Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Renault Megane R.S. Trophy vs VW Golf GTI TCR – Jedno z největších překvapení

Pokud jste viděli rychlé kolečko, víte. V Mostě se stalo něco divného.
Zpět na článek
Avatar - Ozzman
2. 8. 2019 09:12
A zase ta palubka
Předně chci říct, že nezpochybňuji vítězství Golfu, je rychlejší, možná je to testovaným kusem, ale VW motory naladit umí tak, aby byly rychlé... o charakteru většiny TSI bych už mohl polemizovat, hlavně ty slabší (1.5TSI, 1.2TSI, 1.0 TSI) a dal bych mnohdy přednost sice o trochu pomalejšímu, ale zase charakternějšímu motoru, který se nechává točit... můj názor..... dvoulitr TSI jsem zkusil jen starší v Sciroccu R 280k a ten byl potentní až až :D

Nejvíce mne ale dostává, jak je Mégane sražen za ošklivou palubku. Vyzkoušel jsem všechny konkurenty této třídy a v 90 % jsem se i projel a Mégane IV si rozhodně od Golfu nezaslouží tak brutální rozdíl v hodnocení interiéru-palubní desky. Můžeme mu vyčítat (klasickým verzím) jiné necnosti, jako aerodynamický hluk, průměrný podvozek, gumové řazení a řízení, ale na palubě jsem si připadal stejně dobře, jako v lepší Oktávce a bez urážky, lépe, než v Scale, Oktávce Active, Leonu a nebo Fokusu 3. generace.... takže rozdíl 9 vs 6 bodů za palubku, která dost srazí hodnocení Méganu mi příjde dost zvláštní. Naopak ovládání rádia Renaultu je bezkonkurenční...
2. 8. 2019 11:01
Re: A zase ta palubka
tak napr mne sa naopak megane IV palubovka paci zo vsetkych porovnatelnych modelov najviac.
Avatar - iudex
2. 8. 2019 09:47
Re: garaz.tv
Tak tá Rasťova trať svedčí malým obratným autám a výkon sa tam až natoľko neprejaví, práve tam mohol MRS naplno využiť výhody 4controlu.
Avatar - iudex
2. 8. 2019 09:24
Vysvetlenie?
Tak ja nie som technik ani skúsený okruhový jazdec, ale ako logické vysvetlenie prejavu RS mi príde práve vysoká teplota. Je jasné, že Trophy má ten výkon vyhnaný vysoko práve vďaka preplňovaniu, 300 koní z objemu len 1,8 litra jasne značí veľké turbo a vysoké preplňovacie tlaky. Fyzika hovorí, že čím je vzduch chladnejší, tým má väčšiu hustotou a teda ho dostať do valcov viac, takže preplňovaniu vysoká teplota vzduchu rozhodne nesvedčí, turbo nedokáže ten teplý vzduch tak efektívne natlačiť do valcov a potom motor nedosiahne výkon, aký má pri ideálnych podmienkach. Tiež som si to na okruhu všimol, že pocitovo lepší výkon som mal pri 15° ako pri 30°.
Takže z môjho pohľadu logické vysvetlenie je, že pri extrémnej teplote proste vysoko preplňovaný Megane nedosahoval nominálny výkon.
Samozrejme teplota vplývala aj na GTI, ale ten má menší výkon z väčšieho objemu, teda nie je tak silno preplňovaný.
No a bez ohľadu na teplotu je tu ešte známy fakt, že koncernové TSI majú často v reále vyšší výkon než na papieri, bežne 230k TSI mali v reále 250 a vôbec by som sa nečudoval, keby TCR s nominálnymi 290k malo v reále cez 300 a bolo tak v skutočnosti výkonnejšie ako RS Trophy.
Osobne považujem TCR aj napriek faktu, že ide o končiaci model, za jeden z najlepších hothečov, tá kombinácia výkonu, rýchlosti a zároveň komfortu a dennej použiteľnosti stále valcuje konkurenciu. Ale ako písal Martin, to povinné DSG by ma dosť odradilo od kúpy, nehovoriac o cene, ktorá je s ohľadom na dané parametre (a výbehový model) hodne sebavedomá. Tam naopak silne boduje Megane, ktorý som si nakonfiguroval na 34t eur a tipujem, že po zľave sa to auto dokáže dostať pod 30t, a to je za 300k hotheč parádna cena.
Avatar - Charger
2. 8. 2019 09:28
Re: garaz.tv
Taky když jedeš slalom na letišti a maximální rychlost celé té stage je asi 120 km/h, tak se není čemu divit. Megane umí být obratný v nízkých rychlostech, na čemkoliv větším než je Sosnová bych na něj ale určitě nesázel :))
2. 8. 2019 18:37
jedno velke ALE...
Hezky napsana recenze, fakt ze jo. Verim vsemu co se tam pise, na kazdy den bylo a vzdy bude GTIcko (v jakymkoliv provedeni) lepsi nez RS, kor kdyz si sily meri s Trophy (respektive CUPovym podvozkem, bohuzel samozrejme neadaptovatelnym). NICMENE... za me je Golf jedna velka nuda, respektive, preciznost zpracovani interieru paradni, technika super, motory klasicky TOP ve tride...ale at se na me nikdo nezlobi, to auto vypada hrozne fadne. V jakekoliv barve, oproti zlutemu nebo oranz RSu pusobi, jak kdyby VW cilili na lidi 50+. Coz mi nejak nedava smysl v hothatch kategorii. V discipline zvuku se s Trophy a jeho klapkou nemuze absolutne merit, no a to hlavni- v cene. Uz jen fakt, ze tyhle testovany kusy od sebe deli (skoro) 200 tisic a golf neni ani zdaleka ve full, zato RSu chybi snad jen priplatkove light weight Fuji, jinak ma vsechno.... V pripade ze se clovek bude drzet "pri zemi", tak si nakonfiguruje RSo v cene okolo 1m a ma to i vcetne recar, edc, priplatkove barvy a te nejdulezitejsi vybavy... a ruku na srdce...da nekdo za golfa 1.33 milionu? .. je Golf o 33% lepsi? Stoji tech par vterin, ktery dal na okruhu Trophy (kterymu stejne bylo proste jen moc horko) za tech 330k navic? :-) nestoji!


