Re: Paráda - 13kWh, použitelných 9kWh, to je na 50km.
Naivko. Hybrid bez benzinu / nafty ti bude hlasit chybu a u meho PHEV zvyraznuji
***pokud nenacerpam 15 litru kazde 3 mesice***
(proc asi???) tak bude prednostne pred elektrikou cerpat benzin. Na tom nic nezmenis. 10 litru benzinu paliva dava prodejce na odjezd ze salonu takze smolik.
Ja nevim, ze lidi co necemu nerozumi do vseho krafaji
A nakonec jeste jedna otazka, kdyz chces jezdit na elektriku, proc hybrid? Proc ne EV?
Re: Paráda - 13kWh, použitelných 9kWh, to je na 50km.
Však ono se to cenově nějak během pár let znormalizuje. Taky by mi těch pár kilometrů denně stačilo. Jako s 50 bych nepočítal, ale i 20-25 by nebylo špatných. Příští generace Oktávky to už nabídne taky, takže ono se to za 5-10 let asi celkem rozšíří. Škodovka plánuje prodávat do 10 tisíc takových modelů ročně. On manažerský sedan každý nepoužívá na crcání po městě.
Re: Paráda - 13kWh, použitelných 9kWh, to je na 50km.
Tuhle ficuru udelal vyrobce auta pro ty kteri nemaji potrebu tankovat. Da se s nim bez problemu najet i vic 3000 kilometru mesicne bez natankovani (35000 rocne). Me se to netyka, tankuju plnou min. kazde dva mesice. Auto eviduje spotrebu kazde jizdy, tankovani atd. Ta data se daji apkou z auta vytahnout https://phevwatchdog.net
Vsechny informace krom WD jsou z manualu auta, kdyz si to prectes tak to taky budes vedet
Re: Paráda - 13kWh, použitelných 9kWh, to je na 50km.
Fakt je že jestli si 3 měsíce nepotřeboval spalovací motor, tak je možná lepší koupit si zrovna EV. Nestačilo by jen otevřít nádrž a znova zavřít? Jakým jiným způsobem může elektronika jinak hlídat kvalitu paliva? Mě by teda tahle featura nijak nelimitovala. Rozhodně bych během 3 měsíců musel tankovat. Na to najezdím dost kilometrů.
Re: Paráda - 13kWh, použitelných 9kWh, to je na 50km.
Plug-in hybrid, aspon ten muj si hlida kvalitu paliva v souvislosti s bioprisadami a jeho pravidelnou obnovu. Jestli to bude delat i superb nevim, ale mel by. Palivo casem degraduje a mohlo by poskodit motor.
Re: Paráda - 13kWh, použitelných 9kWh, to je na 50km.
Jestli narážíš na riziko požáru, tak jsem se smířil s tím, že jezdím nebezpečnějším benzínovým autem než nafťák co jsem měl, takže jsem ochoten se smířit i s tím, že budu jezdit hybridem, kde je kombinace paliva a baterií od kterých hrozí v případě nehody nebezpečí zkratu a jiskry. Stejně je to zatím ještě cenově dost drahá technologie, takže jak jsem ti už psal. Za 10 let to bude možná aktuální téma i pro mě. Do té doby si ještě vystačím s benzínem.
Re: Paráda - 13kWh, použitelných 9kWh, to je na 50km.
Když do hybridu nebudu prvních 5 let nic čerpat, tak se mi nic nezkazí, a současně se mi to finančně vyrovná s nehybridem. Akorát budu tahat motor zbytečně navíc.
VW konstatoval, že na 6 až 7 aut bude potřebovat prodat 1 elektro nebo PHEV.
To není o preferencích zákazníků, to je o flotilových emisích.
Něčím musí dostat průměrné emise z cca 120 g na 95 g, jinak už za rok 2020 budou platit obří penále. A protože nejsou žádní politici, kteří by se za automobilky postavili, v žádné zemi, tak Škoda holt narve nějaká Citigo a nějaké PHEV dealerům a ti je se ztrátou prodají aby měli klid a aby mohli nakupovat auta, na kterých vydělají.
Svého času nechtěl Peugeot dodávat auta, když začal propagovat i-on. Prodával auta v paketu - na určitý počet normálních aut musel být odebrán 1 ION. Tak se to dělá, chceš auta? Kup si PHEV, kup si Citigo. na 7 normálních aut 1 Citigo nebo PHEV. jak jednoduché !!!
Pro státy, které nesmyslně daní auta podle CO2 je taková verzi asi potřebná, ale normální (restrikcemi neznásilnění) zákazníci si stejně koupí TDI. A to nové, se dvěma jednotkami na vstřikování močoviny, bude opravdu superčisté! :-)
Re: Paráda - 13kWh, použitelných 9kWh, to je na 50km.
Takže prvních 5 let budu jezdit s prázdnou zablombovanou nádrží, aby se to pak začalo finančně vyrovnávat = budu sebou tahat zybtečně spalovací motor. Nic moc kalkulace.