Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Audi S7 55 TDI quattro – Je to krok zpět?

Na papíře druhá generace Audi S7 Sportback vypadá jako jasný krok zpátky. Přišla o osmiválec, spoustu výkonu a dostala naftový motor.
Zpět na článek
10. 7. 2019 13:08
Největší problém S7...
...je konkurence. M550i má 530HP za o 200kkč větší částku v základu a dynamikou o řád lepší, s V8 nebo 435 hybridních koní v AMG E53. Méďa je navíc o 100kkč levnější než S7.
Oba konkurenti S7 překonávají dynamikou, Mercedes i cenou. Těžko najít jakoukoliv obhajobu.
Avatar - Dinar
10. 7. 2019 13:12
Re: Největší problém S7...
Navíc, ten osmihrnek v předchozí gen. S7 byl parádní motor, umím pochopit, když dá škodovka na auto placku s "rs" a v autě je dýzl, ale tohle je/měla by být premie.
A pořád nejsem schopen strávit interier akt. A6/7, prostě, ne...
10. 7. 2019 13:46
Re: Největší problém S7...
Tahle S7 je jednoznačně mínus, tedy v EU. Jinde s Porsche motorem tomu bude jinak.

Tedy hodnocení 4,5* je podle mě přehnané.
10. 7. 2019 16:22
zajímavé
auto má natáčecí zadní náravu a nikdo neresí nečitelné chovaní. to by se u renaultu nestalo. škandál!
Avatar - iudex
10. 7. 2019 13:55
Re: Největší problém S7...
Presne, práve ten motor 2,9TFSI je dosť chválený, nielen čo do výkonu, ale aj čo do prejavu (na rozdiel od 3,0TFSI), takže ak by boli nahradili 4,0TFSI týmto 2,9TFSI, bol by sa ten downsizing dal akceptovať; bol by to V6 oproti V8, ale s charakterom a rovnakým výkonom. Ale nahradiť benzínový V8 o 110 koní slabším naftovým (!) V6 a stále to nazývať S7, to je proste cez čiaru.
Inak zaujímalo by ma, ako je to cenovo oproti predošlej S7. Tipujem, že +/- rovnako. Teda za rovnaké peniaze dostanem oveľa slabší motor s menším objemom a počtom valcov, tomu hovorím deal.
Avatar - CICERO
10. 7. 2019 13:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - iudex
11. 7. 2019 09:55
Re: Největší problém S7...
Podľa mňa neprídu, To by rovno avizovali teraz pri predstavení. Proste nemienia vynakladať prachy na EU6d homologizáciu benzínu, lebo si asi prepočítali, že to za tie predaje v EU nestojí a benzín ponúknu len tam, kde sa predáva lepšie, t.j. v US. A nám zostane len "rozumné a úsporné" kadla-kadla. ;-\
Avatar - iudex
11. 7. 2019 09:12
Re: Největší problém S7...
Predávať sa bude. Ostatne aj v takom Golfe sa 1,0TSI predáva lepšie ako 2,0TSI, to ale neznamená, že preto treba začať robiť GTI s jednolitrom. A o to tu ide. Potentný benzínový V8, ktorý z auta robil v podstate muscle car, nahradili :rozumným a úsporným" dízlom, čím úplne vymazali podstatu a zmysel modelu S.
Proste bez ohľadu na predajné počty toto je veľký fail a nezaslúži si nič len :no:
11. 7. 2019 04:26
Re: Redakční K*k*t
Jedinou možností, kdo stojí za inzercí porna a *** na stránkách ACZ je ta, že jde o ajťáka či redaktora/y ACZ.

