Kromě domácího trhu se japonské automobilce Nissan dařilo zvyšovat prodeje na všech svých trzích. Zisky a tržby automobilky rostly pak rostly ještě rychleji.
co to meleš ty slámotruse,ghosn tam je asi 6 roků tak si srovnej fakta a výroba nissanu v anglii(mimochodem je to nejefektivnější automobilka)taky asi není nejlevnější země.jsi pako ubohý 8-s
S tím přesunem do levějších zemí to nebude tak horké viz;Zájem o crossover nižší střední třídy Qashqai je tak vysoký, že Nissan zvýší produkci ve své britské továrně v Sunderlandu.
Hale ty telekomunikační Adolfe.
Promluvil opravdový manager.Mlčeti zlato, mluviti stříbro. Říka ti to něco?
Svými názory jsi vyčpelý stejně jako Klaus.
Prosazovat za každou cenu svůj blbej názor, i proti všem patří na pískoviště.
Jako postoj fajn, ale jinak slušný zakrnění.
Tak raději nepruď, nebo se dej dohromady. :yes:
Ádíku, můžeš mi prosím dát konkrétní příklad nějaké automobilky, která se takto do Tvých pekel dostala? Nepřipadá Ti také Tvůj blábol jako kravina, když je zisk podložený růstem prodejů?
Jinak, IT odborník... google znalosti jistí...
Rozdíl mezi Tebou a GTI je hlavně v tom, že GTI má krom naprosté závislosti na VW i občas silnější chvilky, kdy vyplodí celkem střízlivý názor, to ovšem je u Tebe něco jako sci-fi. A také má GTI i nějaké znalosti, což je Tobě pojem zcela cizí věc, protože jde vždy jen o výplody nějaké úchylky...
Ty jsi ale trubka >:D Placeny >:D jsem jen za svou praci, ktera s auty koncernu VW opravdu nema nic spolecneho. Delam v oboru telekomunikaci, jestli ti to neco rika, hošo. A od toho GTI se lisim predevsim tim, ze mne nikdo nezve na predvadecky vozu VW ;-) protoze jsem tady jen sam za sebe. A take tim, ze nemam nic proti sikmookym vozum. Tedy s vyjimkou znacky ISUZU a HNISSAN.
A ted k tematu: kazdy manazer zcela snadno dokaze behem prvniho roku vyrazne zlepsit ekonomicke vysledky firmy. Dela se to jednoduse tak, ze se zacne setrir, kde se da. Rozprasi se vyvojove oddeleni, namisto zkusenych dlouholetych pracovniku se najmou nekvalifikovani delnici, vyroba se presune do levnejsich zemi. Samozrejme to kratkodobe pomuze, ovsem vysledkem je pomala, ovsem trvala ztrata kvality, nove modely uz nejsou domyslene, ale stavene jen tak, aby nejakym nezvyklym a casto sokujicim designovym rysem jen uhodily zakaznika do oci. Z dlouhodobeho hlediska jde ovsem o cestu do pekel. A po ni ted kraci vedle rendliku take nissan.
Neboj, zase vylezou.
Já jsem přesvědčen, že pánové jako GTI, Áda a další jsou
projektem různých médií založený z důvodů vytvořit co možná nejhorší dojem těm, kteří šlapou na paty vyvoleným.
Placení profici, co mají za úkol strhnout dav k obrazu svému.
Nissan vždy patřil mezi elitu Japonských výrobců aut, dávno před vstupen Renaultu.
Nechci předjímat, ale doufám, že výsledky jsou důsledky nedávných změn a zásahů C.Ghosona, které jsou postaveny na
pevném základě a budou v tomto trendu pokračovat.
Takže blahopřeji značce NISSAN.
Pro spoustu mene inteligentnich lidi jsou automobilky neco jako fotbalove kluby. Ti nejmene chytri si koupi auto nejake znacky a ksiltovku s jejim logem a nadavaji tem druhym. A s Adou to bude stejne, stejne jako po prohranem zapase jeho fotbaloveho klubu, po precteni tehle zpravy nasedl do tramvaje a jel domu. Dneska neni dobry den na prispevky o Renaultu.
Kde jsou Ti pánové s Ádou v čele, kteří tvrdí, že Nissan je na počátku krachu a vše to způsobil Renault? Tady je vidět pěkné výsledky a tůst prodejů, kde jsou ty katastrofické scénáře? :-O