Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Diskutéři vs. diskutéři vol II na letišti: Diesel rules!

I když to chvíli trvalo, tak se zadařilo a po více než půl roce jsme s Machim vyladili termín a společně s Mikesusem oslovily velkou část diskutérů. Nakonec jsme se 9.11. 2019 před 10 hodinou dopolední sešli opět na letišti v Mnichově Hradišti.
Zpět na článek
Avatar - Ozzman
17. 11. 2019 21:05
Re: No to je zase bulvarny klikbait nadpis
Ten nadpis je inovací mého nadpisu z blogu (Dieslova ofenzíva) a není to clickbait, ale prostý fakt, protože na letiště dorazila taková auta, že ty naftová všechno ostatní zvalcovala... Kdyby dorazil nějaký boxer atmo s cvt, určitě se příště v titulku objeví o tom nepochybuji ;)
17. 11. 2019 18:31
Re: No to je zase bulvarny klikbait nadpis
Blablabla
Avatar - Mikesus
17. 11. 2019 21:39
Re: A kde je ten prďola?
Zváni byli všichni, hlavní filtr byl v pochopení textu. Takže víme proč jsi nebyl.
Avatar - Mikesus
17. 11. 2019 21:34
Re: No to je zase bulvarny klikbait nadpis
Když má někdo problém s chápáním textu, bude se vždy rozčilovat.
https://www.auto.cz/…edte-taky-131765
https://blog.auto.cz/…cz-sraz-letiste/
Ale jo, je prokázáno že emise dieselu nejvíce škodí zdraví vlastní posádce, obzvláště když parkuje v garáži.
Pak se to nechápání psaného textu dá i objektivně pochopit.
Avatar - _Karel_
17. 11. 2019 21:32
Re: Akce
Pochybuji, že existuje nějaká hromadná akce, na kterou by se nenabalily i spousty cvoků. To tvoje škatulkování... ty ty statisíce lidí nespokojených s Babišem znáš?
Avatar - CICERO
17. 11. 2019 18:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 11. 2019 20:10
Re: Sraz
No to by pak nebylo pružný.
To by stačilo odečíst časy 0-100 mínus 0-60 a měl bys to z 60-100. Všechno by to vyřešila jedna jízda.
Avatar - Mikesus
17. 11. 2019 19:08
Re: Chybí mí tam smysl
Jak něco takového chceš srovnat na letišti? na dráze dejme domu 2km určit, kdo má lepší spotřebu, nebo jestli se vyplatí benzin/diesel/hybrid/EV? To jako Vážně?
Avatar - CICERO
17. 11. 2019 18:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Zetti
17. 11. 2019 18:43
Re: Chybí mí tam smysl
Hlubsi smysl je v tom potkat se a poznat, zablbnout na letisti, ktery uz je verejnosti uzavrene. Jak to muze nekdo nechapat, nechapu ja
18. 11. 2019 07:01
Re: Pekne napísané.
Klucí nějak zapomínate že po kuželkách následovala dlouhá táhla zatáčka a pak ještě kousek rovina. Výhoda pro silné auta a awd. Bylo strašně mokro. Kdyby byl jenom slalom myslím že by vyhrála corolla nebo giulietta
Avatar - woody-alien
17. 11. 2019 22:26
Re: No to je zase bulvarny klikbait nadpis
Tož neblázni, benzín je taky dotovanej, jenom míň. :-)
17. 11. 2019 22:25
Re: Pekne napísané.
To byl trochu ironickej rozměr celý akce - tady jsou to v diskusích skoro výhradně borci stylu "osm válců nebo nic" případně "Elektrika je na ***", zatímco na letišti nějakou třetinu aut dělaly zrovna hybridy a elektra. A většina lidí z nich byla zřejmě nadšená. A kdyby přijel někdo s třívalcovou fiestou ST, tak z ní budem nadšení taky. :-)

Jinak si myslím, že třívál by se tam neztratil, v nějaký nákupní tašce typu Ibiza FR by ve slalomu exceloval (i když A6ku se šestiválem a natáčecí zadní nápravou by nedal). :-) Osobně mám zkušenost jak s fabií 1.0tsi 81kW (až na podtáčení automatu to jede fakt skvěle), tak s 85kW litrem v octavii (pro 95% lidí úplně v pohodě).
A třeba naši sousedi mají jako druhý auto 318i, a taky je ten třívalec v tom moc nestresuje. 140 koní je na dojíždění do práce až až...
Avatar - CICERO
17. 11. 2019 21:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
17. 11. 2019 21:34
Re: No to je zase bulvarny klikbait nadpis
Když si přečteš článek, zjistíš , že tam bylo dost benzínových aut, ale žádné tak silné, jako ty dieslove , co vyhráli. Jinými slovy, nebylo tam benzínové auto, co by mělo přes 300-400 koní
Avatar - Emel
17. 11. 2019 20:11
Re: Pekne napísané.
Slalom byl strašně nakrátko, už jsem to psal na blogu, že jsem se bál, že budu muset couvat :-) . Holt to měl zaplacené woody s jeho splašeným svištěm, pak na to ale vyzrál ještě jednou a nepřijel :-)
17. 11. 2019 18:44
Re: Akce
Aha, tak to jsem zasklil. Někdy několik dní nejsem a to asi vyšlo.
Tak omluva.
Chtěl bych takhle propást Auta na Náplavce :)
Avatar - CICERO
17. 11. 2019 21:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 11. 2019 18:18
Re: A kde je ten prďola?
Jinak ve článku duch Hamunny je, neboť je tam úsměvný překlep, kde mělo asi být "vyhrál můj dvakrát dopovaný diesel" a je tam "dvakrát dotovaný" a to je jasnej Ham.
edit...anebo ne? Je to tam totiž koukám víckrát.
Nebo si z něj už utahujoui ve článcích? omg...
Avatar - woody-alien
18. 11. 2019 08:26
Re: Chybí mí tam smysl
No promiň, ale podle mě má tohle právě ten největší smysl. Vylézt z virtuálního prostoru, poznat se a přitom si trochu zablbnout. Jeden sraz je pro pochopení názorů toho druhého mnohem víc než milion diskuzí.

Ty vymyšlené disciplíny jsou spíš bonus než podstata srazu.
17. 11. 2019 23:03
Re: Sraz
Ahoj, moje Insa je bez úprav. Podle mně hlavní výhoda byli letní ContiSportContact, tedy pokud si je neměl taky. Když jsem se snažil utrhnout auto s vypnutým protiprokluzem a ESPčkem, i když lilo, tak to šlo hodně těžko.Těsně před letištěm jsem tankoval Vervu, ale té bych váhu nepřikládal. To už spíš možnost že je trochu lépe zajetá, čistší vzduchový filtr etc...
Avatar - woody-alien
17. 11. 2019 22:42
Re: No to je zase bulvarny klikbait nadpis
Je to vůbec možný ? :'-( :D
Avatar - Ozzman
17. 11. 2019 22:00
Re: Akce
To je fakt, ale kdyby bylo akcentovano to, co je opravdu špatně, tak to možná něco změní... A to nejen u Babiše. Takhle je tu nejvíc vidět jen nějaký obecný hate a dost lidi to úplně odradí... Ale o politice už dost ;) To sem nepatří.
Avatar - _Karel_
17. 11. 2019 21:56
Re: Akce
Na Babišovi je krásný, že si každý může vybrat to svý :D
Avatar - CICERO
17. 11. 2019 21:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
17. 11. 2019 19:09
Sraz
Fakt pěkně napsaný, kluci :yes:
Co mě dost překvapilo - Emel - určitě velmi dobrej řidič, a takovej "výprask" ? Že by rozdílně naladěný auta? (samozřejmě srovnávám s identickou Insignií).
Bawor v pružným zrychlení stejný jako SQ7?? Uff, dost dobrý.
Zírám na chválu A6. Evidentně převodovka ZF?
Celkově :yes: :yes: :yes:
Avatar - twistedTSD
17. 11. 2019 18:41
Re: Akce
Byl tu normálně článek na homepage.
18. 11. 2019 08:04
Re: Akce
Chlapec ty to máš akési popletené... Ešte liberálni ekocvoci berem, ale kde tam vidíš neomarxistov?
Avatar - white label
18. 11. 2019 01:38
Re: Akce
"...chvilky plné neomarxistů a progresivistických rádoby-liberálních ekocvoků."
Typická vlastnost "maločechů", čím méně toho konkrétně o dané problematice ví/znají, tím mají větší potřebu to zásadně/striktně kritizovat.
Avatar - Ozzman
17. 11. 2019 21:01
Re: A kde je ten prďola?
To jsem psal já a ano.. :D
Avatar - WinDiesel
17. 11. 2019 21:18
Re: A kde je ten prďola?
Já to mám asi jen 1x dopovaný/dotovaný ale jede to sakra dobře.
17. 11. 2019 19:46
Re: A kde je ten prďola?
Tak to je peklium. :-)
17. 11. 2019 18:29
Re: Akce
Nevím, jestli bych přijel a můj předchozí příspěvek je samozřejmě sranda/trolling...ale vážně:
Jsem tu docela často, ale taky jsem neměl tucha, že se to koná.
Ale oni psali, že poslali vybraným diskutérům pozvánku - možná to bylo jen pro smetánku. :)
18. 11. 2019 15:23
Re: Pekne napísané.
Použiju tvoji rétoriku. Fakt si přesvědčený, že manažeři a vývojáři ve VW jsou úplně blbí a ty seš chytřejší? Možná by si jim měl poradit jak to dělají špatně a jaký převodovky mají do svých aut používat :D
Avatar - Emel
18. 11. 2019 12:41
Re: Pekne napísané.
V Superbu 3 (cca. 2016-2017) si DSG s 2.0TDI moc nerozumí... v Déčku je to celé takové letargické. Ale eSko to celkem řeší, aniž bych měl pocit, že to zbytečně žene do otáček.
Avatar - Ozzman
17. 11. 2019 22:22
Re: No to je zase bulvarny klikbait nadpis
Njn... Ale bez dotovaný nafty jsi stejně out :D Navíc nenalozis skřín , ani lednici ...
Avatar - woody-alien
17. 11. 2019 22:03
Re: Pekne napísané.
Nj, mrzí mě to, co na to říct. Swišťovi i mně by to sedělo. I když tedy na močálu natrénováno nemám. :D No a pak se mohlo třeba zkusit, jak by si SSS vedl v rukou různých řidičů. Sice pořád zůstávají faktory jako rozdílné tělesné proporce řidičů, nezvyk na auto atd. ale mohlo to být zajímavé. Nejsem si tedy úplně jistej, jestli bych auto na slalom půjčil třeba Ozzymu :-[]
Avatar - Emel
17. 11. 2019 21:37
Re: No to je zase bulvarny klikbait nadpis
Chyběl Fred s Julčou, to by bylo (opět) vymalováno :-)
17. 11. 2019 21:23
Re: Chybí mí tam smysl
A solidne zmoknout :D ale bylo to supr. Nemate nekdo fotky jak jsem tam honil superba pres racnu?
Avatar - Ozzman
17. 11. 2019 21:03
Re: Chybí mí tam smysl
Byl to sraz diskutérů s nějakými disciplínami pro zpestření a zábavu , viz Zetti..
Avatar - CICERO
17. 11. 2019 21:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 11. 2019 18:08
Re: A kde je ten prďola?
I když si vybrali do nadpisu parafrázi z Fostekova avataru, samotného fosteka se příliš báli a tak jej ani neoslovili..
Fostek rulez!
Vy malověrní, zavzpomínejte alespoň na minulou inkarnaci toho, jímž jste pohrdli!
https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - CICERO
17. 11. 2019 17:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Beefcake
17. 11. 2019 18:23
No to je zase bulvarny klikbait nadpis
Hov...no dizel, turbo a pocet valcov rulez. Nejak tam nevidim atmodizel, aby sa to dalo tvrdit. Dokonca ani Mondeo to nenandali hybridu.
Avatar - Ozzman
18. 11. 2019 11:13
Re: Akce
Máš pravdu, ale to by si hned viděl tu vlnu nevole proti diktátu z Bruselu :D To by se sbírali politické body... :d
18. 11. 2019 10:08
Re: Pekne napísané.
Záleží jak která kombinace DSG s motorem, no. S tím litrem je to DSG fakt nešťastný, na D podtáčí, na S zas vytáčí... na druhou stranu u mě v tý A3 s naftovým dvoulitrem je DSG v tomhle ohledu řekl bych v pohodě (sám ses s ní projel, tak můžeš posoudit).

