V Severní Americe je sedan odvozený od crossoveru Suzuki SX4 již v nabídce dealerů a v Evropě se prodej rozběhne letos. Hlavní předností sedanu oproti hatchbacku je objemnější zavazadlový prostor.
Vypadá dá to jako nesestříhaný reklamní spot. Záběry na auto se opakují, ikdyž pokaždé jinde. Podle mě je to hrubý spot ze kterého vznikne krátký 30s spot, který nebude tak nudně zdlouhavý.
Nechci hodnotit auto, natož design, to nechť ohodnotí ten, kdo má s tímhle autem zkušenosti...
Spíš mě zaráží reklamní spot. Vůbec mi není jasné, co má z něho být patrné. Auto je neustále zabíráno z různých směrů ve městě a pobíhá tam nějaký kravaťák. Ze spotu nemám ani jeden důvod si to auto pořídit, žádné přednosti nepředvedl.
Že by chyba marketingového oddělení? Aspoň ta paní pěkně vyla >:D