Při "útoku" zvenku by už někdo dávno reagoval, tady si jen ACZ vesele onanuje nad tím, jak se plní inzertní kasička. :no:
Avatar - iudex
10. 7. 2019 14:11
Re: Největší problém S7...
Asi najrozšírenejšie boli S4ky minulej generácie (s V8) a aktuálne RS3 (samozrejme sedan). Sám som bol ich počtami prekvapený, pretože pri tých cenách moc nemôžu konkurovať americkým hot-sedanom. Je ale pravda, že všetkých tých Chargerov s 5,7 a 6,2-litrami tam bolo mnohonásobne viac (a brumlali si teda pekne). http://st.automobilemag.com/…e-profile-01.jpg
10. 7. 2019 13:59
Re: Největší problém S7...
To je zase jako fajn! :yes:
Avatar - KANKUNEN
10. 7. 2019 13:47
Zdravím starou gardu , chlapi já to vidím jako správný krok
znám spoustu lidí, kteří jdou po nejsilnějším dieslu, vlastně i já bych si koupil tenhle motor. Z A7 nikdo nechce sportovat, ale kulturně, rychle a se slušnou spotřebou cestovat. Ty diesly jsou už fakt kulturní.
Avatar - iudex
10. 7. 2019 13:57
Re: Největší problém S7...
Inak jeden postreh z júesej: ak som tam videl Audi (a že ich je tam prekvapivo hodne), tak minimálne polovica z nich bola S, prípadne RS. A nafta to teda nebola.
Avatar - iudex
11. 7. 2019 09:15
Re: Největší problém S7...
No nekúp to. :-) A to ma ser...štve, keď viem, že mimo EU si môžem požičať poriadnu káru, ale za tie isté prachy v EU dostanem "compact car - Golf 1,0 or similar".
Mám na letnú dovolenku v IT zajednané auto, je to segment B (nejaké Punto alebo čo) a stojí ma skoro toľko, čo v Amerike Mustang. :-(
Avatar - .StenLi.
10. 7. 2019 22:59
Re: Kazda jedna kupa Audi TDI je krok spat
Tak sa vyjadruj az ked budes mat nieco k veci, cize k videu ktore som uviedol v prispevku.

Ak budes posluchat tie otrepane kecy, tak sa dozvies jedinu vec a to porovnanie produkcie CO2 a NOx aut s produkciou metanu krav, nic viac a hlavne urcite nie ziadny komplexny vplyv na zivotne prostredie kedze ziadna krava neprodukuje karcinogenne pevne castice. Tie skutocne komplexne studie treba pracne hladat.. tie v mediach dookola omielane "studie" su len cielena sponzorovana populisticka agenda, zneuzivajuca nejake povrchne zakladne data na navodenie doveryhodnosti.
Avatar - iudex
10. 7. 2019 19:22
Re: Vnitřní prostor atd.
Je mi to jasné, len som nemohol odolať tej nahrávke na smeč. ;-)
10. 7. 2019 17:37
Re: Největší problém S7...
Ja som zaplatil 130€ v dubaji za Camaro SS na 3 dni :D
Avatar - iudex
10. 7. 2019 15:37
Re: Největší problém S7...
SUV až tak detailne nesledujem, osobne vnímam hlavne klasické modely, teda rady na A. S naftou v esúvečkach taký problém nemám, naopak pre Q7 a spol. to vidím ako vhodnejšiu motorizáciu. Ale že pri radoch A4, A6 a A7, teda takpovediac základe portfólia Audi dlhoročnú tradíciu (prvá S4ka (B5) s 2,7 V Biturbo bol môj pubertálny sen) hodia za hlavu a nahradia benzín naftou, to proste neakceptujem.
Avatar - iudex
10. 7. 2019 15:30
Re: Největší problém S7...
OK, v tomto sa zhodneme.
Avatar - iudex
10. 7. 2019 15:29
Re: Největší problém S7...
Hovorím všeobecne o športiakoch. Charger tam majú v rámci kategórie midsize sedan a tam môžeš dostať čokoľvek, aj Charger, ale aj hybridné Mondeo (pardón v US Fusion).
Avatar - iudex
10. 7. 2019 15:21
Re: Největší problém S7...
Nebol by problém, v požičovniach bolo plno športiakov či športovejších verzií, od Mustangov po Corvette. Najmä tie Mustangy (hlavne v cabriu) boli mimoriadne populárne, kto bol vo dvojici, fičal z požičovne na Mustangu s vetrom vo vlasoch, ceny boli prekvapivo nízke (Mustang cabrio za cenu Golfa 1,0TSI v európskej požičovni? No neber to!). Cez Death valley by som síce v otvorenom aute nechcel ísť, ale inak to môže byť super.
10. 7. 2019 15:02
Re: Největší problém S7...
JJ, to by bola manželka i děti na vrcholu blaha...zvlášť třetí týden :-[]
Avatar - KANKUNEN
10. 7. 2019 14:27
Re: Zdravím starou gardu , chlapi já to vidím jako správ
Lidi chtějí nápis S a to dostanou.
Avatar - iudex
10. 7. 2019 14:19
Re: Zdravím starou gardu , chlapi já to vidím jako správ
"na nafru šlápneš pro radost ze zrychlení"... No práveže nie, pri nafte tá radosť chýba, zrýchlenie je, ale nejaké potešenie nie. Na to treba ten benzín.
Ako nič proti silnej nafte, len presne ako píše paja, nech to neoznačujú ako S a nevydávajú za polcestu k RS.
Avatar - Dinar
10. 7. 2019 18:24
Re: Největší problém S7...
Ale já na tom Audi nikde nečtu S7 TDI, stojí tam S7, a S modely byly vždy benzinové, začali to prasit a mást už s esůvéčky. U bmw dělají soft M varianty s obojím pohonem a je to na tom autě vždy NAPSÁNO! V tom je podstata mojí poznámky, audi to udělalo jako Škodovka, a kdyby aspoň tu benzinovou S variantu nabízelo... jako ta Škoda.
10. 7. 2019 15:52
Re: Největší problém S7...
M Performance by mohl být ekvivalent S, kdyby mělo S co nabídnout ;-) A já jsem asi takový fanda, že mi má srdeční nemá co nabídnout taky. Co s tím naděláš, než že přejdeš ke konkurenci?
10. 7. 2019 15:08
Re: Největší problém S7...
OK, chápu fandu značky, ale M550d se také neskrývá za označením M5.