Ale rozhodně u automatů platí víc než u čeho jinýho, že je potřeba si to před koupí pořádně projet. Ale i tak furt radši neoptimální automat, než řadit sám (snad kromě nějakejch víkendovek typu Miata). :D
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2019 09:38
Re: Akce
Ono to ani měřitelně až tak nezvyšuje výběr daní = prostě sme hlavně furt v období konjunktury = co a jak se uvidí až za recese nebo krize. Zatim všechno roste = tak nějak z principu

Samozřejmě obecně další kontrola = je krok směrem k menšim únikum. Ale bohužel i k zátěži = jak časový tak finanční. A to vede = k zdražení. S EET v hospodách přišel skok tak o třetinu = to je docela síla

Nevim jestli je pravda že dodavatel papíru do EET tiskáren je = babišovo impérium. Jestli jo = je to jen další z milionu ka***k proč.. ho poslat kam patří :-)

To vyhvězdičkovaný = je ZDROBNĚLE KAPEK = bravo ACZ :yes: :D
Avatar - Ozzman
18. 11. 2019 09:25
Re: No to je zase bulvarny klikbait nadpis
Přemotorované BMW tam bylo... tedy alespoň dle slov legendárního pana Vavreky :D
Avatar - woody-alien
18. 11. 2019 08:37
Re: Pekne napísané.
Souhlas, S-ko sice řeší podtáčení ale když chceš jet jenom tak easy a přitom věčně nelovit motor z hladiny 1000 otáček, tak to moc komfortní není.
Avatar - Emel
18. 11. 2019 08:36
Re: Sraz
Letní jsem tam nechal taky :-) ... a jak říkám, ty můžou hrát roli při 0-xx, ale už ne při 80-120. Podle mě to bude tou Vervou, slyšel jsem, že motor snad upravuje mapy podle kvality paliva. A nebo samozřejmě lépe zajetá / prostě lepší kus, to je taky možný.
Avatar - woody-alien
18. 11. 2019 08:33
Re: Sraz
CSC mám zatím na autě taky a za moc dobrý gumy je teda nepovažuju. Aspoň v tom mým rozměru a speciálně za mokra žádná sláva.
18. 11. 2019 08:26
Re: Pekne napísané.
Když to zase vytáčí řídící jednotka motor až do bezvědomí. Prostě DSG řadí na-howno. Je mi jasný, že je to zase v zájmu emisí a ekologie.
Avatar - _Karel_
18. 11. 2019 07:05
Re: No to je zase bulvarny klikbait nadpis
No a sedm lidí to taky neodveze a je to přemotorovaný, já nevím, na cos to kupoval..
17. 11. 2019 22:33
Re: Pekne napísané.
Podtáčení DSG u Fabky = okamžitě po nastartování tam ťuknout Sko.
Avatar - _Karel_
17. 11. 2019 20:05
Re: Sraz
Pružný zrychlení podle mě ok, ale ne na pevný stupeň a u automatu ať se s tím popere jak umí, opět bez pevného stupně.
Já ale narážel na to, že dvě identické insignie a jedna je ve všech čtyřech disciplínách horší.
Edit: jo tys to myslel na bawor vs. SQ7.
17. 11. 2019 18:37
Re: Pekne napísané.
Ve slalomu by šikovný lehký auto na dobrejch gumách asi mohlo vyhrát (samozřejmě s odpovídajícím řidičem). Sice nechápu, proč by to nemohl být čtyřválec, ale budiž...
Avatar - _beta
17. 11. 2019 18:33
Pekne napísané.
Škoda že tam nebol niekto s malým autom a nejakým trojvalcom.
Nejaké tie malé autá tiež vedia prekvapiť.
17. 11. 2019 19:51
Re: Sraz
No já osobně si myslím, že testování pružnýho zrychlení je sr,,,čka.
Jednak kvůli automatům, kde je to nesmysl a taky...auta jsou různě zpřevodovaný. Proč ne 150-250?
Jr to jako dělat z 0-100 na trojku. Nesmysl.
Prostě mi to u automatu nedává smysl.
17. 11. 2019 18:56
Re: Akce
Hm...jsem v nezáviděníhodné situaci.
Je mi na blití z vlády této země.
A ještě víc na blití je mi z těch, co proti ní demonstrují.
Asi mi není pomoci. :-(
17. 11. 2019 22:37
Re: No to je zase bulvarny klikbait nadpis
Jo a nemám tažný. :-O
Avatar - WinDiesel
17. 11. 2019 21:17
Re: A kde je ten prďola?
Já bych jim taky ukázal !!!!!! Že nepozvali, už teď litují :-!
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2019 17:04
Re: Pekne napísané.
Dík za připomínku = to jak SIS VYMYSLEL že sem inženýr a pak SIS VYMYSLEL že ne a tim SIS VYMYSLEL jak si mě dostal = to je takovej = velmi dobrej příklad, tvejch analytickejch schopností ;-)

Hele závěrem = varianta že se s tou úrovní co SIS VYMYSLEL pleteš ty http://www.msmt.cz/…vetovem-zebricku to asi nepřipadá v úvahu že? Všemu NADřazeno je to = co SIS VYMYSLEL přes to vlak nejede nebo?
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2019 17:01
Re: Pekne napísané.
A jako obvykle = si všechno obešel obloukem :-)

A tomu postavit se čelem k dlouhýmu výčtu omylů = řikáš NIC NEŘÍKAJÍCÍ PŘÍSPĚVEK ;-)

Škoda že sem nemoh bejt u toho = když posloucháš 2 hodiny slov = kdy si velký části nejspíš ani nerozuměl :-)

No tak snad už aspoň víš = jak je to s těma profesorama = což je část práce toho co si volil na Hrad, která se mu nechce dělat = a fakt jí dneska už VŮBEC NEDĚLÁ :no: :-|
20. 11. 2019 16:58
Re: Pekne napísané.
Hele já už tě nechám. Napiš ještě jeden nesmyslnej příspěvek, ať máš poslední slovo a můžeme to ukončit pane inženýre jo? :D
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2019 16:55
Re: Pekne napísané.
Takže sem = to trefil :-)
20. 11. 2019 16:53
Re: Pekne napísané.
Tak hlavně, že tvoje příspěvky jsou věcné a k tématu :D
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2019 16:51
Re: Pekne napísané.
Pravá skleróza nebo dál a dál snaha vykroutit se okecávat nepřiznat..?