A proto jsem sel do Trophy, ktere se da (kdyz ma clovek trochu prorizlou pusu) sehnat za takovou cenu i s vybavou a barvou, ze za usetrene penize oproti recenzovanemu Golfu TCR si jste schopni poridit jeste klidne novou oktavku na kazdy den do prace, aby Vas nebolely zada z cupoveho podvozku a recar v RS Trophy :)

PS: 3 roky zaruka VW oproti 5 letum Renault take neni nic nezanedbatelneho

PS2: ta video recenze mi prijde strasne, ale strasne humpolacka...
Avatar - Emel
2. 8. 2019 09:48
Re: Opakouji!!!!
O tom celkem nepochybuju.
Na druhou stranu, v základní ceně je zmiňovaných 140t a Golf má snad v základu halogeny, což je dalších 38t... a to už je docela balík. Jo, Golf má adaptivní tempomat... to vzal čert.

Takže v rámci konzistence musím napsat to, co jsem už psal pod test TypeR proti N - beru že je GTI lepší auto, ale trošku pochybuju, že je o tolik lepší, o kolik je dražší.
Avatar - CHerokee
2. 8. 2019 14:27
Re: ach...
Taky myslím, že tak štelovali ten 30 ks speciál, až zapomněli na normální auto.
2. 8. 2019 11:03
brzda
problem bude aj v tom, ze renault udava realny vykon auta a vw udava nizsia a realny je vyrazne vyssi. dajte to na brzdu
2. 8. 2019 09:56
Re: A zase ta palubka
Jazdit bude urcite fajn, ale nevadi ti vzhlad kombi? Menim coskoro auto, st je favoritom, ale vzhlad hlavne zadnej casti nemozem rozdychat. Insi je ovela krajsia
Avatar - all.or.nothing
2. 8. 2019 09:49
Pěkné
pěkná auta, obě....uvidíme, jak do těchto soubojů promluví Focus ST
Avatar - Ozzman
2. 8. 2019 09:28
Re: Vysvetlenie?
Vliv teploty na turbomotor je patrný i u mnohem slabších aut, já to poznám a poznal jsem na obou TDCi, kdy když padla teplota, tak na dálnici mám na půl plynu hned 200 a ani nevím jak.