Je smutné, že Audi nechce nebo není schopno homologovat do S7 benzinový motor pro evropské zákazníky.
10. 7. 2019 15:00
Re: Největší problém S7...
Takový, že M50d bylo vždy naftové, S7 naopak benzinový mezistupeň k RS. Snad si tohle nemusíme vysvětlovat?
10. 7. 2019 14:59
Vyfuky
Za 3m falesne koncovky vyfuku, tomu rikam u sportovniho vozu hezky fail. Hlavne v zime to bude legrace, az ten kour pujde z pod vozu :D
10. 7. 2019 13:59
Re: Největší problém S7...
Audi tedy tahá z D3 za nejkratší provaz. Kdyby ty motory neměli... ;-)
10. 7. 2019 20:13
Re: Kazda jedna kupa Audi TDI je krok spat
Ne, ale poslouchal jsem dnes jak jsou jakakoliv moderni vozidla se spalovacim motorem friendly k zivotnimu prostredi v porovnani s kazdym jednim hamburgerem napriklad. Ale lexusaci urcite dlabou jen korinky ;-)
10. 7. 2019 15:53
Re: Největší problém S7...
Jistě, ale pak by to bylo SA7 a to si Audi kvůli názvu nemůže dovolit :-!
10. 7. 2019 15:49
Re: Největší problém S7...
Bojuješ sám proti sobě, S7 je bez možnosti výběru nafta, benzín nemá a dle mého tak není žádným nástupcem S7 předchozí generace.