Zjednodušíme to = od Iránu přes Nexen a VW po profesora a já nevim co = no to postižení že vysoký školy šly od dob socialismu hodně dolů http://www.msmt.cz/…vetovem-zebricku který se držíš jak klíště to je taky perla :*) no tak jednoduše = víš chápeš pamatuješ si = že si to všechno poplet?

a) ano
b) ne
c) okecávka

Můj tip je c) :-)
20. 11. 2019 16:34
Re: Pekne napísané.
Koukám opět si obsah sdělení přednášky obešel obloukem. Napiš ještě jeden takovej nic neříkající příspěvek a budeme to asi považovat za zakecaný, když chceš :D
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2019 16:29
Re: Pekne napísané.
Vidim že čelem k seznamu svejch omylů = volíš cestu OKECÁVAT OKECÁVAT OKECÁVAT

Viz hodnocení úrovně škol vs tvoje představy = bylo by fajn kdyby tvý představy co a jak je nebo neni = nikdo neposlouchal

Smutný že čelem k dalšímu z nekonečnejch řad tvejch omylů = házíš radši šaškama

Fakt věříš že dalšim a dalšim okecávánim = se něco změní? Neni lepší = si ty OMYLY PŘIZNAT = a zkusit je příště nedělat a poučit se?
Než šaškovat? Prostě viz výš = znova a znova a znova se mýlíš

Jedno jestli s Iránem nebo profesorem = kde mám fakt skoro pocit, že doteď netušíš.. nebo? :-)
20. 11. 2019 15:56
Re: Pekne napísané.
Co jsem to o něm vlastně podle tebe tvrdil?
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2019 15:55
Re: Pekne napísané.
Takže verze = okecávat :-)

Nezapomeň že kdyby vo to šlo = ten Irán je tady v diskuzi = sice namahavě ale dohledatelnej ;-)

No škoda že furt nechceš říct ty hoaxy VW = taky je to dohledatelný. ŽE si je zbaštil = no to spousta lidí = tam nemáš co okecávat! Mě de o to jestli si i přes vysvětlení = DÁL věřil svýmu úsudku, nebo mě. ŹE to byly hoaxy = dneska víš
20. 11. 2019 15:50
Re: Pekne napísané.
Proč co a jak jsem volil jsem ti vysvětloval už několikrát. Rozhodně ale ne z přesvědčení a bezmeznýho obdivu ke konkrétním osobám. Je to asi jako kdybych ti dal na výběr jestli chceš kopnout do levýho nebo do pravýho kolene. Víš, že ať uděláš tak nebo tak uděláš špatně, ale k volbám prostě chodím. Lepší než se na to vykašlat.

Nevím proč ti ta přednáška tak leží v hlavě. Podstatný je obsah sdělení, který obratně přecházíš mlčením, ne jestli to byla běžná nebo neběžná přednáška. Na co si furt hraješ ty šašku? Jen pokračuj. Čekám kam se chceš až dolhat a dokroutit :D
20. 11. 2019 15:44
Re: Pekne napísané.
Ahá. No tak ještě, že si mi to takhle vysvětlil. Já jsem vlastně úplně blbej. Bez tebe bych ani nevěděl, kdy přezouvat. :D S Iránem a USA je to podobný jako s těma zimníma gumama a s Ovčáčkem. Ty prostě nechápeš psanej text a z toho to všechno pramení. :D
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2019 15:10
Re: Pekne napísané.
Nojo Pitomiovi si nevěřil = a šel ho volit. Nepovažuješ se za fandu Zemana = a šel si ho volit = opakovaně. To je pak těžká diskuze ;-)

No tak aktuálně už VÍŠ že tohle nebyla běžná přednáška a že Pokorný neni profesor = ale jinak, jinak se od Iránu po tohohle neprofesora a čínskou investici Nexen a VW hoaxy atp. = nepleteš. Dobrý? :-)

No a na základě těhle schopností = posuzuješ úroveň VŠ vzdělání za socialismu a dneska = a vychází ti STRAŠNEJ ÚPADEK :-)

http://www.msmt.cz/…vetovem-zebricku
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2019 15:07
Re: Pekne napísané.
Jo POMOTAL :-)

A zdaleka ne protože nepřehazuješ 1.11. ;-)

Jo špatně = nevysvětloval si ty mě jak je to s Iránem a USA nebo hoaxama o vánočních stromečcích nebo těma od VW = ne ty mě. Nebo? :-)

Blbost o diskuzní platformě NECHÁPU = tahle je prostě BLBÁ špatná nepřehledná HORŠÍ než stará. Že na ní chodíme z PC, tabletu mobilu notebooku = s tim snad nijak nesouvisí nebo?
20. 11. 2019 15:02
Re: Pekne napísané.
Já pomotal zimní pneu? Protože je nepřehazuju 1.11. ale podle počasí? A na to říkáš, že já špatně vyhodnocuju informace? :D :D
A s diskuzní platformou zvládnu pracovat na PC i mobilu. Jestli ty ne tak to bude asi někde mezi klávesnicí a židlí :D :D
20. 11. 2019 14:58
Re: Pekne napísané.
Nechápu a pořád si mi to ještě nevysvětlil. Okamurovi jsem nevěřil nic. Stačí když sleduješ dění kolem nás Francie, Německo, Švédsko a nepotřebuju poslouchat, žádný ulhaný politiky. To je tvoje doména. A nic jsem blbně nevyhodnotil.

https://www.idnes.cz/…2_zahranicni_nea

Hrozba toho, že se tohle objeví i u nás tady pořád je pokud nebudeme mít dostatečně velký koule na to poslat EU s jejich nápadama na kvóty do hajzlu. Švédi už to vědí. Ty koukám ještě ne. Kolik tě vůbec kdo platí za tohle tvoje trolení. Neříkej, že to děláš zadarmo?
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2019 14:52
Re: Pekne napísané.
Jako vždycky řikám = SUPER že mě tak vnímáš, protože jak z praxe víme ty pomotáš popleteš špatně vyhodnotíš skoro VŠECHNO = včetně zimních pneu ;-)

Netušim co v tvý hlavně znamená MENTÁLNĚ NEDÁVAT PLATFORMU = ale že je z principu špatně udělaná a při víc příspěvcích nepřehledná, to je smutná realita
TADY máš vzdychat po STAREJCH DOBEJCH ČASECH :-!

Jako vždy = vidíme to opačně. No a JEDEN z nás to vyhodnocuje BLBĚ ;-)
20. 11. 2019 14:51
Re: Pekne napísané.
Zemanův plakát nad postelí fakt nemám. Za fandu se nepovažuju natož za velkýho. To je zase tvoje bujná fantazie. Jestli považuješ za protidemokratický názory, že se mi nelíbí stejně jako většině studentů UK, že se tam ve vestibulu válí hrstka koko-tů a vyhodil bych je odtamtud protestovat ven, tak pak ano asi mám protidemokratický názory. Možná to bude jen tím, že si oba pod pojmem demokracie představujeme každý něco jinýho ty bordel a já pořádek.
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2019 14:49
Re: Pekne napísané.
Ale chápeš = o co šlo s profesorem = kterej NENI profesor :-)

Nejde o to ŽE do Jablonce nedorazili = de o to že TY si těm Pitomiovejm pindum = fakt věřil = a někdo ti MUSEL VYSVĚTLIT. No a časem praxí = víš žes to blbě vyhodnotil ty..

Stejně tak já ti vysvětlil = od Iránu po VW hoaxy = a tys časem praxí.. ;-)

Jen by mě fakt zájímalo = jestli si tomu ŽE se MÝLÍŠ blbě vyhodnocuješ uvěřil hned po sou hoaxy uvěřil po vysvětlení, nebo až za čas = když se to prostě stalo
Už si našel koule = na to POPRAVDĚ odpovědět?

Vzledem k tvýmu trapnýmu chování ohledně omylu s profesorem = asi ne
20. 11. 2019 14:48
Re: Pekne napísané.
Nééévole ty mě dáváš. Ty máš fakt chápání mentálně postiženýho šneka :D Já Jen tvrdil, že mi nepřijde 900 tis ročně přehnaně vysokej plat na postu prezidentova mluvčího (bez ohledu na to kdo ho zastává) :D Ne že bych dal Ovčáčkovi víc peněz nebo že je to můj oblíbenec. Tvl. ty nejsi schopen pochopit fakt elementární záležitosti :D :D Dieselgate jsem už s tebou uzavřel. Neměl si ani dostatek úrovně uznat, že jsem měl ve většině věcí pravdu.
jakože např.
-nic zvláštního se nestane, VW zaplatí pokutu a auta v klidu dojezdí - stalo se
- zákazníci tuhle pseudokauzu stejně pustí jedním uchem tam a druhým ven a vozy VW se budou prodávat vesele dál - stalo se
Navíc ty dieselgatový auta nadále jezdí a nikde nepozoruju soustavný překračování limitů NOx na měřících stanicích po ČR. Kde máš ty desítky autobusů? Tak už to prosím tě dál nevytahuj.
20. 11. 2019 14:38
Re: Pekne napísané.
Jestli mentálně nedáváš ani diskuzní platformu, tak si říkám co tady vlastně furt děláš? :D
20. 11. 2019 14:37
Re: Pekne napísané.
Hoši tak já demokracii říkám primitiv a k tomu si zase došel jak? :D :D Já si čoveče ani nějak neuvědomuju, že se furt a často pletu. Myslíš jako že když s tebou nesouhlasím tak se pletu? Zváštní přístup :D Naštěstí žádný inženýři a doktoři z Afriky nedorazili ani do ČR, takže Jablonec je fakt pořád v pohodě a s babišovým postojem kdy posílá EU s jejíma nápadama na kvóty do háje to snad ustojíme. Nebo co myslíš ty šachovej kroužku? Ani si mi neřekl jestli konspirativně pozoruješ vietnamský večerky. Si říkal, že ohrožují národní bezpečnost ne? :D
Fakt nechápu o co se s tím profesorem snažíš. Nějak mi to uniká. Jestli ho nepovažuješ za dostatečně fundovanýho na to, aby tobě rozdával rozumy, tak to můžeš říct rovnou. Nebo prostě jen nevíš jak z toho kouta ven? :D
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2019 14:16
Re: Pekne napísané.
Já reagoval taky na ryccarda = až příště uvidíš machi(avelli)ho = nezapomeň vyřídit NEKONEČNÉ DÍKY za tuhle Z PRINCIPU nepřehlednou takže vlastně úplně na h..no diskuzní platformu ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2019 14:14
Re: Pekne napísané.
75? Jo podle extrémních názorů a velkýho fandovství Zemana = sem si tipnul že je jako většina jeho voličstva spíš důchodce. No s těma prosocialistickema a proti demokracii názorama = by bylo snad lepší kdyby mu fakt bylo těch 75 :-!
Avatar - Ozzman
20. 11. 2019 14:12
Re: Pekne napísané.
Jestli máš maturitu nevím, vysvědčení ani diplom z VŠ na sraz snad nikdo nevozil :D Ale že jsi reálný člověk jsem si všiml :D A na 75 vypadáš docela mladě :D
Avatar - Ozzman
20. 11. 2019 14:11
Re: Pekne napísané.
Já reagoval na ryccarda :D Né na tebe...
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2019 13:52
Re: Pekne napísané.
No tos mi připomněl = docela často LŽEŠ

