Novinky
0
To vieš, že keď hovorí Marko, musí to mať extra rozmery. Je to dobrý článok, ale nič nové sa nedozviem. A na takúto osobnosť svetového rozmeru, nielen v autách dajú, ako si povedal-výcuc. 8-s :no: :no:
Přejít do diskuze
jeho tvrdohlavost, vytvalost a laska k autam urobila z jeho stajne legendu. niet na svete inej znacky, ktora by mala za sebou taku auru a zmyselnost.
Cest jeho pamiatke.
Cest jeho pamiatke.
Myslím že by se sem mnohem víc hodil obsáhlejší článek než jen pouze tenhle výcuc.
Enzo neodešel z okruhů kvůli jeho ženě Lauře, ale kvůli zdravotním problémům které ho pronásledovaly.
Rozchod s Alfou Romeo podmíněný 4 letou pauzou. Enzo tuhle úmluvu porušil.
Jeho syn Dino, měl jasnou vizi, velkou oblibu v 6ti válcích, na jeho počest proto vzniklo malé Dino s 6ti válcovým motorem, nejde o ryzí Ferrari, šlo prostě o Dino jako značku.
Enzo měl prostě svojí hlavu a nenechal si jen tak něco vymluvit.
Příkladem může být zaryté používání listových per a bubnových brzd na všech kolech v době let 50tých. Je známý jeho spor s Lamborghinim. Od té doby vznikl boj, díky němuž se oba dva přetahovali o pomyslné vedení.
Další zajímavou etapou byl boj o Ameriku, zejména s Fordem GT40 na závodních tratích.
O pár let nebojoval pouze na závodních tratích ale i s Americkou legislativou a emisemi, vysvobozením se stala Testarossa.
Bylo toho mnohem víc, ale nejpodstatnější bylo, že se díky jeho přístupu k obchodu a financování závodního týmu povedlo přivést na normální silnice takřka ryze sportovní nářadí a takové skvosty jako F 250GTB, F 275GTB4, 365GT4 - božskou Daytonu a samozřejmně další kousky.
Enzo neodešel z okruhů kvůli jeho ženě Lauře, ale kvůli zdravotním problémům které ho pronásledovaly.
Rozchod s Alfou Romeo podmíněný 4 letou pauzou. Enzo tuhle úmluvu porušil.
Jeho syn Dino, měl jasnou vizi, velkou oblibu v 6ti válcích, na jeho počest proto vzniklo malé Dino s 6ti válcovým motorem, nejde o ryzí Ferrari, šlo prostě o Dino jako značku.
Enzo měl prostě svojí hlavu a nenechal si jen tak něco vymluvit.
Příkladem může být zaryté používání listových per a bubnových brzd na všech kolech v době let 50tých. Je známý jeho spor s Lamborghinim. Od té doby vznikl boj, díky němuž se oba dva přetahovali o pomyslné vedení.
Další zajímavou etapou byl boj o Ameriku, zejména s Fordem GT40 na závodních tratích.
O pár let nebojoval pouze na závodních tratích ale i s Americkou legislativou a emisemi, vysvobozením se stala Testarossa.
Bylo toho mnohem víc, ale nejpodstatnější bylo, že se díky jeho přístupu k obchodu a financování závodního týmu povedlo přivést na normální silnice takřka ryze sportovní nářadí a takové skvosty jako F 250GTB, F 275GTB4, 365GT4 - božskou Daytonu a samozřejmně další kousky.
ano a to na přání samotného Enza, nechtěl moc humbuku kolem svého pohřbu. Inu starý pán byl celý život svůj.
JInak nemanželský syn se jmenuje Piero Lardi-Ferrari
JInak nemanželský syn se jmenuje Piero Lardi-Ferrari