BMW má v předstupni možnost M550i a M550d. Že Audi není plnohodnotným konkurentem a nemá náhradu za S7 není přece můj problém a můžeš argumentovat čím chceš ;-)
11. 7. 2019 15:19
Re: Největší problém S7...
......
Avatar - poterienko
11. 7. 2019 15:15
Hybrid??
"A protože je to diesel, navíc částečně hybridní (systém například umožňuje setrvačnou jízdu s deaktivovaným spalovacím motorem až po dobu 40 sekund)"
Asi mi něco nedochází, ale už od počátku hybridů ten pojem "hybridní pohon" označoval spojení dvou a více zdrojů síly, která pohání auto. Většinou je to elektromotor a spalovací motor na benzín nebo naftu. V čem je toto hybrid? Že se může vypnout motor? To snad šlo i dříve v každém autě (pomineme brzkou nefunkci posilovačů a topení), ale tohle prostě není hybrid, to je jen další level start stop systému.
Avatar - iudex
11. 7. 2019 14:06
Re: Největší problém S7...
Práve som čítal test RS5 s tým motorom 2,9TFSI a práve ten motor tam chvália, výkon, charakter i zvuk (na RS5 kritizujú ten audinovsky sterilný prejav, prísne neutrálne jazdné vlastnosti či riadenie bez citu). O to väčšia škoda, že Audi má vydarený motor a proste ho nepoužije tam, kde sa priam pýta. ;-\
Avatar - iudex
11. 7. 2019 10:18
Re: zajímavé
Presne to som myslel tou poslednou vetou.
Avatar - Dany
11. 7. 2019 10:12
Re: zajímavé
Ty vieš, že to budem musieť napísať ;-)
Kontroverzia z RS sa tu zrejme nekoná, lebo od 2t hrocha nikto neočakáva puristický pocit z riadenia.
Avatar - Ozzman
11. 7. 2019 10:02
Re: Největší problém S7...
No, Mercedes... těch tam je dost, ale taky tam není problém potkat na silnici koňský povoz a to i v hlavním městě... škoda, že sem nejdou dávat fotky do diskuze :D
Avatar - Dany
11. 7. 2019 09:21
Re: Největší problém S7...
Možno s benzínovým Skom ešte prídu a iba im to trvá. Inak to nedáva moc zmysel.
Avatar - iudex
11. 7. 2019 09:19
Re: Největší problém S7...
Audi to tam písať nemusí. Ale je to podraz, ak doteraz roky, v podstate desaťročia znamenalo S4/S6/S7 silný benzín a zrazu bez nejakej indície v označení sa pod Skom bude skrývať... nafta. ;-\
To máš to isté, akoby Golf R zrazu namiesto 300k benzínu mal 240k TDI. Tiež je to pomerne silný motor, ale proste je to nafta, niečo úplne iné ako 300k benzín. A naviac VW by to naďalej označoval za Golf R a tváril by sa, že nič.
Avatar - Dany
11. 7. 2019 08:36
Re: Největší problém S7...
Keby tie motory nemali... a neponúkali inde. Cena Homologizácie pre Európu pri tak drahom aute už nemôže mať väčší význam. A tú dieselovú mohli ponúkať ako S-line.
Ale predávať sa im to bude a tipol by som, že lepšie ako s benzínom.
Avatar - .StenLi.
10. 7. 2019 17:14
Re: Kazda jedna kupa Audi TDI je krok spat
Ty si rozhodne nepozeral prilozene video ktore opisuje odhalenie obrovskeho Audi podvodu na zakaznikoch a vsetkych ludi dychajucich vzduch z atmosfery :)
10. 7. 2019 16:57
Re: emisie CO2
Řešení s pomocnou tlakovou nádobkou press-impuls (Opel, Volvo) by nepotřebovalo žádnou energii navíc.
10. 7. 2019 16:46
Re: Vnitřní prostor atd.
:-) Chtěl jsem napsat dvoumetrákový - ujelo mi to, promiňte :-) .
Avatar - iudex
10. 7. 2019 16:35
Re: zajímavé
Jj, jasný prejav prokoncernovej zaujatosti. :-[]
Ale vážne, je zrejmé, že keď dvaja robia to isté, nemusí to byť to isté. Plus rozdiely malý hotheč vs. takmer 5-metrový diaľničný krížnik a pod.
10. 7. 2019 16:33
Re: zajímavé
Natáčení zadní nápravy je z nouze cnost. Dvoumetrákový motor podélně před přední nápravou dělá divy, a tak se to snaží výrobce nějak zvládnout - marně. Kdoví, jak se to auto chová při přechodech nuceného natáčení zadních kol "sem tam".
10. 7. 2019 15:35
Re: Vyfuky
Když má něco 2 tuny a 5 metrů, tak bych tomu moc neříkal "sportovní". Ale ty falešné koncovky jsou hrůza, v tom se asi celá motoristická obec vzácně shoduje. :-)
10. 7. 2019 15:27
Re: Největší problém S7...
S modely nebyly výlučně benzínové, třeba SQ5 byla v EU nejdříve V6 nafta, pak V6 benzín a nyní zase V6 nafta. S modely byly (a jsou) výlučně benzínové jenom mimo EU.
10. 7. 2019 14:45
Re: Největší problém S7...
Umím, zvláště vedle M550i ;-)
10. 7. 2019 14:42
Re: Zdravím starou gardu , chlapi já to vidím jako správ
:yes: Jen s těmi nárůsty nevím ;-)
Avatar - KANKUNEN
10. 7. 2019 14:26
Re: Zdravím starou gardu , chlapi já to vidím jako správ
Úplně s tebou souhlasím, Audi spíše uteklo ze souboje z D3 do vlastního naftového a bude čekat nárůst prodeje. To se určitě podaří. tak ahoj.
10. 7. 2019 14:08
Re: Zdravím starou gardu , chlapi já to vidím jako správ
Ale S7 si kupuješ kvůli dynamice, ne že musíš, nýbrž můžeš. A ten předstupeň před plnotučnými RS, AMG, M má M-B i BMW vyřešen neporovnatelně lépe. Zcela upřímně bych za základ S7 nedal víc než 1,5M bez daně. ;-)
10. 7. 2019 13:57
Re: Zdravím starou gardu , chlapi já to vidím jako správ
Šestiválcová nafta svou kulturu má, ale oproti zážehovému R6 M-B nebo V8 BMW to je opět o ligu níž. 550i dokáže jezdit i pod 10 při dodržování předpisů a M-B na tom je ještě lépe. ;-)
Avatar - white label
11. 7. 2019 10:38
Re: Největší problém S7...
Přímo na autě to napsané není, ale když mrkneš na stránky Audi, tak tam je to všude označené velkým písmem (TDI/TFSI). Samozřejmě, že naprosto souhlasím s tím, co kritizuješ.
Delší dobu před příchodem čtvrtého A6 allroad se spekulovalo i o verzi S6 allroad, v S6 jsem předpokládal právě 2.9 TFSI.
Nakonec mě převezli, v S6 je (pro Evropu) jen silnější V6 BiTDI, který dali i do A6 allroadu (jediná A6 s touto motorizací), takže S6 allroad je a není, má motorizaci z S6, ale zůstalo označení A6.
Avatar - .StenLi.
11. 7. 2019 02:17
Re: Kazda jedna kupa Audi TDI je krok spat
Nie som tvoj kamo a prezivam to tak ako uznam za vhodne :-!
Avatar - white label
10. 7. 2019 15:37
Re: Největší problém S7...
Ano, u SUV už jsou dieselové eSka delší dobu, viz SQ5 (SQ7/SQ8).
Avatar - iudex
10. 7. 2019 15:13
Re: Největší problém S7...
Ja síce osobne nie som stotožnený ani s naftovou M Peformance, ale stále to akceptujem skôr, ak viem, že existuje benzínová varianta (a benzínových M Performance modelov je viac, ako naftových, napr. v rade 1 a 2 sú len benzínové M Perf).
Problém je v tom, že S modely boli doteraz výlučne (!) benzíny a teraz sa z toho spravil (u nás) výlučne dízel. VEci ako úplne falošné koncovky výfuku tú tragickosť len zaklincovali. :-(
10. 7. 2019 14:43
Re: Největší problém S7...
Počkej, souhlas, že to bude M550d, ale zároveň i stejně drahá M550i. Ano BMW je na tom líp a stejnou dynamiku jako S7 poskytne i CLS400d.