Jako teď s Okecáváčkem = kterýmu si kdysi přál klidně násobnej plat ;-)

Strašný chování a neustálý urážení je krom toho lhaní = taky pro tvou úroveň typický

Tak co ty OMYLY = co všechno si poplet a špatně vyhodnotil SÁM VÍŠ = budeš je teď jako Okecáváčka popírat a myslet že = tim je to vyřešený? :-)
JAK si vysvětluješ = svou tak vysokou chybovost?
Nenašel si náhodou koule = abys mi odpověděl na ty VW poDieselgate hoaxy? Zbaštil si je oba = věřil si tehdy mýmu okamžitýmu vysvětlení že to je HOAX, nebo pak až časem praxí, když se to prostě nezvratně ukázalo?
Tolik k chápání nejen psanýho textu = ale čehokoliv :-!
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2019 13:50
Re: Pekne napísané.
Jj já sem hloupej když sem tě tisíckrát opravil a vysvětlil i fakt trobloditní hoaxy na který si skočil a ty mi řikáš tukane = a ch jo = jo a demokracii řikáš taky primitiv ;-)

Hele JAK si vysvětluje tvuj mozek = to že se FURT a TAK ČASTO pleteš? :-)
Dyť ti na těhle stránkách někdo musel vysvětlovat že do Jablonce fakt uprchlíci nedorazej = i na to si Pitomiovi skočil :-!

Hele mkII = už ti došlo že ten co má přednášku NEMUSÍ bejt profesor? :-)
20. 11. 2019 13:25
Re: Pekne napísané.
Teda hochu k jakejm prapodivnejm závěrům ty docházíš to je fakt s podivem a proč mi furt cpeš jako můj vzor Ovčáčka, kterýho nesnáším to je mi taky záhadou. Inu když seš idi-ot, tak zřejmě ani tuhle elementární věc si v hlavě nejsi schopen přebrat. Ty prostě neumíš porozumě správně psanýmu textu. Jdi se doučit radši ty procenta. Tam furt tápeš. Ať ti to nemusíme s fostekem, Barikem a dalšíma vysvětlovat. Pak si teprv hraj na "Mám titul pánové" :D
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2019 11:52
Re: Pekne napísané.
Primitiv řikáš vlastně většině vzdělanejch, když se nechovaj a nemaj závěry jaký se TOBĚ LÍBÍ a obecně urážíš shazuješ inteligenci, i tim propadem úrovně VŠ vzdělání proti socialismu = zjednodušeně všechno co je INTELIGENTNĚJŠÍ než ty, taky odmítáš demokracii atd. atp. = to všechno řikáš = prostě docela extrémismus

Prostě JE JASNÝ jak vidíš svět = i to KAM patříš. Že sebe vidíš intelektuálně NAD = no osud holt má rád černej humor ;-)

Že ti vychází jako skvělej hradní viceprezident Okecáváček = a jako odpad lidstva ti kterejm řká pražská kavárna = no to taky neni moc důkaz.. teda JE důkaz = co kdo si

No = a naštěstí pravdu = většinou nemíváš
Rsp. vlastně přesně jako teď s tou úrovní VŠ = neumíš si dát věci do správnejch souvislostí a závěry děláš IDEOLOGICKY = jak to TY CHCEŠ vidět :-)
Takže většinově = ti vyjde KRAVINA. Jako že starý dobrý socialistický časy

Hele JAK si vysvětluješ svou nekonečnou řadu omylů kdy pak zpětně víš ŽE ses mýlil? Od Iránu, kdy sme se dali do řeči a JÁ TOBĚ vysvětlil přes VW a další hoaxy kdy JÁ TOBĚ vysvětlil po Nexen a další kdy JÁ TOBĚ vysvětlil = a ty ses znovu a znovu a znovu zmýlil špatně vyhodnotil a teď pozor = zpětně už VÍŠ žes to poplet. JAK si to vysvětluješ?
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2019 11:50
Re: Pekne napísané.
Nojo to je ale EŠTĚ HORŠÍ = mít NÁZORY jako důchodce = a přitom nebejt žejo ;-)

Kdo tvýho věku jako ideál vidí https://magazin.aktualne.cz/…24cac1f6b220ee8/ a socialismus jako lepší než součastnost = to by bylo lepší kdybys fakt byl důchodce :D
20. 11. 2019 11:30
Re: Pekne napísané.
To je taky správně. Žádný DPF a emise jak 10 autobusů :yes: Já 15 let zpátky měl Peugeot 306 TD načipovanej až do bezvědomí a z vejfuku se mě sypaly snad kousky uhlí :D Zadek auta jsem měl co chvíli zahulenej, že nebylo vidět skrz zadní okno :D

Doufám jen, že sis stihnul povšimnout, že jsem zapšklej důchodce, bez auta a bez maturity jak mě zcela "správně" odhadnul Hamuna :D
20. 11. 2019 11:25
Re: Pekne napísané.
Ty seš tak hloupej, že ani nevíš komu říkám primitiv. Ne lidem z UK ale hrstce pitomců co se tam válí ve spacácích po zemi a není vlastně ani jistý jestli tam studují a studenti UK jsou na ně zcela oprávněně naštvaný. Chápeš to už ty tukane? Neprezentuj to laskavě po svým, že lidi z UK nazývám primitivové. Je to přesně naopak. Jestli ty sis vyseděl nějakým zázrakem VŠ, tak si jen zářným příkladem toho, že mám pravdu a kvalita vysokoškoláků šla po revoluci rapidně dolů.
Avatar - Hammunasakra
20. 11. 2019 10:41
Re: Pekne napísané.
Hele nechápu jak to myslíš? :-)

Mě vadí ryccardovo opakování kdy lidem nejen z UK řiká primitiv + jako fanda socialistickejch časů tvrdí že VŠ od tý doby šly úrovní dolu. No nejen VŠ :D
Avatar - Ozzman
20. 11. 2019 10:18
Re: Pekne napísané.
Hele klid s tou UK, já na té přírodovědě taky studoval a jezdil jsem tam Lagunou DCi :D :D A ta uměla hezky černě začoudit :D Neházej všechny do jednoho ekopytle :D
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2019 13:51
Re: Pekne napísané.
Hele PROČ mi řikáš CHLAPČE? :D

Koule jak koukám = si furt nenašel = to mě fakt mrzí, docela by mi to osvětlilo jak to s tebou je. Zkus toho Vaculíka = když nevíš tak si NEVYMÝŠLET jak co je a teď s tim že se nemá dál řikat co si člověk přečte = to už je fakt HODNĚ EXTRÉMNÍ VYMÝŠLENÍ = tak nevymýšlet a když nečíst a nezjišťovat = tak si hodit korunou. Máš dobrou šanci že skutečnost realitu pravdu = trefíš častějš, než takhle ;-\

Ta KRAVINA co si vymyslel a to je KRAVINA i na tebe = že se nesmí dál řikat závěry testů = to už ti DOŠLO cos to vymyslel? :-!

On někdo někdy někde řikal = že se s tim DSG NEDÁ celkem i ŽÍT?

Já teda smim řikat = i to co sem si přečet nebo mi někdo řek i svoje zkušenosti od A.. po Volvo. Hele aspoň, když už koule nedaj VW a Dieselgate hoaxy = co podzimní výměna pneu? Už ti došlo že i tam si poplet všechno co šlo? Že to neni příkaz zlý EU v nesmyslnym termínu, ale doporučení v termínu vycházejícího z dávnejch pranostik? A že stejně nějaký pneu v listopadu ojíždíš = a je naprosto fuk jestli letní nebo zimní, jen je to z praktickejch důvodů LEPŠÍ BEZPEČNĚJŠÍ ojíždět už ty zimní, který se ojedou STEJNĚ jako ty letní?

A neřikej lidem z UK primitivové = je to prostě = hloupý. Je to hloupý od každýho, od někoho kdo nejspíš nemá ani maturitu = tuplovaně

Ale třeba 8st. Aisin co je už v tom levnym Pažoutu 308 k tříválci 1.2 a ta samá převodovka je v BMW a Volvech = tak už ta je prostě lepší. A pak sou eště daleko lepší automatický převodovky
19. 11. 2019 13:40
Re: Pekne napísané.
Chlapče ty teď nemáš nic psát.Ty máš teď poslouchat dvouhodinovou přednášku profesora UK co jsem ti poslal, ať nejseš zaidiota. Říkáš, že dáš radši na profesory z UK než na mě. Tak si to poslechni, ať zjistíš jestli se tvoje pohledy náhodou nelišej od toho profesora z UK se kterým se pak jakože ztotožňuješ.

