Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Čeští řidiči letos zatím s přezutím na zimní pneumatiky váhají. Jak jste na tom vy?

Na zimní pneumatiky letos zatím přezulo méně řidičů než loni. Odborníci však čekání na výměnu gum nedoporučují.
Zpět na článek
5. 11. 2019 06:18
Re: ha,ha,ha
A to píšeš na základe vlastnej skúsenosti, alebo na základe toho čo si niekde počul? Ja som sa pred par rokmi rozhodol otestovať Crosslimatky a to tak, že so za jednu zimu prezul 3 sady gum na tom istom aute. Nie je to stopercentné meranie, ale napovie dosť. A subjektívne aj niektorými meraniami boli lepšie ako lacné zimné(nejaké Kumho). Oproti Continetalu zastavali len v niektorých veciach(isotota v zákrute v hlbšom snehu a väčšia náchylnosť na aquaplaning v hlbokej kaši). A to ich sám Michelin označuje ako ako gumy do oblastí kde padne sneh len občas. Po tejto skúsenosti som ich kúpil na druhé auto, ktoré sneh vidí len pár dni do roka. Pri zimách v mojej oblasti kde sa väčšinou jazdí na mokrej ceste je to lepšie ako klasické zimné.
4. 11. 2019 22:31
Re: ha,ha,ha
Jedna zaujimava uvaha. Bol som si otestovat gumy v ramci "skoly smyku". Mam celorocne Continentaly Crosscontact, kamos mal celorocne tiez tie iste v len o 250kg lahsom aute - 2rocne s najazdom cca 40k km za 2 sezony. Boli tam ludia co mali zimne aj letne. Poviem to takto - suverne vsetky discipliny mal najlepsie kamos na celorockach. Ja som mal najvecsiu a najtazsiu kravu, vysledky porovnatelne s ludmi co mali zimne. Letne boli na nas kratke. Kedze je tam ovplyvnujucich faktorov viac, pockam si na skutocnu zimu a podla potreby potom pripadne objednam, ale po tom co som videl a skusil nemam zatial ziaden dovod ist kupovat zimne. Na hory nechodim, vecsina zimy je bud sucha alebo mokra cesta. Par dni kasa/sneh a jedinu dlohdobu brecku iba na parkovisku. Som na tuto zimu zvedavy.
4. 11. 2019 15:34
Re: ha,ha,ha
Vždy je to o tom kde jazdíš. Celoročná nie je do Alp. Ale v niektorých oblastiach kde je sneh pár dni do roka je to lepšia ako klasické zimné, lebo väčšinou jazdíš na suchu, alebo po mokrej ceste. Pre mňa ideál na druhé auto, lebo jazdí pravidelné trasu. Viem že s ním nepôjdem na zimnú dovolenku. Za 4-5 rokov raz prevážim, zjazdia sa na 3-4mm a idú preč. V lete kvalitne univerzálky odvedú lepšiu prácu ako napríklad letné barumy. Pre toho čo nakupuje len to naj univerálka nie je. Ale ak niekto pri výbere gúm pozerá na cenu, tak môže isť aj cestou univerzálok. Aj univerzálky sa mierne špecializujú a sú buď viac orientované na zimu(Nokian) alebo leto(Michelin).
Ďalšia vec na ktorú sa v diskusiách často zabúda je to, že počasie sa neprepne zo zimnej metelica na letných 35. Ale veľká časť jázd je v prechodných podmienkach.
4. 11. 2019 15:28
Re: ha,ha,ha
Opět jen odkaz na rekamní kecy. Nemáš nějaký odkaz na srovnání se zimní gumou ať to má nějakou vypovídací hodnotu?
4. 11. 2019 15:00
Re: Je to srandovní,
Takže lak máš upravený a kdy přehodíš kola? ;-)
4. 11. 2019 14:48
Re: ha,ha,ha
No že já to dělám špatně se všeobecně ví, ale co ty? Už máš zimní?
Kvalitní celoročky, který nahradí zimní gumu žádný neexistujou. Jen to jen kompromis jak v létě tak v zimě, ale chápu, že to někomu bohatě stačí. Bydlet někde v nížině a provozovat auto se kterým jezdím jen kolem komína, tak jezdím taky na celoročních. V horách je to jaksi nepoužitelný.
Avatar - Hammunasakra
4. 11. 2019 14:42
Re: ha,ha,ha
2. listopad = je přece naprosto FUK

