Populární jihokorejské SUV Hyudani Tucson, které se vyrábí i v českých Nošovicích, se minulý rok dočkalo faceliftu. Ten kromě jiného přinesl i mild-hybridní model.
To je úplně jedno, většina aut, co se prodává je spíše nudná krabice, než stylovka.... přemýšlej občas, než něco napíšeš.... stačí se podívat třeba k VW a podívej, jaké modely prodává nejvíce a vedle toho máš krásnou Alfu, Mazdu.... a nesahá jim po kotníky prodejem.
Suhlas, mne sa velmi pacilo. Kolega ma ten 2litrovy dizel 4x4 s 6 st. manualom. Neviem ci aj ten hybrid to nahodou nie je a vybavovy stupen je dost vysoky. Interier bol na slusnej urovni (vyssia vybava), sedacky odvetravane fungovali fajn akurat bocne vedenie by som uvital lepsie. Kazdopadne siel som s tym polovicu casu po dialnici a spotreba ma trochu neprijemne prekvapila. Za celu cestu priemer 7,7l nafty (700km). To povazujem jednoducho za vela, chybala mu tam ta 7micka, ktoru automat ma a mozno by to slo kus dole. Vykon napriek papierovym udajom je citit, ze su to skor tie povestne korejske poniky, ale moze to byt aj vahou auta. Jednoducho necitil som sa pri predbiehani, ze tam je 136kW. Dalej ma auto dost siroke gumy a obcas pri nerovnostiach som mal dojem, ze sa natahujem s asistentom udrzania v pruhoch. Vtip bol ten, ze bol vypnuty a kolega mi potvrdil, ze je to gumami, ze to nerobila elektronika. Inak som mal z toho auta celkom dobry dojem, az na tu spotrebu a vykon.
Napsal jsem pravdu. Taky většina lidí vnímá auta asi jako já pračku. To neznamená, že nemůžu napsat pravdu o Hyundai, kde jsem mimo jiné byl přímo ve fabrice. VW je na tom o něco lépe než Hyundai, ale taky moc nadšených řidičů neoslovuje. Alfy se mi líbí, teda asi až na Stelvio.
autor je celý pomýlený. Měl udělat srovnávací test s Ladou Kalina Cross a hned by to bylo vyrovnané. Takhle na plané vychvalování Hovňáků není nikdo zvědavej. Je to fuj :no: Hovnaj nebrat
Tak když jsem krátce po spuštění prodejů s Mariachim Tucsona zkoušel, řízení lepilo, bylo blátivé, podvozek fungoval do doby než člověk lehce zatlačil nad pohodovou jízdu, pak se zmítal pod zásahy elektroniky. Nic co bych dal do kladů...
Stejně nudné a bez nápadu jako 10,20,30 aktuálně populárních krabic podobného ražení od konkurence. Nevidím nic, co by mě oslovilo nebo zaujalo. Takových projede kolem vždy spousta. Unifikovaná šeď. Designově i technicky.
Test Škoda Kodiaq Sportline 2.0 TDI 140 kW 4×4 DSG - "Při našem testování se spotřeba paliva nejčastěji pohybovala kolem 8 l/100." automania.cz
Tucson 2.0 136kw 4x4 a AT má průměr 7.7l/100km. Když se na dálnici hodně krotím, jezdím s ním i za 6.5l. při normální jízdě do 150km/h se 4 lidmi na palubě se přes 8 nedostanu. takže takhle.
Ja podla vzhladu velmi nehodnotim, ale uz ked ste nacali tu temu :-) To len na ilustraciu, ako niektori zakaznici uvazuju. Ale urcite dost ich kupi aj Hyundai. Zase plna vybava BMW je uz cenovo inde.
Lenze Tucson cieli prave na takych zakaznikov, ktori chcu SUV na pohodovu jazdu, a cakaju lahucke riadenie bez spatnej vazby. A povedzme si na rovinu, ze takych je vacsina. Preto sa aj tak dobre predava.
Pokial niekto chce SUV s ktorym sa moze trosku vyblaznit a sofersky si to uzit, tak musi hladat niekde inde (ak vobec take SUV existuje)...
Ta blbost je pre tento web typicka, a je uplne zbytocne to tu vysvetlovat. Nezmysel s "pevnym rozdelenim krutiaceho momentu" sa tu opakuje so zeleznou pravidelnostou, u vsetkych redaktorov...
To je úplně jedno, většina aut, co se prodává je spíše nudná krabice, než stylovka.... přemýšlej občas, než něco napíšeš.... stačí se podívat třeba k VW a podívej, jaké modely prodává nejvíce a vedle toho máš krásnou Alfu, Mazdu.... a nesahá jim po kotníky prodejem.
Jenže tam je rozdíl od základního GDi, alespoň v ceníku, nemalých 80 tisíc. Na to narážím, ale když se podívám na akční ceník, tak za 530 trikolor 130kw TGDI není špatné, to beru zpět. U Nafty je nabídka horší.
Když jsem na to koukal někdy před rokem či rokem a půl, byl ještě větší skok mezi 1.6 GDI a 1.6TGDI
Auto jsem si párkrát prolezl, ale nikdy nakonec neprojel. Neurazí, nenadchne, jak mi interiér v i30 příjde celkem slušný, Tucson hlavně v nižších výbavách mne zrovna neoslovil, masy tvrdého plastu zkrátka už nejsou zrovna "in". Největší slabinu vidím v motorizacích a cenách, kdy odspodu začíná naprosto impotenntí 1.6atmosféra, což už byla nedostatečná motorizace na IX35/Sportage v minulé generaci, 1.6 CRDi neznám, ale pokud jezdí obdobně, jako 1.7CRDi, tak jsou to taky vyhozené peníze a další motorizace jsou už v jiných cenových. Proč nemají korejská SUV této velikosti 1.4T?