Audi prostě poslalo S7 do kopru, to je takové A7Sd.
Avatar - iudex
11. 7. 2019 09:21
Re: Kazda jedna kupa Audi TDI je krok spat
Pozor na žilku. ;-)
11. 7. 2019 04:19
Re: Kazda jedna kupa Audi TDI je krok spat
A tohle propagační video je co? Jsi směšný. Třídní nepřítel je pro tebe Audi, nejde o přírodu, životní prostředí. Jde o Audi...prostě klasicky ubohost v tvém podání ;-)
Avatar - speedfred
11. 7. 2019 00:09
Re: Kazda jedna kupa Audi TDI je krok spat
Moc to prežívaš kámo ;-)
10. 7. 2019 16:32
Vnitřní prostor atd.
Nad zadními sedáky je přes 900 mm, to by šlo. Jen fotografie s pohledem skrz zadní dveře ukazuje opěrku u stropu!! Tak to vypadá pod 900 mm.
Spíš jsou krátké sedáky, zejména vzadu - hluboce pod 500 mm.
Rozvor cca 3 m na cca 5-i metrové auto je akorát - normální.

Móda dnešních snížených karoserií (tzv. sportovních), které se blíží dřívější normální výšce 1400 mm, by mohla být konečně předzvěstí snižování výšek tzv. kompaktních vozů a možná by i v další budoucnosti dala zapomenout na pořád módní (nesmyslné) SUV.

Svažující se záď, těchto snížených vozů, budící dojem dobrého obtékání vzduchu jako u sporťáků, se většinou svažuje rychle a vznikají na ní "kudrliny". Může tu vzniknout i špatná kompenzace bočního větru (vlivem malé zadní boční plochy). Kdoví, jak na tom je právě tohle auto.