De o to mít zimní při prvnim sněhu ledu nebo jen ranní námraze = že jedeš klidně 3. listopadu na letních samo o sobě problém neni. ŽE v našich krajích tohle přichází zhruba na svatýho Martina = to víme všichni = takže je prostě ROZUMNÝ mít nějak touhle dobou přezuto

Že pneuservisy nepřezujou všechny auta mezi 31. říjnem a 1. listopadem = ale v reálu je to tak na měsíc práce = to snad taky

Je fakt že dneska už sou tak kvalitní celoročky = že to je fakt už řešení :yes:
4. 11. 2019 14:57
Re: ha,ha,ha
Celoroční jsou na jízdu max ve velkoměstě OK.
4. 11. 2019 15:12
Re: Žádná obecná direktiva...
To je to co píšu, cukačky v Prg na hybridních žiletkách jsou OK.
4. 11. 2019 15:00
Žádná obecná direktiva...
...nenahradí selský rozum. Jedno auto jsem pro jistotu přezul minulý týden, další nechám přezout tento týden. Pokud někdo jezdí jen kolem komína a navíc v nížině, pak se dají i celoročky pochopit.
4. 11. 2019 14:34
ha,ha,ha
Pojišťovny po nich budou požadovat náhradu všech škod, vždy budou viníci, vždy se půjde po pneumatikách. Přece to pojišťovny platit nebudou.
To aby někteří prodali nejenom auto, ale i bydlení.

Já se s pojišťovnama 1.11. hádat nebudu a pořídil jsem si místo letních a zimních raději celoroční.
Občas jsem přezouval až 2. listopadu, jak byl víkend.
21. 12. 2019 22:03
pneu
Nové zimní pneumatiky jsem si objednal z https://www.pneuok.cz/ už asi před měsícem, ale dlouho jsem se nemohl přemluvit k tomu, abych je přezul. Teď však u nás zima pomalu přituhuje, takže se na to zítra už budu muset určitě vrhnout.
Avatar - Hammunasakra
7. 11. 2019 17:12
Re: ha,ha,ha
Já ale přece VIM že si vymejšlíš! Sere tě že to je poznat?

Tim že mi řekneš VOCASE = ty lži nebudou míň průhledný. Co radši = nelhat?

Jo moje slova většinou maj nějakou váhu = narozdíl od toho co si TY VYMYSLÍŠ

Jestli ti je kolik řikáš = a máš jen důchodcovský preference a názory = no tak tě bůh ;-)

Tak to shrnem = nesmysl s ÚMYSLNĚ ROZDÍLNYM vzorkem pneu = už si asi pochopil = super :yes:
Sem RÁD když uvedu věci na pravou míru = a chápu že ty to samý nesnášíš. No nejen ty = viz Jerry.. :D

Jo co ty starý dobrý časy? Prošel sis odkaz? Chtěl bys tehdejší poměr příjmů a cen? A tehdejší zdravotnictví = popravdě NECHÁPU proč se ti starý časy kdy komunisti dovedli stát do bankrotu LÍBÍ = a doba obřího růstu NAOPAK

Tady trochu k tématu https://zpravy.aktualne.cz/…26e0cc47ab5f122/ a https://www.idnes.cz/…4831_domaci_lesa
7. 11. 2019 16:44
Re: ha,ha,ha
Všechno jsem si vymyslel ty vocase. Kolik mi je, že mám auto, vzdělání, IQ i to kolik najezdím. Supr, že si to odhalil. A to mi říká někdo kdo si hraje jednou na ženskou a jednou na chlapa a schovává se za 2 nickama. Jo jo tvoje slova mají neskutečnou váhu :D
Avatar - Hammunasakra
7. 11. 2019 15:57
Re: ha,ha,ha
Dobrej černej humor když někdo tvýho IQ = který sis mimochodem taky asi vymyslel řiká někomu mýho TUPANE :-)

Já gumy neřešim = jen sem jako obvykle UVED VĚCI NA PRAVOU MÍRU = a reakce je = jako obvykle ;-)

Tak už ti došlo = že to co ty děláš a považuješ za normální = maj ostatní za NOUZOVKU když TI NIC JINÝHO NEZBÝVÁ? :-!