A přečti si znova co k DSG píšu. Píšu, že podle mě řadí na howno ale v závislosti na motorizaci se s tím dá celkem i žít. Třeba 2,0 TDI, který má dost síly i v nízkých otáčkách s DSG nemá problém (v Oktávce, A3. V Superbu jsem s tím nejel) To smím říkat, protože je to moje osobní zkušenost.
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2019 13:31
Re: Pekne napísané.
To je tak ubohý = že zase nevim co napsat

Nojo tak recenzenti směj dojít napříč státama k závěru = a nikdo ho nesmí řikat dál :-!

To ty máš vyzkoušený kulový jak sem napsal = tipnul bych si že sem jel ve víc značkách a modelech než ty :-)

Holt ty sis usmylel že TY MI smíš řikat že to tak jak se píše v recenzích neni = já naopak nesmim řikat že to tak je = fakt se překonáváš :yes: :D

To už sou takový BLBÁBOLY že to fakt dál nejde = škoda že si zase nenašel ty VW Dieselgate koule ;-)

Eště budu parafrázovat toho Vaculíka = zkus místo vymejšlet si jak co je = házet korunou, souhlasim s nim a ty patříš k tý skupině, že s tou korunou realitu trefíš častějš = tam to bude vycházet ca 50 na 50 :-)
19. 11. 2019 13:25
Re: Pekne napísané.
Recenzenti můžou. Ti to mají vyzkoušený. Ty jen papouškuješ co sis někde přečetl jako to děláš se vším, protože vyzkoušený máš kulový. Ty jen čteš. Já se držím s kritikou radši moudře stranou, protože v tomhle ohledu mám jen minimum zkušeností a nemíním tudíž házet špínu na něco o čem jsem si jen někde přečetl.

A opět si to pleteš. Ne lidem z UK to špatně čteš. Jen tý hrstce tragédů, který se tam válej po zemi a na který jsou stovky možná i tisíce normálních studentů celkem oprávněně naštvaný a nejradši by je odtamtud vykopali. Takže co myslíš jedná se o 8 borců a inteligentů a tisíce debilů co si tam nejdou lehnout s nima a kritizují je nebo je to spíš naopak? Že by si aspoň tohle mohl vyhodnotit správně? ;-) Tvoje závěry jsou jedna velká blbost ve většině případů, takže s tím radši moc nešermuj.

BTW narazil jsem na zajímavou přednášku ohledně těch imaginárních vědců o který se furt opíráš. Mrkni na to je to delší, ale mohlo by ti to trochu poupravit názory správným směrem :D
Hlavně by si už konečně mohl přestat používat ten tvůj blábol, že vědci tvrdí a vědci říkají.

https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2019 12:08
Re: Pekne napísané.
No když to tak EXTRÉMNĚ chceš formulovat = tak recenzenti aut HÁZEJ ŠPÍNU na DSG celkem pravidelně = prostě TO je smysl týhle práce = upozornit na to co je lepší co horší

A nekecej neblábol KRAVINY o tom že ZAVRHUJU = tos pochopil fakt takhle blbě? Jen je smutnou realitou že lidi VĚTŠINOU chválej jen to co maj = a NEMAJ žádný srovnání. TAkže házet špínu a citovat rsp. parafrázovat desítky testů = no je vlastně v tomhle případě do jistý míry to samý :D

Fakt SMUTNÝ když někdo tvejch znalostí lidem z Univerzity Karlovy řiká PRIMITOVOVÉ

Radši najdi koule a odpověz konečně na ty VW hoaxy = že si se 2x ze dvou MÝLIL dneska už VÍŠ i ty sám. Byla to náhoda a výjímka, nebo...? ;-)
Víš splést se a myslet si že továrna Nexen v Žatci je ČÍNSKÁ investice = no to se občas tu a tam stát může. Snad to samý i ten Irán spojenec USA. Ale pak sou věci znalostní který popíráš a hledáš argumenty že svět se mýlí a věci logickejch souvislostí = a tam to samý

Takže DSG = je přes TVOU skromnou nedůležitou zkušenost, protože ty si ho se ZF ani Asinem ani GM ani žádnejma jinejma převodovkama NESROVNÁVAL = takže tvuj názor že neni až tak špatná a kritika v mnoha jazycích je HÁZENÍ ŠPÍNY = tak TVUJ ZÁVĚR bude spíš blbost chyba omyl = no to samý jako ty VW hoaxy = kde si se 2x ze dvou případů = mýlil
19. 11. 2019 10:45
Re: Pekne napísané.
Hele já nemíním házet špínu ani na DSG ani na HDM od ZF nebo Aisin ne proto, že jsem si o tom něco přečetl jako ty, ale proto, že jsem ty převodovky nevyzkoušel. To je ten rozdíl mezi náma. Ty vycházíš z toho co si přečteš já z osobní zkušenosti, kterou ty zavrhuješ. Já tady s hrstkou normálních lidí normálně diskutuju o automatický převodovce vycházejíc z mojí osobní zkušenosti a ty do toho skočíš se svým házením špíny na DSG aniž se tě někdo ptal. Proč vůbec neležíš taky ve spacáku s těma dalšíma 8 primitivama na UK ve vestibulu? To je přesně ta sorta lidí mezi který by si pasoval. :D
Avatar - Hammunasakra
19. 11. 2019 09:45
Re: Sraz
Věřil bych tomu palivu + dlouhodobější používání navíc i docela pročistí motor = to pak snadno udělá třeba ty 4%

Používáš občas nějaký aditiva? Třeba Toyota má svý vlastní supersilný který můžeš použít 1 za rok = když sem na oleji nechám ho tam vždycky dát = a je to znát. Když je po pravidelnějšim používání víceoktanovýho aditivovanýho paliva pročištěná celá palivová soustava = myslim že třeba ty 4% to hravě může udělat. Ne že bych to měřil ale pocitově = to je i víc ;-)
Avatar - Ozzman
19. 11. 2019 09:34
Re: Sraz
Tak to by lecos vysvětlovalo :) Ale s tou GPS se musí takys určitou odchylkou i v takto přseném měření počítat :)
Avatar - Emel
19. 11. 2019 08:58
Re: Sraz
Můj tip je palivo... ale ten rozdíl je cca. 4% na 0-100, což zase není takové drama, abychom tu museli psát konspirační teorie :-)

BTW, koukám teda, že rozdíl 0-100 je stejný jako 0-60, tak jsem to možná propálil na startu, kdy jsem nepoužil "launch control" levou nohou na brzdě...
Avatar - Ozzman
19. 11. 2019 08:38
Re: Sraz
Mne ještě napadá, že je to prostě nepřesnost měření, přecijen Racelogic i přes všechnu jeho objektivnost a srovnatelnost pracuje s družicí (GPS), takže jsme odkázaní chtě nechtě na vnější vliv a přenost. Holt třeba fakt při přeletu u tebe byla (byly, protože jsou potřeba pokud vím 3 +1) v jiné poloze a proto tam došlo k nějaké odchylce ? Vždy nějaká tolerance u měření s GPS je :)
Avatar - Ozzman
19. 11. 2019 08:35
Re: Sraz
Neodečetlo, ale naměřil to Racelogic :D Mělo by to být ale stejné, protože to byla jedna jízda.

Možná jsem tam měl napsat, že Racelogic při té jedné jízdě dokáže vyhodit výsledky od 0-60/0-100 až po 60-100 a 80-120 km/h, takže stačí naplno akcelerovat až do 120ti :)
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2019 22:55
Re: Pekne napísané.
Ano přesně JEN kvíkáš: NE to neni možný = na základě ČEHO? :-)

Za to že nemáš přehled nečteš = já nemůžu

Hledat ti text z doby kdy byl novej ten 10ti st. Aisin = fakt nebudu. Jestli TY CHCEŠ znát = hledej si sám. To že dnešní běžný HDM převodovky a jak sem psal 8st. HDM automat najdeš dneska už i třeba v Pažoutu 308 s tříválcovym motůrkem 1.2 = že sou při přeřazení o víc stupňů dneska rychlejší než DSG = to si pamatuju že bylo v Auto Tipu = ale sakra v kterym čísle = to samozřejmě ne

To ŽE je DSG problém a škube a je míň komfortní než dnešní 8st. HDM = to ale najdeš v desítkách testů

Takže tvá reakce Neználka zkoušejících to po zlym = že přece NEMŮŽE bejt co on neví = to si nech pro někoho jinýho
Chceš vědět? Tak čti = bohužel i dneska ty kvalitnější lepší obsažnější odbornější texty = sou furt ty tištěný. Na webech = i když to nebejvá taková hrůza jako tady = je to furt slabší. Česky je nejlepší asi Speciál SM
18. 11. 2019 22:42
Re: Pekne napísané.
Zatim spousta řečí, ale dát nějakej odkaz, kde si přečtu, jak to s těma rychlostma je, to ne...
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2019 20:25
Re: Pekne napísané.
Takovýhle reakce ryccardo = sou od tebe ne častý ale skoro nepřetržitý. Já hodim závěry x testů nebo prostě nějakej fakt ZNALOST = a ty řekneš NE to neni možný = sice nesleduju nečtu, ale přece BYCH to MUSEL vědět, nebo tak něco? ;-)

Má to jednoduchý řešení = začni číst = a ne VYMEJŠLET jak by to tak asi mohlo bejt :-)