Zajímavé by bylo srovnat i30N s Méganem, cena je podobná, bylo by to hodně zajímavé a autoři by nemuseli trpět VWsyndromem, aby náhodou jeden neprohrál...
2. 8. 2019 09:25
Re: Vysvetlenie?
Přesně, už jsem to psal pod videem.
2. 8. 2019 18:29
Re: ach...
No a ten special nema 4control, ani zadne sedadla, ma karbon brzdy, disky a myslim aj kapotu a ktovie co este... A bude stat mozno aj viac ako 70 tis. Eur.
No nekup to :-)
Avatar - moreczech
2. 8. 2019 16:18
Re: A zase ta palubka
To mě s tou palubkou dostalo také a hned byla zřejmá naprostá předpojatost. Takovou blamáž už jsem dlouho nečetl.
Avatar - pradeda777
2. 8. 2019 15:29
Re: Pěkné
Očekávám, že FST bude parádní vůz. Vyšší obsah, konzervativní hp a vyšší krouťák je recept na úspěch....no a pak ten manuál...rozumná cena......co víc si přát..... :yes:
2. 8. 2019 13:53
Re: A zase ta palubka
Mám Cupru 300 ST (kombi) jako rodinné auto a kromě horšího zpracování interiéru, kdy jsem řešil často vrzání palubovky apod., je to idealní auto pro rodinu (kola 19'', DCC podvozek). Na pohodlí si nikdo nestěžoval, spíše slyším kritiku, že jedeme moc rychle.

Ten 2.0 TSI je klenot, je to jednoznačně nejlepší věc na tom autě. Má sice do 2tis otáček mdlý projev - což je někdy problém při rozjezdech např. za mokra do kopce, kdy málo plynu nedělá nic a moc už protáčí kola. To je ale u přeplňovaného motoru jedním turbem normální. Pak už nastupují jen samé výhody, velký krouťák a mocný zátah, dále už spíše lineární průběh jako atmosféra a není oříznutý na 5tisících rpm jako jiné benzínové turbomotory. Když má člověk těžkou nohu, v mžiku jede strašidelnou rychlostí, zároveň se i docela dobře pobaví na okruhu.

Mimochodem s rodinou letos 900 km do Chorvatska, ze 60% předpisově, zbytek tak o 25% vyšší rychlostí, zaplá klimatizace, spotřeba 7,5 l/100 u 300 hp motoru. Kdybych nechtěl občas polechtat ego nabubřelým dojčlandům ve svých třílitrových dieslech a jel předpisově, dostal bych se někam k 7,2 l/100km. Nejvíce se bojím, že jsem zvolil špatně manuál namísto DSG, kde se objevují zprávy, že spojka u manuálu nepřežije moc dlouho, ale to také závisí na jízdním stylu.
Avatar - iudex
2. 8. 2019 13:07
Re: A zase ta palubka
Tak keď Ťa tak presvedčil 1,8TSI, fakt by si mal skúsiť 2,0TSI (EA888), z toho potom budeš úplne nadšený.
Avatar - lamal
2. 8. 2019 11:24
ach...
Keby to TCR malo manual tak nie je o com... mam pocit, ze Renault stale viac vsadza na marketing ako na poriadny HW... tento test to potvrdzuje... Jasne casy na Nordschleife vyzeraju pekne, ale kto videl ten onboard tak nemohol mat rozhodne pocit, ze si to snad niekto uziva...ani vodic ani auto, jediny podstatny vysledok bol cas, kt. je v real zivote s tym autom nepodstatny.