Tak jo vyfoť :D
Jestli náhodou FAKT najezdíš násobky co běžný řidiči = tak to je s těma ojetejma zadníma rsp. ÚMYSLNĚ ROZDÍLNYM vzorkem na nápravách = jen eště větší kravina

Co ten odkaz na STARÝ DOBRÝ ČASY = hrůzna co? Smutný že lidi jako ty = ty doby úpadku ve všech směrech https://www.facebook.com/…152963423674009/ považujou za super a s láskou na ně vzpomínaj

Došly okecávky = takže radši než přiznat že s těma pneu sis to zase poplet = radši se "začínáš nudit"? :-)
7. 11. 2019 12:35
Re: ha,ha,ha
Ti vyfotim ty tupane mojí servisní knížku, aby si aspoň jednou musel sklapnout tu tvoji tupou nevymáchanou hubu. Zbytek nemám náladu s takovým přízemním ***m řešit. Už mě s těma kecama fakt začínáš nudit. Nevím proč řešíš jaký gumy kam dát, když stejně nejezdíš a jen si vymýšlíš a sedíš u netu. Klidně můžeš zase používat svůj starej nick "kylie" ať to střídáš :D
Avatar - Hammunasakra
7. 11. 2019 11:25
Re: ha,ha,ha
Jo a ČASTO kecáš = 25.000 km je zhruba NÁSOBEK toho co najezdí průměrnej českej řidič = takže pravděpodobně ZASE KECÁŠ
Zase JEN proto abys podpořil to co sis předtim VYMYSLEL USMYSLEL = i když je to prokazatelně blbost = jako teď to ÚMYSLNÝ používání různě sjetejch pneu. Neni lepší to dělat opačně = místo okecávat (to svoje) tak = se poučit (od znalejších)?

Ale bavíme se NESMYSLU s pneu kterej se dá použít v NOUZI = a ty jako obvykle NEPOUČITELNEJ

Ad zdravotnictví = nesrovnatelně horší SOCIALISTICKÝ zdravotnictví vs dnešní. Nesrovnatelně horší naše zdravotnictví za socialismu vs v sousedních nesocialistickejch zemích. Proto člověk řízenej komunistama v průměru umíral tak nějak o 10 let dřív = než ten co měl násobky peněz a jezdil na dovolenou na Kanáry a jezdil celej život v lepších autech a koukal na lepší televizi atd. atp.
Prošel sis ten odkaz? I když ty si tak nějak Z PRINCIPU NEPOUČITELNEJ = fakt zajímavý jak to psal Frei nebo Vaculík prostě ve Speciálu SM o autech = jak je to zvláštní že buď víš znáš rozumíš a když ne a vymýšlíš si, tak ne že bys tipnul tak nějak 50:50 správně/špatně = ale když nevíš neznáš nerozumíš v DRTIVÝ VĚTŠINĚ si to vymyslíš CHYBNĚ

To psali o tobě :-)
7. 11. 2019 10:55
Re: ha,ha,ha
Jestli ti přijde 20-25 tisíc ročně málo, tak dobře najezdím málo. Kolik najezdíš ty ty pilote? Nepamatuju si kdy jsem vyhazoval gumy kvůli tomu, že jsou starý, asi nikdy. Vždycky protože jsou sjetý a to jak letní tak zimní. Na zadku jistě záleží, ale i ty 3 letý s vzorkem řekněme kolem 5 mm jsou na zadek dostatečný (u předokolky nebo 4 koly) že na nich nezáleží sis zase vymyslel ve svý autistický kebuli :D BTW to nesrovnatelně horší zdravotnictví máme vůči kterým státům například?
Avatar - Hammunasakra
7. 11. 2019 10:31
Re: ha,ha,ha
No ale to si = viz nejen tehle odkaz = VYMYSLEL asi jen další blbost

Nevim přesně co myslíš tim 3letý hadice = ale představa že na zadku v případě toho průseru nezáleží = je prostě OMYL

Nenajezdíš moc km = takže ti pneu dřív odejdou stářim než vzorkem. Prostě POKUD TI NIC JINÝHO NEZBÝVÁ = lze to. Jinak je LEPŠÍ = mít všechny 4 pneu stejný