Natáčení zadní nápravy je z nouze cnost. Dvoutunový motor podélně před přední nápravou dělá divy, a tak se to snaží výrobce nějak zvládnout. Kdoví, jak se to auto chová při přechodech nuceného natáčení zadních kol "sem tam".
Avatar - white label
10. 7. 2019 15:06
Re: Největší problém S7...
Takže to, že to BMW udělalo mnohem dřív, má být v principu ten zásadní rozdíl? To myslíš vážně jako argument? ;-)
To, že v Evropě končí benzínová S6/S7 je rozhodně velká chyba (viz už má původní reakce), ale to, že bude mít S6/S7 diesel, je v principu naprosto stejný "problém", jako u M550d apod.
10. 7. 2019 16:17
Re: Největší problém S7...
Znovu, domníváš se snad, že evropský zákazník, majitel předchozího S7 přejde s klidem na současnou S7? Nemyslím. Zato majitel předchozí M550i na novou bez problémů ano.
Jestli Audi cílila už jen na 550d, pak zůstala výkonově stejně bohužel pod.

Můj úvodní příspěvek, ze kterého jsi udělal zbytečně dohadování směřoval právě k tomu.

Já si naprosto na nic nehraju ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 7. 2019 08:45
Re: Největší problém S7...
Zato tebe podle audifanatismu určitě nikdo nehacknul :-!

Heká se a hackuje se ;-)

Tohle rádoby S neni ani vzdáleně konkurent 4turbovýho M550d a neni konkurencí ani minulý tříturbový generace https://www.alpina-automobiles.com/…echnische-daten/

A i ta maličká Alpina má naftu jen jako doplněk výkonnějšího benzínu = i když těch naftovejch 286 km/h neni špatnejch https://www.autoforum.cz/…naftove-porsche/ furt je to jen varianta k benzínu

Tohle je jen tuctovej biturbo V6 s maximem co z něj dostali = konkurent pro 400d = s tim že to neni novej řadovej motor ale jen to biturbo V6

Smutný že tohle nový Audi má při docela zřetelně nižšim výkonu = horší emise než ta postarší Alpina co mu drtivě ujede jak maximálkou tak zrychlenim

Furt stejný zpoždění jako kdysi proti bi-turbu R6 BMW = proto taky přestali používat dobře vymyšlený reklamní heslo který odvádělo celý desetiletí pozornost od reality = že sou a byli vždycky spíš pozadu
Dneska už to je tak moc = že by to krom extrémních extrémistů tvýho typu = prostě neprošlo

Aspoň je tohle normálně povedenej motor a no problem sladěnej s převodovkou = ne jako 3.0 TDI tragikomedie po začátku WLTP
Německej hodnocení "otravné TDI buď nefunguje nebo skočí dopředu" atd. atp. katastrofa nemající ve třídě už hodně let obdoby https://www.auto-motor-und-sport.de/…d-t-modell-test/

Jen je trochu výsměch nebo spíš smutek = tomuhle řikat S = a jako jediná značka nenabízet žádnou benzínovou verzi