A kupit si 300k HH na slalomy aby sa vyuzil ten ´´unikatny´´ 4 controll no zuppa... asi aj hjondé ma viac rozumu, Renault Sport zostane o 10r len pri nalepkach...
Avatar - Ozzman
2. 8. 2019 09:45
Re: A zase ta palubka
Však já píšu, že mé hodnocení charakteru se týká slabších motorizacích TSI, jel jsem jen s jedním dvoulitrem, který byl úplně odlišný. Na Fokus jsem taky hodně zvědav, protože to auto funguje i s obyčejným litrem, jak pak asi bude jezdit STčko :D
Avatar - iudex
2. 8. 2019 09:35
Re: A zase ta palubka
Čo sa motoru týka, tak už na rôznych miestach som čítal, že motor TCRka je jednou z jeho najsilnejších strán, kdežto práve motor RS je slabinou. Ako povedal Rasťo Chvála, dajte motor z TCR do eReSa a bude to paráda. Proste dvojlitrové TSI vo všetkých posledných výkonových verziách sú veľmi podarené motory, od 220k v predface Octavii RS až po 300k v GR. A o charaktere 2,0TSI nemôžeš usudzovať podľa skúsenosti s 1,5TSI či 1,8TSI, to sú ekonomicky naladené motory na silný stred bez špičky a charakteru, kdežto ten dvojliter (určený pre športové verzie) je naladený oveľa lepšie, charakterom, priebehom výkonu a celkovým prejavom.
Naopak zo zvezenia s Meganom RS (základným) som mal pocit, že fajn, ten výkon tam asi je, ale nie je to také výbušné a hlavne vo vyšších rýchlostiach to až tak neťahá, ako by človek od 280k čakal. Napr. nominálne slabší 275k motor v i30N mi prišiel subjektívne silnejší. Testy hovoria, že Trophy predstavuje zlepšenie oproti základu čo sa výkonu týka, ale opäť je otázka, ako je to pocitovo v kontexte 300 koní a konkurencie. Osobne by som ale nejaký problém s TCe nemal, stále je to fajn motor. Ak by som ale mal vyberať medzi 280k vydolovanými z 1,8čky, alebo z 2,3ky (ako vo Focuse ST), uprednostnil by som ten objemnejší motor.
3. 8. 2019 09:05
Re: ach...
Ja jsem to nikdy nepochopil - proc proste VW pro sva GTI neudela dve jednoduchy upravy, ktere jsou doslova a do pismene zadarmo:
1. DSG v manualu bude radit tak jak ja reknu
2. Razeni bude spravne (tj vyssi kvalt dozadu, podradit dopredu)