Pěknej odkaz starejch dobrejch časů žejo = zvláštní co lidi nevymyslí. Třeba i fatálně včetně počtu lékařů na počet obyvatel kvalitou už úplně nesrovnatelně HORŠÍ zdravotnictví = se najde docela velkej počet lidí tvrdících OPAK
Zajímavý jak ta paměť funguje = mám to i tady v mottu: ZA STARÝ DOBRÝ ČASY = MŮŽE HLAVNĚ ŠPATNÁ PAMĚŤ
7. 11. 2019 10:17
Re: ha,ha,ha
Proč to dělám? Protože to mám ověřený jako nejlepší řešení jak si držet na předku pokud možno furt nový gumy. Mít na předku nějaký 3 letý hadice, který tě v případě průseru nepodržej fakt nechceš.
Avatar - Hammunasakra
7. 11. 2019 10:07
Re: ha,ha,ha
To už je FAKT TRAPNÝ nebo spíš ubohý :no:

Jo jak je v odkazu = v NOUZI teda POKUD VÁM NIC JINÉHO NEZBÝVÁ

To si POCHOPIL? ;-)

Pro přítele starej dobrejch časů https://zpravy.aktualne.cz/…259ac1f6b220ee8/

Tak co hrdino POCHOPIL si už že to co ty děláš ÚMYSLNĚ = se dělá viz odkaz V NOUZI? Když to nejde správně? Teda POKUD VÁM NIC JINÉHO NEZBÝVÁ?

Takže PROČ to ty děláš? Umíš vysvětlit? Je to z neznalosti? Nebo nějaká snad jako úspora nebo něco takovýho? Proč máš ÚMYSLNĚ něco jako NOUZOVEJ REŽIM?
7. 11. 2019 09:39
Re: ha,ha,ha
No hlavne jestli si uz pochopil ze lepsi par zimnich kol pripadne novy par se dava vzdy na hnanou napravu. U vetsiny aut tudiz dopredu :D
Avatar - Hammunasakra
6. 11. 2019 21:18
Re: ha,ha,ha
Tobě ta hlava FAKT NEMYSLÍ :-!

Jo když MĚ někdo řiká kylie = sere mě to = je to DEBILNÍ

Že máme SLOUČENÝ účty = už roky = sme tu probírali xy-krát = už roky :-)
To že dneska de napsat příspěvek ze zrušenýho účtu = kterej se dál hlásí jako NEEXISTUJÍCÍ = to fakt neni o MĚ ;-)
Jerry je dobrej příklad = od tý doby co sem ho upozornil na CHYBU = když se kasal "aspoň základníma znalostma z ekonomie" a v následující větě si poplet ekonomi-i s ekonomi-kou = je muj eště větší fanda než ty = skoro verze NIKDY ti to NEZAPOMENU :-)

Uvádění věcí = na pravou míru = se fakt NEPROMÍJÍ :D :*)

No a co TVOJE MYŠLENÍ a "POKUD VÁM NIC JINÉHO NEZBÝVÁ" vs tvoje přesně TOHLE dělám úmyslně?
6. 11. 2019 15:09
Re: ha,ha,ha
Zajímavý, že je když ti Jerry Gunman píše "kylie" tak tě to strašně točí a najednou je podle tebe všeobecně známý (a mě to jaksi uniklo) že ses schovával pod tímhle nickem.
Avatar - Hammunasakra
6. 11. 2019 13:01
Re: ha,ha,ha
Nechtěl bys MAGOR řikat = spíš sobě? Vzhledem k až ABSURDNÍMU rozsahu CHYBOVOSTI = tvejch špatnejch analýz? Od Iránu přes ty hoaxy z dob Dieselgate = po ty pneumatiky = magore?

Jak ty všechno chápeš OBRÁCENĚ = tak i v tomhle = ty fakt NIKDY NEZKLAMEŠ :-)
Ty nicky kdysi ACZ řekněmě OFICIÁLNĚ sloučil. Roky to byl jeden = včetně sečtenejch příspěvků = a propojení stránek MOJE AUTO a ACZ který je špatný od chvíle nasazení = vytvářej zřejmě tyhle kraviny. Píše o tom Ozzy v diskuzi který ses zúčastnil https://www.auto.cz/diskuse/72285/1?… snažil se poslat pozvánku a psalo mu to že POŽADOVANÝ UŽIVATEL NEEXISTUJE = což ostatně píše i když si kliknu na tu Kylii. Takže ty jako obvykle NULA ZNALOST ale vše podle IDEOLOGIE = teda tak jak TY věci CHCEŠ vidět
PROTO ti většinou vycházej = kraviny

To že sou naše účty spojený sloučený = tu padlo 100x = tos odhalil.. :D
Tohle je jen další faux pas místních ajťáků = že se objevujou nicky který neexistujou a naopak na existující nejde poslat SZ

