou Polo, Mazda 3, Scala. Tuplem v době, kdy jsme schopní zobrazit celou navi do kapličky přístrojů.

Na tom, co je v Cliu, nevidím sympatického nic.
Avatar - Jaros71
4. 6. 2019 23:04
Re: škoda nového Clia
Taky ten interier neskousnu... Fiesta i Polo vypadají o třídu lépe.
Jen sedadla se pohledově dost povedla.
Design auta není špatný , na první pohled se pozvá Clio..
Trošku bych vytknul malá skla zvedající se vzadu...děti tam budou dost utopené.
Pro singl dvojice , ale asi docela fajn auto.
4. 6. 2019 10:32
Re: c´est bien
evidentne narážajú na seba 2 svety, starý a nový.
4. 6. 2019 13:29
Re: c´est bien
ok, je fakt, že tento snoubord prefackal pri prvom pohľade aj mňa.
Avatar - twistedTSD
4. 6. 2019 13:04
Re: c´est bien
To bych úplně neřekl, považuji se stále za mladého, pracuji v IT a v infotainmentu se dokážu hrabat půl hodiny. Vadí mi estetické hledisko.
Avatar - xxc
3. 6. 2019 21:17
Re: s tříválcem jezdí parádně
stare trojvalce jazdili dobre, na rozdiel od stvorvalcov :-)
5. 6. 2019 11:01
Re: Nejprodávanější
neviem, či na nej jazdil, zdá sa mi, že vychádzaš z predsudkov. Asi pri porovnaní papierovej techniky na konkurenciu strácala, ale pri reálnom užívaní som žiadny problém nezaznamenal. Pokiaľ ide o zženštilý dizajn, tiež nesúhlasím. Určite to bol dizajn, ktorá sa ženám veľmi páčil, ale chlapa neurážal, ja som za celý čas nemal pocit, že sa mám v tom aute hanbiť, naopak aj komentáre mužov boli pozitívne (občas poznámka typický francúz). Samozrejme štvorvýfukový mačo z vylietanej audiny by to asi videl inak.
Avatar - Jaros71
4. 6. 2019 23:09
Re: Displej, displej, displej
Přesně koncepce na prd... :no:
4. 6. 2019 14:37
Displej, displej, displej
Zaujímalo by ma, dokedy sa tu ľudia budú pozastavovať nad veľkosťou obrazovky v aute. Sakra, veď aký je rok? 2011? Už sa s tým zmierne. Problém s týmto trendom vidím niekde inde.

Dizajnéri majú snahu robiť prístrojové dosky štíhlejšie, čo je podľa mňa super, lenže potom musia riešiť čo s tým displejom, ako ho umiestniť. Možno to vyzerá v Cliu ako v Tesle, ale v skutočnosti to väčšine vodičov môže byť fuk, pretože vrchný rám obrazovky nezasahuje vodičovi do výhľadu vpred. Osobne mi napríklad viac vadila obrazovka v novej Corolle.

Čo ma ale viac štve a nejak sa o tom nehovorí (možno to štve len mňa) je zmena polohy fúkarov vzduchu. Vo väčšine áut si prehodili miesto s obrazovkou, čo znamená, že sú nižšie. Horšie sa nastavujú a prakticky sa už ani nedajú nastaviť tak, aby to vodičovi nefúkalo na nejakú časť tela.
4. 6. 2019 10:22
Re: Jo, vypadá to z venku dobře....
ano, tak to bude, ale opatrne, lebo ak ti to vadí, znamená to len jedno, že si už starý.
4. 6. 2019 18:05
Re: škoda nového Clia
Když někdo nefandí v autech patlacím displejům, navíc blbě umístěných, tak by měl jezdit na koloběžce. Inu potom ti, co tomuhle fandí, by pak museli podle tvé logiky jezdit leda tak na tabletech s kolečky. Snad tím snáze pochopíš, jak je tvá reakce totálně hloupá ;-) A třeba to pro tebe bude šok, ale stále existují vozy, kde naštěstí stále nejsou už ve standardu.
Avatar - miromen
4. 6. 2019 17:36
Re: Nejprodávanější
Nejen, že 206 byla krumpl, ale i když pro řadu lidi byla libiva tak přece jen vzhled byl zženštily. Holt zakaznik je nevyzpytatelne hovado.
4. 6. 2019 12:22
Re: Jo, vypadá to z venku dobře....
ja to mám takisto, ale je mi jasné, že doba nestojí a veci sa menia. Nechcem byť starý mrzout, čo len frfle ako bolo voľakedy všetko lepšie. Naopak dnes je takmer všetko lepšie, len človek často zamrzne v mladosti.
4. 6. 2019 13:31
Re: Nejprodávanější
Bohužiaľ, máloktoré z najpredávanejších áut v segmente je aj najlepšie. Napriek tomu ma celý ten proces ako sa stane auto hitom veľmi fascinuje.
Avatar - 3_diamanty
4. 6. 2019 08:43
Re: Nejprodávanější
je pravdou ze najpredavanejsie auto nemusi byt zaroven aj najkvalitnejsie alebo najspolahlivejsie to je pravda... nejaka priama umera tu pausalne nefunguje .. v tomto suhlasim.. 206tka bola neskutocny salat ( tam predaval hlavne lubivy dizajn to vieme vsetci ) .. a ani motoricky ci priestorom to nebol ziadny lider triedy ani nejaky technicky vzor segmentu... ale aj napriek tomu porazal svojho casu aj vyspeleho golfa .. proste na tu dobu mala 206tka velmi lubive a chytlave tvary .. ved aj mne sa pacila.. ale na viac ako na feldu vtedy nebolo...za mna 206tka bola priestorovo hodne mala v kabine... aj vzadu... dnes je z nej uz sikovne miniauto

ja by som chcel v cliu klasicke budiky .... rovnako sa mi neapci ani to ako ma tvarovo aj polohou rieseny ten tablet... to je des.... toto ma za mna daleko lepsie vyriesene nove polo fabia yaris a tak podobne .... ale inak paci sa mi ze nove clio je oproti predchodcovi o nejaky centi dva kratsie... lebo fakt je uz dost obrovske tak je dobre ze ho este viac nenatiahli ale naopak kusok uz skratili .... toto fakt chvalim .. samozrejem cakam opat obrovsky uspech clia kedze jeho uspesna genetika ostava a pokracuje dalej v tom co zacalo predosle clio.... s 1,3tce stvorvalcom to bude dokonale