Dve miniaturni zmeny, obe doslova zadarmo a byly by tu tisice spokojenych petrolheadu... :-)
Avatar - woody-alien
2. 8. 2019 17:27
Re: A zase ta palubka
Když to zkrátím - 2.0 TSI je jiná liga. To je motor, který nepostrádá výbušnost, a tahá jak zběsilej. 1.8 TSI (obzvlášť s oříznutým krouťákem) je naladěnej na hodně poklidnou notu. Na první dojem se dokonce zdá, že nepřináší nic navíc oproti 1.4 TSI 110 kW. Ale není to tak. Pro větší zátah se musí točit a hlavně v těch vyšších otáčkách nad 4.000 začíná být zajímavej a přinese i nějakou tu (copyright Emel) "radost navíc". A při normální, i když svižné jízdě zase funguje nadmíru kultivovaně. Ale jak píšeš níže, moje hodnocení se nemění. Žádné hot-kombi to není, spíš obyčejný trochu silnější cesťák. Aktuálně to nejvíc vynikne ve srovnání s naším druhým autem podobných rychlostních parametrů. ;-)
Avatar - iudex
2. 8. 2019 13:38
Re: A zase ta palubka
Tak teraz som pozeral Seat a pre modelový rok 2020 už Leon nemá 2,0TSI. :-( Najsilnejší motor je tak 1,5TSI (no a potom až Cupra, čo je dramatický rozdiel).
2. 8. 2019 13:14
Re: Opakouji!!!!
To, že jsem pičus, jestě neznamená, že namám pravdu! :-!
Avatar - kari.laz
2. 8. 2019 10:54
..A co z toho plyne?
...S manuálním řazením se nemusíš stresovat, že si to dělá co chce. A ještě si víc užiješ ;-)
Jinak super porovnání. Renault ostrá auta vždycky uměl a VW u GTI vždy trochu cílil na všestrannost, ale pak verze, jako CTR uměl vyladit tak, aby fungovaly více jako traťově zaměřené a to mu také jde. Takže skvěle zvoleni soupeři. Ještě by to chtělo porovnání při méně extrémních podmínkách, ale zase podmínky byly pro obě auta stejné a zajímavé by bylo i změření na brzdě.
2. 8. 2019 09:43
Opakouji!!!!
Místní jezdci, antikoncernisti, komplexáci a blbové budou palcovat o sto šest, naříkat na podjatost a blábolit nesmysly (už se děje)
Ale odcházející generace Golfu, a ani ne ve své vrcholoné verzi, to zase vyhrála. A navíc je praktičtější a použitelnější.
Ať vám z toho prasknou palice, bobánci!
Tak pravil ajatolláh!
4. 8. 2019 21:19
Re: A zase ta palubka
Trochu jsi mě zarazil s tím odhlučněním Leonu. Zkus to zasadit do kontextu třídy - srovnání s Focusem, Meganem, Oktávkou ... je to horší/stejné/lepší? Dík.
Avatar - white label
3. 8. 2019 13:37
Re: ach...
Řazení pákou "naopak" mají bohužel skoro všichni, dokonce i Porsche u některých modelů.
Např. Panamera, I.g. před fl.
Avatar - white label
3. 8. 2019 13:33
Re: ach...
Není, protože to nejsou pádla, ale pouze tlačítka na volantu (zespodu/zezadu), která se pohybují spolu s ním.
3. 8. 2019 09:42
Re: ach...
Řadíš pákou, když tam jsou pádla? Není to zbytečné?
Avatar - woody-alien
2. 8. 2019 17:07
Re: A zase ta palubka
Pokud se Focusu týká, naprosto souhlasím. Kombíky už začínají být vidět a dnes jsem jich pár potkal. Ten vzhled předku je hodně rozporuplnej a mně se vůbec nelíbí. Agresivnější nárazník ST (Line) a horizontální orientace rámečků kolem mlhovek to výrazně vylepšuje. Kombi je navíc vzadu "těžší" na pr.del ale nic co by mě budilo ze sna. ;-)
Avatar - white label
2. 8. 2019 16:48
Re: A zase ta palubka
2.0 T(F)SI je velmi povedený R4T, u VW už od dob G5 GTI (147kW/200PS). ;-)
Avatar - lamal
2. 8. 2019 14:56
Re: ach...
prechod z Clia 3 RS na 4ku bol dost ošudený (aj z pohladu HW na podvozku), tu 4ku adekvatne doladili niekedy na konci zivotnosti... prechod z MRS3 na 4 je podobna story... nechcem robit unahlene zavery, ale zatial to tak vypada...
Avatar - Ham.
2. 8. 2019 14:50
Re: Vysvetlenie?
Ano, je to jak píšeš, pokud je pořádně naddimenzovaný/výkonný/účinný mezichladič stlačeného vzduchu, tak turbomotor je méně náchylný na vysokou teplotu než atmosféra, protože do motoru vstupuje vždy řádně ochlazený vzduch i kdyby venku bylo padesát (což často vzduch nad rozpáleným asfaltem snadno dosahuje). Pokud má turbomotor v horku problém s padajícím výkonem, tak je to příznak jediné věci, mezichladič stlačeného vzduchu je malý/nevýkonný/neúčinný a nestíhá stlačený vzduch při vyšší teplotě řádně ochladit před vstupem do motoru a výkon padá.
Avatar - Ozzman
2. 8. 2019 13:45
Re: A zase ta palubka
Stejně, jako Fokus, končí na 1.5, nebo Mégane (1.6 - i když, ta taky už nadále nebude, ne?). To je škoda, protože Leon z trojice koncernových sourozenců vypadá nejlépe.