No a to je CELEJ ROZDÍL mezi náma 2ma = já posuzuju podle znalostí a vzdělání a ty podle IDEOLOGIE rsp. https://cs.wikipedia.org/…%C3%A1_ideologie :-)

No hrdino MAGORE = co to "POKUD VÁM NIC JINÉHO NEZBÝVÁ" vs tvoje TOHLE dělám ÚMYSLNĚ?
6. 11. 2019 12:49
Re: ha,ha,ha
Podívej se ty magore o čem ti píšu já a co mi píšeš ty - Odkaz na důchody a do toho tvůj oblíbený bonmot o Dieselgate. Ovšem že tě takhle odhalili s tvým druhým nickem to je dobre vtípek. To se někomu fakt povedlo :D :D
6. 11. 2019 10:47
Re: ha,ha,ha
Na víc než na BLÁBOL o prášku se nezmůžeš? Tim REALITU nezměníš

Tvůj trvalej odpor k realitě ve všech oborech = však zaslouží obdiv :yes: :-)

Co to "POKUD VÁM NIC JINÉHO NEZBÝVÁ" = chápu že neumíš posoudit makroekonomický souvislosti = co ty pneu?

Fascinující = kdysi nám tady SPOJILI účty = a teď asi díky tý nový platformě zase oba existujou a navíc se muj přepnul a naskočil jako Kylie :yes: :D

Fakt brawo machi(avelli) :-[]

Eště vtipnější = když na nick kliknu píše to POŽADOVANÝ UŽIVATEL NEEXISTUJE :D
6. 11. 2019 09:33
Re: ha,ha,ha
Hele skoč si vzít zase prášek. Opět potíš nesmysly. Přeji hodně úspěchů v práci až ti bude 70. Myslím, že se o tebe jednak zaměstnavatelé poperou, protože budeš veliký přínos pro každou firmu a taky pro tebe jistě nebude problém 8 hodin naplno pracovat.
Avatar - Hammunasakra
6. 11. 2019 09:05
Re: ha,ha,ha
Abych citoval "POKUD VÁM NIC JINÉHO NEZBÝVÁ" https://pneuporadna.cz/…matik-na-naprave tak to lze v nouzi udělat. Otázka PROČ to dělat ÚMYSLNĚ? :-|
Avatar - Hammunasakra
6. 11. 2019 09:02
Re: ha,ha,ha
Fascinující = fakt FASCINUJÍCÍ :D

Bonus https://www.e15.cz/…-nutnost-1363624

Svět se prostě proti tobě spiknul = v tom kam se dostaly současný špičkový celoročky, že mrchy NEFUNGUJOU jak ty si PŘEDSTAVUJEŠ a popravdě viz jinej odkaz z testu zimních ani ty NEFUNGUJOU jak ty si PŘEDSTAVUJEŠ? a viz odkaz v tomhle příspěvku = nejen v tom :-)

Radši napiš jak to bylo s těma VW Dieselgate hoaxama co si ZBAŠTIL i S NAVIJÁKEM = věřil si i přes mý vysvětlení DÁL JIM? A až realita během pár let = tě přesvědčila ŽE si to blbě vyhodnotil?
Avatar - Hammunasakra
6. 11. 2019 08:28
Re: ha,ha,ha
No to snad VŠICHNI = to že ty to řešíš JEN na jedný nápravě = je prostě špatně. Opět já jen SOUHLASIM s timhle obecnym a snad všeobecně známym doporučenim = kterýmu ty řikáš MÁ rada

Jinak lepší kvalitní celoroční Michelin nebo Goodyear než https://moneymag.cz/…ropadly.53c8a06d + https://auto.tn.nova.cz/…se-nesplest.html
5. 11. 2019 23:50
Re: ha,ha,ha
No duvod je pro to celkem zasadni. Na hnany naprave potrebuju co nejlepsi adhezi abych vyjel a dokazal auto na snehu co nejlepe ovladat a zadni ktery hnany nejsou se tak rychle nesjedou takze je fakt za 2 roky s nejakejma 6 mm vyhazovat nebudu abych mohl podle tve rady koupit 4 novy.
Avatar - Hammunasakra
5. 11. 2019 18:17
Re: ha,ha,ha
Nejen se šmejdama z Číny = jak i tady správně padlo = prostě s levnějšíma pneu obecně
Poprvý v historii prostě SOU celoročky použitelný

