Italská automobilka Fiat uvádí na český trh svého nejmenšího zástupce mezi užitkovými automobily, kterým je model Fiorino. Zároveň s ním představuje svou značku Fiat Professional, zaměřenou na užitkové vozy.
Trochu odbočím od tématu vzájemného napadání a s dovolením se vyjádřím k novému fiátku. Tak mně se to teda moc líbí a až se budu třeba někdy zbavovat svého Punta II (se kterým jsem mimochodem velice spokojený), tak si koupím ojetinu osobní verze Fiorina. Je to krásavec
Mne akurat pride divne robiť to iste auto s rozdielnym predkom v kategorii SUV toto sa robilo v dobách davno minulich dnes take už nevuvidiš...dokonca aj Koleos je len dvojička Samsungu,ale nevidno to...do tejto kategorie to podla mna nepatri...to je tvoj nazor a ja ti ho neberiem mysli si čo chceš :-!
Co nedokazes pochopit na tom ze C-Ccrosser a P 4007 su odvodene z mitsu?sak si to precitaj na ich strankach alebo niekde v teste je to verejne zaname :-) ja proti VW nemam nic...nemam mat co. pisem to co je fakt, s ktorym sa ty nedokazes zmierit...bohuzial
ono to čo píšeš dosť vypovedá o tvoj IQ...len niekto zmýšlajúci ako ty hodí do rovnakého vreca Volvo,Mazdu a Ford s PSA a Fiatom.Ide tam o princip rovnaká platforma,technika vs. rovnaké autá rozdielne až na logo a ojedinele motor.Tu druhu skupinu beriem v pripade PSA a Fiat,sú to nakladne auta ,ale čomu nerozumiem je PSA a Misubishi s trojčatami/hlavne ked Outlander ma už 2roky.../.A ja si take veci viem pripustiť,ale viditelne ty maš s VW nejaky problem >:-[].VW použiva rovnake motory,materialy a platformy áno maš pravdu,ale vždy v inom obale... rovnako aj Volvo ,Ford a Mazda...trojka,focus 2 a S40 su snad uplne rovnake auta??
no zrejme ty lebo si to jednoducho nevies pripusit ze to tak je...je jedno co je v akom obale, iste je to ze je to stale to iste a netvrd tu opak sak sa len zhovadujes a to hlavne v pripade koncernu VW...ved vsetky znacky koncernu pouzivaju rovnake motory, platformy, rovnaka technika, rovnake materialy a riesenia su pouzite.argumentovat tym, ze O2 ma iny volnt ako Golf..to chce velke IQ musim uznat :yes:
až na to ,že toto stale nevysveltuje tie drobne odlišnosti...v zásade ma každý model na danej platforme iný interier s rovnakou technikou.aby si rozumel tak golf nema rovnaky interier ako audi a3,alebo si to nemysliš??výduchy ventilacie ma pobavili,hlavice radiacej paky tiež/každy ma vlastnu/volant? možno trojramenny,ale tak podla mna O2 nema totožný volant s Golfom 5...dizaj interieru si robi každa značka sama tak neviem kto je trapny však ty Puk?
volanty, pedály, páčky a ovladače, radia, klima, kliky, zrcátka, řadící páky, výdechy ventilace, lampičky, madla, popelníky, loketní opěrky, spínací skřínky.................................… vše existuje ve dvou až 3 provedeních a kombinuje se.
Stačí?
niekde rozhoduju práva tie malé rozdieli v cene...ono zaváži aj značka zvlášť v PSA a Fiat kooperacii ,kedže vyrábaju priam totožne auta tak sa tam bojuje hlavne cenou a znakom na prednej časti...
nenechaj sa vysmiať,ten koncern VW snad nemysliš važne...ano platformi,technika,motory rovkane,ale vysvetli mi tie male odlišnosti v interieroch aut VW Group prosím...
Tak to taky není tak úplně pravda. V Japonsku se třeba v polovině 90. let prodávala Honda Passport což bylo Isuzu Rodeo u nás známější jako Opel Frontera a pod značkou Honda se v Japonsku prodávala i první generace Land Roveru Discovery naprosto beze změny jen s jiným logem na masce. A konečně čtyřdveřový Civic se zase koincem 90. let jmenoval v Asii taky Isuzu Gemini, Rover 800 byl Honda Accord atd... Kooperuje se všude!
hej aj tie..je toho velmi vela...teraz ma napadol outlander/crosser a ten peugeot tusim 4007, fiesta a mazda 2...je to vsetko spolocne kvoli mensim nakladom
Presne tak dnes uz snad ani neexistuje ortodoxne auto, ktore je vo vsetkom vynimocne a nepouziva suciastky a ine veci z nejakeho ineho auta...(ked neberiem do uvahy exkluzivne auta)
Dnes uz mas takmer jedno ake auto si kupis lebo aj tak zistis, ze sa vozis v nejakom mixe...Volvo s/v40, mazda 3 pouzivaju platformu a podvozok Focusa II, Fiat 500 bude technicky totozny s novym Ford Ka, tato trojica aut je taka ista, Jumper, Ducato a partner je to iste a to nehovorim o koncerne VW...platformy su rovnake drobne odlisnosti su v interieroch a dizajne inak je to to iste auto viac menej
Mohou, protože je společně vyvinuli, společně vyrábějí a společně se dělí o náklady. Stejný případ je v té samé alianci v kategorii velkých MPV. PSA s Mitsu prodávají stejné SUV s mírně odlišnými čumáky a zadky. Některé nejmenované koncerny sice třeba tak daleko nejdou, ale i jejich modely sdílí kompletní platformy a liší se mírně karoserií.
Všechno je jen o vztahu ke značce, který v ČR většina nemá a nechápe. Kdo má rád Fiat, koupí si Fiat, přestože to je PSAFiat. A lidem to nevadí, protože mají rozum.
jak můžou prodávat prakticky stejný auta pod třemi názvy. Je to Fiat Fiorino, Citroen Nemo a Peugeot Beep. Navíc k tomu Fiatu mi nesedí ten typicky "žabožroutský" předkus, co vymyslel Citreon s Peugeotem. Fakt hrůza.