Připadám si starej.... není to tak dlouho, kdy v této třídě aut byla 1.6 spíše základnější motorizace :D
Avatar - Ozzman
2. 8. 2019 13:35
Re: Opakouji!!!!
To že máš pravdu ještě neznamená, že jsi pičus :D
Avatar - Ozzman
2. 8. 2019 13:25
Re: A zase ta palubka
To auto je dost rychlé, to jsem si zkusil na vlastní kúži :D Právě, že pro tu kombinaci sportovněji zaměřeného rodinného vozu, jakým asi LeonFR chce být, je to fakt dobře zvolená motorizace. Jasné, že s TDI by to byl větší nářez :-[] :-[] Mne na Leonu trochu mrzí, jak ho koncern osekal ohledně odhlučnění a tak... to i ta blbá Oktávka je na tom trošku lépe.
Avatar - iudex
2. 8. 2019 13:22
Re: A zase ta palubka
Aj woody to hodnotí tak, že ani s tou 1,8kou nie je Leon hot-kombi, len výkonnejšie civilné auto. Tam by to chcelo cez 200k. Ale zase Cupra je už inde, škoda, že Leon nemá taký medzistupeň, niekde na 220-230k. Aj keď teraz pribudol 190k dvojliter, ale o tom nič neviem a nie sú ani testy Leonu s týmto motorom.
Avatar - Ozzman
2. 8. 2019 13:13
Re: A zase ta palubka
Ta jednaosmička mne přesvědčila přesně v takovém autě, ve kterém jsem ho zkoušel. Kombi se sportovními rysy, kombinace klidné jízdy a občas i trochu té srandy... tam to má velký smysl a myslím, že i ta spotřeba, co tu párkrát Woody hlásil, je hodně dobrá... já s naftou nejezdím levněji :D . Do HH by mi asi víc sedělo něco "ostřejšího a točivějšího" :)
Avatar - iudex
2. 8. 2019 13:01
Re: brzda
Jj, na to isté som už poukazoval vyššie. Každopádne proti takémuto "pozitívnemu klamaniu" VW nemám výhrady, naviac u nás to má bonus v podobe registračného poplatku, ktorý sa platí od nominálneho výkonu (v tomto kontexte najlepším riešením bolo minulé GTI Clubsport, ktoré malo v základe 195 kW a s overboostom 213, pričom sa neoficiálne hovorilo, že ten overboost je fakticky trvalý a teda to malo v podstate stále 213 kW, ale poplatok sa platil zo 195 kW).
Avatar - Ozzman
2. 8. 2019 12:41
Re: A zase ta palubka
Já s tím Woodyho trochu jezdil a mne se na tom motoru líbilo, že na rozdíl třeba od Ecoboostu (R4), který ti pořád tak nějak říká "toč! toč!", jede v běžném tempu naprosto tiše, klidně a nemáš pocit, že máš pod kapotou kdovíjaký nářez, ale stačí motor dostat do vyšších otáček a náhle máš úplně jiný motor s přesvědčivým výkonem, který stačí podrtit 90% aut na silnici.