Ne z MÝHO = já jako většinou jen souhlasim, že mít různě sjetý pneu NENI optimální. A taky pro to v běžnym světě neni důvod. Takže jo svym způsobem tvá závěrečná věta platí
5. 11. 2019 16:27
Re: ha,ha,ha
Tak jestli to chceš srovnávat s letníma a zimníma gumama z Číny, tak to je určitě ta celoročka od Michelinu lepší volba. BTW ze starý známosti si mi opět poslal jen reklamu na CrossClimate nikde tam žádný srovnání s letní nebo zimní gumou nevidím. V zimě mám nejlepší zkušenost zatím s Nokianama. Pár gum jsem už vyzkoušel. Záběr na sněhu, ledu a břečce výborný a i jízdný výkony na suchu a mokru nejsou špatný. S Alpinama nemám zkušenost, ale nechce se mi experimentovat. Přehození kol mě stojí 300 s vyvážením. To mě fakt nezruinuje. A u mě je bohužel kvalitní zimák nutnost. Z toho důvodu dělám to čemu ty se divíš - kupuju každý dva roky na předek 2 nový gumy. To je ale z tvýho pohledu určitě taky hloupost a neznalost, že?
Avatar - Hammunasakra
5. 11. 2019 15:54
Re: ha,ha,ha
Ty si fakt HLOUPEJ :D

Jak si napsal jinde = moudra, teda jen znalost = v tomhle případě testů = považuješ za ŠTĚKÁNÍ :-!

Už ti to bylo vysvětleno x-krát a nejen mnou dokonce i v týhle diskuzi = že to TVOJE hlava nebere co a jak = to neni náš problém

Ale ze starý známosti ještě jednou naposled = když si např. místo Michelin CrossClimate https://www.michelin.cz/…rossclimate-plus mimochodem pneu s docela fantastickou životností koupíš letní zimní nejlepší Michelin = bude to LEPŠÍ
Nicméně současný kvalitní celoroční jaký dneska dělá Michelin, Goodyear a snad i Continental = sou LEPŠÍ než letní zemní šmejdy = nejen z Číny. Že to tvoje hlava ani po letech testů nebere = to je problém tvý hlavy
Celoročníma i docela razantně ušetříš za skladování a výměnu což letos zase zdražilo https://autobible.euro.cz/…-si-cenu-predem/ za těch třeba 5 let to udělá docela rozdíl.
Ale nic z toho se netýká tebe = že jako vždycky odporuješ všemu a ve všem = je jen tvoje hloupost neznalost atp. CHCEŠ bejt takovej NECHCEŠ se učit radši VYMEJŠLET že věci musí být tak jak TY si myslíš = což je teda o HODNĚ snazší to zas jo = tak v tom pokračuj
5. 11. 2019 14:18
Re: ha,ha,ha
Jak pro mě ne? Tak když tu štěkáš tak ukaž nějaký argument. Udělat test kde mezi sebou na sněhu srovnáváš jen celoročky a nedáš tam ani jednu zimní je k ničemu. Stačilo by tam nějakou kvalitní zimní dát a rázem by test vypadal asi dost tragicky. Chování na sněhu, ledu a břečce by asi těm celoročkám moc reklamu neudělalo viď :-D
5. 11. 2019 14:14
Re: ha,ha,ha
Pořád nechápeš, že na limit se v zimě s tou tvoji kvalitní celoroční dostaneš v každý druhý zatáčce případně při brždění a zrychlování. U zimáku v létě se na limit dostaneš jen při ostrý jízdě při běžný jízdě nikdy.
5. 11. 2019 14:12
Re: ha,ha,ha
Zimní v létě pravda není ideál, ale přeci ty gumy na jaře nevyhodím když už jsou na zimu nepoužitelný. Uvidím když se na tom bude jezdit fakt špatně tak je holt zahodím. Zatím jsem to ale nevyzkoušel. Ty seš hotovej se vším hned.

Píšeš jen to co jsem ti v podstatě napsal já, ale děláš jak kdybych použití celoroček zavrhoval.