Furt má pravdu ten Vaculík ve Speciálu = je to zvláštní ale buď VÍŠ ZNÁŠ a to zajímavý je že když nevíš a VYMÝŠLÍŠ = tak ne že realitu trefíš tak nějak 50:50 = ale v drtivý většině = NETREFÍŠ, myslíš si PRAVEJ OPAK. Zvláštní žejo? Musim potvrdit = že to odpovídá i mý zkušenosti = zase s nim mám shodu ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2019 20:21
Re: Pekne napísané.
To jestli řadí pomalejš = ale NENI o tom co se TOBĚ ZDÁ žejo

To je o faktech = který sou k dočtení dneska i v češtině. Při přeřazení o víc stupňů je rychlejší i běžnej HDM automat = což je dneska nejčastějš asi 8st. Už nějakej rok prodávanej 10st. Aisin je rychlejší vždy = vůbec nejrychlejší převodovka

Gratuluju že ti převodovka řadí a neškube a nedělá to za co jí v testech a kritizujou = bohužel ostatnim to holt dělá. Někdo musí bejt nejhorší
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2019 20:18
Re: Pekne napísané.
Vim že nejsi žádnej myslitel = ale kombinace plácat kraviny a ty kombinovat s de-bilama = to je fakt příliš

Takže FURT MIMO = neni to o tom že sem chytřejší než ty = a nijak to nesouvisí s ani s inteligencí manažerů = ani mou a jejich

Ostatní šli radši cestou HDM https://www.autoforum.cz/…tsi-katastrofou/ VW to částečně udělal u Audi = a svou původní megainvestici díky lidem jako ty = přes opakovaný kritiky a dneska kdy i levná konkurence typu Pažout 308 s tříválcem 1.2 má 8st. HDM automat = tak dík nenáročnejm zaslepenejm neznalejm lidem jako ty = drží DSG dál a vydělává

Když tebe a scadara apod. čtu = se jim nedivim. Taky bych kašlal na kvalitu a komfort = když mám tak nenáročný oslíky = co mě v mý nekvalitě dokonce PODPORUJOU a HÁJEJ ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2019 20:11
Re: Pekne napísané.
Zase kravina = to co popisuješ se fakt DĚJE = dělá to ZF8HP ale teď po WLTP = beze srandy. I na to je spousty testů. Jak rozjezdy z místa tak při předjíždění = týká se opět Audi

V generaci motorů PO Dieselgate = a VW to věděl dááávno před zveřejněnim = tak jak VÍŠ ta je ok. Problém měli teď s WLTP = ale s třílitrem. Novej eco 2litr 150kW ten je eště lepší rsp. vyloženě super = jak se mi snažíš furt oponovat s tim si měl taky problém, když je to motor Toyoty tak to NENI o spolehlivosti tady si použil OPAČNEJ argument že nestačí že je super že se teprve časem uvidí co SPOLEHLIVOST :yes: :-!

A emise sou v pořádku

Ty autobusy ti koukám zůstaly v hlavě = DOBRÝ přirovnání že?
18. 11. 2019 18:52
Re: Pekne napísané.
To je dost dobre mozny ze to zamerne radi spomalene aby to nepodradilo zbytecne a nevypustilo omylem emise jak 10 autobusu :D
18. 11. 2019 18:50
Re: Pekne napísané.
Ty ses preci kusdebila :D :D ty mas myslenkovy pochody jak mental. Ja sem netvrdil ze DSG je nejlepsi ale tak je jasny ze ty ses chytrejsi nez manazeri ve VW. :D
18. 11. 2019 18:42
Re: Pekne napísané.
Ano blabol ale tvuj :D takovy reakce jsou od tebe dost casty. Co ti na tom nevoni? :D
18. 11. 2019 18:00
Re: Sraz
Tak jsem ze zvědavosti zaskočil na brzdu. Myslím že žádné překvapení se nekoná, i já mám deficit proti deklarovému výkonu. 173,3 Kw a 371,2 Nm
18. 11. 2019 17:47
Re: Pekne napísané.
Uff, ale je to boj tě dekódovat.

Tvoje - jo, TY linkuješ články o emisích ve vlákně o automatech. :-)

Jinak OK, DSG možná není nejlepší, ale jak dopadlo nějaký srovnání automatů netuším. Moje DSG umí řadit, a to nahoru i dolů, takže nějaký základní kvality má...

Tomu odstavci o "zkrachu" nerozumim.

Co je diskomfort vím, u sebe v audině (fskutečnosti dokonce jen glorifikovaný golf) ho moc nepociťuju (jenom na českejch silnicích, ale tam moc nejezdím).
Že by DSG řadilo pomalejc než HDM se mi nezdá, protože to by jinak všechny supersporty měly HDM... a to se myslím neděje.
Avatar - Emel
18. 11. 2019 17:07
Re: Pekne napísané.
Tak nejspíš je to záměr z pohledu emisí... kdyby sis chtěl to šlápnutí na plyn rozmyslet, tak máš šanci :-) .
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2019 17:07
Re: Pekne napísané.
Proč moje = ty myslíš že ty měření a ty články = dělám a píšu JÁ? :D

DSG je takový jaký je = a jak dopadlo v porovnání automatickejch převodovek. S prodejem a nárokama nenáročnejch lidí jako si asi ty = to nemá přece NIC společnýho

ŽE vw zkrachu díky pokutám za Dieselgate byl jejich povedenej hoax = spousta lidí ho sežralo i s navijákem. Co ty? :-)

Co to znamená diskomfort = snad víš.
ŽE použít 2spojku má teoreticky jedinej význam = rychlost řadzení = snad víš taky
ŽE DSG v reálu dneska řadí POMALEJŠ než HDM = to asi nevíš = nebo?
Tak = už to chápeš? ;-)
18. 11. 2019 17:01
Re: Pekne napísané.
Tak hlavně že ty tvoje pindy o nezvládání emisí jsou hodně k věci ve vlákně o automatech :D

DSG je úplně na houby, proto se vůbec neprodává a volkswagen krachuje :-)

Btw. tvůj druhej odstavec, první věta je "O diskomfortu a problémech DSG dokonce včetně rychlosti přeřazení!" a to vlastně ani není věta, ne? :-[]
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2019 15:56
Re: Pekne napísané.
Jj SCHVÁLNĚ použiju 2spojku a SCHVÁLNĚ je letargická = ach jo
Coý jí mimochodem v testech vyčítali jak koukám už před 8mi lety = jo je to SCHVÁLNĚ LETARGICKY řadící 2spojka CHTĚLI aby se to kritizovalo. Použiju tvoji rétoriku = odhalil si to že to je ÚMYSL protože si chytřejší :-!

PROČ dávno v dostupnejch autech nevyměnili 2spojku za HDM jako třeba Ford a udělali to JEN u Audi = to nemá NIC společnýho s vývojářema který sou blbí. Trochu s těma manažerama :-)
Avatar - white label
18. 11. 2019 15:09
Re: No to je zase bulvarny klikbait nadpis
Hlavně ten slalom, to bude zábava...
Avatar - Ozzman
18. 11. 2019 14:42
Re: No to je zase bulvarny klikbait nadpis
A už je to tady ! Takže sraz dodávek? :D To bude originální! :D
Avatar - white label
18. 11. 2019 13:59
Re: No to je zase bulvarny klikbait nadpis
To chceš přijet swištěm a měřit objem kufru? To abych vzal spíš allroada, nebo raději rovnou pekařského Craftera? :D
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2019 12:32
Re: Pekne napísané.
Nebo použít spolehlivější komfortnější HDM automat jako ostatní = taky možnost. Než nezvládat emise jako dlouhodobě https://zpravy.aktualne.cz/…7864a9dbc68c631/

O diskomfortu a problémech DSG dokonce včetně rychlosti přeřazení! proti dnešním většinou 8st. HDM se dočteš i v nejnovějších testech TDI = včetně těch v Audi. Někde bude větší chyba = než si přízniVWci připouští

Změnilo se to nebo máš furt hybridní Toyoty za KŘÁPY http://www.autoforum.cz/…adicni-bolistku/ ?
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2019 12:29
Re: Akce
No klonil bych se spíš pro MÍŇ čehokoli jako sou kontrolní hlášení a EET https://www.podnikatel.cz/…neustale-menilo/

Už tak je byrokratická zátěž u nás PŘEMRŠTĚNÁ a dost NADprůměrná https://www.podnikatel.cz/…vyrazne-zvysila/ u nás za poslední 5tiletku nárůst z 222 hodin ročně na 230 = opět krát všichni je docela HODNĚ a hlavně průměr zemí OECD je 159 hodin = deme blbym směrem

Ve skvěle fungujícím Lucembursku je to asi 55 hodin = sakra rozdíl proti našim 230
18. 11. 2019 12:28
Re: Pekne napísané.
Jasný máš pravdu. Pokud je k tomu adekvátní motor, který má sílu i v nízkých otáčkách, tak není problém. Průšvih je ta kombinace se slabým litrem. Najezdit to co ty, tak nad manuálem taky neuvažuju. Do auta na ježdění dálek je to ideál. A s 2,0 TDI si DSG rozumí. Ono by si rozumnělo i s tím litrem. Jen by se tak nesmělo úzkostlivě hledět na emise a chtělo by nechat ten motor žít ve vyšších otáčkách.
Avatar - Ozzman
18. 11. 2019 11:11
Re: No to je zase bulvarny klikbait nadpis
Tak proti vám si taky věřím !:D kdyžtak přivezu tranzita ! Navíc to je jediný správný pohon -RWD
18. 11. 2019 10:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
18. 11. 2019 10:48
Re: Akce
Řešil jsem EET nebo jeho obdobu ve spoustě zemí a ta česká verze patří k těm lepším. Akorát jsem si přesně říkal, že tohle měla vzít do rukou EU... a ne že mám v deseti zemích deset různých řešení.
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2019 10:03
Re: Akce
No to je TAK mimo = že to snad nekomentovat. Včetně kraviny s letnou = to mělo bejt co?