Správně a komplexně to vystih pája hned úvodnim příspěvkem = celá další diskuze je skoro zbytečná
Avatar - wakantanka
11. 7. 2019 08:39
Re: Největší problém S7...
Tak posaď decká do lietadla a mrkni sa tam :D Lebo s novým prémiovým autom by som ja osobne nešiel. :)
10. 7. 2019 14:09
Re: Největší problém S7...
BG jako Bulharsko? Joooo, tam jsem taky nebyl.
Avatar - wakantanka
10. 7. 2019 14:07
Re: Největší problém S7...
Takže to je podobne ako v BG s Mercedesmi, drvivá väčšina AMG , Brabus či nejaká ešte bláznivejšia úprava. :)
Avatar - KANKUNEN
10. 7. 2019 14:04
Re: Zdravím starou gardu , chlapi já to vidím jako správ
Na dodržování limitu ti stačí 520i, prostě na naftu šlápneš pro radost ze zrychlení, protože víš, že na spotřebě se to skokově neprojeví. Vím jak funguje dvoulitr 250 v GLC, jak po tom něco chceš hned je to 13.
Avatar - white label
11. 7. 2019 10:44
Re: Největší problém S7...
Vidím to taky tak, bohužel.
Avatar - white label
11. 7. 2019 10:44
Re: Největší problém S7...
Celkové "EU Audi" emise jsou jasným hlavním důvodem, proč dali do všech eSek diesel a stáhli z nabídky (pro EU) benzín.
Avatar - Dany
11. 7. 2019 10:28
Re: Největší problém S7...
Nepoznám predajné čísla, ale ak by ho ponúkli, tak by im aj benzín dokázal niečo zarobiť. Zrejme budú za tým z časti aj flotilové emisie.
Vytvárajú nové karosárske verzie (ktoré samozrejme treba homologizovať), aby sa využila každá medzera na trhu a potom nepoužijú motor, ktorý stačí zobrať z poličky. Je to smutné.
Avatar - iudex
10. 7. 2019 16:37
Re: Vnitřní prostor atd.
Dvojtonový motor? To bude asi vyrobený z olova. ;-)
Avatar - white label
10. 7. 2019 16:18
Re: Největší problém S7...
Proč by to mělo být SA7, delší označení typu SQ7 vzniklo právě proto, že označení S7 už bylo obsazeno pro výkonnější verzi A7.
Avatar - white label
10. 7. 2019 15:46
Re: Největší problém S7...
Jasně, že je to špatně..., navíc je ta 2,9 TFSI skvělá motorizace!
Po projetí s Panamerou S a Turbo jsem se těšil, že bude ta 2,9 (dále o kousek vytuněná) i v Panameře GTS (když ji má eSko), ale bohužel tam nakonec dali těžší a podladěnou V8. Někdy může být méně více.
Jinak se mi A7 celkově nelíbí a ten zadek teď zabili úplně. V tomto konkrétním případě to přitom ještě hodně zachraňuje ta červená Tango.
Avatar - white label
10. 7. 2019 15:24
Re: Největší problém S7...
Já jsem nemyslel kabrio, a to ani nebylo na fotce ze tvého odkazu.
Avatar - white label
10. 7. 2019 15:13
Re: Největší problém S7...
Když docházejí argumenty, přijdou na řadu údajní fandové značky?
M-performance snad není mezistupeň k ///M, podobně jako u Audi je /S/ mezistupněm k /RS/?
A S6/S7 se snad schovává za označení RS???
Nebo ti někdo heknul nick? ;-)
Avatar - white label
10. 7. 2019 14:58
Re: Největší problém S7...
A jaký je tedy v principu rozdíl mezi logem ///M na M550d a logem /S/ na dieselové S6/S7?
Avatar - white label
10. 7. 2019 14:55
Re: Největší problém S7...
Něco takového sis tam měl půjčit. ;-)
Avatar - white label
10. 7. 2019 14:54
Re: Největší problém S7...
Konkurent aktuální dieselové S7/S6 logicky není M550i, ale M50d (to je také M-performance).
Evropská dieselová S7/S6 by tolik nevadila v případě, že by tu benzínovou doplnila, hlavní problém je v tom, že ji (bohužel právě v Evropě) nahradila.
Avatar - white label
10. 7. 2019 14:43
Re: Největší problém S7...
A když dá prémiové BMW placku "///M" např. na dieselovou M50d, to pochopit umíš? ;-)
Avatar - white label
10. 7. 2019 14:41
Re: Největší problém S7...
Konkurent aktuální dieselové S7/S6 logicky není M550i, ale M50d (to je také M-performance).
Evropská dieselová S7/S6 by tolik nevadila v případě, že by tu benzínovou doplnila, hlavní problém je v tom, že ji (bohužel) nahradila.
11. 7. 2019 04:19
Re: Kazda jedna kupa Audi TDI je krok spat
A tohle propagační video je co? Jsi směšný. Třídní nepřítel je pro tebe Audi, nejde o přírodu, životní prostředí. Jde o Audi...prostě klasicky ubohost v tvém podání ;-)
Avatar - white label
11. 7. 2019 02:31
Re: Kazda jedna kupa Audi TDI je krok spat
Moc to žereš, ale ako uznáš za vhodné... ;-)
Avatar - white label
10. 7. 2019 19:55
Re: Největší problém S7...
BMW to tam napsat "musí", nemá na vybranou, na rozdíl od Audi.
Jednak je to logo ///M (např. pro M550_) totožné s logem pro M5 (proto delší formát typu M550_), ale hlavně se M550_ nabízí v dieselu i benzinu, a to je potřeba rozlišit (i/d), na rozdíl od M5, kde žádné "i" nenajdeš, protože M5 je jen v benzinu.
U Audi je rozdíl značení mezi S a RS patrný na první pohled, bez nutnosti dalších poznávacích znaků, a eS modely se nabízí na daném trhu vždy pouze s jedním palivem (včetně SUV), proto není nutné to rozlišovat (TFSI/TDI), i když přesto třeba poslední SQ7 označení TDI měla, ale to byla spíš výjimka potvrzující pravidlo.
https://www.audi.cz/…q7-161007-oe.jpg
Až taková situace nastane, bude to taky potřeba rozlišit. Mimochodem ani na benzínová eSka Audi (dozadu) nepsalo TFSI. A na rozdíl od BMW, jsou SQ(5,7/8) modely Audi vrcholnými modely dané řady, logo RS měla jen Q3, a ta zase neměla SQ3 model.
Pokud se vůbec dá psát (v této souvislosti) o nějaké formě "prasení", pak jedině obecně o aplikakci dieselových motorů v kombinaci s logy /S/, ///M performance apod., a tady si nemá Audi s BMW moc co vyčítat...
Škodovka (OVRS) je právě jiný případ, ta dvě verze paliva má (jako BMW), a přesto to nerozlišuje, to je mnohem spíš na kritiku, než eSka u Audi, ale co se týče mainstreamu, tak ani Škodovka v tom nerozlišování není sama, třeba tohle má taky diesel pod kapotou:
https://img2.auto.cz/…ull/3996857_.jpg
Avatar - white label
10. 7. 2019 16:47
Re: Největší problém S7...
Benzínová S7 tu bude samozřejmě chybět, ale to píšu už od začátku.
Audi tak logicky v Evropě! ztratí konkurenta pro M550i, na druhou stranu mu tu ale zase přibude konkurent pro M550d, kterého dosud neměl... a troufám si odhadnout, že BMW v Evropě prodá minimálně! stejně M550d jako M550i. Z hlediska trhu by bylo ideální nabízet S6 v benzínu i dieselu a konkurovat jak M550i tak M550d. Ale z hlediska konkurenceschopnosti v Evropě prostě jen benzínovou verzi vystřídá dieselová. Petrolheadi zapláčou, ale evropský trh to nijak zásadně nezmění/neovlivní.