Poděkuj lidem jako seš ty, že se nestaví. Než se kopne do země znamená to bitvu s aktivistama a různýma ***ohnutíma. Tak se nediv. BTW plán rekonstrukce D1 je pořád 2021. S tím že příští rok se má otevřít většina úseků, takže omezení rapidně ubyde.
Avatar - Hammunasakra
5. 11. 2019 08:17
Re: ha,ha,ha
No a PROČ bys asi nejel? :D

Vo tom to přece VŮBEC ale VŮBEC NEjni ;-)
Avatar - Barrichello
4. 11. 2019 21:29
Re: ha,ha,ha
1.11 i 4.11. sem jel na letních úplně v pohodě....s Alerem a 4kovým Camarem sem na nich jezdil celou zimu (když nebyl sníh) a no problem....
4. 11. 2019 15:26
Re: ha,ha,ha
Jo já se upsal sorry. Dělám to nejen špatně, ale dokonce tím popírám závěry celých oborů. Děkuji za připomenutí. Až bude tak kvalitní celoroční jako Nokian WRD4, který už několikátý rok používám, tak uznám že máš. Pravdu. Reklamní odkazy mi posílat nemusíš ale nemáš nějaký srovnávací test kde je jasně vidět, že ta tvoje kvalitní celoročka poskytuje v zimě srovnatelnou přilnavost s kvalitním zimním pláštěm? Nezáleží ani tak jestli jezdíš málo nebo hodně, ale spíš kde a jakým způsobem je auto používaný. Jak se chovají zimáky v létě otestuju příští rok, protože na další zimu už ty zimáky nechci. Tak ti pak povím jestli je to taková tragédie jezdit v létě na zimních.
4. 11. 2019 14:55
Zatím na letních
Zatím jezdím na letních. Výhled počasí minimálně na celý týden u nás ukazuje teploty kolem 13 stupňů, takže pohoda. A až to přijde, mám v garáži do hodiny přezuto, takže no problem :-)
Avatar - Hammunasakra
5. 11. 2019 08:19
Re: 2 tydny???
To fakt = přezout milion aut prostě i při = "trhovom" chování a prodloužený době = za den ani týden = prostě NEJDE ;-)
4. 11. 2019 15:27
2 tydny???
"...Čekací lhůty se v tuhle chvíli pohybují okolo dvou týdnů..."

To fakt? Nevychadzam z udivu. Bol som v pneuservise minuly vikend, prisiel som popoludni bez objednania, a cakal som asi 30 minut. Pravda, chcel to aby sa pneuservis spraval aspon trochu "trhove": ked nastava obdobie prezuvania pneumatik, treba posilnit personal a predlzit otvaracie hodiny...
Avatar - Hammunasakra
4. 11. 2019 15:38
Re: ha,ha,ha
Tak nějak :yes:

Rozhodně pro běžný nejčastější nejrozšířenější ježdění lepší špičková celoroční = než v kraji dost rozšířený dojíždění ojetejch zimních přes letní sezónu
Avatar - Hammunasakra
4. 11. 2019 15:37
Re: ha,ha,ha
ne pro TEBE ne = všichni ostatní už je ROKY můžou znát = když chtěj
Zajímavý jak 2 testum AutoBildu řekneš REKLAMNÍ KECY = navíc těch testů už je za ty roky daleko víc = ale to seš prostě ty = a tvoje zpracování info. Stejně tak naopak baštíš hoaxy = i když se ti VYSVĚTLÍ že to je hoax = viz ty Dieselgate VW

Ale jinak TY hodnotíš VŠECHNO JEN PODLE SEBE = takže to neni nic pro tebe. Sice najezdíš pár km za rok = ale JASNĚ ses vyjádřil že zimní dojíždět v létě nevidíš problém = a budeš. No je to podobná kravina jako do těžkejch a extrémních zimních celoroční

Prostě ty bys MĚL = v létě letní v zimě zimní. A viz nereklamní odkaz na reálnej sníh v Jablonci v říjnu = fakt radši měnit dřív = než v prosinci

Pro většinu ostatních = nejen = evropanů = už pár let existuje několik celoročních pneu = který už sou hodnocený i zpětně = a fakt sou takový jak naznačily někdy před 3 rokama nebo kdy to bylo první testy. Už EXISTUJOU solidně kvalitní celoroční :yes:
Avatar - Hammunasakra
4. 11. 2019 15:33
Re: ha,ha,ha
Už zase? Uznáš že VŠECHNO vyhodnotíš špatně = a pak řekneš jak TY vyhodnotíš? :-!

Zimní v létě = je fakt KRAVINA

Jo na nájezdu docela záleží = ale to je fuk. Prostě v horách a extrémech = vždycky radši..

