No hele tak upřímně - v podstatě se po silnicích pohybovala a pohybují auta, která získala homologaci podvodem. Takže jim všem měli sebrat techničáky (autům) a vrátit jim je buďto až po úpravě nebo měl koncern vrátit prašule zákazníkům a auta si vzít zpět. Garantuju vám, že kdyby to nebyl koncern, ale nějaký mini výrobce, tak by to tak bylo.
Nechat úpravu v podstatě na dobrovolnosti majitele je hnus. S lidmi, co se soudí, osobně souhlasím, jen bych jim vyplatil odškodné jedině v případě, že prokáží, že už mají úpravu provedenou.
Tak tak. Kolik majitelů si koupilo ty diesely proto, že si mysleli, že jsou ekologické? A kolik proto, že díky ošizeným emisím auta líp jela? Budou žalovat i ti, co si nechali vykuchat DPF? Podvedli zejména stát při homologacích, a i to je pochybné (v Evropě). Spíš to bylo za tichého souhlasu zákonodárců, kteří jim dokonce vycházeli vstříc.
Až na to, že ty peníze dostanou zcela nesprávní lidé.
Těmto lidem se nijak neublížilo, dokonce jejich ojetiny neklesly v ceně.
Pokud se šidily emise, měl ty peníze asi dostat stát, nebo měla být vozidla vykoupena.
Stát potom mohl peníze použít na ….. nevím co.
Na frak dostaly emise ale co se spraví tím že spokojení majitelé TDI dostanou 220 000 Kč?
Budou ještě spokojenější. A právníci budou velmi spokojení.
Vsetko len tak nezistne, kvoli prirode. Hlavne ti pravnicki motofokovia. Majitelia dizlov si nechaju aj do kolena vrtat kvoli uspore, takze ked zacuchaju peniaze, radi sa pridaju.
Treba odskodnit za to, ze doteraz mali vykon, co nemali mat pri dodrzani emisii a rovnako aj spotrebu ?
Ziaden zamestnanec nepracuje zadarmo, alebo ty ano? Tak preco by si to cakal od pravnikov? Samozrejme ze ani oni nie su ziadna charita. Ale ak si svoju odmenu stanovia ako urcite % z vysudenej sumy, nemam s tym problem. Bez nich by majitelia aut proti VW nemali ziadnu sancu, a utreli by hubu. Napokon, dostat 50% z niecoho je vzdy lepsie, ako dostat 100% z nicoho...