P.S. Já jsem na tvou úvodní reakci reagoval v podstatně souhlasně, akorát s poznámkou, že dieselová S7/S6 už nebude konkurencí M550i, ale M550d.
Ohledně značení/loga jsem reagoval primárně na Dinara.
Avatar - CICERO
10. 7. 2019 16:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 7. 2019 16:20
Re: Kazda jedna kupa Audi TDI je krok spat
Já jich bez problémů pár odjel a na firmě jsem měl taky...krok zpět to rozhodně nebyl ;-)
Avatar - white label
10. 7. 2019 16:12
Re: Největší problém S7...
Marně se snažíš přehodit diskusi jiným směrem. Nalepit na dieselovou verzi logo ///M (jako M-performance) je v principu stejné "znesvěcení", jako nalepit na dieselovou verzi logo /S/.
Navíc u Audi se aspoň opticky logo /S/ liší od loga /RS /, takže tvůj argument o schovávání se eSka za logo RS je prostě mimo.
To, že je zásadně špatně, že benzínové eSka v Evropě končí, píšu už od začátku, tak si zbytečně nehraj na to, že to tu někdo obhajuje.
10. 7. 2019 16:09
emisie CO2
Vzhladom k sialenstvu okolo CO2 a hroziacim vysokym pokutam v EU mi pomaly tento downgrade zacina davat zmysel ale netesi ma. 55TDI vidim ako ideal do beznej A6/A7 a viem si ju predstavit aj v Q7/Q8.
Avatar - white label
10. 7. 2019 15:21
Re: Největší problém S7...
Ale to píšu od začátku, že je zásadní problém v tom, že v Evropě dieselová S6/S7 nahrazuje! tu benzínovou, nikoli doplňuje, a v tomto ohledu není o čem diskutovat, ani co obhajovat.
Ale když mi tu "fanda" značky tvrdí, že Mperformance u BMW není ekvivalent eSka u Audi, a to jen proto, že BMW do Mperformance začal dávat diesely dřív, pak tu něco "smrdí". :-)