Ale pro většinu = pro běžný tady u nás docela běžný spíš podprůměrný roční nájezdy = už sou i použitelný celoroční. Důvody máš docela rozumně shrnutý = v tom čemu reklamní odkaz

Jinak srovnávací testy kvalitních celoročních vs zimních = už samozřejmě existujou
Stejně jako nespočet info o tom jak (ne)stavíme dálnice https://www.e15.cz/…povoleni-1363872 NEJlépe připravená stavba, jak teda tvrdilo Ministerstvo dopravy a ŘSD = se jak to vypadá protáhne až do roku 2024 = už měla bejt hotová
To píšu že i TOHLE vidíš opačně = velesmutnej černej humor je, že to tim rokem 2024 neskončí. Proč to uzavřít a NAJEDNOU opravit a rozšířit = když to můžeme udělat NADORAZ BLBĚ dráž a uzavřít to pak ZNOVA = a rozšiřovat to až pak. Fakt smutný = jak to děsivý zpoždění = tak to že se pak začne všechno ZNOVA = uzavírat a omezovat = a některý části opravený dálnice se budou rozšiřovat

Taková horší verze letošního fax pas kdy po letech konečně letos v zimě postavili několikakilometrovej plot proti zvěři = super :yes:
Jen zapomněli že na jaro maj naplánovanou opravu krajnic = tak ho na jaře v celý délce zase ZBOURALI :yes: :yes: :-!
Avatar - Hammunasakra
4. 11. 2019 15:18
Re: Žádná obecná direktiva...
No ono to úplný žiletky nejsou = nárůst kol v posledních letech je skoro až šílenej = babička má na C3 šestnácky :D

Ještě před pár lety R18 a 235 byly slušně velký pneu

Jinak CrossClimate+ se dělaj do velikosti 19palců a šířky 255 = prostě pro všechny běžný auta
Avatar - Hammunasakra
4. 11. 2019 15:04
Re: Žádná obecná direktiva...
No zrovna tahle direktiva = vlastně jen de po staletý pranostice = zhruba začátek listopadu.

Mě ty celoročky na služební hybrid pro Prahu a Středočeskej kraj maličko mrzej = tehdy byly CrossClimate novinka a přes první docela dost pozitivní hodnocení sem si nebyl jistej = někdy do budoucna = už klidně :yes:
Avatar - Hammunasakra
4. 11. 2019 14:58
Re: ha,ha,ha
No to seš celej ty = jednou větou to POTVRDÍŠ = že naprostou většinu věcí POPLETEŠ = teda ODMÍTÁŠ ZÁVĚRY oborů...

.. a další to hned POPŘEŠ :-)
Jo konečně sou KVALITNÍ celoroční = že to přes opakovaný vysvětlení odkazy a testy = ODMÍTÁŠ = na tom nic moc nemění ;-)

Kombinace kdy řikáš že měníš až v prosinci a současně že v horách nepoužitelný = je takový = ryccardovský https://www.idnes.cz/…erec-zpravy_jape :-!

Do opravdovejch hor = sou furt lepší zimní/letní = ale pro běžný ježdění jak jezdí řekněme většina evropanů nebo čechů = sou už dostatečně kvalitní celoroční

Rozdíl stejnej špičkovej výrobek 1 výrobce letní/zimní a celoroční = furt bude = asi navždycky. Ale rozdíly už sou menší než bys čekal = zajímavý že už to asi 3 roky POPÍRÁŠ = no někomu to holt trvá dýl

Přitom to neni až tak složitý = celkem správně to je zjednodušeně tady https://www.celorocni-pneumatiky.cz/ pro menší roční nájezdy, což je docela typický pro český řidiče = je to dobrá volba. Argument že zlomek ridičů jezdí hodně a taky hodně po horách = no tak od toho je MOZEK = ty samozřejmě dál radši zimní

Pro většinu ostatních = radši ty celoroční = než v létě při +30°C dojíždět ojetý zimní
Avatar - Stejsn
4. 11. 2019 14:58
Je to srandovní,
jak je vždycky poznat že nastal ten čas přezouvání. Je to totiž jako zvonkohra - kolem paneláku se mi týden ozývá charakteristické zvonění klíčů na kola o asfalt :) Taky jsem se k nim včera připojil a oběhl si kraksnu s heverem.
Avatar - Hammunasakra
4. 11. 2019 15:06
Re: ha,ha,ha
Testy už pár let trvděj = že i o maličko víc

Já se pohybuju po celym Středočeskym = a příští pneu asi klidně zkusim https://www.test-pneumatik.cz/…in-crossclimate/