S tím rozdělováním momentu mezi nápravami se autor článku poněkud zapletl. Samozřejmě nemusí rozumět všemu, ale než si takhle vymýšlet to měl raději tu pasáž celou vynechat
Mne sa vobec nepaci, je to podla mna este skaredsie ako X1 :-) Tiez som to zvazoval, zaradil do vyberu, ale 34 000 € za to nikto nechcel dat (zaujimave, ze za X1 uz ano).
A to este neuviedli spotrebu na dialnici. S tou krabicovou karoseriou pri povolenych 130 bude asi aj viac ako 8/100. Ani "mild hybrid" tomu nepomoze. A to je este nafta! S benzinom by to zralo asi aj deti popri ceste...
Pozor na to, za to budou palečky dolů. Abych citoval "se právě proto docela prodává a po celé Evropě je ho vidět, na rozdíl od těch nenudných aut..." :-)
Tady Vám mohu odpovědět za sebe. V létě jsem jel do Berlína, trasa dálnice Plzeň-Praha-Dresden-Berlin - cca 440 km. Po dálnici jsem jel mezi 130-150 km/h ( jednak jsem vezl dceru, jednak nemám vyšší rychlosti rád), výjimečně při předjíždění 160+ km/h ......... ještě jsme se tak 10km motali Berlínem - palubní počítač mi ukazoval spotřebu 8,2 l/100km. Jedná se o Tucsona, 1,6 TGDi, 4x4 v záběhu. :-) .... jionak dlouhodobá spotřeba mi nyní ukazuje 8,5-8,7 l/100 km, což nepokládám za špatné.
Dnes som vytiahol Renault po 2 tyzdnoch z garaze. To je dost otazka na diskusiu, ktoru cestu si clovek uzije viac, ci rychle a bezchybne auto, alebo pomalsie a zabavnejsie. Potom do toho vstupuju aj vedlajsie faktory.
Ã......brrrr všechno špatně. Ne to není auto to je šrot.Tam není řízení. Já to auto označují za nejhorší auto pro řidiče. Opravdu si nevymýšlím. Bohužel taky máme jedno v rodině :-O
Nebo jinak ....pro velmi klidného řidiče ,mamku do obchodu, školky,asi jo,ale jinak neeee.
Jazdim rad :-) Naposledy som v miernom dazdi siel Chorvatsku dialnicu okolo 160 km/h na C4 Picasse a dost som musel davat pozor. Teraz neviem, ci mam komunikativne riadenie, alebo nie. Ale na Citroene skor nie. Pneumatiky Michelin energy saver, tym tiez velmi neverim.
A zmeni to co? Ci poznam z riadenia, alebo podla blikania elektroniky, riesenie je rovnake. Nehovorim, ze nekomunikativne riadenie je dobre, len to asi nebol az taky dobry priklad :-)
V cenniku je 32 900 €, + 2000 € automaticka prevodovka (+ 590 pripadna metaliza). Vyzera, ze odclenili kozene calunenie (+1000 €). Na zlavy sme sa nepytali, iba zobrali papierovy cennik.
To uz je problem automobiliek, ze nekomunikuju realne ceny a tak prichadzaju o zakaznikov. A v podstate aj kupcov, ktori sa potom nevedia rozhodnut.
Tohle vše beru, ale chci vědět, jak se auto chová při nějaké krizové situaci. Navíc to není bezpečné řízení, aquaplaning by většina lidí poznala až podle hysterické stabilizace než varování volantem.
Všechno špatně...
"Stejně nudné a bez nápadu jako 10,20,30 aktuálně populárních krabic podobného ražení od konkurence. Nevidím nic, co by mě oslovilo nebo zaujalo. Takových projede kolem vždy spousta. Unifikovaná šeď. Designově i technicky."
No vidiš a koupil by sis pračku od jiné značky, která by byla dražší jen proto, že by na ní byl znáček třeba BMW a při praní by vydávala menší hluk, protože by měla lepší podvozek? :D Lidi na to prostě takto koukají, je to spotřební zboží.. konfekce.
No vidiš a koupil by sis pračku od jiné značky, která by byla dražší jen proto, že by na ní byl znáček třeba BMW a při praní by vydávala menší hluk, protože by měla lepší podvozek? :D Lidi na to prostě takto koukají, je to spotřební zboží.. konfekce.
Ale kdepak, Pája napsal zkušenost s autem, já s tímto nejel, ale jezdil jsem několik korejců a vesměs s tím nemám problém, ale stejně, jako u tuny koncernových aut, i u Hyundaie toto lidi neřeší a kupují, protože to solidně vypadá a není to žádná divočina... navíc je to dost dobře naceněno, takže to je lákavé.
Príde mi to v tomto prevedení celkom tragické, keďže za lepšie hodnoty dokáže reálne jazdiť väčší a rýchlejší 140kw naftový Kodiaq bez hybridu. :D Celkovo HK motory mám pocit, že v pomere výkon/spotreba sú dlhodobo na chvoste - možno 1.4T-GDI je celkom fajn (nie top ale priemer), ale inak je to bieda...
K již výše zminěným negativům je třeba přidat a zdůraznit nesmyslně vysokou spotřebu 7,5 litr, resp. 8 litru, auto je o třídu menší nez RAV4 (RAV4 4,6 m, Tucson 4,45 m), která ma na spritmonitor spotřebu cca 6,6 litru.