Opět hodnotíš podle SEBE = kde nevim možná máš pravdu. Ale tady si prostě naprosto jednoznačně MIMO https://www.fucik.cz/…i-po-6-mesicich/

Nevim jestli protože si fanda Babiše nebo prostě netušíš kolik je to pro VĚTŠINU ÚČETNÍCH je to prostě práce navíc = a vůbec to neni pro smích = je to spíš k pláči. Realita bohužel neni pár minut https://archiv.ihned.cz/…se-vyrazne-zvysi ale pár desítek hodin ročně = krát všichni = to sou miliony hodin navíc. To je ta makroekonomika ;-)

To je mimochodem TO co je problém našich postsocialistickejch ekonomik přes docela slušný zlepšení dodnes = nižší produktivita práce. Přes biliony investic = je třeba v tomhle FURT dodnes rozdíl mezi exNDR a exNSR

Takže SE oblbuj případně buď rád že TEBE se to v reálu moc netklo = ale tady si mimo
Avatar - Zetti
18. 11. 2019 09:51
Re: Akce
zabrat..... "smich" my to s manzou delali pri praci, dovoz, expedice, eshop vcetne programovani, ucetnictvi, proste vsecko kolem. Obrat sezoniho zbozi sme meli pres 15 mio.
Zivot mi naucil neverit plackam vsech zemi.
Jak ti rikam, otevre se agenda v ucetnictvi, klik, export do csv nebo pdf, odeslat datovou schrankou, jako dph, ruzny priznani apod. Pri kavicce par minut. Me neoblbuj, to si nech na letnou
Avatar - Đawson
18. 11. 2019 09:37
Viděl sem vas
Na letišti 😀 nemohl sem se zucastnit, snubaky za 25 tis. Sem myslel ze si svatbu rozmyslim. Kazdopadne, na fotce vic aut nez sem videl. Silene chcalo :-[] tak sem rad, ze se vam to povedlo.
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2019 09:34
Re: Akce
Já bych k tomu rozsahu kradení = tak vstřícnej nebyl. Když to převedu na auta = je to třeba slušnej počet km novejch dálnic :D

NAŠICH dálnic nebo JEHO majetku, kterym viz ten skoromonopol na chleba, benzín, máslo atd. na nás dál denně vydělává = fakt bych tak vstřícnej nebyl ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2019 09:33
Re: Akce
No to je ten problém = furt věci bereš podle SEBE což teda dělá většina = chápu že každej to nemůže brát makroekonomicky neřku-li celkový dopady vlivy na stát :-)

To čemu řikáš NĚJAKÉ hlášení = dává většině účetních = pěkně zabrat ;-)

Viz odkaz v závěru minulýho příspěvku TO je bohužel realita a TO je fakt průser. Roky konjunktury sme víceméně promarnili = s blbym černohumornym bonusem = že VĚTŠINĚ lidí, vnímající věci právě jen podle sebe a nevnímajících nezajímajících se o další souvislosti = se to líbilo
Avatar - Ozzman
18. 11. 2019 09:33
Re: Akce
Jojo legendární "zakleknutí" :D To je taky... Jak říkám, ať si nakradl.. to už je teď jedno, ale tohle zneužívání politické moci, za to by měl jít sedět...
Avatar - Ozzman
18. 11. 2019 09:32
Re: Akce
Jistě, že má vše dva pohledy, svět není černobílý, proto jsem tak trochu mimo to "antibabiš" hnutí, mám na to svůj názor, získaný především díky mé práci, kdy bohužel vidím, jak moc Agrofert a další velké koncerny působí na naší politiku....Smutné je, že to není lobby, ale politici jsou přímo majiteli :D

Já si myslím, že EET je čistě zavedeno z politických důvodů a ten pozitivní efekt, o kterém mluvíš, vůbec nebyl cílem. Měřitelně se sice zvyšuje výběr daní, ale né o tyto "černé neplatiče", ale proto, že ekonomika roste. Oni jsou jen kapkou v moři.

Celé to bylo podáno a skvěle propagováno ve stylu té české závisti - podnikatel, ten si žije, určitě krade a krátí na daních :D

Náklady na celou mašinérii, které mohli být vloženy do školství, vědy, zdravotnictví, sociálních služeb ....no nic :)
Avatar - Zetti
18. 11. 2019 09:19
Re: Akce
Ja nevim, me se to uz nedotklo. Dvoji nebo troji kliknuti na pocitaci je proti postavani na celnici prace nula nula prd. Taky sme museli nejake hlaseni datovkou posilat kazdy mesic a nejaka desna prace to nebyla.
Ja sem taky psal do casopisu a na internet, takze mam jasnou predstavu o kvalite tech pisalku, samozrejme me nevyjimaje
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2019 09:13
Re: Akce
EET a kontrolní hlášení = sou pro nás spíš jednoznačný mínus. Práce a peníze navíc https://echo24.cz/…odin-prace-rocne

Nemluvim o dalších jeho perlách typu zajišťovací příkazy. Ale to sou všechno drobnosti = de o celký působení a vliv a dopady = TO je problém

Neberu to jako ty jen podle sebe = snažim se hodnotit celek, vnímat to za stát = řekněme makroekonomicky. A tam je ten paradox že přes vlastně pěknej růst a pěknou nezaměstnanost = i tak to vychází spíš přesně naopak. Dokonce už lehce malériódně https://www.e15.cz/…-hluboka-1364236
Avatar - Zetti
18. 11. 2019 08:52
Re: Akce
To eet ma dva pohledy. Osobne sem to vital. Nekdy kolem roku 2000 sem si zalozil eshop a veci pro nej jsme dovazeli z nemeckeho velkobchodu. Vsecko bylo OK, kdyz se klasicky cliclo, ale po vstupu do eu se vyrojila spousta garazove konkurence, ktera se neobtezovala s placenim DPH. Tak nejen srazela ceny a navic poskozovala jmeno. Navic si vybirala jen lukrativni dodavky. Na ty drobne s malym ziskem hazela bobek. Jestli to pak melo efekt nevim, pred par lety sem celej eshop prodal a eet uz se me osobne netykalo.
Ja se s tebou nehadam, ale snazim se ukazat, ze pohled na eet nemusi byt uplne jednotny
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2019 08:42
Re: Akce
Pěkný :yes:

Jj bohužel dopad a dosah JEHO života a chování a jednání od 90. let doteď = je docela frustrující. A je šílený že https://domaci.ihned.cz/…nejsim-politikem
To že většina lidí ve státě mu dneska pošle prachy za = chleba, máslo, salám, sýr, mléko, naftu, benzín, adBlue a poslechne si jeho rádio a přečte jeho zpravodajství = to je FAKT PRŮSER

Za nejhorší polistopadovou zrůdnost se asi furt dá považovat Klausova amnestie a vůbec jeho ekonomický působení na stát = ale Babiš je VELKEJ soupeř

Teď asi zase obecně naseru ale je to furt to co psal Culda ve Speciálu o autech = buď víš znáš rozumíš, nebo ne = a místo abys tipnul tak nějak 50:50 a občas trefil občas ne, tak když neviš VĚTŠINOVĚ to máš přesně obráceně
Jinak si dlouhodobou megapopularitu lidí typu Zeman, Klaus, Babiš = nedovedu představit :-!

Jo a třetina spodních vod je už zamořená řepkou = tyhle typy PO MĚ POTOPA = fakt ne. Že je spousta lidí má naopak za to NEJlepší pro stát = to taky FAKT NE
TOP 5 Babiš, Maláčová, Benešová.. to fakt NEdám na to NEmám :D
Abych nezapomněl na tuhle TOP 5 elitu národa https://www.blesk.cz/…ji-brani-se.html :-)
Avatar - woody-alien
18. 11. 2019 08:41
Re: No to je zase bulvarny klikbait nadpis
Super, tak to dáme měření objemu kufru. Destičky přivezu. :D
Avatar - Ozzman
18. 11. 2019 08:38
Re: Pekne napísané.
Tak za me asi jedině pátek, jsem celý den doma, tak dám vědět.
Avatar - Ozzman
18. 11. 2019 08:36
Re: Akce
Většina lidí ho honí kvůli tomu, že je zloděj, STbák a prostě je to "in" do něj kopat (vše z toho samozřejmě je samo o sobě špatně). Jenže těch pohrobků komančů, zlodějů a jiných tu bylo od 89teho nespočet v tom má bouhužel pravdu( z čehož těží). Mne vadí víc, jakým způsobem on a stejně smýšlející (prorůstání soukromých zájmů do politky takovým způsobem, že přizpůsobuje pravidla hry pro sebe) mění podmínky přidělování dotací v zemědělství a životním prostředí (dotace i daňové úlevy), což má neodvratitelné dopady na půdu a životní prostředí a díky lobby ničí ekonomiku "lacinými politickými gesty", které jsou z dlouhodobého hlediska nesmyslné a kontraproduktivní (Slevy na jízdné, EET, Útčtenkovka...).

Zkrátka jednou větou - nestve mne tolik, že ukradl pár miliard a je to bezpáteřní hajzl, ale že i přes nátlak EU vysává naši půdu, takže za chvíli nebudeme mít co žrát a " řídí stát stylem "po mě potopa"....a to se týká všech.