Slabší patnáctistovka TSI tenhle vrchol nemá, je to takový diesel svým charakterem, 1.0TSI DTTO...
Avatar - iudex
2. 8. 2019 12:18
Re: A zase ta palubka
Tak väčšina testérov sa zhoduje, že ten 1,8TSI kvôli orezanému krútiaku nemá pocitovo taký silný stred ako 1,4TSI (v kontexte daných kategórií) a preto ho treba viac točiť. Ale stále má prejav takého bežného motora bez nejakého charakteru, kdežto 2,0TSI je niekde ďalej, ten v podstate nemá hluché miesto. Ale nemám sám relevantné porovnanie, najlepšie by to vedel zhodnotiť woody-alien, ktorý vlastnil oba motory bezprostredne po sebe.
2. 8. 2019 11:37
Re: A zase ta palubka
Dovolím si trošku nesouhlasit s tvým hodnocením 1.8 TSI. Zkoušel jsem obě výkonové varianty 1.4 TSI (125 a 150k) a hlavně ta slabší je projevem spíš takový "nafťák". Nemá pomalu smysl ho točit přes 4 tisíce. 150k verze má taky silnější střed, než by se mi líbilo. Takže nejen pro charakter, ale i pro podvozek vyhrála 1.8 TSI, která mi přišla nejzajímavější (i přes rozdíl ve spotřebe). A proč je pro mě tak zajímavá, je daný podle mě hlavně tím, že je oříznutá na 250 Nm. Až ve 4 tisících se začne opravdu probouzet a pak se dá točit až přes 6000. Pocitově umře až kolem 6500. Proti 1.4 TSI je to charakterem úplně někde jinde. Ale je pravda, že jsem s těmi sportovními verzemi 2.0 TSI nejel.
Avatar - lamal
2. 8. 2019 11:26
Re: A zase ta palubka
Ozz napisal si to vyborne... 100p
2. 8. 2019 11:05
Re: Vysvetlenie?
Nebude ten rozdíl vstupní teploty nasávaného vzduchu u turbomotorů s mezichladiči zanedbatelnější než u atmosféry? Přeci jenom se vzduch stlačením zahřeje na výrazně vyšší teplotu a vstupní teplota v tom nebude až tak zásadní roli hrát, nebo se úplně mýlím? Nevím, nějak si to nedokáži zcela spočítat. To spíše ty pneu, ve čtyřiceti stupních umí i ten semislick pěkně klouzat, natož pak ta druhá, blíže nespecifikovaná pneu.
Jinak jsem rád, že jsem se opět dočkal údaje 80-120 na šestý stupeň u DSG, to mě vždycky nadzvedne...sice se to musí měřit při ne zcela sešlápnutém pedálu, ale jinak je to zcela objektivní údaj.
To samořazení u DSG je super, zvlášť, když to není omezené ani na jedničku - i třeba ve 40km/h to dokáže z dvojky ještě skočit na jedničku a to pak ta předokolka perfektně ze zatáčky odjede :'-(
2. 8. 2019 10:41
Re: A zase ta palubka
Ford styl asi najviac u mna funguje na fieste st, ta sa mi vyslovene pozdava, ale potrebujem kombi a tam uz to nejak nefunguje. Predok u st je ok, smerom do zadu je to uz horsie. Tak este pockam asi na oktu 4 rs/ leona. Ale to bude asi iba s dsg.
Avatar - Emel
2. 8. 2019 10:33
Re: A zase ta palubka
Mně se na Focusu nelíbí ten čumák - u základu ani u Vignale. Ale u ST se mi naopak líbí.

Zadek - jo, vím co myslíš, takové ty vlnky nejsou úplně můj styl... u mě je to trošku podobná situace jako u Mazdy 6 Wagon - zadek je spíš slabší část auta, ale vyloženě mi nevadí.
Avatar - iudex
2. 8. 2019 09:49
Re: A zase ta palubka
Jj, som zvedavý na testy FST, prvé jazdy na anglických weboch sú pomerne nadšené.
Avatar - iudex
2. 8. 2019 09:41
Re: Vysvetlenie?
Ja by som si trúfol tipnúť, že i30N Performance by porazilo základný MRS. Ale pri Trophy by som predsalen viac veril Meganu.
Avatar - Emel
2. 8. 2019 09:51
Re: A zase ta palubka
Já taky, v kombíku by mě to lákalo... hezky s manuálem... až člověk skoro lituje, že Insi ještě voní novotou :-D
2. 8. 2019 13:13
Re: Opakouji!!!!
No tak jasně. Cena je důležitá věc.
A navíc - jak jsem napsal nedávno - srovnávačky jsou blbost.