Jo, na Václavák i na obě Letné chodím ( i když 100% nejsem za všemi výlevy, které mají), ale záleží mi na tom, do jakého světa přivedu svého potomka...
Avatar - woody-alien
18. 11. 2019 08:20
Re: Pekne napísané.
Jirko....po minulé zkušenosti bych od "elektrikářů" čekal, že vezmou ten slalom zadkem napřed. :D To by se asi konvenční spalováky nechytaly. ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2019 08:05
Re: Akce
ad jiný Ozzy = kvůli jiným věcem? To by mě docela zajímalo = fakt docela dost :-)
Avatar - Zetti
18. 11. 2019 07:24
Re: Vypnuti ESP na Priusu
:yes: trochu sem se divil, podle mne by to melo mit vsechno s el. pohonem, pokud to neresi nejaky jiny rezim
Avatar - JirkaVejrazka
18. 11. 2019 07:14
Re: Pekne napísané.
Tak nejak, taky bych si veril na trochu lepsi vysledek, kdyby na konci nebyl ten sprint.

Ted po precteni clanku me zpetne mrzi, ze jsem ty kuzely nejel alespon dvakrat. Kazdy pri dalsich jizdach dokazal cas stahnout. Ja jsem sel bohuzel misto toho fotit :/
18. 11. 2019 07:07
Re: Sraz
Takhle to bylo. Jenom se to odečetlo.
Avatar - JirkaVejrazka
18. 11. 2019 06:28
Vypnuti ESP na Priusu
Vcera jsem nahodou zjistil, ze se da na mem aute vypnout ESP (vypinani je stranou od vsech ostatnich tlacitek a celkem dobre schovane pod volantem). Tim padem jsem z neznalosti lhal Zettimu, omlouvam se.

Kdybych si toho vsimnul driv, mohl jsem byt ve slalomu na ... no nic, zustanu nohama na zemi ;-)
Avatar - white label
18. 11. 2019 01:49
Re: No to je zase bulvarny klikbait nadpis
Může tam být příště, tím spíš pokud to bude (pro změnu) třeba někde na Moravě a v období letních pneumatik. ;-)
Avatar - white label
18. 11. 2019 01:45
Re: Sraz
Reálně (dle motorizace) to byla spíš Audi S6 (allroad), než A6, dokonce se o takovém označení (S6 allroad) u Audi údajně uvažovalo.
Na test A6 allroad 55 TDI jsem docela zvědavý, dle fotek mi zatím tahle konkrétní barevná konfigurace moc nesedí, snad to bylo v reálu lepší. Tohle je verze allroadu "20years edition" v retro zelené Gavial. Myslím, že to s tou mírou černé (včetně paraolypmijského loga vpředu) přehnali.
Bawor v pružném zrychlení neměl takový handicap s rwd, jako při zrychlení z místa, takže se jeho lehkonohost mohla prosadit výrazněji.
Avatar - white label
18. 11. 2019 01:29
Re: Pekne napísané.
Lehčí jezdci se dají dovážit na úroveň nejtěžšího ve skupině. :D
Avatar - CICERO
17. 11. 2019 23:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 11. 2019 22:34
Re: Pekne napísané.
:yes:
jja, turbolag, to bych nedal :-)
Avatar - woody-alien
17. 11. 2019 22:29
Re: Pekne napísané.
No nevím, někdo kdo jezdí atmosféru by mohl být z turba vykulenej. :-[] :-[] ;-)
Avatar - woody-alien
17. 11. 2019 22:23
Re: Pekne napísané.
Nj vlastně, beru zpět. Ty bys ve slalomu o Swiště pečoval líp než já. :yes: ;-)

Btw: volno mám úterý, středa, pátek
17. 11. 2019 22:21
Re: No to je zase bulvarny klikbait nadpis
Chyběl fostek s V10 atmo.
btw máme s fredem schůzku... :D
Avatar - Ozzman
17. 11. 2019 22:11
Re: Pekne napísané.
No moment , já jsem se do pole se zadnym autem nevydal :D To si mne s někým pleteš :D
Avatar - Ozzman
17. 11. 2019 21:42
Re: Akce
Já třeba a Babišem nespokojený jsem a to hodně... Ale asi kvůli jiným věcem, než většinový proud.
Avatar - Ozzman
17. 11. 2019 21:40
Re: No to je zase bulvarny klikbait nadpis
Ten se naštěstí pro všechny diesly omlouval , že nedorazí :D Jinak by bylo :D
Avatar - Ozzman
17. 11. 2019 21:01
Re: Akce
Díky nemám nervy to všem pořád dokola psát :D
Avatar - Emel
17. 11. 2019 20:32
Re: Sraz
Start by mohl být řidičem, ale ty další disciplíny ne a podle mě ani gumama... které navíc předpokládám byly stejné, každopádně oboje 18".
Mohla by to být váha, měl jsem v kufru drona a nějakou fotovýbavu a víceméně plnou nádrž, ale nemyslím, že by to udělalo takový rozdíl.
Můj tip je to palivo, pokud v druhém autě byla N98+. Pokud ne, tak asi holt lepší kus.
Avatar - _Karel_
17. 11. 2019 20:24
Re: Sraz
Vůbec jsem to nemyslel nijak špatně nebo chraň bůh posměšně, jen mě to překvapilo. Být za volantem já, řeknu si - je to řidičem. No, mohlo to být cokoli viz ty i fostek, od paliva po gumy.
Avatar - Emel
17. 11. 2019 20:15
Re: Sraz
V dynamice - je možný, že hraje roli palivo... jezdím normální 95 a slyšel jsem, že 98 dělá trošku rozdíl. Ale nevím, co tankoval druhý stroj :-) . Kdyby to bylo jen na startu tak by to mohlo být moje ignorování launch controlu levou nohou, ale drobné rozdíly tam jsou napříč disciplínami.

Slalom mi neseděl, Styx to celkem trénoval... možná to chtělo víc citu a míň tlaku. Ale ve finále... necelá vteřina výměnou za jednu kuželku mi přijde ok.
Avatar - _beta
17. 11. 2019 19:44
Re: Pekne napísané.
Len pre všeobecný odpor voči trojvalcom.
Ja napríklad z áut čo mám k dispozícii veľmi rád jazdím na trojvalcovej Fabči. Tých 81kW (a možno aj viac podľa dynamiky) je celkom zábavných v malom aute.
17. 11. 2019 18:39
Chybí mí tam smysl
Ahoj, myšlenka dokonalá, ale nevidím hlubší smysl. Například srovnat spotřebu aut, nebo třeba udělat test, zdali se vyplatí za určitou sumu peněz koupit Diesel/hybrid/benzin .... rád bych viděl vítěze testu s ohledem na cenu.
17. 11. 2019 18:23
Akce
Tohle mi uteklo, škoda. Chtělo by to lépe informovat případné zájemce! Nějaká skupina na FB apod. není? Popř. jakým způsobem se domlouváte?
Avatar - Hammunasakra
18. 11. 2019 15:53
Re: Pekne napísané.
TAkže klasika = místo odpovědi k věci BLÁBOL :yes: :-!

TAk znova = co ty KŘÁPY? :-)

To přece TY PAKO neni o vývojářích! A zrovna tak neni o MĚ :D
Cos na tom nepochopil = že ti z toho vyšla takováhle BLBINA? ;-)

Ne podle MĚ = je DSG nejhorší automat = už to CHÁPEŠ? :-)
Zkus znova 2. odstavec 1. větu = a popřemejšlej, určitě nakonec dáš = CO sem napsal :*)
18. 11. 2019 15:41
Re: Pekne napísané.
No vzhledem k charakteru auta je ta letargičnost možná záměr. Nicméně s DSG v novým Supu jsem nejel, takže nedokážu posoudit. V Oktávce to s tímhle motorem celkem funguje.
Avatar - _Karel_
17. 11. 2019 20:21
Re: Sraz
Dneska tu máš koukám plno fandů. :D
17. 11. 2019 22:31
Re: Sraz
No plná nádrž je váha na ne úplně cool místě, svoje to udělá. Hlavně u FWD s nádrží vzadu, což je tento případ. K tomu jestli jiný palivo... a je to hned.
Avatar - Ozzman
17. 11. 2019 21:33
Re: No to je zase bulvarny klikbait nadpis
Jo, to by bylo asi politický korektní :D
Avatar - WinDiesel
17. 11. 2019 21:24
Re: Akce
Psalo se tam něco o zasílaných pozvánkách a mně to přijde dost divný pozvat se sám ……...
17. 11. 2019 20:09
Re: Sraz
Hm. ...napadá mě
- úprava (čip atd)
- řidič
- gumy (tp je můj černej kůň)
-* další součásti (brzdy, tlumiče, stav vzd. filtru)
- palivo
- modelový rok (třeba RS3 nebo R8 na papíře stejná, verze s OPF (10PS+ dokonce) v reálu pomalejší)
- anebo prostě štestí vs smůla :)
17. 11. 2019 21:18
Re: No to je zase bulvarny klikbait nadpis
Myslis treba stodola s motorem co vypousti emisi jako 10 autobusu? :D
Avatar - WinDiesel
17. 11. 2019 21:23
Re: Akce
Není, v tom se s ním shoduji až na to že to mám 50/50. A takových lidí je víc co nemusí ani Babiše a Zemana ale nejsou jim sympatické ani chvilky plné neomarxistů a progresivistických rádoby-liberálních ekocvoků.
Avatar - WinDiesel
17. 11. 2019 21:21
Re: No to je zase bulvarny klikbait nadpis
Nedorazila, možná nebyli pozváni? Nebo byli ale nedorazili?
Možná že to byla akce jen pro dotovaná a dopovaná auta, diesely, hybridy a elektro. :-)
17. 11. 2019 21:16
Re: A kde je ten prďola?
Tak to se ti ovsem povedlo :D :D